уторак, 18. новембар 2008.

The Sims 2 Apartment Life


Sims 2 Apartment Life je najnoviji nastavak Simsa 2. U ovom nastavku mozete ziveti u stambenim zgradama zajedno sa komsijama.Oni vam mogu smetatati ako prave previse buke ali mozete i vi njima. Zivot vaseg Simljana moze biti zanimljiv ali takodje moze postati i pravi pakao.
Medjutim ovaj nastavak najvise prikazuje zivotnu sliku ljudi koji zive u zgradama. Vas Simljanin se moze druziti sa komsijama,moze im ulaziti u stan, a moze i imati ljubav koja zivi u istoj zgradi kao i on. Deca se mogu igrati u malim parkicima pored zgrade u kojima se nalaze tobogani,penjalice,vrteske i jos mnogo toga.
Dobijate novi grad u kome imate ove zgrade a i zivotne price novih porodica...
Mozete i traziti cimera ili cimerku. To se vrsi preko novina a kada budete izabrali novog stanara pazite da on bude srecan sa vama. Ali ako Vas Simljanin ponovo pozeli komfort u svom apartmanu jednostavno moze izbaciti svog cimera...
Jos jedna novost u ovom nastavku je ta da postoji vestica. Ona moze biti dobra,poluzla ili zla. Ako je zla imace zelenu boju koze. Vestice mogu uciti i izvoditi magije a mogu i dosta toga praviti u njihovom kazanu. Naime osim nekih stvari mogu praviti i ljubavne napitke,napitke za vampire i slicno!
Takodje dobijate dosta novih frizura,stvari za oblacenje i stvari za kucu odnosno stan. Mozete napraviti vasem Simljaninu obicno skladiste a mozete i luksuzni apartman!
Nadam se da ce se vasi Simljanini lepo prilagoditi na grad i gradsku guzvu!

118 коментара:

  1. jel znate mozda neke sifre?ako znate molim vas posaljite mi na moju e-mail adresu!!!!!
    milicacuskic@yahoo.com


    unapred hvala!!!!! (*v*)
    *v*

    ОдговориИзбриши
  2. Naravno da cu da ti ostavim neke sifre ali ako ne ostavim kod tebe ostavicu ih na ovom blogu da bi svi videli! Hvala na poseti a za koji dan cu ti ostaviti.

    ОдговориИзбриши
  3. za sims 2 je ja mislim motherlode, jel neko zna da li mogu da ja gradim stanove,molim vas ako znate kako, da me kontaktirate preko mog msna:jovana_flp@hotmial.com

    ОдговориИзбриши
  4. ne znam ako da gradim ja zgrade,ako mene pitas koje nastavke imam:kitchen & bath stuff,ikea home stuff,apartment life,nightlife,open for business,i neki sa bozicem i novom godinom

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A meni treba pomoc oko tog Apartment life stuff. INstalirala sam sve nastavke, imam 3 CD-a za igricu, ali sad ne mogu da je ukljucim. Kaze da mi treba neki pravilan CD/DVD. Probala sam sve diskove jedan po jedan ali nikako nece. Plzz pomocc.. ://

      Избриши
    2. Probaj da krekujes.

      Избриши
  5. Ja znam kako da ih sagradim i to vam mogu ostaviti na blogu ali nisam siguran da li se tu mogu useliti vise porodica. Kad budem saznao javljam vam. Pozz

    ОдговориИзбриши
  6. pa ako ne moze da se useli vise porodica onda je kuca a ne stan,kako ti pravis?

    ОдговориИзбриши
  7. Kako se igra sims na netu.
    NPR. The Sims 2 Apartment life .

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam igrao Sims 2 na netu. Mozez pokusati da ga nadjes na netu i da ga igras,ali sigurno ti igrica nece biti kao na tvom kompijuteru.

    ОдговориИзбриши
  9. ja sam ona sa e-mailom milicacuskic@yahoo.com


    imam:apartman life,night life,open for bisnis,university i bon voyage.
    dali znas siftu kako da pravim hotel,tj.da izdajem apartmane...samo to..meni nista vise ne treba...

