среда, 17. децембар 2008.

Sifre za The Sims 2

SIFRE ZA SIMS 2:
  • kaching-1000$
  • motherlode-50.000$
  • move objects on/off-mozete pomerati sve stvari ukljucujuci i Simljane(ili ako upisete off to ne mozete raditi)
  • aging on-Simljani stare
  • aging off-Simljani ne stare
  • sethour x-umesto ovog x trebate upisati zeljeno vreme od o-24 i to vreme ce biti kod Simljana
  • stretchSkeleton (i neki broj)-s ovom sifrom mozete menjati visinu vaseg Simljanina a brojevi koje upisete sa sifrom trebaju biti kao na primer 0.5 ili 1.5. Simljaninova prosecna visina je 1.0
  • boolProp testingCheatsEnabled true-pomocu ove sifre mozete raditi sta zelite. Sifru upisite u naselju pre nego sto udjete u porodicu! Mozete Simljanove potrebe restiti samo klikom na tu potrebu i povlacenjem strelice na desno! S ovom sifrom mozete praviti zombija,vampira,duha,da povecavate Simljanove vestine i sposobnosti... Samo trebate da drzite shift i levim klikom kliknete na predmet ili Simljanina i dobicete bezbroj novih opcija!!!!!
  • unlockCareerRewards-otkljucava sve nagrade od posla
  • help-kad ovo ukucate pojavice vam se mnogo sifri koje mozete da iskoristite
  • maxMotives-najveci bar motiva svih Simljana
  • boolprop ControlPets on-mozete kontrolisati ljubimce ali kada im nesto zadate ne mozete prekinuti(samo ako imate Pets)
  • aspirationLevel (0-5)-dobijanje bodova
  • Vsync(on ili off)-povecava efikasnost igre
  • boolprop carsCompact(true ili false)-automobili u komsiluku bice s vise detalja
  • slowMotion(0-8)-usporenost igre od 0 do 8
  • aging off-deca zauvek ostaju deca
  • changeLotZoning aparmentbase
  • changeLotZoning hotel- sifra koja se upisuje u Sims 2 Bon Voyage kako biste kucu koju napravite na odredjenoj destinaciji pretvorili u dostupni hotel
Napokon je resena misterija sifre za blizance.. Ona ne postoji,odnosno osim pomocu nekih hak trikova ne mozete  dobiti blizance.. Ovo je proverena informacija sa jednog od najboljih sajtova o Simsu 2 i 3 na internetu..

750 коментара:

  1. a meni ova prva-katching,ne radi

    ОдговориИзбриши
  2. onda ce ti motherlode sigurno raditi-i onako je bolja sifra.

    ОдговориИзбриши
  3. ali puno mi je 50000,jel ima neka druga koja je manja

    ОдговориИзбриши
  4. ajde dodaj jos neke sifre...

    ОдговориИзбриши
  5. Nazalost samo ova katching. Ako hoces jos sifara u samoj igri kao sifru upisi help i tu ce ti izaci mnogo sifara. A i ja cu neke staviti na blog!

    ОдговориИзбриши
  6. E ovako moram da ti se izvinim. Pogresno sam zapisao sifru. Sifra je kaching a ne katching. Izvini!

    ОдговориИзбриши
  7. ovo je kul, nemogu da verujem, hvala ti najlepse!!

    Bambi

    ОдговориИзбриши
  8. jel ima neki sajt za skidanje nekih od dodataka(npr.pets ili tako nesto)

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala Bambi i tebi najlepse! Ako zelite dodacu vam jos sifara.Ima ih jos puno ja sam birao samo najzanimljivije!Hvala

    ОдговориИзбриши
  10. Naravno da ima takvih sajtova.Ustvari svuda ih imas.Jedan od boljih je svakako ovaj:http://svezathesims2i3.bloger.hr/
    Hvala na poseti!

    ОдговориИзбриши
  11. Htela sam da pitam....da li postoji neki sajt gde mogu skinuti neke stvari za opremanje kuce? (kreveti, delovi za kuhinju itd.)
    Unapred hvala:D (SIFRE SU TI EXTRA!!!)

    Bambi

    ОдговориИзбриши
  12. Postoje takvi sajtovi.Imas ih na onom sajtu sto sam ti napisao iznad(tu mozes da skidas i stvari za kucu i za oblacenje).Ima i jos takvih sajtova.A mozes i kad ukljucis igricu da pritises slovo O pa ce ti se ukljuciti nesto za skidanje nekih stvari(za kucu) a mozes da skines i napravljene kuce,ljubimce i ljude.

    ОдговориИзбриши
  13. jel one sifre za izgradnju hotela vaze za sims 2

    ОдговориИзбриши
  14. Trebalo bi da te sifre vaze.To mi je rekao jedan citalac a i te sifre su tacne,ja sam ih probao al nisam imao vremena da pravim hotele i apartmane.POZZ

    ОдговориИзбриши
  15. e hvala puno za sifre extra su ako nadjesh josh koje jawi se moze a jel imash shifru da ako nemash vremena da opremish kucu opremi se sama??? ako mozesh posalji mi sms ewo ti moj br na kraju poruke se potpisi moj broj:0656021281

    ОдговориИзбриши
  16. ajde stavi jos sifri kad stignes!

    ОдговориИзбриши
  17. Onaj sajt koj si gore napisao mi ne radi (ono sve za sims 2 i 3)imas li jos neki??

