субота, 15. новембар 2008.

The Sims 2 Nightlife



The Sims 2 Nightlife je drugi nastavak Simsa 2. Izasao je 13. septembra 2005. a u Evropu,Australiju i Novi Zeland stigao je tri dana kasnije. (16.09.2005.) Ovaj nastavak Simsa 2 je jedan od najtrazenijih nastavaka za ovu igru!

Karakteristike
Nocni provod do zore,ludi automobili,kuglanje,karaoke,shopping.......Privlace vas ovakve stvari?? Onda je ovo pravi dodatak za vas! 
U Simsu 2 Nightlife dobijate potpuno novi- nocni grad pod nazivom Downtown. Ovaj grad ce vam prosto postati omiljeni jer se u njemu nalaze prodavnice hrane,prodavnice stvari,parkovi i najbolje od svega-puno nocnih diskoteka i klubova! Vas Simljanin ce imati potpun izbor u mestima za izlazak,a moze pozvati i drustvo!!
Kao sto sam i rekao-u ovom nastavku postoje prodavnice odece tako da vaseg Simljana mozete odvesti tamo i kupiti mu bilo sta od garderobe a on te stvari moze kasnije staviti u ormar i nositi ih svaki dan! Sto se tice automobila,ovo je jedini nastavak u kome ih dobijate ali zato imate izbor od nekoliko njih. Izbor nije veliki ali imate one najobicnije,jeftine i one besne automobile koje sve vole! Auotomobilima mozete menjati boju (ima oko 10-ak boja) i tako ga prilagoditi polu i karakteru vaseg Simljanina.
U ovom nastavku se dobija nova inspiracija- Pleasure Aspiration. Simljanin koga ste izabrali da ima ovakvu inspiraciju cesto ce zeleti da ide u Downtown,da pobedjuje druge u drustvenim igrama (pikado,video igre,itd.),ili da se jednostavno kugla i tako zabavlja. Jos jedna novina je da mozete pozvati ,,vracaru'' (Matchmaking service) koja prodaje ljubavne napitke od koje se svi zaljubljuju na prvi pogled. Ali pazite,ljubavni napitak ne traje vecno tako da bolje kupite nekoliko komada. Ovaj servis takodje moze pomoci vasem Simljaninu u odabiru savrsenog partnera a to mozete uraditi tako sto cete zamoliti vracaru da nadje onog pravog/pravu. Naravno,ona nista ne radi za dzabe,pa koliko joj platite tolika ce biti uspesnost usluge (ako platite maximum,partner koji ce doci bice savrsen za vaseg Simljanina a ako platiite malo privlacnost izmedju njih ce biti ravna nuli).
Dodatak obiluje novim stvarima  za kucu (preko 125 novih predmeta),ponekim stvarima za oblacenje i frizurama. Od novih stvari tu su: automobili (5 vrsta),DJ stub i jos nekoliko muzickih stubova,light-show i slicna osvetljenja,podjum za kuglanje,karaoke i slicno.....Takodje u ovom nastavku mozete napraviti Simljanina-vampira.
Kako postati vampir??
U Simsu 2 Nightlife cete cesto sretati ova cudna nocna bica ali i vi mozete postati deo njihove druzine. Ako se vas Simljanin dobro sprijatelji sa nekim Simljaninom-vampirom ovaj ce ga ujesti i tada ce i vas Simljanin postati vampir. Kada je vas Simljanin vampir pojavljuju se na njemu neke promene. Boja koze mu vise nije normalna vec je sada bledo siva,oci su mu crvene a osim sto normalno hoda moze da se pretvori u slepog misa i da leti naokolo. Ako je vas vampir-Simljanin duze vremena izlozen svetlosti i Suncu on ce da umre ali zato se noci njegove potrebe ne smanjuju tako da nocu moze da lunja unaoklolo a pred svitanje da se vrati kuci na spavanje. Ovi Simljani nemaju odraz u ogledali i besmrtni su ukoliko ih ne izlazete Suncu i svetlosti (sto znaci da ne stare). Ako vas Simljanin vise nece da bude vampir moze posvati vracaru i kupiti napitak.
Gnev

