недеља, 16. новембар 2008.

The Sims 2 Open for Business



The Sims 2 Open for Business je treci nastavak iz serijala Simsa 2. Nastavak je izasao 3. marta 2006. godine,samo dve godine nakon izlaska same igrice. Glavna novina ovog nastavka je kao sto vidite i po naslovu-biznis!!

KARAKTERISTIKE
Da li ste ikada pozeleli da budete vlasnik neke prodavnice,da zaposljavate i otpustate ljude? Da budete organizator i glavna osoba nekog posla? Da gledate kako vam biznis napreduje dok vasi radnici neumorno rade za vas? Ako je odgovor DA onda je ovaj nastavak kao stvoren za vas!!
The Sims 2 Open for Business igracu daje mogucnost da zapocne svoj sopstveni biznis. Biznis mozete zapoceti na sopstvenom placu ili u novom gradu posebno napravljenom za poslovanje. Taj novi grad zove se Bluewater Village i u njemu se nalaze mnogobrojne prodavnice igracaka,odece,hrane i ostalih stvari.
Ukoliko imate veliku kucu i plac i zelite da u njoj zapocnete biznis,svaki dan ce vas posecivati veliki broj ljudi koji ce razgledati proizvode koje vi nudite,ali ako imate dovoljno para da kupite prodavnicu u Bluewater Village-u sacuvacete vasu privatnost a i dalje cete moci da uzivate u carima biznisa! Ali da biste vas posao zapoceli,morate da nadjete radnike....Mozete zaposliti bilo kog Simljanina u gradu a poslovi koje on moze da obavlja za vas su: kasir (kasirka),snabdevac,promoter (menadzer prodaje) i cistac. Svaki od njih ce imati svoje obaveze tokom radnog vremena a ukoliko ih Simljanin koji radi za vas lose obavlja ili ih uopste ne obavlja mozete mu smanjiti platu ili ga jednostavno-otpustiti. U slucaju da je Simljanin koji radi za vas vredan,mozete mu povecati platu ili ga cak unaprediti u menadzera. Kada neko postane menadzer onda ce i on pored vas moci drugim radnicima da povecava ili smanjuje platu,odredjuje radna mesta itd.
Kao sto vi mozete dati Simljaninu otkaz ako ste nezadovoljni kako on obavlja posao tako i Simljanin moze sam traziti otkaz i napustiti svoje radno mesto....Zato pazite na dobre radnike i povecavajte im platu jer ce kasnije mnogo teze ponovo prihvatiti posao.. Osim sto mozete da menjate platu svojim radnicima,isto tako mozete i odredjivati cenu vasih proizvoda. Sto su proizvodi jeftiniji kupci su zadovoljniji i cesce ce dolaziti kod vas ali da li ce oni nesto i kupiti zavisi od promotera koji rade uvasoj prodavnici. Ukoliko su oni vesti na recima i ubedljivi lako ce naterati Simljana da kupi neki proizvod ali ukoliko su netakticni ceo vas biznis moze krenuti naopako..
Simljanin koji radi u prodavnici na nekom mestu (kasir,promoter,snabdevac....) vremenom ce poboljsavati svoje vestine u tom poslu i dobice bedz! Prvi bedz koji se dobija je bronzani,zatim srebrni pa zlatni. Simljanin koji ima zlatni bedz u nekom poslu je profesionalac i ukoliko imate priliku da zaposlite takvog jednog-ne propustite je!! Bedzevi se mogu dobijati i za neke druge vestine koje se pojavljuju u ovom nastavku kao sto su pravljenje igracaka,bastovanstvo.....
Pored svega ovoga nastavak donosi i nekoliko frizura,novu odecu i stvari za kucu i prodavnicu..... Ako zelite da otkrijete sve cari ovog nastavka postoji samo jedan nacin da to uradite-sto pre ga nabavite i odvojite malo vremena za jos jedan fenomenalan dodatak jedne od najpopularnijih igrica na svetu!!

40 коментара:

  1. Ja imam ovaj sims i mogu reci da je COOL...!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je ovo omiljeni nastavak....Bio bi perfektan da ne mora onoliko da se ceka da predjes iz destinacije u destinaciju.....

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam skoro sve nastavke simsa 2 i sada cu ti reci jednu fintu...Ako imas sims 2 open for business i sims 2 nightlife,mozes otvoriti prodavnicu automobila!!!

    ОдговориИзбриши
  4. E to nikad nisam pokusao...al sam prodavao razne stvari :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман23. мај 2010. 18.19

    a kako se otvara prodavnica automobila, jel treba da se kupi prodavnica?

    ОдговориИзбриши
  6. a sa kog sajta ima da se skine besplatno

    ОдговориИзбриши
  7. ja ukucam sims2 open for business i nadje mi ga

    ali ,trazi mi da kliknem alow i ja kliknem i opet mi trazi isto STA DA RADIM

    ОдговориИзбриши
  8. Nadjes sims 2 open for business ides na torrent koji sa desne strane ima najveci broj i zatim ides na download this torrent i toliko...

    ОдговориИзбриши
  9. Moze li pomoc...???Instaliram sims 2 open for business,krekujem i ukljucim igricu...sve ide dobro,ali kada se loadira prije ulaska u meni izbaci me....tako mi se desavalo i sa ostalim patchevima...molim vas...hitno!!!

    ОдговориИзбриши
  10. Verovatno crack.I meni se to desilo sa Petsom.

    ОдговориИзбриши
  11. da li neko zna kako da skinem sims 2 bilo koij dio ali da ne trebam skidati preko torrenta, nego samo preko neta.......?????????