    ОдговориИзбриши
  18. E cao, sta je bilo?? sto mi neodgovaras?? Volila bih da mi napises jos neki sajt za skidanje stvari za sims. ako mozes.

    Bambi

    ОдговориИзбриши
  19. Izvinite sto nisam odgovarao nisam bio kuci.Ali sad sam se vratio.Dodacu vam sifre sto pre-cim budem mogao!

    ОдговориИзбриши
  20. ok, a, trebaju mi i sajtovi za skidanje stvari....

    caosssss.....

    Bambi

    ОдговориИзбриши
  21. ona sifra.....9-a po redu ti je extra!!!!:)))

    ОдговориИзбриши
  22. pa i trudio sam se da vam napisem najzanimljivije.Hvala! samo da sredim stvari sa skolom i dodajem jos!

    ОдговориИзбриши
  23. E Pavle posto vidim da si dosta informisan o The Sims-u i to, pa sam htela da te pitam da li znas gde mogu da kupim The Sims2 Apartment Life?? Molim te mi odgovori sto pre mozes posto sam zaludjenik za simsom a dok ne izadje sims3 da imam ovaj (imam sve samo ti taj fali). Pozdrav Zoja :)))

    ОдговориИзбриши
  24. eeh i da, ona sifra ChangeLotZoning apartmentbas - da li je ona samo kad imas apartment life ili i za bon voyage i to ?? :)) Zoja

    ОдговориИзбриши
  25. ne znam gde zivis ali ako si u BG. znam jednu prodavnicu diskova originalnih. Zove se MAMUT i nalazi se u centru grada-ne znam koja ulica. Sto se tice kopija imas ih svugde ali mogu ti uneti i virus-naravno ne mora da znaci. A za drugo odgovor je DA

    ОдговориИзбриши
  26. izvini ako sam dosadna, ali sam toliki zaludjenik.
    Kad je u pitanju sims 2, da sam luda to neznam, ali da sam pukla s mozgom, jesam.

    Trebaju mi sajtovi za skidanje stvari za sims (besplatno)!!!

    Unapred hvala. Od mene dobijas 10-ku za sve!!!

    Bambi

    ОдговориИзбриши
  27. Mislim, naravno, za sims 2!!!!

    Bambi

    ОдговориИзбриши
  28. ukucaj u google-u SVE ZA SIMS 2.Tu imas dosta dobrih sajtova! Slobodno ostavljaj pitanja-zato i sluzi ovaj blog!

    ОдговориИзбриши
  29. e pa hvala....da zivim u BG-u . u centru. znam gde je mamut tamo sam i kupovala i ostale nego kad sam bila nije ga bilo ... Hvala u svakom slucaju :)) Zoja

    ОдговориИзбриши
  30. Pa nadam se da ces ga kupiti! Nema na cemu!

    ОдговориИзбриши
  31. e izvini sto opet smaram za onaj Apartment Life...Nego jel znas koliko tacno (ili bar odprilike) kosta apartment u mamutu??? da znam da se ne cimam za dz...unapred hvala :)) Zoja

    ОдговориИзбриши
  32. Izvini ali ne znam tacno.Ako si blizu vredi proveriti. Ali moje misljenje oko 2 ili 3 hiljade-tolko su bili nastavci kad sam ja gledao! Ne smaras ne brini!

    ОдговориИзбриши
  33. ja sa 20 godina luda za simsom 2.

    No, mozes li mi napisati koji sve delovi postoje za sims 2, da bi znala koliko mi fali???

    Bambi

    ОдговориИзбриши
  34. ok. Sims 2 University,Sims 2 Nightlife,Sims 2 Open for Business,Sims 2 Pets,Sims 2 Seasons,Sims 2 Bon Voyage,Sims 2 Free time,Sims 2 Apartment life. Imas i nekoliko stuffova. Imas i Sims 2 Double Deluxe ali ja to nemam pa ne znam da li je nastavak ili stuff. Pozz

    ОдговориИзбриши
  35. hvala

    kad budes mogo, stavi jos sifri!

    Bambi

    ОдговориИзбриши
  36. eeeej ljudi gde da skinem sims 2,i[la sam na sveyathesims2i3 ali ne[to ne ide

    ОдговориИзбриши
  37. Pa onda skini prvo TORRENT pa preko njega.To sigurno moze.

    ОдговориИзбриши
  38. e jel imas predstavu odprilike kad bi sims3 stigo u srbiju..?????? pozz Zoja :))

    ОдговориИзбриши
  39. Sims 3 stize 20.2.2009. godine!
    Ja ga vec imam jer mi ga je sestra iz inostranstva donela!
    Odlican je!

    Bambi

    ОдговориИзбриши
  40. Jel znas kako mogu Sims2 Erotic Dreams da prebacim na engleski???

    ОдговориИзбриши
  41. Cao...da li neko zna sifru za instalaciju dodatka Fashion factory???Ako neko zna,neka napise u komentaru...please...pozz..P.S. blog i sifre su ti cool...