    ("v")
    "v"

    ОдговориИзбриши
  10. Ja mislim da ne mozes praviti zgrade ali jos nism siguran. Usvakom slucaju ako budem saznao javljam ti na e-mail adresu.Pozz

    ОдговориИзбриши
  11. a kako se pravi hotel u sims 2 bon voyage,sve sam pokusao i ne ide ,jel moze neka pomoc????

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozes kad udjes u grad u simsu,kupi jedan plac kad budes kupovo pisace ti nesto i inas da otkacis (prvo ce ti biti otkaceno-toje za kuco,ti otkaci drugo-to je za prodavnicu ili tako nes.)kad to uradis napises ime hotela,udjes i pravis ali ako ne napravis recepciju nece biti hotel :D

      Избриши
  12. Ista prica kao i za stanove.Mislim da ne mogu da se prave hoteli ali nisam 100% siguran.Raspitivao sam se i na netu ali niko nece da odgovori na to pitanje.Pozz

    ОдговориИзбриши
  13. Jel u simsu 2 nemogu da imam komsije i da ih vidim?jel ima neka sifra za drugacija odela?jel ima neki sajt sa koga mogu da skinem SIMS PETS

    ОдговориИзбриши
  14. Ovako: U Simsu 2 mozes da imas komsije i da ih vidis.Naime cim pocnes da igras neku porodicu komsije ce doci da te posete pa mozes sa njima i da razgovaras i da se igras... Za drugacija odela nisam siguran ali imas ovu:boolProp testingCheatsEnabled true. Ovu sifru moras da ukucas jos dok si u naselju. Kada ukljucis porodicu klikni na coveka i u istom trenutku drzi SHIFT.Tu ce ti se pojaviti mnogo opcija a ti trebas da nadjes PLAN OUTFIT.Ako nemas na prvom meniju klikni na MORE. Kada ukljucis PLAN OUTFIT izaberi odecu koju zelis. A za Sims 2 Pets,mozes ga skinuti preko TORRENTA,al prvo moras da skines torrent.Nadam se da sam ti pomogao!

    ОдговориИзбриши
  15. stanovi se grade ovako: ukucas sifru: changeLotZoning aparmentbas;i onda gradite,kad izadjete videcete onu ikonicu zgradice iznad i kad ponovo udjete bice to zgrada sa sanducetom za zgrade. za hotele: changeLotZoning hotel

    ОдговориИзбриши
  16. Hvala ti puno! Eto nesto i ja da naucim! Hvala

    ОдговориИзбриши
  17. kako mogu da upisem dete u privatnu skolu?

    ОдговориИзбриши
  18. Veoma lako! Kad kliknes na telefon izaberi opciju INVITE HADMESTER(mislim da tako pise).Da bi privatni ucitelj pristao da dodje tvoje dete mora da u skoli ima minimalnu ocenu trojku.Ako ima dovoljnu ocenu taj covek ce da dodje i reci ce vam kada. Kada dodje pokazace vam se lista poena a ti moras da imas najmanje 90 da bi se upisao.Sa tim covekom trebas da razgovaras o skoli,poslu,novcu a to mozes da ucinis s detetom ili odraslim. Kada zavrsis s pricom klikni na njega pa ENTERION-GIVE TOUR.Onda idite od sobe do sobe tako da kada udjete u sobu sacekaj njega i klikni na njega-izaberi opciju SHOW ROOM.Kada obidjete sve sobe opet klikni na njega izaberite END TOUR. Na kraju idi opet na njega i ENTERION-CALL FOR DINNER. Onda ce on da sedne da jede(predhodno spremi jelo) i ti sedi da jedes s njim.Ako mu se sve dovoljno svidelo on ce otici a tvoje dete ce ici u privatnu skolu! Javi mi ako si uspeo-la.

    ОдговориИзбриши
  19. ajde stavi neki nastavak ovde da moze da se skine!da nije demo!

    ОдговориИзбриши
  20. ja kada udjem u igricu i pritisnem slovo O onda mi trazi korisnicko ime i lozinkuna kom sajtu mogu da se registrujem?

