уторак, 24. март 2009.

Evo novih slika....
















9 коментара:

  1. Odlicne su slike!
    P.S. Uclani se na sims 2 forum. Adresa je: http://svezathesims2i3.forumotion.net/ Bicu zahvalna ako budes aktivan clan. Pozz

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na pozivu! Evo upravo sam se uclanio! Pozz

    ОдговориИзбриши
  3. e ovako, interesuje me da li ce u simsu 3 vec biti omoguceno da se grade i kuce i zgrade, ili ce se za to morati kupovati dodatak kao u simsu 2? i jos jedno pitanjce vezano za sims2, da li tinejdzeri mogu nekoko da imaju sex i da zatrudne??? videla sam negde da je to moguce,ali ne znam kako... hvala unapred...

    ОдговориИзбриши
  4. Kuce ces moci da gradis(mogao si i u Simsu 2 bez ikakvih dodataka) a za zgrade iskreno ne znam.Ali bice dosta zgrada u gradu(ako ne za stanovanje onda za posao itd.)A za tinejdzere cu se raspitati pa ti javljam ali mislim da od toga nema nista. pozz

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19. мај 2009. 12.29

    wwww.rapiserbia.com tamo imate da skinete sims 3

    ОдговориИзбриши
  6. verovatno postoji ali nije original verzija!

    ОдговориИзбриши
  7. evo upravo sam bio na tom sajtu i nisam nasao Sims 3 za download......izdrzacemo jos nekoliko dana!! p-ozz

    ОдговориИзбриши
  8. saznao sam da se sims 3 moze skinuti!! I to full verzija!! Ako neko zna gde se moze skinuti neka napise ovde!!

    ОдговориИзбриши