    ОдговориИзбриши
  42. Evo mene opet...kada ukucam sifru sethour,ili boolProp testingCheatsEnabled true...posle izvrsnog vremena koriscenja tih sifra,pojavi mi se prozorcic u kome pise error!!! U tom prozorcicu su opcije CANCEL,RESET I DELETE.Opcija cancel ne radi,kada pritisnem reset,posle par sekundi taj prozorcic se ponovo pojavi,a kada pritisnem delete izbrise mi se onaj kruzic za simljane,pored kruzica za stvari,i za pravljenje kuce...tako da moram da izadjem skroz iz igrice...i kada ponovo udjem i ukucam te sifre ista prica! Imam 14 dodataka,instalirao sam msm 7,8...jer za ostale nemam sifre...i zasto ne mogu a pretvorim simljana u vampira...ima opcija,ja pretisnem i ono nece??? Da li bi mogao neko da mi pomogne i objasni??? Sorry ako smaram...POZZ

    ОдговориИзбриши
  43. Sto se tice onog RESET DELETE i CANSEL i meni se to pojavljuje. Uvek idi RESET jer kada ides DELETE obrisace ti nesto. Meni se to ne pojavljuje cesto. A za vampira cu da napisem u sledecem postu. Poozzzzzzzz!

    ОдговориИзбриши
  44. Aha.Ok...HWALA....No,da li bi mogao da napises sifre kako da pretvorim simljana u duha zombija...i ako znas napisi sifru/CD key za instalaciju dodatka fashion factory....P.S.ne zaboravi sifru za vampira i sto pre odg...
    veliki POZZZZ & jos jednom HWALA

    ОдговориИзбриши
  45. E, ja znam kako napraviti vukodlaka u simsima.
    Moras imati Sims 2 Pets.
    Kad uselis ljude u kucu moras oko nje staviti puno drveca jer je vucima draze doci tamo gde imas puno drveca i gde nema puno upaljenog svetla.
    Uvece izmedju 21h i 5h ujutru on ce doci i kad se sprijateljis sa njim, on ce te ugristi.
    Simljani se mogu vratiti kad popijes neki napitak koj moras kupiti! POZZZZZ!!!!!:D

    Bambi

    ОдговориИзбриши
  46. I jos nesto...ja sam zensko (pise: Fensi_Bgd je rekao to jest pekao) ::DD

    ОдговориИзбриши
  47. hwala...ea Fensice jel znas jos neku dobru sifru ili neku dobru foru....poz....i odg.sto pre...............
    POZZZZZ

    ОдговориИзбриши
  48. Nemam vise sifri, ali imam neki sajt:

    http://games.katz.cd/download/2323302/game/the-sims-2-free-time.com na primer- to ti je za besplatan download svih delova simsa.
    Ovde de ti je free-time napisi naziv simsa koj zelis skinuti.
    Ako se setim jos necega napisacu ti. POZZZ!!!
    ::DD

    ОдговориИзбриши
  49. Cao svima... Treba mi mala pomoc. Kad instaliram sims2 PATS, on po zavrsetku instalacije trazi da ubacim DVD sims2, ja ubacim cd ali onda se nista ne dogadja... da li znate zasto?

    ОдговориИзбриши
  50. Marko...probaj Pets da instaliras preko programa "alkohol"...meni ne trazi cd...ali posto imam dodatak seasons...trazi mi da ga izbrisem da bih instalirao pets...nzm zasto!!!

    ОдговориИзбриши
  51. Hwala Fensice...:-)))
    Na ovom blogu ima bas cool likova!!!
    Ja sam instalirao Pets,napravi sam simljana i macku,uselio u kucu i postavio dosta drveca(Jelka) oko kuce,sto manje svetla...ali nece da mi dodje vukodlak...IGRAO sam od 11 uvece do 6 ujutru...zaludela me igrica...xexexe...Sve sam uradio po onome sto si napisala!!!Fensice aj mi objasni sto nece???:-(
    POZZZZZZZZZZ

    ОдговориИзбриши
  52. Sigurno ti ne radi igrica...imam ja pets na cd-u...mogu da ti dam-xaxaxa,ali nzm odakle si...salim se...No,kako nece preko alkohola??? To je isto kao demon tuls...koliko imas instaliranih dodataka???
    p
    o
    o
    z

    ОдговориИзбриши
  53. Nemam ni jedan dodatak instaliran sem obicnog sims2, a kad probam preko alkohola, on nemoze nista da nadje na cd-u...

    ОдговориИзбриши
  54. Onda nesto nije u redu sa tim dodatkom...Skini sa neta...idi na sajt arenabg.com...tamo imas pets..registruj se i skini...

    ОдговориИзбриши
  55. Ej ljudi kada se vi ovde javljate???!!! Ne mogu da vas pohvatam :-(...
    Nema vas...
    I neka Pavle stavi sifru za vampira!!!
    POZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZY

    ОдговориИзбриши
  56. Sifra za vampira nepostoji, to moras da uradis ovako: kada udjes u naselje sa kucama ukucaj boolProp testingCheatsEnabled true i udji u kucu de zelis imati vampira, i kad udjes u kucu drzi sift i klikni levim klikom na simljana koj ce postati vampir. otvorice ti se milion prozorcica
    i u jednom ce ti pisati make me vampire ili tako nesto. klikni na to i tvoj simljan treba postati vampir.

    za marka: koliko sam ja shvatila ti imas sims 2 i sims 2 pets, kad probas da instaliras pets na kraju instalacije ti pise da ubacis sims 2 obican, ti ga ubacis i nece, ja znam kako treba, kad ti se to pojavi ti ga ubaci i kad ti posle opet bude trazio ti vrati cd od petsa i to je to.

    i milane, moras staviti puno raznovrsnog drveca ali u kuci moras imati svetla i uvece tvoj simljan i ljubimac moraju biti u kuci ali napolju nesme biti svetla. probaj tako.

