понедељак, 08. децембар 2008.

Kako napraviti zombija i vukodlaka?

Verovatno vas zanima kako mozete napraviti zombija ili vukodlaka. To je jako zanimljivo a sada procitajte kako to mozete uciniti:

ZOMBI:
Da biste napravili zombija morate imati Sims 2 University ili Nightlife.
Kada udjete u neko naselje(pre nego sto ukljucite porodicu!!!) ukucajte sifru: boolProp testingCheatsEnabled true(obratite paznju na velicinu slova!!!!!)
Zatim udjite u kucu u kojoj postoji grob ili u bilo kojoj kuci ubite nekog Simljanina. Potom pritisnite shift i u isto vreme kliknite na novine. Izaberite opciju UNLOCK CARIER REWARDS. (ili mozete i upisati sifru unlockCareerRewards-otkljucavate sve nagrade od posla)Zaposlite Simljanina na posao koji se zove PARANOMAL(ne morate ga zaposliti ako u nagradama od posla imate RECUEST-O-NORMATION). U nagradama od posla uzmite RECUEST-O-NORMATION. I na njemu izaberite opciju CALL... GRIM REAPER. Tada ce vas on pitati koliku mu sumu novca nudite. Ako mu date oko 10.000 ili mozda malo manje covek koga vracate vratice se u svom pravom obliku kao dok je bio ziv. Medjutim ako date manje neko sto treba Simljanin koji izadje iz groba bice zombi. Moze se desiti (ako date mal
o para) da ne uspete da vratite Simljanina iz mrtvih a da vam se oduzmu pare koje ste mu dali.
Zombiji imaju modro plavkastu boju koze i stalno pricaju o mozgovima. Deca zombiji imaju normalnu boju koze sve dok ne postanu tinejdzeri! Ne mogu umreti od starosti nego od vatre,munje... Zombiji u zivot mogu biti vraceni SAMO kao zombiji!
Ako vam nesto nije jasno pitajte u komentarima!






Vukodlak

Da bi vas Simljanin postao vukodlak potrebno je da imate Sims 2 Pets.
Oko kuce postavite mnogo draveca da vas plac lici na sumu. Sacekajte ponoc i tada
ce vam doci vuk(svetle mu oci). Vas Simljanin mora da se dobro sprijatelji s njim a
onda ce ga ugristi vuk i vas Simljanin ce postati vukodlak. On ce stalno zavijati po kuci a moze i da pretvori drugog Simljanina u vukodlaka.
Ako vise ne zelite da vas Simljanin bude vukodlak pozovite Matmechin service i kupite taj napitak. (MATMECHIN SERVICE je dostupan samo ako imate Sims 2 Nightlife!)

Kako napraviti vanzemaljca??? ----Objavio Nemanja (moderator)

Postoje 2 nacina da napravite vanzemaljca!

Nacin I: U naselju ukucajte sifru boolProp testingCheatsEnabled true i udjite u Create A Family.
Zatim cete ici na korak broj dva (u kom se bira glava) i tu cete kliknuti SHIFT+CTRL+N i onda ce vam se pojaviti nova odeca itd. Sada cete otici tamo gde birate da li ce vas sim da bude crnac ili belec.E, tu ce svetleti jedna bela zvezdica i vi cete da je kliknete.Otvorice se neke boje , a vi izaberite zelenu i eto ga vanzemaljac!

Drugi nacin cu vam napisati u sledecem postu.Bye,bye!

136 коментара:

  1. nisam znala gde da ti napisem pa evo ovde cu
    zasto meni tek onako dolaze duhovi ispred neke moje kuce koju sam kupila i plase mi simljane??

    ОдговориИзбриши
  2. Verovatno u toj kuci postoji grob ili groblje iz porodice koja je tu ranije zivela. Kada nedjes grob prodaj ga i neces vise imati problema!

    ОдговориИзбриши
  3. onda je u nekoj susednoj kuci groblje!

    ОдговориИзбриши
  4. jeste nasla sam groblje kod mene i ja sam izbrisala sve grobove i idalje ima duhova

    ОдговориИзбриши
  5. da li ti se pojavljuju stalno isti duhovi???

    ОдговориИзбриши
  6. kako napraviti duxove i dali mogu imati porodicu?

    ОдговориИзбриши
  7. Da bi napravio duha treba ti grob i sifra boolProp testingCheatsEnabled true

    ОдговориИзбриши
  8. Da li postoji sifra da napravim Vukodlaka lako bez muke?

    ОдговориИзбриши
  9. Pa to je sifra ali moras i da uradis sve sto je napisano...ne samo uz pomoc sifre...