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман05. јул 2009. 12.34

    kako da upisem dete u skolu na sims 3?

    ОдговориИзбриши
  22. Pa cim poraste dete krece u skolu svakog radnog dana.

    ОдговориИзбриши
  23. dali mozes da napravis vesticu i u sims 2 nightlife uz pomoc sifre boolProp testingCheatsEnabled true?

    ОдговориИзбриши
  24. Da bi napravio/la vesticu treba ti Sims 2 Apartment life. Pozz

    ОдговориИзбриши
  25. na kom sajtu mogu da skinem sims 2 apartment life?

    ОдговориИзбриши
  26. Imam problem.Kada hocu da napravim vesticu,ukucam sifru(bude prihvacena)i onda shift+klik na sima,ali dalje ne znam koju opciju da izaberem...

    ОдговориИзбриши
  27. Evo ti objasnjenje:


    1.Morate imati The Sims 2 Apartment Life
    2.Napravite nekog Sima ili Simljanku
    3.Ubacite ga u neku kucu ili prazno polje
    4.Pozovite taxsi i posaljite sima na neki community lot
    5.Sacekajte da se pojavi vestica(svejedno je jer dobra ili zla)
    6.Ukucajte sifru boolProp TestingCheatsEnabled true
    7.Drzite shift i stisnite na vesticu
    8.Izaberite opciju MAKE SELECTABLE
    9.Izaberite da kontrolisete vesticu
    10.Stisnite na vaseg sima
    11.Izaberite Cast Spel i onda Magus Mutation
    12.Tako vas sim postaje vestica

    uz nju dobijete knjigu carolija iz koje ucite i kazan za napitke.

    ОдговориИзбриши
  28. Da li moze sa boolProp testingCheatsEnabled true da sazna sve moci od vestice?

    ОдговориИзбриши
  29. kako da skinem apartmant life?? dajte mi link

    ОдговориИзбриши
  30. ne moze....moras da naucis uz kazan i knjige....

    ОдговориИзбриши
  31. http://katz.cd/search/Sims+2+Apartment+life

    Evo...imas dva pa izaberi....

    ОдговориИзбриши
  32. Kako da skinem Apartment life? Molim was pomozite miiii!!!!!!! <3

    ОдговориИзбриши
  33. Ali kad udjem i na jedan i na drugi link swe mi pise error.... ??? :(

    ОдговориИзбриши
  34. pa idi na www.katz.cd pa upisi Sims 2 Apartment life i skini koji moze :D

    ОдговориИзбриши
  35. Hwala puno :-* sajt je super...swe pohwale :)

    ОдговориИзбриши
  36. U ovom nastavku se dobija i helikopter...

    ОдговориИзбриши
  37. Jel moze neko,molim vas,da mi kaze kako da instaliram Sims Apartment Life...?Ja udjem na ikonicu AutoRun,i izadje mi da kucam sifru,ali je ne znam...Ako neko zna...Zamolila bih ga da mi kaze...Hvala unapred!:)

    ОдговориИзбриши
  38. Pa sifru imas ili na fisku ili na netu nadji :))

    ОдговориИзбриши
  39. Dzbe...Sad mi se izbrisao ceo Sims 2 i svi delovi koje sam imala:Sima Seasons,Family fun stuff,Glamur life,University,Nightlife,Pets,Open for Buisnes i Happy Holyday stuf...:'((((

    ОдговориИзбриши
  40. Pa uvek mozes da instaliras ponovo ako imas na disku ;)

    ОдговориИзбриши
  41. e owako:jel neko zna kako se prawe spiralne stepenice????????????hocu da napravim palatu.xaxaxaxaxaxaxa!!!!!!!!!!:))))

    ОдговориИзбриши
  42. pa kupis ih i postavis kao i sve druge...:))

    ОдговориИзбриши
  43. Novine svaki dan dobijas besplatno....Nosi ti onaj decak na bicikli :))

    ОдговориИзбриши
  44. el neko zna kako mgu da skinem sa interneta the sims 2 Glamur life?????