    ОдговориИзбриши
  57. Hwala fensice...ali za vampira sam probao make me vampire...i nece,na par sekundi se promeni slika simljana i opet se vrati...a za vukodlaka hvala...odakle da znam kada dolazi taj vukodlak,da li se pojavi neki prozorcic i najavi to???
    A za vampira jel trebaju neki uslovi,ili??? Jel kod tebe hoce???
    POZZZZZZZZZZZZZZZ

    ОдговориИзбриши
  58. Nisam probala da napravim vampira.
    koliko sam informisana za njega treba nightlife ili university. Za vukodlaka: Docice ti vuk uvece ispred kuce kao i svaki simljan. Nema nikakvog prozorcica on samo dodje, ali ako imas kod onog prozorcica za zelje simljana see a wolf onda ce ti zelja zasvetleti i dobices 1000 poena kad on dodje.

    ОдговориИзбриши
  59. za Fensi_Bgd: Znam ja to ali kad se instalira sims2 pats on onda trazi da ubacim obican sims2 da bi dovrsio instalaciju, a ispod se pojavi Yes i NO. Ja ubacim obican sims kako trazi i stisnem YES, ali nista ne vredi i dalje pise isto, ali kad stisnem NO on odna izbrise igricu automacki... Neznam sto, ali tako svaki put..

    ОдговориИзбриши
  60. Marko: vidi ovako, kad ti on trazi sims 2 ti ga ubaci i onda ce on nesto malo da ga pregleda, pa ce ti opet traziti taj sims 2, a ti zameni sims 2 sa onim petsom. Barem je meni tako zezalo ali sve je sad ok.
    i iznad sam napisala sajt za besplatan download simsa koj god hoces bez registracije. POZZZ!!!

    ОдговориИзбриши
  61. E, kako se ulogovati na ovaj blog???

    POZZZZZZZZZ!!!!!

    ОдговориИзбриши
  62. Vidim da se lepo zabavljate na mom blogu ja vam uopste i netrebam. Malo sam zapostavio blog jer mi je komp bio u kvaru ali od sutra krecem da ponovo pisem. A za vas pricalice mozda stavim i CHAT ROOM. POZZZZZZZZZZ

    ОдговориИзбриши
  63. Pavle,da li imas neke nove sifre???
    E da...za nas pricalica CHAT ROOM je prava stvar!!!
    Od nas covek ne moze da dodje do reci ;-)!!! xaxaxa.
    pozzzz
    pozzz
    pozz
    poz

    ОдговориИзбриши
  64. Greska...malo sam brzo pisao,pa sam pogresio slovo...treba da pise "za nas pricalice...",a ne kao sto sam napisao "za nas pricalica..." xexe:-(((.
    Nadam se da mi niko nece zameriti??? :-(

    ОдговориИзбриши
  65. ok nove sifre stizu uskoro. Ako vam se svidja moj blog mozete ga pratiti kao sto cini MArko.

    ОдговориИзбриши
  66. S desne strane ispod ankete koliko volite Sims 2 imas opciju PRATI OVAJ BLOG. Tu stisni i popuni ono sto treba. I uzgred kakve vam sifre trebaju?

    ОдговориИзбриши
  67. Cao...evo i mene...
    Samo da kazem ove dve zadnje sifre sto si stavio nece da mi rade...
    pozzzzzzzzzz

    ОдговориИзбриши
  68. E, Imam Problemcic....Kako da postavim za komentare kao sto ti imas ovde Pavle??? Sta vec...Koja je to opcija posto sam napravila blog.

    ОдговориИзбриши
  69. Pa te sife mi je rekao jedan citalac a i video sam na netu. Mozda i ne rade ali svi su mi trazili a te sifre postoje pa sam ih stavio. Mozda si ti nesto pogresio?

    ОдговориИзбриши
  70. Fensi_Bgd meni je to pisalo cim sam napravio blog pa ne znam kako da ti pomognem. Napisi mi tvoju adresu voleo bih da posetim tvoj blog. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  71. E Nina-Fensi_Bgd video sam tvoj blog i super ti je dizajin. Da bi ljudi mogli da komentarisu moras da napravis post a ja cu se potruditi da prvi stavim komentar i jednu poruku koja je moja tajna-naime kako mi je bilo kad sam ja poceo.Kad napravis post ispod svakog imas komentare kao i kod mene.

    ОдговориИзбриши
  72. PAVLE..:Kako da postavim pitanja na moj blog kao sto si ti postavio???
    pozzz

    ОдговориИзбриши
  73. Mislis ankete? idi na raspored pa dodaj GADGET pa ANKETA i onda stavi pitanja i odgovore!

    ОдговориИзбриши
  74. ja sam skinula nightlife sa neta (ima 18 mb) i imam instaliran sims 2 kao osnovu i sad bih zelela da dodam i dodatak night life ali ne razumem kako to da uradim.....jer mozete da mi objasnite...a kad kliknem na ikonicu dodatka ono kaze run i ja kliknem i onda izbaci nesto the package cant be ...tako nesto...mozete li da mi pomognete..please izludecu.. lol

    ОдговориИзбриши
  75. Pa ako si ga dobro skinula s neta onda instaliraj prvo Sims 2 obican pa kasnije normalno instaliras Nightlife i crekujes ga. Posle pustis igricu preko ikonice za Nightlife. Ako ovo ne uspe onda verovatno moras da skines program Deamon Tools pa preko njega. Ako se ne budes snasla opet javi se!