    ОдговориИзбриши
  10. Nema nista bez muke.... Moras ovo da uradis nema ti druge.... :D

    ОдговориИзбриши
  11. koje su sifre za sims life stories?
    Nema ih?

    ОдговориИзбриши
  12. Sims life stories ti nije pravi Sims vec tamo resavas pricu nekih ljudi.... Kako se oni nalaze u razlicitim zivotnim situacijama ne verujem da tamo ima sifara....

    ОдговориИзбриши
  13. Ja kliknem na novine i uopshte nema PARANORMAL niti UNLOCK CAREER REWARDS! Shta da radim??

    ОдговориИзбриши
  14. moras da ukucas sifru: boolProp testingCheatsEnabled true i jos da kliknes i da drizs SHIFT!!

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман29. март 2010. 15.04

    Ja sam stavljala razno drvece oko kuce,ali nikakav vuk mi ne dolazi samo neki kucici.....naeka mi neko pomogne pls....da li treba da drvece bude iste vrste???

    ОдговориИзбриши
  16. Stavljala sam drvece ali nema nikakvog vuka.......pls neka mi neko pomogne

    ОдговориИзбриши
  17. moras da stawis oko drveca bas punooooooooo drveca i cekaj da ti dodje vuk.meni je tako htelo pokusaj.nzm

    ОдговориИзбриши
  18. Pa da...... I ja sam tako uspeo.. Ako postavite dosta drveca doci ce vam vuk sigurno :))

    ОдговориИзбриши
  19. Ja imam Sims Life Stories i stalno pokusavam da ga instaliram ali da bi to mogla potrebna mi je neka sifra...na kutiji postoji sifra ali kad je ukucam kaze mi da je pogresna...molim vas ako neko zna pravu sifru neka mi kaze...

    ОдговориИзбриши
  20. Pa ta sifra na kutiji sto ti pise je prava samo pazi kako je upisujes... 0 i o (nila i o) nisu isto....Kao i slicne fore..

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман15. јун 2010. 16.31

    A,kako da napravim Plantman-a?

    ОдговориИзбриши
  22. Pomocu sifre boolProp testingCheatsEnabled true u Create A Sim delu (kad pravis Simljana)

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман22. јун 2010. 23.28

    Ja sam postavila drvece i dosao je vuk. Taj vuk je ceo dan bio kod mene i sijale su mu oci ali nije ujeo gazdu. Sta da radim? Da li treba da mi postane clan porodice?

    ОдговориИзбриши
  24. Trebate samo super da se druzite..... A ne samo da bude kod tebe.. Kada postanu extra onda ce ga ujesti..

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман26. јун 2010. 23.40

    meni ne radi sifra za pravljenje vanzemaljaca u crate a family....pomagajte plsssssss

    ОдговориИзбриши
  26. Анониман27. јун 2010. 00.00

    Kako mogu da otputujem u magicni grad u sims 2 apartment life??????????

    ОдговориИзбриши
  27. Анониман04. јул 2010. 17.25

    Moras da postanes iskusna vestica da bi mogao tamo da otputujes....Ja sam nekoliko puta probala da postanem vukodlak(okruzila sam plac svakakvim drvecem),ali vuk mi nikako ne dolazi....:///
    A i kako da postanem Plantman?Kada pravim simljanina mogu samo da mu napravim zelenu boju koze i ono odelo koje nosi Plantman,ali ne mogu kosu i sposobnosti koje ima Plantman(da rodi Plantman dete)....

    ОдговориИзбриши
  28. Анониман04. јул 2010. 17.28

    A,kako da napravim duha?

    ОдговориИзбриши
  29. Plantsime i Vukodlaka je lako napraviti evo ovako:
    odes na sajt /www.parsimonious.org/furniture2/ i udjes u our costume new objects i odes na stranu 4 nadjes napitke ima i za vampire,dobre,lose,neutralne vestice,plantsime,vukodlake....

    ОдговориИзбриши
  30. Duha napravi preko sifre boolProp testingCheatsEnabled true....Ali Simljanin ne moze da ti postane duh nego samo da se krece kao duh..

    ОдговориИзбриши
  31. Анониман13. јул 2010. 19.47

    Otisao sam na tu stranu /www.parsimonious.org/furniture2/ nasao sam napitke. Ali ne znam kako da skinem? A kad skinem kako onda da primenim u Sims 2 jer treb nesto da kopiram ili... Ne razumem

    ОдговориИзбриши
  32. Анониман14. јул 2010. 17.32

    Hvala Pavle....Napitke skini tako sto ces kliknuti na njih i skinuce ti se...A,da bi ih ubacio u igru,moras da ih otpakujes u folderu SavedSims(My Documents/EA Games/The Sims 2/SavedSims)....I posle ces ih naci tamo gde kupujes objekte za sredjivanje kupatila...To je to....:)))

    ОдговориИзбриши
  33. Nema na cemu :)) Hvala tebi za odgovor :))

    ОдговориИзбриши
  34. Анониман19. јул 2010. 14.45

    kako da napravim da sim bude vampir

    ОдговориИзбриши
  35. Za to ti treba Nightlife.Napisacu post o tome.

