среда, 24. јун 2009.

Uputstvo za Instaliranje Sims-a 3

Vidim da se mnogi muce sa instalacijom Sims-a 3,pa cu vam zato napisati jedno malo uputstvo.

1.Udjete u Local Disk C ili D,Program Files,Electronic Arts (EA)games i u tom folderu napravite novi koji ce se zvati Sims 3 .
2.Posto je Sims 3 na dva diska sve sa jednog i drugog prekopirate u folder koji ste malo pre napravili.
3.Kada se kopiranje zavrsi udjete u prvi WIN RAR fajl (to je onaj paketic sa knjigama).
Tada ce vam izaci novi prozor u kome cete imati razne opcije kao sto su ADD,Test,View,Find...,a ispod toga dve ikone jedna ce da bude Folder ,a druga neki disk.Taj disk treba prevuci u isti folder od malopre.
4.Kada se i to zavrsi u onom folderu ce vam se izmedju svega ostalog sto je i bilo pojaviti neki disk.
(Za nastavak instalacije treba vam DAEMON TOOLS koji ako nemate na kompjuteru imate na disku i morate ge instalirati)
5.Pkrenete DAEMON TOOLS iz donjeg desnog ugla pored sata datuma i ostalog(ikonica DAEMON TOOLS-a je crvena sa munjom)
6.Desni klik na ikonicu,virtual CD/DVD-ROM,Device 0: [E:] no media,mount image.
7.Potom vam se otvara novi folder gde ce vam verovatno izaci sve ikonice koje vi imate na vasem desktopu.Sa leve strane cete imati Desktop,My documents,My computer… treba da se klikne na My computer I tada ce vam naravno u tom prozoru prikazati My computer, I udjite u Local disk D ili C (u zavisnosti u kom ste formirali folder Sims 3 sa pocetka uputstva), Program Files,EA games,Sims 3,I tu ce biti izmedju ostalog I disk sa nazivom rld-sim3 I treba uci u njega.Nakon toga pokrenu ce se instalacija kao I kod svake druge igrice.
8.Nakon uspesno zavrsene instalacije na Desktop-u ce se pojaviti ikonica Sims-a 3 ali kada udjete u nju trazi neki kod.To je zbog Crack-a.Crack je jednostavan ,udjete u Local disk E gde ce biti folder crack,sve iz njega prekopirate I izadjete iz svega.Potom desni klik na ikonicu Sims-a 3 Properties (poslednje),Find target,I u taj folder koji ce vam se otvoriti sve Pastujete (na prazan proctor PASTE)i uzivaj te!!! A za one koji su Sims 3 skinuli sa interneta sifra je LU3B-33YX-RM86-LRM8-BRLD!

NADAM SE DA SU SVI RAZUMELI!!!!!!

735 коментара:

  1. nije...reci sta ti nije jasno i probacu da ti pomognem.....

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман01. јул 2009. 19.38

    izvini,ja sam sve tp uradila i instaliralo mi se...ali kad kliknem na ikonicu trazi mi neki kod?koji?

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман02. јул 2009. 08.58

    A da li si pre nego sto si usla usims 3 pa ti je trazilo kod krekovala sims 3.

    ОдговориИзбриши
  4. da-i to sam objasnio moras da krekujes!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман13. јул 2009. 23.44

    Pojavio mi se jedan problem sve sam instalirala i krekovala...Ali igrica nece da mi se pokrene pise kako mi sims ne daje pravo na koriscenje.Sta da radim????

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман15. јул 2009. 17.36

    treba mi password ze sims 3 za encrypted file?

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20. јул 2009. 22.44

    trebaju mi shifre za Sims 3...ZOP

    Mina xD

    ОдговориИзбриши
  8. za sta ti trebaju sifre??? za pare su ti je sifra ,,motherlode''. Koje ti jos sifre trebaju??

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман27. јул 2009. 11.13

    pavle jel mozes da mi kazes molim te kako da mi sims ostane ono adult da ne ostari,da li za to ima neka sifra ili treba da se pritisne nesto stvarno ne znam molim te reci mi........i samo jos nesto kako da mi postane poznat odnosno rok zvezda moj simljanin....pozZ

    ОдговориИзбриши
  10. Mislim da u Simsu 3 ne mozes biti vecno adult. Trazio sam sifre na internetu ali nigde ne postoji takva sifra.
    Moras da ga zaposlis u Musical career i na nivou 10 postace rok zvezda i moci ce da deli autograme. Ikonica za tu vrstu karijere je mala gitara.
    Pozz

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман29. јул 2009. 21.45

    ja sam swe to uradila ali nece da se instalira!!!!!