    ОдговориИзбриши
  76. Анониман01. март 2009. 15.24

    zzanima me kada se skine sa neta garderoba,nakit,frizura i ostatak garderobe kako ja to da ubaim u igru...da kad dodje ono da kreiram lika da ja to mogu da ubacim i koristim...da li neko zna....tamo pise da ubacim u download a ako nemam taj folder onda to sam napravis ja sam probala i nista...mozete li da mi pojasnite posto vidim da se svi odve razumeju u smis 2...please... unapred hvala.... :-)

    ОдговориИзбриши
  77. pa u zavisnosti odakle skidas te stvari trebalo bi da ti taj neko objasni,ali uglavnom tu odecu i nakit,frizure i ostalo trebas da ubacis u specijalne foldere zato. Na primer za odecu je collections i tako... pozz

    ОдговориИзбриши
  78. Анониман01. март 2009. 17.43

    mozes li da mi kazes kako da preko netanadjem sims 2??

    ОдговориИзбриши
  79. Анониман01. март 2009. 20.12

    e pavle...meni opet ne uspeva..objasni mi gde direktno i kako udjem ako te ne mrzi please...

    ОдговориИзбриши
  80. Анониман01. март 2009. 20.31

    molim te pavle reci mi kako da nadjem sims2 prek neta??

    ОдговориИзбриши
  81. Анониман02. март 2009. 00.16

    ok...sacekacu....hvala puno... lol

    ОдговориИзбриши
  82. Анониман02. март 2009. 13.14

    e ti imas 13 god,moje si godiste....jer imas MSN ili profil na face-u...please jer mozes da mi kazes za ove stvari gde se ubacuju...

    ОдговориИзбриши
  83. da bi ubaciloa te stvari ides na local disk(c ili d ili gde si vec instalirala igricu) onda na program files,ea games,sims 2,TS Data,Res pa unutra imas folder objects i tu ubacujes stvari za kucu. To ti je za stvari za kucu. Ako ne uspes pitaj onoga odakle skidas te stvari a ako opet ne uspe onda nesto ne valja.

    ОдговориИзбриши
  84. Анониман02. март 2009. 14.00

    pitala sam za garderobu.frizuru i slicno...

    ОдговориИзбриши
  85. za garderobu trazis collections a za ovo moram da proverim

    ОдговориИзбриши
  86. Анониман02. март 2009. 20.27

    koja je sifra za intimne delove tela za smiljane?

    ОдговориИзбриши
  87. To ti je kao mali nastavak i ako zelis da ga igras trebas da ga skines s neta. Ja sam ga imao ali kad mi se pokvario kompijuter izbrisao mi se. pozz

    ОдговориИзбриши
  88. Анониман07. март 2009. 19.24

    da li ima neka sifra za nova odela

    ОдговориИзбриши
  89. ne postoji sifra za odela. Odecu samo mozes da skidas s neta! pozz

    ОдговориИзбриши
  90. suber su ti sifre zb=naci ono EXTRA!pozzzzz

    ОдговориИзбриши
  91. pa vidim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozz

    ОдговориИзбриши
  92. Анониман10. март 2009. 22.26

    MOZE LI NEKO DAMIKAZE KAKO PREKONETA DA NADJEM SIMS 2 ???

    ОдговориИзбриши
  93. mozes li da mi odgovoris na ovo pitanje?ja sam napravila porodicu i rodila dete i ukucala sam sifru da im sve bude puno.posto je bebi ono zuto ja ne znam sta da uradim da joj bude zeleno molim te odgovori.POZZ

    ОдговориИзбриши
  94. verovatno moras da sacekas da poraste! pozz

    ОдговориИзбриши
  95. Nece da umres ako se brines o njemu. Imas sifru boolProp.... tako pocinje pogledaj u onim siframa koje sam stavio ima i ova. Tu sifru ukucas u naselju i onda ides na to dete u isto vreme SHIFT i klik. Nadji opciju SET TO BIRTHDAY i dete ce biti spremno da proslavi rodjendan i poraste! Javi ako budes imala problema!

    ОдговориИзбриши
  96. da li postoji sifra da se izbrisu losa secanja??????????

    ОдговориИзбриши
  97. da li znas na koji se sajt ide da se skine sims2 pets?????????

    ОдговориИзбриши
  98. Nepostoji sifra za brisanje losih secanja!

    ОдговориИзбриши
  99. a da li postoji sifra za vracanje dece jer je meni neka zena dosla i uzela mi troje dece.pozz od Kety

    ОдговориИзбриши
  100. Ne postoji ni ta! Desu moras da cuvas i da se brines o njima. Ta zena stp ti je dosla je socijalna radnica! pozz

    ОдговориИзбриши
  101. HWALA STO MI ODGOWARAS NA SWA PITANJA I IZWINI ZA ONO PITANJE O WORMS.POZZZ

    ОдговориИзбриши
  102. da li bi mi odgovorio na jedno privatno pitanje? Znas zasto te ja pitam to preko bloga?zato sto nemogu nikako drugacije!

    ОдговориИзбриши
  103. posto vidim da EXTRA pravis blog zasto ne napravis jos neki?