    ОдговориИзбриши
  36. Mozete li da mi kazete kako da instaliram Sims2 Castaway Sories?(Imam originalCd me malo zeza ://

    ОдговориИзбриши
  37. da bi napravio Plantman-a treba ti seasons pa onda u bazti dobijes gold talend nagradu i posadis drvo limuna pomorandze jabuke i naucis da pricas sa biljkama tad postajes Plantman

    ОдговориИзбриши
  38. Najlakse je postati plantman,vestica,vukodlak ili vampir tako sto ces skinuti odavde napitke http://www.parsimonious.org/furniture2/modded/k8-Panacea.shtml i ubaciti ih kao i sve ostalo sto skidas sa neta u igru,i potraziti te napitke u delu za kupatilo tamo gde su one tri tackice u donjem desnom uglu..:))

    ОдговориИзбриши
  39. Moze li mi neko reci sta da radim ranije sam skidala stvari sa neta za sims 2 i otpakujem u download i pojavljuje mi se normalno u igri i tako sam igrala godinama..medjutim menjala sam komp i sad kada sam je instalirala ponovo nema foldera download,kako da ubacis stvari skinute sa neta u igru? pls pomagajte totalni sam zavisnik od njih.. :(

    ОдговориИзбриши
  40. Napravi sama taj folder i radice sve kao i ranije..

    ОдговориИзбриши
  41. Napravila sam i radi..KONACNO PONOVO SIMSI KAKVE VOLIM!!:D hvala ti!:)

    ОдговориИзбриши
  42. kako da simljanin postane robot ? znam samo da je za to potreban open for bussines.i mozeli nekako da se skinu cini zla vestica je na mog simljanina bacila neke cini sad je totalno poludeo !

    ОдговориИзбриши
  43. Inst.Open For Business...Zatim idi u Create a Family...Ukucaj sifru boolProp testingCheatsEnabled true i klikni Shift+N sve tok ti se ne pojavi jedno obavestenje...Zatim idi na frizure i tu odaberi jednu robotsku glavu(bice medju frizurama)...Kasnije ces u odeci imati i robotsko telo i izaberi gaa...PoZ!

    ОдговориИзбриши
  44. Dali zna neko kako da napravim duha na Sims 3 ako je to moguce?

    ОдговориИзбриши
  45. Ubi coveka i ostavi grob u dvoristu..Posle pokusaj da ga kontrolises pomocu sifre testingCheatsEnabled ture.. za sada nema drugog nacina.

    ОдговориИзбриши
  46. Ljudi meni nece vanzemaljac!!! kako da ga naprawim pokusawala sam ali nece !!! :'( pomagajte!!

    ОдговориИзбриши
  47. meni sifra boolProp testingCheatsEnabled ture neradi :(((((( jel sm dobro napisao ili sta ? stalno je kucam u naselju ali nista

    ОдговориИзбриши
  48. Marko pise lepo sifra.. Moras da pazis na velika i mala slova,razmake i sifra se upisuje U NASELJU pre ulaska u igru.. Znaci - boolProp testingCheatsEnabled true ==tacno ovako moras da upises..

    Anoniman ne znam u cemu je problem sve je lepo objasnjeno

    ОдговориИзбриши
  49. Anoniman,ako nece,pokushaj samo da ukucash ALT+N ili CTRL+N!

    ОдговориИзбриши
  50. Marko ^^^ i meni nije moglo zato sto sam svo vreme kucao .......ture xD treba "true" xD Pavle mozes da objavis post kako da postanem vampir... Posto sam ga vidjao na Nightlife valjda....

    ОдговориИзбриши
  51. Vanpir postajes kada se sprijateljis sa nekim drugim vampriom.. Onda ga mozes pitati da te ujede ;)

    ОдговориИзбриши
  52. Ja uradim sve sto pise gore da bih napravila vanzemaljca,i to sam uradila vec 10 puta i nikako da uspem.U naselju pritisnem ctrl+shift+c,a onda udjem u create a family,al' kad udjem u opciju br.2(za biranje glava)i kad pritisnem ctrl+shift+n sve je kao i pre.Kad udjem u opciju br.1(da biram boju tela) nema nikakve "bele" zvezdice.Moze li mi neko pomoci oko toga?