    ОдговориИзбриши
  12. ovo cam je najdetaljnije objasnjenje,ako ovo ne razumes onda stvarno ne znam kako mogu da ti pomognem.

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман31. јул 2009. 18.29

    ja sam instalirala sims ali kad trebam da udjem pise mi da potvrdim sifru-kod koji pise na disku,ja to napisem i odatle nece da mrdne.sta da radim?

    ОдговориИзбриши
  14. ja ne znam gde je taj win rar fail...nemogu da ga nadjem...

    ОдговориИзбриши
  15. Cim ti se ucita disk moci ces da vidis Winrar fajl. Ikonica Winrara su nekoliko kniga jedne na drugima. pozz

    ОдговориИзбриши
  16. sve sam instalirao i sve super radi ali kad se zavrsi onaj kratak film i ucitavanje trazi mi nesto da potvrdim ja potvrdim i on mi izadje skroz iz simsa 20000 puta sam ispocetka instalirao i opet isto

    ОдговориИзбриши
  17. ja ne kontam dio "a ispod toga dve ikone jedna ce da bude Folder ,a druga neki disk.Taj disk treba prevuci u isti folder od malo pre.
    4.Kada se i to zavrsi u onom folderu ce vam se izmedju svega ostalog sto je i bilo pojaviti neki disk." -gdje ispod koji disk?

    ОдговориИзбриши
  18. znaci sve ok imam i daemon sve mi je jasno ali taj dio sa diskom zeza :) jer sam pokusala sa svim nece vjerovatno nisam shvatila sta treba pa ako moze malo detaljnije...? hvala :)

    ОдговориИзбриши
  19. Kada otvoris prvi winrar fajl (prvi paketic sa knjigama) pojavice ti se dve male ikonice .Jedna je mali folder ,a druga je mali sivi disk.E pa taj disk treba prevuci u folder koji si vec formirala na pocetku.(tamo gde si prekopirala sve winrar fajlove sa diskova)Kada se taj disk prekopira nacice ti se u prvobitnom folderu. Zatim preko Deamon toolsa pokrenes instalaciju.

    Nadam se da ti je jasnije. pozz

    ОдговориИзбриши
  20. Pavle,ja sam prekopirala sve sa oba diska u folder Sims 3,i kad sam otvorila prvi WinRAR file,nije mi se pojavio folder i cd,vec folder i jos jedan winrar file rld.sim3.iso...??

    ОдговориИзбриши
  21. Taj Winrar file rld.iso prevuci u folder koji si napravila! On ce se pretvoriti disk i preko Deamon tools-a ces moci da zapocnes instalaciju!

    Pozz

    ОдговориИзбриши
  22. KAKO SE KREKUJE HITNO POLUDECU

    ОдговориИзбриши
  23. Mislim da sam na ovo pitanje odgovorio 100000 puta!!!! Jel vam je toliko tesko da procitate postove??? I komentare??

    ОдговориИзбриши
  24. najlepše hvala za instrukcije

    ОдговориИзбриши
  25. Nema na cemu!!! Barem neko ovde ume da se zahvali!!!!Pozz

    ОдговориИзбриши
  26. sa kog sajta mogu da skinem sims 3(besplatno) ali da ima sve sto treba

    unapred hvala

    ОдговориИзбриши
  27. Pa imas dosta sajtova sa kojih mozes da skines. Na primer www.katz.cd,preko torrenta (www.mininova.com)....Probaj sa ova 2 pa ako ne uspes javi!

    ОдговориИзбриши
  28. a jel mogu to da skidam preko onog utorenta?

    ОдговориИзбриши
  29. a i ovde ima mali milion simsa 3 kako da znam koj je pravi?

