понедељак, 17. новембар 2008.

The Sims 2 Bon Voyage


The Sims 2 Bon Voyage je sesti dodatak Simsa 2. Objavljen je 6. septembra 2007. godine.
U ovom nastavku dobijate 3 fenomenalne destinacije za odmor. Mozete izabrati da li ce vas Simljanin letovati na ostrvu,odmarati se ili istrazivati daleki istok ili neku planinu. Ono sto je najbolje u ovom nastavku je to sto ne ,morate da se mnogo brinete o vasem Simljaninu.(morate ali u manjoj meri) Naprimer vas Simljanin ce na odmoru biti uvek srecan i imace zabave koliko zeli pa to ne ostaje na vama...
Vas Simljanin ce odsada moci da se sunca,spava u satoru,igra u pesku,jede specijalitete iz raznih kultura,upoznaje ljude koji zive na ostrvu,planini ili dalekom istoku,moze da bude u sauni ili jednostavno da ode na masazu!
Veoma vazna stvar je to sto trebate da ispunite 40 Simovih zelja u vezi odmora. Nadam se da cete uspeti da isounite sve! Takodje kada se vratite sa uspesnog letovanja dobijate opciju da izaberete neke olaksice u igri.(na primer da vas Simljanin bude super na poslu,da brzo radi domace zadatke,da se pomiri sa svima koje mrzi...)
Dobijate mnogo novih stvari za kucu i za oblacenje! Imate i neke nove frizure.


OPSIRNIJE O NASTAVKU.... (nedovrsen post)



The Sims 2 Bon Voyage je sesti nastavak Simsa 2 koji je izasao 4. septembra 2007. u Americi a u Evropu je stigao tri dana kasnije. Ovaj nastavak za razliku od ostalih u igru donosi nove destinacije,njihove tajne i zanimljivosti u igru!!

KARAKTERISTIKE
Volite egzoticna putovanja na more?? Ili mirne porodicne dane na planini?? Volite da istrazujete i upadate u razne avanture? Sta god da vam se dopada od ovoga sve mozete dobiti u jednom- u The Sims 2 Bon Boyage-u!!
The Sims 2 Bon Voyage igracu daje opciju da svoje Simljane povede na putovanje u tri razlicite destinacije (Twikkii Island,Three Lakes,Takemizu Village) i na svakoj destinaciji mozete pronaci razlicite zanimljive stvari. 
 Twikkii Island je za vecinu jedna od najzanimljivijih mesta za putovanje. Razlog tome je,naravno zato sto ova destinacija predstavlja ostrvo okruzeno morem. Ovde mozete nauciti novu vrstu masaze,mozete ici u saunu,probati njihove specijalitete,kupati se i suncati na plazi,sakupljati skoljke,ispitivati tvrdjave ili nauciti ples sa vatrom.. Takodje,mozete se srpijateljiti sa lokalnim stanovnistvom i igrati sa njima ,,Hula ples''.
Apartmani su u ovoj oblasti jako lepi ali i skupi.. Mozete iznajmiti apartman za nekoliko soba,modernim namestajem i privatnom plazom. Na plazi mozete raditi mnoge zanimljive stvari kao sto su sakupljanje skoljki,suncanje,kupanje,pravljenje zamka u pesku...... Ali pazite,ukoliko previse vremena provodite suncajuci se mozete pocrveneti,a ako se suncate u umerenoj kolicini samo cete lepo pocrneti.  Kada vas Simljanin pocrveni (a ako imate i Sims 2 Seasons) on moze dobiti visoku temperaturu sto lako moze biti uzrocnik smrti tako da pazite da vaseg Simljana cuvate blizu osvezavajucih napitaka!!