    ОдговориИзбриши
  45. pavle moze link tvog sajta hocu da ga pratim

    ОдговориИзбриши
  46. Pa idi na pocetnu stranu i sa desne strane imas da kliknes na PRATI. :))

    ОдговориИзбриши
  47. pa da to je za blog to sam i ucinio a za tvoj sajt

    ОдговориИзбриши
  48. skinula sam sa torenta apartment life i nesto ne mogu da se snadjem treba mi pomoc :/

    ОдговориИзбриши
  49. u winraru ima ikonica rld-s2e8.rar i puno takvih i kad kliknem na jednu od tih da je otpakujem na kraju mi izbaci neku gresku

    ОдговориИзбриши
  50. moras da ih prekopiras negde na disk pa onda otpakuj..

    ОдговориИзбриши
  51. kako da skinem deo apartman life?

    ОдговориИзбриши
  52. Pa ne razumem pitanje.. Kako da skines.. Odes na sajt za skidanje i skines ga.. Preporucujem ti www.katz.cd

    ОдговориИзбриши
  53. jedna zena mi zivi u kuci (apartment life) ,i hocu da joj nadjem cimerku... ali en znam kako.. pliiiz pomozite mi :)

    ОдговориИзбриши
  54. Ako ti zena zivi u stanu,ovako:napravi cimerku i dodaj je da zivi u taj stan.Zatim klikni na vrata zene kojoj hoces da nadjes cimerku i useli je tu...
    Ako ti zena zivi u kuci,ovako:Napravi cimerku i samo je useli u istu kucu gde zivi i ova zena...PoZz

    ОдговориИзбриши
  55. moguliu stan da u stan uselim porodicu sa vise clanova?da li neko magicno stvorenje ima moc da teleportuje ?

    ОдговориИзбриши
  56. mozes u stan da uselis porodicu sa vise clanova.....teleportovati se mozes samo ako tu vestinu naucis na putovanju.....:))

    ОдговориИзбриши
  57. a gde treba da putujem ?i mogu li da naucim da teleportujem s vesticom ?

    ОдговориИзбриши
  58. Ne znam da li mozes da se teleportujes sa vesticom....Sa njom valjda mozes samo da letis...Da bi mogao da se teleportujes,moras imati Bon Voyage...Idi na neko kinesko mesto(ono koje dobijes uz bon Voyage),idi na neki Comunity lot i cekaj Nindzu...Kada on dodje,pitaj ga da te nauci da se teleportujes i on cete nauciti...Pozz!

    ОдговориИзбриши
  59. Jel zna neko kod za instalaciju sims 2 apartment life???

    ОдговориИзбриши
  60. 2XL4-R5BG-BPSE-GBPS-JRLD
    SSW6-DYDH-JPAH-AJPA-MRLD
    SX6N-YF33-4KS6-24KS-ARLD
    A76W-H6LV-HQ2Q-LHQ2-URLD
    JD5V-RVD6-QG2H-YQG2-MRLD

    Neki od ovih bi trebalo da radi ;)

    ОдговориИзбриши
  61. Gde se nalazi lik za skidanje ovog nastavka? Unapred hvala. :)

    ОдговориИзбриши
  62. Nisam postavljao na blog linkove za skidanje jer brzo isticu a dosta je opala potraznja za TS2.. Idi na www.katz.cd i tu upisi The Sims 2 Apartmant life,dobices nekoliko dobrih sajtova za skidanje ;))

    ОдговориИзбриши
  63. izvinjavam se ali mogu li da pitam kako se pravi vestica koko da stavim dobru,kako zlu,kako poluzlu i gde da nadjem kazan i knjigu cini? ... :D I gde da nadjem odelo i kozu ako hocu zlu?
    Da li mora da nosi sesir moze li nekako da bude normalno obucena a kad hoce da baca cini u odelo?
    A da i swe pohavale za veb saj stvarno
    Pisala:
    Andjela

    ОдговориИзбриши
  64. I ako mozete da mi kazete gde da kliknen da je teleportujem naprimer da je sa jednog mesta nestae a pojavi se na drugo
    Pisala Andjela :D