    ОдговориИзбриши
  30. ja imam onaj drugi torrent ali mislim da mozes i preko utorrenta.
    pa svis u pravi samo vidi da ne skines neku demo verziju!pozz

    ОдговориИзбриши
  31. e mnogo ti hvala skinuo sam sa mininove valjda ce da radi

    ОдговориИзбриши
  32. pavle izvini znam da sam dosadan jel znas mozda koji program mogu da skinem da bi mogo da skidam klipove sa youtube-a

    ОдговориИзбриши
  33. ma nista-ne smaras! Ja mislim da bi skidao klipove sa youtube, trebas da skines prvo youtuve downloader! pozz

    ОдговориИзбриши
  34. STVARNO SI CAR!!!!!!! MNOGO TI HVALA SIMS MI SE SKIDA ALI SKIDACE SE DUGO JEL IMAM SPOR INTERNET A I YOUTUBE DOWNLOADER SAM SKINUO I RADI HVALA HVALA HVALA

    ОдговориИзбриши
  35. Nema na cemu!!! Drago mi je da sam ti pomogao! Uzivaj!!!! Pozz

    ОдговориИзбриши
  36. kao da ocenim blog ja kliknem na extra ono i dalje ostane na 29%

    ОдговориИзбриши
  37. Pa treba samo da kliknes na extra i ako se poveca broj glasova uspeo si!!!
    Ali iako ne uspes da glasas tvoji komentari su mnogo vredniji od jednog glasa!! I tvoja aktivnost!!!
    Veliki pozdrav!!

    ОдговориИзбриши
  38. E,ja sam sve uradila do dela kada udjem u deamon...zapravo imam neki magicISO program i tu otvorim taj sims3.iso fajl,ali kada pokusam da ovorim npr. sim3setup.exe,ili autorun.exe kaze mi application corrupt!!! da li neko moze da pokusa da mi pomogne? unapred hvala.

    ОдговориИзбриши
  39. Pa i ja imam ISO ali mi nije bio potreban za instaaciju. Jednostavno kada stignes do dela sa deamon toolsom uradis sledece:
    5.Pkrenete DEAMON TOOLS iz donjeg desnog ugla pored sata datuma i ostalog(ikonica DEAMON TOOLS-a je crvena sa munjom)
    6.Desni klik na ikonicu,virtual CD/DVD-ROM,Device 0: [E:] no media,mount image.
    7.Potom vam se otvara novi folder gde ce vam verovatno izaci sve ikonice koje vi imate na vasem desk topu.Sa leve strane ce te imati Desktop,My documents,My computer… treba da se klikne na My computer I tad ace vam naravno u tom prozoru prikazati My computer, I udjite u Local disk D ili C (u zavisnosti u kom ste formirali folder Sims 3 sa pocetka uputstva), Program Files,EA games,Sims 3,I tu ce biti izmedju ostalog I disk sa nazivom rld-sim3 I treba uci u njega.Nakon toga pokrenu ce se instalacija kao I kod svake druge igrice.

    ОдговориИзбриши
  40. Ponovo nisam uspela...Tako sam i uradila desni klik na deamon,pa u virtuelni cd/dvd rom,uredjaj 0,montiram odraz,(tj.iz tog otvorenog foldera otvorim sims3.iso fajl 4,33GB iz onog foldera u c disku},prikaze mi neki sat i kaze montiram odraz i to je sve...tu stane.sta treba dalje da uradim? u tom C disku,the sims3 folderu sada imam foldere crack,thumbnails,support i ikonice autorun,setup...ali kada kliknem na neku kaze mi application corrupt.Verovatno sam glupa,jer i pored toliko objasnjenja ne shvatam sta ne radim dobro..

    ОдговориИзбриши
  41. Ne naravno da nisi glupa jer je i meni instalacija predstavljala problem...Koliko sam uspeo da shvatim iz tvoje price tebi nece da iz Deamon toolsa pokrene instalaciju...Reci mi jel u tom folderu o Sims-u 3 koji si formirala postoji ikonica rld-sims3,ako postostoji nju treba da mount imagujes i da ti se tako pokrene instalacija...Aj proveri za tu ikonicu pa mi javi da li si uspela. pozz

    ОдговориИзбриши
  42. Postoji,izmedju ostalih ikonica,ta sims3 byVuja.iso (pirat je} u winrar formatu,mada nju sam i pokusavala da mount-ujem u deamonu...ima izgled nekog diska,ista je kao i deamon ikonica i to je ta 4,99GB.Pokusala sam i sa drugim programima,ali ne vredi.u my computer sada imam i h disk sa sims3 ikonicom,5,59 GB, ali kad otvorim bilo koju sims3 aplikaciju,izbacuje ono cuveno application corrupt...