    ОдговориИзбриши
  53. Trebaš da klikneš CTRL+SHIFT+N,ali ako neće klikni samo CTRL+N! :)

    ОдговориИзбриши
  54. Анониман01. мај 2011. 17.30

    Jel postoji neka sifra pomocu koje dobivas 100,000$

    ОдговориИзбриши
  55. Анониман01. мај 2011. 19.53

    Ja odem na sajt /www.parsimonious.org/furniture2/ i skinem napitke,zatim ih sve otpakujem u savesims a kad udjem u sims 2 izbaci mi nesto i ja sve to sto sam skinula kliknem enble a kad udjem tamo gde se kupuje za kupatilo ni traga ni glasa od tih napitaka.Moze pomoc PLEASE?!?

    ОдговориИзбриши
  56. Анониман02. мај 2011. 20.14

    Jel postoji nacin da kada si dobra vestica i kada odes u magicni grad u dvorac dobrih vestica ti postanes glavna?

    ОдговориИзбриши
  57. Анониман05. мај 2011. 18.27

    ljudi ja imam jedan problem.... instalirao sam sims 2 i expanziju apartment life.... kada ukljucim igricu sve ide ok... ali ljudi u simsu su beli... i na njihovoj kozi su neka slova na glavi pise Head (sto znaci glava na engleskom)i tako na svakom delu tela.... pls... help

    ОдговориИзбриши
  58. Анониман05. мај 2011. 19.22

    Ljudi jel zna neko sajt gde mozes besplatno da igras sims 3???

    ОдговориИзбриши
  59. Анониман12. мај 2011. 19.54

    Ljudi jel zna neko kako da pokrenem "The Sims3?" Instalirala sam ga,al' nece da mi se pokrene,stalno izlali iz igrice.

    ОдговориИзбриши
  60. Анониман16. мај 2011. 18.00

    E jel moze pomoc?Instalirala sam igricu "The Sims 3",al' kad ga instaliram nece da mi udje u igricu!!!

    ОдговориИзбриши
  61. Nisi lepo instalirala ili nisi lepo krekovala..

    ОдговориИзбриши
  62. Анониман20. мај 2011. 16.48

    Jel postoji nacin da se u simsu2 napravi duh?

    ОдговориИзбриши
  63. Анониман18. јун 2011. 15.51

    Ljudi ovde nekima treba pomoc!!!!

    ОдговориИзбриши
  64. Ne moze da se napravi duh ali ako u dvoristu imas groblje mozes ih vodeti!

    ОдговориИзбриши
  65. Анониман28. јун 2011. 14.25

    Da li u igrici "The Sims2" mozes da naredis simljanu da nesto ukrade?

    ОдговориИзбриши
  66. Ne mozes.U simsu 3 mozes ali u dvojci ne.

    ОдговориИзбриши
  67. Анониман29. јун 2011. 11.45

    A jel' postoji sifra pomocu koje simljani puno brze stare?

    P.S.Hvala Aleksa!

    ОдговориИзбриши
  68. Анониман29. јун 2011. 11.46

    A ako se neko venca za lopova?

    ОдговориИзбриши
  69. Ne postoji sifra za brze starenje,ali pomocu sifre ,, boolProp testingCheatsEnabled true " koja ti pise u ovom postu mozes uz pomoc shift i klika na simljana ,,naredis" simljanu da ostari odmah. A za lopova se vencavas kao i za svakog drugog simljana. Ako ti jos nesto nije jasno pitaj slobodno.
    P.S. Nema na cemu.

    ОдговориИзбриши
  70. Анониман29. јун 2011. 15.42

    Ok.Kada ukucam sifru "boolProp testingCheatsEnabled true" pritisnem "shift" i drzim ga pa pritisnem levim klikom "misa" na simljana.Skontala sam!Thank you very much!

    P.S.Na sta da kliknem kada obavim sve gore navedeno?Sory ako te smaram!:)

    ОдговориИзбриши
  71. You are wlc.. :)Naravno da me ne smaras.Ne znam tacno sta pise ali nesto u nazivu ima Age.. U simsu 3 je nesto trigger Age ,ali za Sims 2 nisam siguran nisam ga odavno igrao.Mada nema toliko tu opcija.Neka sa Age je sigurno.. Pozdrav..

    ОдговориИзбриши
  72. Анониман29. јун 2011. 20.18

    E sad znam da te stvarno smaram,al' da li znas neki sajt za skidanje namestaja,frizura,odece i gotovih kuca?

    ОдговориИзбриши
  73. Napisao sam post o skidanju tih stvari.. Idi na Sims 3 mapu u gornjem desnom uglu bloga ;)

    ОдговориИзбриши
  74. Анониман30. јун 2011. 09.28

    Da,ali ja sm vec bukvalno sve skinula sa parsimoniusa.A i meni treba za Sims2.