    ОдговориИзбриши
  65. Napravicu post o tome kako napraviti veshticu ovih dana...Pa cu ti sve objasniti...A ovo teleportovanje :/// To ni ja ne znam tachno,ali cu pogledati i sve napisati u tom postu ovih dana
    P.S. Drago mi je da ti se blog svidja :D

    ОдговориИзбриши
  66. molimte kad napravis stavi linka za tu veshticu! vazi :)))??
    pisala:
    Andjela

    ОдговориИзбриши
  67. A koje je boje dobra,ako koje polu zla westica? i da li one mogu da nam naude?(msm na zle i poluzle)

    ОдговориИзбриши
  68. ja sam pocetnik,tako da treba da mi objasnite step by step kako da skinem apartment life ili nightlife.ali da bude freewere.
    imam sims 2 pets,ali mi je dosadio,pa ocu nesto novo.
    vec sam probala da skinem neku odecu,ali se uopste ne razumem u to,pa mi nije uspelo.ako mozete i oko toga da mi pomognete bicu vam zahvalna! :)

    ОдговориИзбриши
  69. Sto ti se tice skidanja tu nemam sta da ti objasnjavam...msm evo ti sajt www.katz.cd u pretrazi upisi koji nastavak oces i skini ga...kada ukucas u pretrazi neki nastavak izbacice ti vise rezultata a i izaberi onaj koji je dobro ocenjen ili pogledaj u komentarima sta ljudi kazu... a sto se tice stvari ovde je jedan nas post o tome pa ako te zanima ti iscitaj ..imas tu i neke dobre sajtove..
    http://sims2-3forever.blogspot.com/2009/08/download.html
    pozz :D

    ОдговориИзбриши
  70. Анониман26. март 2011. 10.13

    Kako da pomeram stwari po zidu .. widjela sam da moze samo neznam kako ?
    molim te brzoooo odgoworii ! :DDD

    ОдговориИзбриши
  71. Ne možeš pomerati stvari u Play Modu...Jedino u Buy Modu (kada kupuješ stvari)... :)

    ОдговориИзбриши
  72. Анониман06. мај 2011. 14.40

    mozda je glupo pitanje ali da li mogu skinuti sims 1 sa interneta a da nemam original CD

    ОдговориИзбриши
  73. Анониман04. јун 2011. 17.19

    da li mogu u ovom nastavku simsevi da lete avionom.

    ОдговориИзбриши
  74. Анониман07. јун 2011. 18.36

    da li postoje neke stambene zgrade u kojima ima vise od 4 stanova?:D :D

    ОдговориИзбриши
  75. Skinula sam neki patch.exe za sims 2 apartment life i pise da nije instalirano. sta treba da radim???

    ОдговориИзбриши
  76. Objasni malo problem pa ti mozda i pomognem. Ovako nema sanse..

    ОдговориИзбриши
  77. Kad ukljucim pisi sims2 apartment life is not installed ,this update only applies to this expension pack...

    ОдговориИзбриши
  78. Pa taj patch.exe moras da instaliras nakon sto imas instaliran Apartment life..

    ОдговориИзбриши
  79. Kako da napravim drugaciju boju koze i vestice? Postoji li sansa da se pojave nove stvari i kako se mogu dobiti? Unapred zahvalna

    ОдговориИзбриши
  80. Nove stvari dobijas svakim nastavok,a takodje ih mozes skidati sa interneta i ubacivati igru. Imas sajtove koji se bave tim ,,dodatnim" stvarima.. :D

    ОдговориИзбриши
  81. Zna neko neku sifru za novac osim motherlode?
    Imam sve nastavke za sims 2 i reci ako ima jos neka dobra sifra za sims... ^^ :D
    Hvala unapred <3

    ОдговориИзбриши
  82. Ako ti treba veca nema,ali i ova je prevelika a ako ti treba manja onda kaching ona je za 1000 simelona.. Pozdrav!! :)

    ОдговориИзбриши
  83. Ovako: Ja sam napravila vampira jer nisam znala kako vesticu i kada je postao vampir nisam dobila ni knjigu ni kazan :( I jako se brzo umorila i umrla na kraju... Zar se tako i vestica brzo umori i umre na kraju ? Pozdrav <3 ;*