    ОдговориИзбриши
  43. ej Pavle moram hitno nesto da te pitam...imam jedan problem..kupila sam sims 3 pre jedno dva dana i danas kad sam htela da ga instaliram videla sam tvoje uputstvo na blogu..pokusala sam da pratim sva tvoja uputstva ali kad umetnem prvi dvd ne izbaci mi u win-rar obliku nego u nekom obliku koji kad pokusam da otvorim pise da windows ne moze da ga otvori i izbaci mi prozor u kome treba da selektujem pomocu kog programa da ga otvori..uopste nema win-rar fajlova..pomozi mi ocajna sam,nije valjda da nije dobro narezano?!?!?!

    ОдговориИзбриши
  44. ej Pavle molim te da mi odgovoris sto pre!!! bicu tu da cujem tvoje misljenje!!! da li je moguce da me je ta prodavacica zeznula??

    ОдговориИзбриши
  45. i reci mi da li treba da skinem sa neta win-rar achiever da bi mogla to da uradim?
    pomagaj ko boga te molim!!!

    ОдговориИзбриши
  46. Pratila sam upustva. Kada dodjem do DAEMONT TOOLS moram stati jer ga nemam. Pokusala sam naci na discku ali ne mogu. Imam pitanje: jel ga mogu skinuti sa neta??(krenula sam skidati i mislim da sam skidala bas neki sa virus jer me prekine ANTIVIRUS)...pa jel imas mozda neki sajt sa kog mogu da ga skinem?
    unapred hvala!

    ОдговориИзбриши
  47. Odgovor broj 1:Pa to ti je neka greska ... Mislim da to znaci ,,aplikacija pokvarena" ,i rekao bih da je to do tvog diska ako je piratski...Ali ako je oreginalan siguran sam da ne moze da bude do diska.

    ОдговориИзбриши
  48. Odgovor broj 2:Pa neverujem da je iko nameravao da te prevari ,ali ako si kupila piratski CD mozee se desi ti da je prilikom rezanja doslo do neke greske i da se nije narezalo kako treba ... E da treba da na kompjuteru imas win-rar,da bi mogla da imas win-rar fajlove tako da to proveri pa mi javi ako ga imas na kompjuteru onda je do diska ako nemas onda ili moras da ga skidas ili mislim da ima i na disku.

    ОдговориИзбриши
  49. Odgovor Broj 3:http://www.soft82.com/download/Windows/Daemon_Tools
    http://www.brothersoft.com/daemon-tools-download-75293.html
    http://www.toggle.com/lv/group/view/kl27713/DAEMON_Tools.htm
    Evo nisam siguran dali su Ok sva 3 ali proviri mislim da 1. i 3. rade ,a za drugi nisam siguran... A takodje mislim da ga imas i na disku.

    ОдговориИзбриши
  50. Hvala sto si se potrudio. Uspjela sam ga skinuti sa neta. Sve je u redu. Sad igram sims3... jeee :))) mada mislim da je sims2 bolji... ali je i ovaj extra :)

    hvala puno! ;)

    ОдговориИзбриши
  51. Pavle,hvala u svakom slucaju na odvojenom vremenu(za odgovor 1,i ostalo} verovatno pirat nije dobar nazalost...Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  52. a sta mislis da li da vratim taj disk prodavacici? sta sad da radim ako je pokvaren,a jel mogu da skinem win-rar achiever sa neta?aj pls mi daj link za skidanje ako mozes?
    mislim mozda se te ikonice pojave u win-rar obliku kad taj program skinem sa neta...pomozi molim te!!!

    ОдговориИзбриши
  53. Odgovor za sve: Nema na cemu!!!
    Pa ako nemas Winrara trebalo bi da ga skines sa neta a ja sam cak imao i na disku Simsa 3 da ga instaliram. Pozz

    ОдговориИзбриши
  54. aha, a jel mozes da mi posaljes neki link za skidanje winrar achievera? unapred hvala...

    ОдговориИзбриши
  55. ovo nije tacno lazljivce jedan.....u pravu je onaj anoniman sto kaze da mi se pojave dva foldera a ti kazes da treba da izadje jedan folder i disk a meni to nema....seljaku jedan...