    ОдговориИзбриши
  104. Ovo je moj prvi blog i drago mi je sto mi za sad ovako dobro ide. Jedno vreme nisam imao uopste posetioce ali hvala Bogu to vreme je proslo. Nameravam da napravim jos jedan blog ili o igrici Worms 4 Mayhem ili o seriji Seranovi ili o poznatima. Treba da se odlucim pa cu onda da krenem s novim blogom. Naravno ovaj blog mi je NAJVAZNIJI!!! pozz

    ОдговориИзбриши
  105. da li mozes da mi pozajmis sims 2 pets za neki dan kada budes isao u skolu

    ОдговориИзбриши
  106. Ne reko sam ti u skoli kada cu da ti dam...pozz

    ОдговориИзбриши
  107. Анониман20. март 2009. 15.38

    zanima me sta se u sims seasons radi...moze li neko da objasni? i da sta se u glamouros life radi? please....

    ОдговориИзбриши
  108. Pa imas post u kome pise dosta o Seasons-u pa pogledaj. Taj post se nalazi pri dnu. Zanimljiv nastavak a glavno je to sto se smenjuju godisnja doba i u zavisnosti od godisnjeg doba pada kisa,sneg,grmi ili sija Sunce-kao i u stvarnosti. U glamorous life-u dobijas nove stvari i frizure. Pozdrav

    P.S Stvari koje dobijas u glamorous life-u su super!!!

    ОдговориИзбриши
  109. DA LI TI IMAS SWE DELOWE SIMSA???????????????????????

    ОдговориИзбриши
  110. koja je sifra za instaliranje the sims2?????

    ОдговориИзбриши
  111. Анониман06. мај 2009. 02.40

    Ne mogu da napravim blizance,o cemu se radi?Smrrrccc

    ОдговориИзбриши
  112. kako da nadavim kuce ili mace

    ОдговориИзбриши
  113. Odgovor za Anoniman-probaj sa sifrom a ako si probao i nije ti uspelo verovatno nisi lepo ukucao/la sifru!

    ОдговориИзбриши
  114. Odgovor za Nikola- Da nadavis? Da li si mislio kako da nabavis? Ako je to mozes preko telefona-CALL-SEVICE-PET ADOPTION SERVICE i izaberi koju zivotinju zelis. pozz

    ОдговориИзбриши
  115. ispravka........MORAS IMATI THE SIMS 2 PETS!!!!

    ОдговориИзбриши
  116. Fensi_Bgd: Ti si zaboravila na ovaj blog. Nema te mesecima...

    ОдговориИзбриши
  117. ma dolazim bre ja nego imam dosta obaveza a i nema pitanja na koja bih mogla da odgovorim.....e a jel mozes da stavis jos sifri???

    ОдговориИзбриши
  118. Анониман25. мај 2009. 11.24

    KAKO DA UBACIM DODATKE U SIMS 2 ?

    ОдговориИзбриши
  119. Pa instaliras dodatak normalno i posle toga ce ti kompijuter traziti da ubacis obican disk Sims 2 i dodace ga sam.....nemas ti tu mnogo posla!

    ОдговориИзбриши
  120. ovaj sajt http://games.katz.cd/download/2323302/game/the-sims-2-free-time.com ima viruse, jel ima neki drugi, i izvinite ako nisam video jel to pise negde u komentarima; zapravo nisam ih sve procitao.
    :)

    ОдговориИзбриши
  121. kako se misli povecava efikasnost igre sifra: Vsync????

    ОдговориИзбриши
  122. ne znam da li taj sajt ima viruse jedna citateljka je skinula preko tog sajta!
    Naravno da ima nekoga! Ovo je aktivan blog!

    ОдговориИзбриши
  123. ja sam preko tog sajta skinula the sims 2 i 3i nema nikakve viruse...nzm sta je....=)))))

    ОдговориИзбриши
  124. pa da...mislim verovatno negde ima virusa a negde ne.

    ОдговориИзбриши
  125. Анониман16. јун 2009. 11.25

    koja je sifra za instalaciju sims 2 university???

    ОдговориИзбриши
  126. Evo probaj sa ovom sifrom za Sims University:
    R44C-HRNL-VUCT-8WAZ-U1G9

    ОдговориИзбриши
  127. Анониман16. јун 2009. 13.24

    koje su sifre za instalaciju sims petsa,apartment lifea...?Jel moze neko da mi napise sifre za instalaciju svih nastavaka molim vas???

    ОдговориИзбриши
  128. Sims University
    R44C-HRNL-VUCT-8WAZ-U1G9

    Sims Nightlife
    3S7X-SVEA-GF3U-LV7T-DBHP

    Family Fun Stuff
    F4EN-XDGJ-8HWJ-F8HV-MRLD

    Glamour Life
    HFDD-URVF-TC8W-B7L2-Y2FX

    Sims 2
    DKSS-YCA2-ZO11-SSP7-3AFH
    Pets:
    62Z9-ARP7-6XZZ-KNH2-2CGM
    Apartment life[5]
    2XL4-R5BG-BPSE-GBPS-JRLD
    SSW6-DYDH-JPAH-AJPA-MRLD
    SX6N-YF33-4KS6-24KS-ARLD
    A76W-H6LV-HQ2Q-LHQ2-URLD
    JD5V-RVD6-QG2H-YQG2-MRLD

    Evo ove sam na brzinu nasao na internetu. Ako ti nerade javi pa cu da ti nadjem odgovarajuce! pozz

    ОдговориИзбриши
  129. Анониман16. јун 2009. 20.11

    Imam neke nastavke simsa 2 na flesu a ne znam kako da ih instaliram,nece ni preko daemon toolsa,ne znam sta da radim...Moze neko da pomogne???