    ОдговориИзбриши
  75. http://www.thesimsresource.com i http://www.parsimonious.org/ imaju stvari za Sims 2 i Sims 3.Ovaj prvi ima i za Sims 1.I oni pisu o onom postu koji ti je Pavle predlozio jer su i za Sims 3 i Sims 2 ali smo ih tamo rasporedili jer je veca potraznja za skidanje stavari za Sims 3.Procitaj slobodno taj post posluzice ti.

    ОдговориИзбриши
  76. Анониман01. јул 2011. 15.26

    Jel zna neko sajt sa kojeg mogu da skinem "The Sims3?"

    Tijana

    ОдговориИзбриши
  77. Анониман01. јул 2011. 19.54

    Ljudi upomoc, skinula sam stvari za sims2 sa "drugog sajta",al kad obavim sve gore navedeno u simsu ta odeca nece da mi se ocita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  78. http://www.siteslike.com/to/warezscene.org evo ti tijana preko cega sam ja skinuo...

    Ja zaista ne znam sta da ti radim.Sve smo lepo objasnili i ako tebi nesyo onda nisi lepo uradila ili ne znas.Ali mi vise od ovoga ne mozemo da ti pomognemo.

    ОдговориИзбриши
  79. Анониман12. јул 2011. 19.06

    jel moze neko da mi kaze sta da radim da bi u simsu 2 stavila namestaj ukrivo, i da tv stavim na sto.pls moze pomoc odmah nebitno od koga je.i da kako da napravim namestaj u body shopu?

    ОдговориИзбриши
  80. Анониман22. јул 2011. 18.09

    Kako da na parsominius stavim svoje stvarii?

    ОдговориИзбриши
  81. Анониман25. јул 2011. 12.58

    oce li mi neko pomoci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  82. Obrati se administratoru tog sajta,ne razumem zasto me ovde to pitas..

    ОдговориИзбриши
  83. Анониман25. јул 2011. 16.15

    Dobar dan!Imam neka pitanja.Pre neki dan sam skinuo "The Sims 2 body shop."Kada sam skinuo neke kuce video sam da stolice,fotelje i lezaljke stoje ukrivo.Koko bih ja to mogao da uradim?

    P.S.Nov sam u ovome pa bih zamolio brz odgovor.Unapred hvala!


    Branko

    ОдговориИзбриши
  84. Анониман25. јул 2011. 16.17

    Zaboravio sam da pitam.Kako u "The Sims 2 body shop"-u da napravim namestaj?


    Branko

    ОдговориИзбриши
  85. Анониман25. јул 2011. 17.15

    Molim vas neka mi neko pomogne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Branko

    ОдговориИзбриши
  86. Анониман25. јул 2011. 19.07

    Znas sta Pavle,nije istina Da ne mozes da odgovoris na 3 pitanja vezana za "The sims 2"!
    Ako mislis da napravis blog pobrini se da odgovaras na sva pitanja!Ako vec ne znas odgovori "Ne znam"!Nemoj da kukas o tome kako imas jos nekoliko blogova,ili se posveti samo jednom ili ni jednom!Lepo sam postavio pitanja i zamolio za odgovor,a ti mi jos nisi odgovorio!I nisi samo ti kriv,vec svi vi administratori!Imao sam svoj blog o "The Sims 1",i svi su odgovore dobijali u roku od 1h.Poklonio sam ga sestri!A imao sam preko 2.000.000 poseta,a dnevno 1.000.000. zasto,1.000.000 zato!Jednostavno nemam reci!Oni su od mene odgovore dobijali u gluvo doba noci,pa cak i dok sam na odmoru!

    ОдговориИзбриши
  87. Ako ti se blog ne svidja slobodno trazi neki koji ti se svidja.Ako ocekujes da ti se divimo zato sto si odgovarao na sve komentare u pola noci to neces docekati.Pavle nikada u zivotu nije rekao da ima druge blogove vec da ima svoje privatne obaveze koje imamo svi mi.Dok je trajao odmor nismo bili u mogucnosti da budemo na internetu a Ne zato sto nas nije zanimalo da odgovaramo na komentare!Mi se trudimo sto vise mozemo da pomognemo svakome ko ima neki problem.I nisam siguran da se neko ovoliko trudi da vam obajsni sve instalacije i sve ostalo.Sto se tice brzine odgovaranja ponasas se kao da cekas 5 dana na odgovor.Ti si vec za sat vremena postao nervozan i krenuo da spamujes i da vices.Blog ima svega 2 administratora i ne mozemo da postignemo da u roku od 5 minuta odgovorimo na svaki komenstar.Kada bi kao sto si ti reko ,,Ne znam" govorili kada stignemo kada nas mrzi ili kada stvarno ne znam,da li znas dokle bi mi dogurali? Do ovoga sigurno ne.Odgovoriti ti sigurno necu jer ne zasluzujes.Ispljujes nas i onda trazis odgovor.Ako je blog ,,Jadan" ti nadji bolji koji nije pa neka ti tamo odgovore ovde neces dobiti odgovor.