    ОдговориИзбриши
  12. Pa skidaj onda preko rapidshare-a,megauploada i slicnih sajtova.... Linkove mozes naci na www.katz.cd

    ОдговориИзбриши
  13. hvala, ali ne moze sve pise acess denied(zahtjev odbijen) na katz, a i na drugim programima se trebam prijaviti da bih skinula ali ne moze mi prijava nikako!!! :((((((

    ОдговориИзбриши
  14. a moze li se na ovom sajtu skinuti sims 2???? A ako moze kako onda??? ODG pls :)))))

    ОдговориИзбриши
  15. e izvini puno ako smetam, ali bas hocu da skinem igricu!!! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Skini preko Btjunkie-a.Na njemu ce 100% da radi.

    ОдговориИзбриши
  17. kako da zatvorim biznis u kompaniji koju sam kupio?

    ОдговориИзбриши
  18. Daj otkaz preko telefona:Call/Work/Quit...Ako radis kucne poslove (Home Business),idi na Call/Business/Close Business...PozZz...

    ОдговориИзбриши
  19. meni stvarno nije jasan ovaj open for business... jel moze neko da mi objasni kako da otvorim svoju poslasticarniocu npr,mili nesto slicno :/

    ОдговориИзбриши
  20. Ja znam kako se otvara prodavnica obicnih stvari.. Za ostalo nisam siguran ali odgovorice ti Nemanja ako on zna :) Stvarno nije komplikovan nastavak-sve mozes ukoliko zelis :)

    ОдговориИзбриши
  21. a kako da otvorim prodavnicu obicnih stvari? :)

    ОдговориИзбриши
  22. Pa odes na telefon i nadjes opciju Real Estate i onda kupis prodavbicu koju zelis.. Posle odes tamo i uredjujes je :)))))

    ОдговориИзбриши
  23. Ovako se to radi:
    Udji u neko naselje i napravi lokal...Lako je! Kao da pravis kucu,samo kada stavljas plac pita te da li ce to biti javno ili privatno mesto...Izaberi da bude javno...Zatim kada napravis lokal,idi u neku porodicu,pa preko telefona kupi taj lokal kao sto je Pavle objasnio...Kasnije pozovi taksi i idi u tvoj lokal...U desnom gornjem uglu ces imati nesto slicno tabelici...Nadji jednu etiketu i klikni na nju...Kada kliknes na nju,sve na ekranu ce biti sivo...Tada izaberi stvari koje zelis da se prodaju i posle ponovo klikni na tu markicu...PoZzZz!

    ОдговориИзбриши
  24. hvala vam puno :)) pozzz

    ОдговориИзбриши
  25. jel zna neko kako da povezam simsove zelje.N.p.r. hrana, toalet, spavanje.kako da povecam i da ostane stalno povecano da ne moram stalno ja rucno da ka pokrecem

    ОдговориИзбриши
  26. Ukucas sifru boolProp testingCheatsEnabled true i ides na sanduce (kliknes SHIFT i desni klik na njega) pa Make needs static..

    ОдговориИзбриши
  27. Imam pitanje! Imam sve nastavke simsa 2 i Open for business ako da napravim restoran u kući?ZNam da napravim prodavnicu kod kuće ali kada hoću da napravim restoran nemam onaj posebni šporet,znaš na šta mislim,E sad da li je moguće da moj sims kupi plac i ode na njega i kupim taj šporet(U community lotovima taj šporet može da se kupi) i stavim ga u simov ranac ,znaš na šta mislim,i kada dođem kući da li ću moći da iskoristim mtaj šporet?!

    Unapred hvala! :)

    ОдговориИзбриши
  28. Анониман27. мај 2011. 19.34

    Hvala i još nešto! Kako da u community lotove dolaze deca, iz drugih porodica ako je community plac moj?Ja napravim vrtić stavim igračke i sve ostalo i dođu mi stariji ljudi, pa se igraju! O.o
    Kako da dolazzi višee dece!

    ОдговориИзбриши
  29. Анониман16. јул 2011. 23.08

    moze neko da mi da link da skinem sims2 sa crackom????

    ОдговориИзбриши
  30. Anoniman 1: Koliko ja znam,deca ne mogu dolaziti na Comunity Lot,osim ako ne odeš u neku porodicu sa decom,pa ih sa roditeljima odvedeš na Comunity Lot.
    Anoniman 2: Potraži na piratu,imaju dobre instalacije za sims dodatke.

    ОдговориИзбриши
  31. Анониман19. јул 2012. 07.28

    Molim vas,moze li neko da mi pomogne...Ja sam imala sims 2 bez expanzija i sad sam instalirala expanziju Open for business,i instlacija je uspjesno zavrsena.Medjutim sad kad hocu da otvorim igru,meni se pojavi onaj bijeli pravougaonik na kome pise Sims 2 open for bussines ali igrica nikako da krenee!Pomozite mi molim vas!Hvala. Saska

    ОдговориИзбриши
  32. Pretpostavljam da je problem u kreku.. Ako si krekovala krekuj ponovo ako nisi samo krekuj..

    ОдговориИзбриши
  33. Da li neoriginalni dodaci rade sa baznom igrom? Ja imam skoro sve dodatke i stuff packove za Sims 2 (original) i OfB je jedan od tri koji mi fali, a ne mogu ga nigde naci da kupim...

    ОдговориИзбриши
  34. Анониман02. март 2014. 15.30

    Kako da napravim robota u simsu 2??

    ОдговориИзбриши
  35. Анониман30. март 2014. 17.20

    Hoce li mi neko konacno reci kako se u simsu 2 OFB pravi robot?????????????

    ОдговориИзбриши