    ОдговориИзбриши
  130. Анониман16. јун 2009. 21.55

    pavle,hvala ti puno na svim ovim odgovorima.Ja valjda sutra dobijam sims3,pa me zanima kakva je grafika,je li bolja nego u sims2??????

    ОдговориИзбриши
  131. Анониман17. јун 2009. 10.34

    Igrala sam sims3,meni je licno bolja igrica sims2.U simsu3 imas malo opcija,nema nista kao u nastavcima simsa2,dobro je sto se mozes setati po ulici i kucati drugima na vrata,u pravljenju porodice imas vise detalja

    ОдговориИзбриши
  132. 1. odgovor: Ja ne mogu da ti pomognem da instaliras jer ne znam kako sve to izgleda,da li ti izbacuje neki problem ili nesto slicno.Malo mi vise opsi...Sta se desava kada ubacis fles? Jel ti izadju svi fajlovi?? Da li imas uputstvo???
    2. odgovor: Nema na cemu,trudim se da svima odgovorim sto je brze i jasnije moguce! Grafika je za mene daleko bolja nego u Simsu 2! pozz
    3. odgovor: Ljudi morate biti strpljivi-zamisli koliko su toga NOVOG morali da ubace u igru. Sigurno ce biti expanzija(nastavaka) u kojima ce se dodavati nove stvari i opcije...Licno se ne bih vratio na Sims 2 jer su me neke stvari izludjivale kao na primer cekanje dok porodica ne otputuje negde-pa cekao sa 10 minuta!!
    VELIKI POZDRAV ZA SVE CITAOCE!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  133. Анониман17. јун 2009. 11.53

    ne izbaci apsolutno nista,nikakvo uputstvo,pokusavala sam na prebacim u kompjuter,ulazila u sve foldere i nista.Kad udjem u neke pise mi da ubacim cd i pokusam ponovo,ali ja nemam cd!

    ОдговориИзбриши
  134. Анониман17. јун 2009. 13.16

    Ljudi ja nemam originalni sims 2 i ne mogu da gradim kuce i te stvari... da li neko zna sifru za to???
    Unapred hvala!!!

    P.S. Sifre su vise nego extra!!!

    Nina

    ОдговориИзбриши
  135. Анониман17. јун 2009. 13.44

    meni ne radi ova sifra: boolProp testingCheatsEnabled true

    msm kad je ukucam nista se ne desi, samo mi sve postane nekako mutno...u cemu je fora?

    ОдговориИзбриши
  136. Анониман17. јун 2009. 14.09

    zaboravila sam da pitam: kod sifre boolProp testingCheatsEnabled true pise da se moze od obicnog simljanina napraviti zombi, duh ili vampir, negde sam procitala da se to moze uraditi tako sto se u create a family pritisne shift-ctrl-n probala sam to da uradim ali nista se ne desi... da li neko zna kako to da napravim?
    Unepred zahvalna,

    Nina

    ОдговориИзбриши
  137. Анониман17. јун 2009. 16.31

    I ja sam isto probal da stisnem shift,ctrl i n pa nista,ne razumem...

    ОдговориИзбриши
  138. To vidite na tom sajtu gde ste to procitali...a ova sifra sigurno radi verovatno je niste lepo napisali...

    ОдговориИзбриши
  139. Анониман17. јун 2009. 19.27

    Pavle, da li onda znas neku drugu foru kako da od obicnog lika napravim zombija, vampira ili duha. Kod sifre boolProp testingCheatsEnabled true pise da se to moze uraditi ali ne pise kako.
    Unapred zahvalna,

    Nina xD

    ОдговориИзбриши
  140. Анониман17. јун 2009. 20.19

    Jao ljudi ja smaram ali je l' mi moze neko reci sifru za Sims 2 Bon Voyage pls! :)
    Unapred zahvalna,

    Nina xD

    ОдговориИзбриши
  141. Анониман17. јун 2009. 21.06

    ja imam original i meni je ova sifra:CSPF-KTNU-CHEL-8TDN-4JAT...

    ОдговориИзбриши
  142. Анониман17. јун 2009. 23.20

    sorry...poresna sifra....ispad...treba li ti,nocas,prava sifra???Ja imam pravu sifru,pa ako hoces mogu da ti dam tu pravu sifru....ja imam original,pa samo javi ako ti treba,nocas,ali stvarno ako ti je bas hitno,nocas,ja cu ti je dati (tu pravu sifru)....samo ti javi...pa cu ti ja dati tu pravu sifru....!!!!=DDDD

    ОдговориИзбриши
  143. Анониман17. јун 2009. 23.20

    ...i nesto sam zaboravila...pozzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  144. Анониман17. јун 2009. 23.25

    ....ovo je sve bilo za NASU DRAGU,NAJDRAZU,VOLJENU,NAJVOLJENIJU,NAJMILIJU Ninosku(Ninu)...xD...

    by;ZAJEBANT

    ОдговориИзбриши
  145. Nina u postu ispod ovog imas objasnjenje kako napraviti zombija i vukodlaka -pogledaj pa javi ako ti opet nije jasno...pozz

    ОдговориИзбриши
  146. Анониман18. јун 2009. 11.25

    cao pavle,htela bih da ti preporucim da napravis jedan blog o seranovima,jer ti je ovaj extra!!!!pozzz anastasija

    ОдговориИзбриши
  147. Ja i planiram da napravim blog o Serranovima! Sigurno cu napraviti blog samo moram da osmislim teme i ostalo!!!!!! pozz

    ОдговориИзбриши
  148. Анониман19. јун 2009. 23.31

    ljudi da ne znate mozhda kako moze na the sims 2 da tinejdzerka zatrudni???molim vas odg.

    milica

    ОдговориИзбриши
  149. Анониман20. јун 2009. 15.01

    mislim da tinejdzerka ne moze da zatrudni

    ОдговориИзбриши
  150. Анониман20. јун 2009. 15.05

    Jel zna neko kako se grade stanovi u simsu 2???Kucala sam onu sifru changeLotZoning aparmentbas i u naselju i na placu(bez ljudi)...probala sam da ukucam i apartmentbas umesto aparmentbas...kucala sam i aparmentbase...pa nista.Jel neko zna kako to funkcionise???