    ОдговориИзбриши
  88. Haha Branko,da tvoje poruke nisu tuzne bile bi smesne.. Stvarno ne mogu da verujem kako sebi neko moze da dozvoli tako nesto kao sto ti pises.. Reci cu ti nekoliko stvari.
    Prvo- Vodim blog 3,5 godine sa svojim bratom i ni sa kim vise. Pomagao mi je jedno vreme decko po imenu Nemanja i to je to. Kada sam trazio moderatore za blog,niko se nije odazivao,i to pokazuje koliko vas je spremno da radi nesto i pomogne drugima.. Ali su svi spremni na kritiku kao ti,zar ne? :)
    Drugo- Ne zanima me tvoj blog o Simsu 1. Dosta doprinosim drugima ovim blogom ali nemam nameru da sedim za kompjuterom 24/7 da bih drugima pomagao.. Za tako nesto postoji socijalna sluzba,ne ovaj blog.. Ja imam svoj zivot i svoje obaveze,a ti ako si odgovarao i u gluvo doba noci,to je tvoja stvar..
    Trece- Oficijalnom blogu za Sims 3 je trebalo 5 meseci da sakupi milion clanova a ti si ih imao dnevno milion.Mogao si da posavetujes EA GAMES kako da postane popularnija?. Ovom recenicom si dokazao da nemas pojma koliko dnevno neki sajt ili blog moze imati clanova. Toliku posecenost imaju samo socijalne mreze i extremno popularni sajtovi.
    I poslednje.. Pored svega ovoga,odgovor bi dobio danas,tacnije sada jer od juce u 17h nisam bio kuci.. Nenormalno je da sedim ovde i cekam novi komentar da bih odgovorio. Osim toga na blogu je stajalo obavestenje da se Simsom 2 ovaj blog vise ne bavi,sto se tice komentara odgovoricemo ukoliko budemo u mogucnosti.

    Naravno,da je blog jadan ne bi trosio vreme da postavis komentar. Odgovori se dobijaju kad ja mogu i zelim da odgovaram a ne kad ti to zamislis.. I zamisli,uspesan mi je blog. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  89. Анониман27. јул 2011. 15.39

    Da li mogu da pitam kako u sims 2 pets mogu da uparim zivotinje!Moje zivotinje se zblize i vole se ali neznam kako da ih uparim da imaju stene ilu mace?Hvala unapred!!! :D

    ОдговориИзбриши
  90. Postoji kucica za njih.. Uvedes ih tu i onda imas opciju da se pare :D

    ОдговориИзбриши
  91. Анониман28. јул 2011. 18.29

    Mozeli mi neko reci za sta sluzi "Headmaster"?

    ОдговориИзбриши
  92. Kada mu se svidis upises dete u privatnu skolu.

    ОдговориИзбриши
  93. Анониман29. јул 2011. 11.53

    A koja je razlika izmedju prvatne i obicne?

    ОдговориИзбриши
  94. Pa znas kako ti je to.To su kao povlascena deca.Mada nista specialno.Njima pise da idu tamo i sve to.I kod nas su deca u drzavnim skolama a malo njih u privatnim.Kazem ti nista specijalno...:D

    ОдговориИзбриши
  95. Анониман29. јул 2011. 13.06

    Thank you!Sorry,znam da vas smaram,ali kada mi je neka devojcica npr. balerina i to joj je hobi kako ona da ode u onaj grad "Hobbies" i u onu gradjevinu za muziku i ples?

    P.S.Da li mogu da u tom gradu kontrolisem neku porodicu?

    ОдговориИзбриши
  96. Анониман29. јул 2011. 21.16

    Pavle nema nikakve kucice sve koje imam probala sam ali ne ce udje samo jedna zivotinja a druga nece!Neznam kako?:'(

    ОдговориИзбриши
  97. Анониман29. јул 2011. 22.58

    Probaj sa sifrom boolprop ControlPets on.Onda mozes da kontrolises ljubimce,ali nemozes kada im nesto naredis to da prekines.

    ОдговориИзбриши
  98. Izvini ali stavrno ne razumem na sta mislis..
    Pa da mozes i tako ali jednostavno probaj sve opcije neka ce uspeti sigurno..