    ОдговориИзбриши
  56. Odgovor broj 1: Potrazicu link pa cu ti ga napisati ako nadjem! pozz

    ОдговориИзбриши
  57. Odgovor broj 2: Ja sam napisao onako kako sam ja instalirao i kako se igrica instalira pomocu Winrara i Deamon toolsa. Aji ti se ne svidja objasnjenje TRAZI DRUGI SAJT!!!!(ali da si bar pisme/a ovo bi ti bilo lako)
    I jedini seljak /seljanka si ti jer vredjas druge ljude zato sto nemas dostojanstvo i mozak u glavi pa se svadjas po sajtovima! Boze ne mogu da verujem kakvi bolesnici zive na nasoj planeti...

    ОдговориИзбриши
  58. Ja sam instalaciju Winrar-a dobila na prvom disku sims-a 3 , i instalirala sam ga i posle kad udjem pojavi mi se ovo (evo slike):
    http://img39.imagefra.me/img/img39/2/8/22/dragana9393/f_183gxkji7esm_0ed83ec.jpg

    da li sad trebam da udjem preko winrar-a u neki drugi folder i da nadjem taj disk ili fajl sims3.iso (ali ne mogu to nigde da nadjem )
    Lepo si napisao upustvo kako se instalira sims samo kad bih nasla taj disk ili fajl sims3.iso lako bih posle instalirala (i Deamon tools sam isto instalirala)
    Sims mi nije original (ali komsinica od drugarice koja mi je dala sims je uspela da instalira tako da mislim da onda nije do diska greska,nego ja ne mogu ono da nadjem :(((
    Vidim da jos neki ovde imaju slican problem.

    pozzz

    Dragana

    ОдговориИзбриши
  59. Probaj ovako. U prvom disku udji u prvi winrar fajl i trebalo bi da ti izadju jedan folder i disk ( Sims 3-rld) Taj disk prevuces u folder u koji si prekopirala ono ko sto sam reko i napravice ti se disk Sims.iso(onaj koji trazis) pozz

    ОдговориИзбриши
  60. Hvala Pavle , nekako sam uspela da nadjem taj sims3 iso fajl i instalirala sam i krekovala(onako kako si i napisao u upustvu) samo sto nisam uspela da pokrenem igru pa sam je izbrisala i pokusala ponovo ali ovaj put kad udjem u Deamon tools i montiram onaj fajl nece da mi se pokrene instalacija :(( . Jel moze to preko nekog drugog programa da se pokrene instalacija?

    Dragana

    ОдговориИзбриши
  61. Pa mozda i moze mada ja taj drugi nacin ne znam. Pogledaj da li na tvom disku pise neko uputstvo. Ako pise nesto kao sto sam ja napisao a instalacija opet nece da pocne problem je do diska. pozz

    ОдговориИзбриши
  62. Znam...teško se instalira...ni meni nije htelo pa nzm šta sam ja izbrčkala i uspelo mi je..hehe...možda je problem do diska,ali pre bih rekla da možda nema dovoljno mesta da se instalira sims 3...ipak mi je žao što ne mogu da ti pomognem...pozz

    ОдговориИзбриши
  63. Instalirala sam sims 3 ponovo samo sto kad hocu da ga pokrenem pise mi nesto "Your video card does not appear to support at least Shader Model 2.Please upgrade your card."
    Mislim da je do graficke kartice.:((( Pa dok ne kupim novu graficku igracu sims 2 .
    Pozzzzzzzzzz

    Dragana

    ОдговориИзбриши
  64. ej Pavle da te pitam nesto, imam jedan problem...
    Kupila sam Sims 3 preko narucidisk.com i kada sam ubacila 1 disk nisam morala da instaliram pomocu tvog uputstva zato sto mi se odmah pokrenula instalacija.ali kad dodje do pola instalacije trazi mi drugi disk..ovako: Please insert disk 1 which contains file Game Data/Shared/Packages/FullBuild2.package. ja ga ubacim(to je drugi cd) i on umesto da nastavi instalaciju on mi stalno odbija i nece da nastavi vec mi otvori "Files currently on cd" i tu se nalazi taj fajl.kako da nastavim instalaciju???? pomagaj!!!