    ОдговориИзбриши
  151. Анониман20. јун 2009. 20.23

    mozhe,mozhe da zatrudni al je nesto komplikovano,u svakom slucaju hwala...:)

    ОдговориИзбриши
  152. Анониман21. јун 2009. 11.11

    Jel ima neko bar ideju kako se grade stanovi?odgovorite,molim vas...ocajna sam!!!

    ОдговориИзбриши
  153. Koliko ja znam tinejdzerka ne moze da zatrudni

    ОдговориИзбриши
  154. Ja sam isto probao da gradim stanove nervirao se i trosio toliko vremena ali nista.Tako da ti preporucujem da ne pokusavas vise da gradis stanove.....

    ОдговориИзбриши
  155. Анониман21. јун 2009. 14.42

    Jooooj,ja imam samo nastavak apartment life i ne znam vise sta da radim,dosadno mi je..... hvala u svakom slucaju blog je super!

    ОдговориИзбриши
  156. Hvala! Pa apartment life je jako zanimljiv...ne znam zasto ti je dosadno...xexe

    ОдговориИзбриши
  157. Анониман22. јун 2009. 12.42

    Uspela sam da sagradim stan.Prvo kupis plac,sagradis stanove kakve hoces pa onda ukucas sifru changeLotZoning apartmentbase

    ОдговориИзбриши
  158. Odlicno!!! Drago mi je zbog tebe....sad se neces dosadjivati....xexexe

    ОдговориИзбриши
  159. Анониман22. јун 2009. 19.50

    e ljudi,imam sims 3,i do sada svaka rodjena beba
    mi je decak,ne znam kako da bude devojcica!!!!!!!!!sta da radim????

    ОдговориИзбриши
  160. pa to ti je samo sreca....meni su se radjali i decaci i devojcice ali evo poslednjih dana dobio sam 4 devojcice za redom!

    ОдговориИзбриши
  161. Анониман23. јун 2009. 14.51

    DA li zna neko sa koje adrese sa neta moze da se skine Sims3

    ОдговориИзбриши
  162. Анониман24. јун 2009. 20.02

    ljudi,kako da sadim biljke??????

    ОдговориИзбриши
  163. treba mi sifra za instalaciju sims 2 apartment life.HITNO!!!!

    ОдговориИзбриши
  164. Анониман25. јун 2009. 18.36

    sifre su vec napisane negde gore,potrazi

    ОдговориИзбриши
  165. Анониман25. јун 2009. 18.43

    Imam veliki problem.Skinula sam sims 2 free time preko torrenta,ali nemam pojma kako da ga instaliram.U jednom fajlu pise neko upustvo:
    1.burn or mount the image with magiciso v5.5.
    2.install it
    3.use the keygen from the ViTALiTY folder
    4.copy the crack from the ViTALiTY folder
    Koliko znam image znaci slika,a nikakve slike nema!Cekala sam 100 godina da se skine s neta,nema virusa,a ja ne znam da ga instaliram.Pa ubicu se majke mi!!!Jel neko zna sta da radim???

    ОдговориИзбриши
  166. Nikada nisam radio sa magiciso v5.5 pa ti ne mogu pomoci. Inace da je Deamon tools bio u pitanju ne bi bilo problema..pozz

    ОдговориИзбриши
  167. Анониман26. јун 2009. 15.40

    Na kom sajtu mogu da skinem sims free time a da se instalira preko deamon toolsa???

    ОдговориИзбриши
  168. Анониман26. јун 2009. 19.43

    nije mi jasno kako da im kupim hranu!

    ОдговориИзбриши
  169. pa ides u prodavnicu hrane i imaces da biras sta zelis da im kupis. prodavnica se nalazi u centru.. pozz

    ОдговориИзбриши
  170. Анониман27. јун 2009. 12.24

    ali neznam kako da kupim , isla sam ja 100 puta u prodavnicu.

    ОдговориИзбриши
  171. pa kad odes u prodavnicu(valjda znas gde je prodavnica) i udjes u nju izaci ce ti prozor gde ces da biras sta zelis da kupis.. Izaber sta hoces(kliknes na proizvod pa na strelicu na desno koja se nalazi izmedju ta dva prozora) i kliknes na znak za stikliranje. Javi ako (ne)uspes.pozz

    ОдговориИзбриши
  172. Анониман27. јун 2009. 14.55

    da li su iste sifre za 3 i 2

    ОдговориИзбриши
  173. Glavne sifre su iste (za pare,za pomeranje objekata...) ali u simsu 3 imas mnogo manje sifri.

    ОдговориИзбриши
  174. Анониман27. јун 2009. 18.16

    sims 3 mi skroz nije jasan

    ОдговориИзбриши