Gnev je novi odnos medju Simljanima koji se pojavljuje u ovom nastavku. On se desava najcesce kada neki Simljanin prevari svoju zenu (ili obrnuto) i kada vas Simljanin nekoga toliko zamrzi da se potuce sa njim. Simljani mnogo tesko zaboravljaju ovo osecanje i cak i ako nekog vole 100 posto a pre toga ga je zamrzeo i osecao gnev,morace da prodje dosta vremena da bi taj bes nestao. Ovo osecanje Simljani ispoljavaju tako sto kradu novine drugim Siljanima,stalno ruse kantu za smece i tako prave otpad i dovlace bube.
Privlacnosti i odbojnosti
Svaki Simljanin ima spisak stvari koje ga privlace kod nekoga ili ga odbijaju. Putem ovoga se odredjuje privlacnost ili odbojnot medju njima. Faktori ovih osobina su: kolonjska voda,smrad,debljina,vitka figura,naocari,boja kose,sesir,brada,sminka celog lica,sminka,svecana odeca,kupaci kostim,donji ves i vampiizam.
Moze vam se desiti i da vas neki vas prijatelj pozove u nocni grad u neku diskoteku ili park, a vi njegov poziv mozete prihvatiti i otici na ludi provod ili pak ostati kod kuce sa svojom porodicom.
Da li prihvatate poziv da uzivate u ovom divnom nastavku?? Verujte mi postoji samo jedan tacan odgovor!

79 коментара:

  1. Анониман19. март 2009. 21.14

    super ti je blog!!!! espanola95

    ОдговориИзбриши
  2. HVALA... Drago mi je sto ti se svidja!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. pavle blog ti je strava a ja bih hteo da znam kako da napravim zombija,vampira i carobnjaka u sims 2 nightlife

    ОдговориИзбриши
  4. Pa napisao sam to u jednom postu. Ukucaj www.sims2-3forever.blogspot.com i imaces pristup celom mom sajtu a jedan post je namenjen samo tome-vukodlacima i zombijima. Pogledaj to sto sam napisao i nadam se da ces uspeti da ih napravis.

    ОдговориИзбриши
  5. najbolji blog na svetu!

    ОдговориИзбриши
  6. koliko bi kostalo da se kupi sims 2 nightlife?

    ОдговориИзбриши
  7. kod mene za 300 na zelenom vencu tezga 4 red 8

    ОдговориИзбриши
  8. Extra... Evo ljudi ko hoce nek trci na Zelenjak!!! XD

    ОдговориИзбриши
  9. znaci sifra je daj babo glavu,samo zbog murije

    ОдговориИзбриши
  10. ja sam skinula nightlife sa neta ali uopshte ne razumem kako da ga pokrenem. jel mi za njega treba alkohol 120% ??treba mi neko upustvo i poomoc :(

    ОдговориИзбриши
  11. Moras da mi kazes koje imas fajlove nije dovoljno samo da mi kazes da ti treba pomoc oko instalacije jer instalacija moze biti razlicita!!

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман07. март 2010. 21.49

    Ja imam Sims 2 deluxe,sto sadrzi i sims 2 nightlife...Sims Je sjajan,sad hocu i sims 2 university da dodam.Sta se desava u tom simsu?Jer ima nove odece?Frizura?Nakita?I jer neko moze da napise sifru za instalaciju?Potrebna mi je.Zaboravila sam gde sam je zapisala..A i obarala sam sistem kompjutera,pa zato..Hvala unapred.Veliki pozdrav od Natalije.Caoooos..

    ОдговориИзбриши
  13. Ovako: Sims 2 University je sjajan nastavak.... Dobijas mnogo novih stvari a i mozes svoje simove poslati na univerzitet.... Dobijas novi stadijum zivota....Napisao sam ceo post o Simsu 2 University pa pogledaj..... I dobijaju se nove frizure i odeca!! Za nakit ne znam....mislim da se ne dobija nesto posebno. Koja ti sifra treba...msm za koji nastavak?? Pozz

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман08. март 2010. 17.46

    Treba mi sifra za Sims 2 deluxe.I da li frizure mogu da se skidaju sa interneta?Moja drugarica je sama napravila frizuru,okacila na neki sajt o simsu,kopirala u igricu,i to je to.Sad ima mnogo frizura,a i odece.PoZz

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман29. март 2010. 16.27

    e ja imam problem :P
    imam nightlife na 2cd-a... i kad ih instaliram trazi mi sins 2 cd i kad ljega ubacim pokaze mi da ga obradjule il tako nesto :P medjutim kad se swe to zawrsi ne radi mi nightlife,jel moram i njega da krekuje ili sta :P ?? pomoc pliz :)

    ОдговориИзбриши
  16. da mora da se krekuje Sims 2 Nightlife i igricu posle toga pustas preko Nightlife-a!! :))

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман24. мај 2010. 08.11

    Aaa.Koja je sifra za instalaciju sims 2 deluxe?UPOMOC!

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман23. јун 2010. 23.13

    Ja imam sims 2 nightlife i probala sam da instaliram ali posle instalacije nije hteo da radi. sta da radim? Jel kvar u igrici? Koja je sifra za instaliranje? mozda ja nemam dobru...

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман23. јун 2010. 23.17

    Cak sam i krekovala i opet nece

    ОдговориИзбриши
  20. Da.... U tome je problem najverovatnije ako si sve dobro uradila..