    ОдговориИзбриши
  84. skinula sam sims 2 apartament life sa torenta,ukucala sam sifru,bila sam presrecna zato sto sam mislila da mi je napokon uspelo posle tolikog vremena :D ali pojavio mi se neki prozorcic u kome pise "Please insert the sims 2 cd 4 to continue",ne razumem sta treba da uradim,ubacila sam najobicniji sims 2,ali nece,sta treba da uradim?unapred xvala

    ОдговориИзбриши
  85. Sims 2 osnova koju si instalirala bi trebalo da ima 4 CD-ova. To mogu biti fizicki 4 CD diska ili na jednom disku 4 dela preko kojih si instalirala uz pomoc programa kao sto su deamon tools ili alkohol. E sad,ti da bi zavrsila instalaciju moras da ubacis 4 disk,tj. 4 deo kako bi se nastavak nadogradio na osnovu. I to nije slucaj samo sa apartmant life-om vec sa svim nastavcima za Sims 2. Jednostavno ubacis 4 CD ili taj obican Sims 2 CD i montujes (pokrenes) 4. deo.

    ОдговориИзбриши
  86. Ovako: Ja sam napravila vampira jer nisam znala kako vesticu i kada je postao vampir nisam dobila ni knjigu ni kazan :( I jako se brzo umorila i umrla na kraju... Zar se tako i vestica brzo umori i umre na kraju ? Pozdrav <3 ;*
    12. новембар 2011. 13.50 A da odgovorite ?! :O

    ОдговориИзбриши
  87. Nisam video tvoj komentar ima ih mnogo sigurno sam slucajno prevideo..Ali opet mogla si ponovo da napises komentar,ne moras odma da se ljutis. Vestice zive kao i svi drugi,normalni simljani..Mislim da je tako iako nisma igrao dugo Apartment life ali neko vreme sam igrao sa tm vesticama i nijedna mi nije umrla brzo..

    ОдговориИзбриши
  88. imam samo jos jedno pitanje,ja imam original CD sims 2 seasons,kada se pojavi "Please insert the sims 2 cd 4 to continue" sta treba onda da uradim? ja izbacim taj original i obacim obican sims 2 pokrenem 4.CD i nece...:(

    ОдговориИзбриши
  89. Pa kada ti se to pojavi samo treba da ubacis 4 disk osnovnog Simsa 2.. Trebalo bi da radi..Probaj ponovo.. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  90. kada se zavrsila instalacija nastavka deluxe, pise da treba da se proverim da li sam ubacila taj CD,a ja ga nemam zato sam skinula sa neta....ne razumem,a kada ubacim osnovni sims 2 isto nece,pojavi se isto.....

    ОдговориИзбриши
  91. Preko deamon toolsa kao prilikom instalacije mountuj imidz.. I onda tek pokreni igricu..To ti je isto kao da je disk u kucistu..

    ОдговориИзбриши
  92. kako da napravim vešticu?ja sam uradio ono gore što ste napisali ali ništa.jer postoji neki drugi hačin?

    ОдговориИзбриши
  93. pretrazio sam net i nisam uspeo da naletim na Apartment life nastavak za Sims 2 da li neko ima linkove sa kojih mogu to skinuti ili da postavi neki link koji vec radi ...

    na katz se ne mogu snaci i mislim da ga nema tamo

    kolika je vlicina tog dodatka ... ja sam skinuo jedan sa zelenom ikonicom i kada pokusam da ga pokrenem odmah izbaci error

    ОдговориИзбриши
  94. Velicina Apartment Life-a 1.5GB, a mozes da pokusas da ga skines sa Pirate buy-a. :)

    ОдговориИзбриши
  95. Анониман10. јун 2013. 22.32

    Zna li neko link za skidanje The Sims 3 Generations ????

    ОдговориИзбриши
  96. Анониман27. март 2014. 18.18

    U kom nastavku simsa 2 se dobijaju neki novi kreveci a ne oni socijalni????? ODGOVOR MOLIM IL CU SE OBESIM

    ОдговориИзбриши
  97. mozes da skines modove preko....www.modthesims.com

    ОдговориИзбриши