29 коментара:

  1. jel ima neki sajt sa koga mogu da skinem ovu igru

    ОдговориИзбриши
  2. Svi se raspitujete za Sims 2 Pets! Pa to je super jer je ovo super nastavak. Naravno da ga mozes skinuti. Mozes preko TORRENTA al prvo moras da skines Torrent ako ga nemas.Ili sa:http://svezathesims2i3.bloger.hr/ Ovo je super blog preporucujem da ga posetite! Tu mozete skinuti razne nastavke.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj deo Bon Voyage je savrsen..!! Imam extra porodice itd. Volela bi da sto pre stignes da stavis jos mnogo sifra...Jako su mi potrebne....PozZzZz by:Andjel@ :D

    ОдговориИзбриши
  4. ali ne znam kako da ide na planinu?? by:Andjel@

    ОдговориИзбриши
  5. Pa samo izaberes destinacinu-planinu isto kao i kad ides na more :P

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21. мај 2010. 13.48

    Gde bih mogla da skinem sims 2 bon voyage!!!! Cula sam da je cool pa bih zelela da ga skinem! Helpppppppppp..........

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман24. мај 2010. 06.47

    treba mi sifra za instalaciju!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  8. Skini ga sa www.katz.cd a sifru imas na googlu :)

    ОдговориИзбриши
  9. ja vec imam sims 2 pets, dali sad mogu da instaliram the sims 2 Bon Voyage bez problema?

    ОдговориИзбриши
  10. strava nastavak... Hvala na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  11. pavle uspeo sam i sad imam 1. 5 ekspanzija
    kod instalacije 6 da brisem sve nastavke ili jednaostavono da instaliram i krekujem .nije mi jasno kako da nadovezem 6

    ОдговориИзбриши
  12. na kom sajtu mozes da skines
    The Sims 2 Bon Voyage besplano ali da se aktivara preko deamon tools

    ОдговориИзбриши
  13. gde da nadjem crac za bon voyage???

    ОдговориИзбриши
  14. Ukucaj na Google-u "The Sims 2:Bon Voyage Crack" i nađi. :)

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман13. мај 2011. 23.21

    evo mog problema:
    imam dodatke za sims 2:seasons,night life,university,pets,hapy holidays,open for bysnes,fashion stuff,familly fun stuff,glamour life i celebration.hteo sam da instaliram bon voyage i instalirao sam ga.kada sam ga ukljucio pisalo mi je ''Conflict detected''.kada sam probao da ukljucim neki drugi sims,ali nijedaan nije hteo da mi radi.kada sam izbrisao sims 2 bon voyage,sve je posle radilo.ne razumem.da li treba da instaliram jos neki dodatak da bi mogao da igram sims 2 bon voyage?hvala unapred!!

    ОдговориИзбриши
  16. Ne,za Bon Voyage ti treba,kao i za sve ostale, samo osnovni Sims 2.Ako ti ne radi ni jedan nastavak samo kada je instaliran B.V. verovatno nesto nije uredo sa tim diskom B.V. Razumes? On povlaci sve ostale nstavke da ne radi sto znaci da sa njim nesto nije uredu.. Probaj sa nekim drugim.. :D

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман27. мај 2011. 13.30

    OK hvala!Na kraju sam otkrio da je problem zato sto nisam imao dodatak mansion garden stuff.posle kad sam instalirao mansion garden sve je radilo.

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман03. јул 2011. 10.20

    imam jednu molbu za vas!!! Moj problem je u tome sto kada samm skinuo sims 2 sa neta sve je perfektno radilo, ali onda kada sam skinuo sims 2 bon voyage nisam mogao da ga instaliram, zato sto je pisalo da treba da se ubaci cd od sims 2, koji ja ocigledno nemam. da li neko mozda zna sta treba da se uradi?? uvala unapred...

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман08. јул 2011. 13.17

    Treba mi sifra za instalaciju ne mogu naci na google-u!

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман24. јул 2011. 15.12

    da li moze na sims 2 bez ijednog nastavka da se ubaci bon voyage.. ? ? ?
    hitno je.. unaprijed HVALA..

    ОдговориИзбриши
  21. Sims 2 je obavezan pa mozes da na njega nadogradjus nastavke...

    ОдговориИзбриши
  22. jel zna neko gde mogu da skinem CRACK za Bon Voyage? Trazila sam po netu, ali nisam uspela da nadjem... moze li neko da postavi link?

    ОдговориИзбриши
  23. Pa isto kao sto ti trazis,tako moram i ja. A posto ja ne mogu da proverim krek,jer nemam instaliran Bon Voyage trenutno,bolje je da ti pronadjes i sama proveris da li radi.

    ОдговориИзбриши