    ОдговориИзбриши
  99. Анониман30. јул 2011. 15.08

    A kad cu ja dobiti odgovor?

    ОдговориИзбриши
  100. Анониман30. јул 2011. 16.30

    Kako da u simsu 2 napravim da mi neko bude poznata licnost i da deli autograme?

    ОдговориИзбриши
  101. Анониман30. јул 2011. 18.03

    Skinula sa Sims 3 preko torenta,instalirala bas kako ovde pise(pogledala sam na jos nekim sajtovima,i isto pise).I posle svega sam usla u Sims 3.Poceo je onaj kao uvod(snimak sa delovima iz igrice).Zatim je poceo da se ocitava.Onda kada se ocitao i usao u grad izbacio mi je neko obavestenje u kojem je pisalo da nisam u odgovarajucoj drzavi(ili tako nesto).Imala sam samo opciju kao kvacicu,a kada sam na to kliknula on mi je izasao iz igrice.Da li bi neko mogao da mi odgovori i pomogne?Unapred hvala!

    ОдговориИзбриши
  102. Ako nisam video pitanje bar ga napisi ponovo jer se svi (skoro) potpisuju kao anonimni i stvarno ne znam koje ti je bilo pitanje.
    U Simsu 2 ne mozes da budes poznata licnost i da delis autigrame.
    Za drzavu obavezno moras da izaberes North America! A ako si izabrala moguce da ti krek ne valja jer kada ti udje u igricu pa izadje moze biti problem do kreka ali onda ti ne pise nista u vezi sa drzavom vec kao da nisu sigurni da imas original disk ili tako nesto.

    ОдговориИзбриши
  103. Zamolila bih za pomoc.Ne znam kako da postove na mom blogu stavim da su kao kod vas.Npr. "Sims 2 mapa".

    ОдговориИзбриши
  104. Kao prvo kaze se zamolila biH.. Kao drugo,ovo pitanje nema veze sa Simsom i necu ti na to odgovarati.. I kao trece i najvaznije-SVE STO SE NALAZI NA TVOM BLOGU SI ISKOPIRALA ODAVDE.. SVAKU RECENICU. Kako te nije sramota da usled svega toga trazis i pomoc??

    Jos si napisala,tacnije iskopirala i ovu recenicu - P.S.: Meni se muzika nije pojavila prvog puta , ali kada sam drugi put usao u Sims...Pojavila se! Sada si i musko je l' da?? Mnogo si jadna i tavkima kao ti blog nikad u zivotu nece uspeti. Vidis mi imamo preko 100.000 poseta i ljudi znaju da mi pisemo kvalitetne postove kao i to koji postovi su nasi ;)

    A sada slusaj,jedino sto cu ti reci je da smesta obrises NASE postove,postove OVOG BLOGA jer ukoliko to ne uradis prijavicu te administraciji bloggera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jadna vi , ako admine nije mrzelo da pisu ovolike postove nebi ni tebi nista falilo

      Избриши
    2. meni ne radi sifra boolProp kad god je upisem nikad mi ne prihvati molim vas pomoc!

      Избриши
  105. EJ KRETENI!!!!NEMATE POJMA O SIMSU NI 2,NI 3!!!!!!!VI STE SAMO UMISLJENI KRETENI!!!!!!!! TI KOJI KOPIRAJU VASE POSTOVE,SU PAMETNIJI OD VAS!!!!!!!!!!ONI BAR NE ZELE DA SE MUCE!!!!A VI KAO PISETE NAJ POSTOVE,MHM,SIGURNO!!!!!! IMATE SAMO 123.556.!!!!!MOJ JE BLOG IMAO 1.000.000. POSETA!!!!!I VI STE TE POSTOVE ISKOPIRALI SA MOG BLOGA!!!!!OBRISAO SAM GA REDI TOGA STO ME JAKO SMARAO!!!!!!!!!!!!!!!!!



    BY:CCCCCC...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман08. јун 2012. 09.07

      I da ima nula poseta (sto nije moguce ) SAJT je sigurno bolji od tvog to nemora da se proverava

      Избриши
    2. Ma nije potrebno nista vise da se kaze.. Ja mogu da slikam kontrolnu tablu i pokazem svima koliko imamo poseta ali za to nema potrebe jer ne zelim nikome da dokazujem nista a i uostalom uvek ce biti ovakvih ljudi..

      Избриши
  106. Ime ti potpuno odgovara.O Simsu 2 i 3 ti nemas pojma i da si imao taj blog ti ga ne bi ugasio i pisemo zato sto volimo ovu igricu.Oni koji kopiraju nase postove nikada nece imati ovkav blog.Da si neki fan simsa 2 i 3 blog te ne bi smorio.Idi i nadji drugu zanimaciju za takve kao sto si ti. Svaki sledeci post bice uklonjen.