    ОдговориИзбриши
  21. koja je sifra za instalaciju sims2 nightlife

    ОдговориИзбриши
  22. 86X7-SQDL-J5TJ-5FKJ-P7EZ
    Ovo isto imas i na googleu!!

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман27. јул 2010. 14.27

    Kako da instaliram Nightlife.. moze li da se download sa neta? Sta mi sve treba da bi instalirala tu expanziju ?

    ОдговориИзбриши
  24. instaliras obicno kao svaku drugu igricu ,imas da skines preko torrneta a da bi insalirala potreban ti je samo sims 2 obaican :D! tako je za svaki nastavak simsa 1 i 2 ,za 3 je drugacije

    ОдговориИзбриши
  25. Za vampira ti treba Nightlife.. Sprijateljis se sa vampirom i onda te on ugrize i Simljanin je postao vampir ;)

    ОдговориИзбриши
  26. Samo.... Kako da nadjem vampira? Tek danas dobijam Nightlife....

    ОдговориИзбриши
  27. Pa videces ih punopo gradu.. Nemoguce je da ih ne nadjes pogotovo ih ima puno u nocnim klubovima :D

    ОдговориИзбриши
  28. Jel moze da se ima vise expansion packs na kompijuteru?

    ОдговориИзбриши
  29. Ja imam Pets i nemogu da instaliram Nightlife. sKIDO SAM GA SA NETA I instaliro sa Cd-a i nece da radi....Zasto?

    ОдговориИзбриши
  30. Pa nisi mi objasnio u cemu je problem.. Ne mogu ja tek tako da znam zasto nece.. Mozda je los disk ili to sto si skinuo.. Dao si mi malo informacija..

    ОдговориИзбриши
  31. Mozes da imas sve expansion pack-ove na kompu..

    ОдговориИзбриши
  32. ja imam pets i kad ocu da instaliram nightlife nece.

    ОдговориИзбриши
  33. Kad treba da upalim nightlife on mi kaze da ubacim lcd od teen styl a na instalaciji mi pokazuje znak za pets...?

    ОдговориИзбриши
  34. sve instaliras i krekujes i onda pustas preko poslednje expanzije koju si instalirao

    ОдговориИзбриши
  35. Sve sam uradio sto ste mi rekli ali ne radi....

    ОдговориИзбриши
  36. Ma jeste......Krekovao sam milion igrica.....

    ОдговориИзбриши
  37. ako si sve lepo uradio kako i kazes mora da je u tome problem.... :SS

    ОдговориИзбриши
  38. e owako..ja sam uprawo skinula nastawke za sims 2 te dodatke i ja nemam blage kako da ih instaliram..molim te da mi pomognesh..jako swe lepo objashnjawash pa bih te zamolila da i meni malo pomgnesh jako sam se zarazila igricom..ae molim te...:)

    ОдговориИзбриши
  39. Hehe hvala puno.. Pa probacu.. Prvo instaliraj Sims 2 i zatim kreni redom nastavke.. Bilo bi dobro da svaki instaliras posebno i da proveris da li igrica radi nakon instalacije jer ukoliko preko ispravno instaliranog nastavka insstaliras neispravni nista nece raditi.. Sada sto se tice same instalacije ne znam preko kog programa trebas da instaliras i da li si skinula rar fajlove ili ne.. Samo mi to reci ;)) I da,ako je instalacija jednostavna i ako ti ne bude trebala moja pomoc,ne zaboravi na kraju da krekujes :))

    ОдговориИзбриши
  40. ja igram sims 2 bez dodataka saswim normalno...mada znash ja sam zhensko i malo sam glupa za te instalacije pa uglawnom molim drugowe da mi pomognu..al i njima sam wetj dosadila...sad ti mene pitash tu za te fajlowe ko da ja se tu razumem..ja znam da sam skinula te dodatke i da nemam blage da ga insta,liram uopshte neznam shta da radim sa njima..neznam n kako da ih otworim..msm da ni ti mi nemozhesh pomotji..;(...jer meni def nema pomotji...XD..mozhda i nisam trebala da owde pishem..jer meni treba bukwalno ono udji owde stisni to..i tako...u swakom sluchaju hwala pawle..;)

    ОдговориИзбриши
  41. Pa da.. Ja bih ti stvarno pomogao ali ne znam ni preko cega instaliras,ni sta si skinula i sve to.. A da krenemo tako-stisni tu,udji ovde.. Ne bismo zavrsili 100 god..Pogotovo kad stignemo do krekovanja -.-.. Bolje pitaj opet neke drugove ako mozes.. :)) Ja sam svim svojim prijateljima instalirao Sims 3 ako ti je za utehu xDD