    ОдговориИзбриши
  107. Jel' ima neka sifra pomocu koje na poslu brze dobijam unapredjenje?

    ОдговориИзбриши
  108. Ne postoji sifra za unapredjivanje ali za unapredjivanje na poslu ti treba da unapredjujes odradjene skilive(u zavisnoti koji posao radi tvoj Sim). A pomocu sifre boolProp testingCheatsEnabled true mozes samo strelicom da prevuces onaj skil koj ti treba do kraja i tvoj sim ce se neverovatnom brzinom unapredjivati na poslu. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  109. Sad sam to probala,ali nece da se povuce...Ostane onako kako je...Pls pomoc!!!

    ОдговориИзбриши
  110. Pa rekao sam ti kako da uradios.Tako sam radio kad god sam igrao. Mora da sinest pogresila. sifru moras ukucati u naselju obacvezno,a ne kada udjes u porodicu,pazi da uneses tacnu sifru jer je prilicno dugacka i naravno moras postovati velika i mala slova. I kada sve to uradis udji u sklis kod nekog sima i samo prevuci.Isto kao sto mozes prevlaciti i potrebe (Glad,cistocu ) itd. :) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  111. E mini nece za vanzemaljca jel za to treba neki dodataj ja imam samo obicni............:)

    ОдговориИзбриши
  112. Ne treba samo osnovni sims je neophodan. Probaj opet,mora da ti uspe. :)

    ОдговориИзбриши
  113. Ne postoji sifra da simljani budu goli,ali postoji nesto kao pathc na internetu vezano za to. http://compsimgames.about.com/od/thesims2downloads/qt/sims2nudepatch.htm ovde imas nesto o tome ali nisam siguran da li je ispravno tako da ti jos malo pogledaj.. Naravno na domacim sajtovima predpostavljam da nema, ali na nekom stranom sigurno moze da se nadje..

    ОдговориИзбриши
  114. hej...imam problem...hocu da mi se macke pare i nikako to ne mogu da izvedem... kucala sam sifru ali nikako...ccc...i jos jedan problem...kad skinem objekte normalno mi se ucitaju,ali odjeca i frizure nece,da napomenem da ne skidam u download folder jer mi se nisu ucitavali objekti ma mi je decko koji radi u pc sopu rekao da ih ubacujem u ts bin,res,objects,kazem super funkcionise al frizure i odjeca ne ucitaju se...molim pomoc!unapred zahvalna!

    ОдговориИзбриши
  115. Samo zhelim da vas pohvalim da ste ekstra,i da najbolje dajete objashnjenja za sims :)
    <3

    ОдговориИзбриши
  116. Mogu li da znam koji se program koristi da bih napravila namestaj u The Sims 2?

    ОдговориИзбриши
  117. Moze pomoc molim vas...Hocu da napravim vukodlaka, stavim puno drveca, cekam ponoc i tako 5 noci zaredom!!!I nista mi neceeeeee.Odgovorite brzoo...Inace blog je najbolji,svaka cast!!!

    ОдговориИзбриши
  118. Moze pomoc, kad god (pravilno) ukucam sifru boolProp... i kad bilo sta ruradim od onoga sta ste rekli, nista ne radi.Mislim da je problem sledeci:Kao da igrica ne ocitava ovu sifru, a radi mi motherlode npr.Kako ovo da rijesim jer igrica nije puno zanimljiva bez ove sifre!P.S.Blog fantastican samo naprijed!!!

    ОдговориИзбриши
  119. Sifru boolProp testingCheatsEnabled true treba da ukucas pre nego sto udjes u porodicu i veoma je bitno da je ukucas pravilno (mislim na velicinu slova i razmake).Ako u nije u tome roblem onda stvarno ne znam. :)
    PS:Hvala ti puno! :)

    ОдговориИзбриши
  120. kako da dobijem samo jednu bebu a ne blizance u simsu 2?

    ОдговориИзбриши
  121. Odakle da skinem expanzije za sims 3?

    ОдговориИзбриши
  122. Expanzije za Sims 3 mozes skinuti s The Pirate Bay-a sa Torrent

    ОдговориИзбриши
  123. da li moze da se nekako lakse prave zombiji bez delova u sims 3 a i neznam kako da skidam novi namestaj molim vas nek mi neko odgovori

    ОдговориИзбриши
  124. Zamolila bih ako moze neko samo da mi objasni kad skinem stvari sa neta za Sims 2, plus imam instaliran Sims 2 NightLife gde to ubacujem u Saved Sims ili napravim folder Download i tu stavim?
    Unapred hvala! :)

    ОдговориИзбриши