    ОдговориИзбриши
  42. ..xexe..pa da...;)...opushteno...;)))...shta da radim kad se ne snalazim bash najbolje...tuu..xD...kako god..hawla..i ono...chujemo se..imamo slichna interesowanja...;)...poz od Maje

    ОдговориИзбриши
  43. Da li uopste postoje neke sifre za neke frizure ili nove face,sminku,odecu ili tako nesto?
    Ako tako neshto postoji molim vas da mi napisete i zasta zapravo sluze!!! Pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  44. Ne postoje.. Sve to se skida sa neta i dobija u expanzijama

    ОдговориИзбриши
  45. Анониман18. мај 2011. 12.47

    Da li bi neko zeleo da mi kaze gde ili preko kog programa mogu da skinem SIMS 2 DELUXE

    ????

    ОдговориИзбриши
  46. Анониман27. јун 2011. 20.21

    jel mozes da mi objasnis kako da skinem Sims 2 Deluxe sa torrenta?

    ОдговориИзбриши
  47. Pa kini torrent i nadji na nekom sajtu sims 2 delux za torrent i samo klikni download i onda ce da krene da ti se skida igrica u torrentu.

    ОдговориИзбриши
  48. Nema na cemu..Sta god ti treba znas na kom sajtu da pitas.. :)

    ОдговориИзбриши
  49. Znam da su vas smorila pitanja kako ovo da instaliram,kako ono da uradim..Ali ja imam problem!Naime imam nightlife na jednom CD-u udjem i odradim sve sto treba(bar ja tako mislim) to jest preko alcohol-a 120 mount-ujem imige iz foldera CD1(postoji folder i CD2) i tako ukucam sifru za instalaciju i instalacije pocne sasvim normalo,ali kada stigne do 57% ONDA IZADJE PORUKA ''PLEASE INSERT DISC 2'' sta tada da radim?Nadam se da nije suvise konfuzno napisano i da za moj slucaj ima nade!:DD

    ОдговориИзбриши
  50. Instalacija je gotova..samo je trebalo mount-ovati i image iz CD2!

    ОдговориИзбриши
  51. Upravo htedoh to da ti napisem.. Ti uopste nisi imao problem,samo je trebalo da montujes drugi CD.. Koliko god ima diskova,svaki se mora montovati pri instalaciji :)

    ОдговориИзбриши
  52. Hvala u svakom slucaju.. :D Nisam imala problem(dok nisam provalala sta jos treba)!xD

    ОдговориИзбриши
  53. MOLIM VAS GDE DA SKINEM SIMS NIGHT LIFE FREEE

    ОдговориИзбриши
  54. Nadji na nekim sajtovima za download igrica,ovde ne moze.

    ОдговориИзбриши
  55. Анониман02. мај 2012. 14.17

    Da li neko molim Vas moze da mi napise link za sajt (koji i dalje postoji), da bi skinula bilo koji nastavak za Sims 2 na kome mogu besplatno da ga download-ujem, ali bez free trial-a?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje misljenje je da je za to najbolje www.thepiratebay.com :) Jer tamo ja sve skidam,a naravno full su verzije..Samo se pazi od virusa..

      Избриши
  56. Da li u Nightlife mozes postati slavna licnost

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne, u Simsu 2 uopste ne mozes postati poznata licnost sta god da radis. To je omoguceno tek u Simsu 3. :)

      Избриши
  57. P.S Sajt je extra :D nema boljeg

    Andja♥

    ОдговориИзбриши
  58. Moj Simljanin se sprijateljio sa vampirom ali uvek kad ga pozove da dodje kod njega kuci vampir odbija ... Da li postoji jos neki nacin da se postane vampir ?

    Hvala !

    ОдговориИзбриши
  59. Анониман02. мај 2013. 15.34

    Pa postoji...Dok si jos u neiberhoodu ili kako se vec pise,otvoris prozor za sifre(pritisnes 'Ctrl'+'Shift'+C) i ukucas 'boolProp testingCheatsEnabled true' (samo bez ') i onda udjes u porodicu gde hoces da bude vampir i drzis 'Shift' i u isto vreme kliknes na simsa kojeg hoces da bude vampir i medju mostvu opcija izaberes Make me vampire ili tako nesto i onda ce postati vampir...:)

    ОдговориИзбриши
  60. epa ovako. imam sims 2 nightlife, instalirala sam ga pre 6 meseci i igrala sve super, zatim sam morala da reinstaliram komp. i sad evo me opet, instalirala, krekovala i sve sto dobijem kad pokusam da udjem u igricu jeste ova slika:..
    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1148855_378623985596421_281612828_n.jpg
    da l' je problem u disku ili kreku, ja stvarno ne znam

    ОдговориИзбриши