    ОдговориИзбриши
  65. Odgovor broj 1: Dobro mislis-problem je do graficke karte...
    Odgovor broj 2: Uf...pa mislim da imas laksu instalaciju ali nemam ideju kako to da uradis..Jesi probala preko Deamon toolsa?

    ОдговориИзбриши
  66. da pokusala sam al nemam pojma kako se to radi...aj mi please reci kako....

    ОдговориИзбриши
  67. izvini pavle...meni takodje trazi kod na kraju kad sam instalirala..i krekovala....takodje trazi neku potvrdu sa interneta...sa sims3 ikonicom ispod nje nesto dodje i neka ikonica EA downloader manager ...neznam ni to zasta sluzi.....molim tte ako mozes pomozi mi.....unaprijed hvala

    ОдговориИзбриши
  68. EA instaliraj nista na njega ne radi

    ОдговориИзбриши
  69. My computer/Sims 3(E:)/Crack i onda ga krekujes. Vise ti nece traziti kod nego ce ti automatski pustiti igricu.

    ОдговориИзбриши
  70. pavle bio sam naso rejmonde ali je grafika slike ocajna skoro da je crno belo uzasno trazicu jos pa ako nadjem...

    dimitrije(sa msn-a)

    ОдговориИзбриши
  71. jeeeeeeeeeeeeeeee bolestan sam tako da mogu da ostanem kuci i da igram sims a ne da idem u skolu

    ОдговориИзбриши
  72. mmmmmmmmmmoooooooooooollllllllliiiiiiiimmmmmm te SIFRU ZA INSTALACIJU THE SIMS 3 HITNO MI TREBA ODMAH MI ODGOVORI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  73. LU3B-33YX-RM86-LRM8-BRLD! To ti je sifra! Ali ljudi zasto ja pisem postove ako vas mrzi da ih citate?? Lepo je sifra bila napisana!!

    ОдговориИзбриши
  74. e Pavle ja kada udjem u win rar pojavi se crveni x i pise ERROR i ovo: D:\The sims\data1.cab
    The archive is either in unknown format or damaged.
    sta treba da radiiiiim????

    ОдговориИзбриши
  75. Pavle na koju adresu treba da se skine SIMS?

    ОдговориИзбриши
  76. Imas na mom blogu, na www.katz.cd , na www.mininova.com...

    ОдговориИзбриши
  77. e pavle ja nemam win rar imam win zip moze li preko njega?

    ОдговориИзбриши
  78. Pa ne znam... Probaj. Ako ne moze skini Winrar. A i trebalo bi da Winrar imas na disku!! Pozz

    ОдговориИзбриши
  79. Cao Pavle,kupila sam igricu i sve sam uradila kak si napisao ali ne mogu na kraju da nadjem folder CRACK? gde se nalazi taj local disc E.
    Ja imam vistu pa ne znam da li to nesto menja.

    ОдговориИзбриши
  80. pardon mislila sam gde je crack, nema ga u disku e?

    ОдговориИзбриши
  81. U My computer-u ti je E ali ja nemam vistu pa ako je nesto drugacije stvarno ne mogu da ti pomognem. Pozz

    ОдговориИзбриши
  82. Pavle brate instalacioni kod koji nudiš kod mene ne radi....Imaš li neki drugi

    ОдговориИзбриши
  83. ccc pavle na niske si grane spao sa onom ivanom pravis charmed blog...ccc

    ОдговориИзбриши
  84. GDNE-DUL2-86CP-286A-TRLD evo ti ovaj kod ja sam sa njim uspeo.

    ОдговориИзбриши
  85. Zasto su to ,,niske grane''? Ja ne pravim blog sa Ivanom vec joj samo pomazem zato sto mi je dobra drugarica i tu nema sta da bude nisko!

    ОдговориИзбриши
  86. ok.kako ti kazes tvoj blog je od njenog bolji 10000000000000000000000puta

    ОдговориИзбриши
  87. Hvala! Znam da jeste ali ja se mnogo vise trudim oko bloga,mnogo se duze i vise ,,bavim'' njime nego ona pa je i normalno da bude bolji. Ja njoj samo dajem sugestije i pomazem ako joj je potrebno. U svakom slucaju hvala!
    Pozz

    ОдговориИзбриши
  88. ???sto ti pise broj posetioca 17???

    ОдговориИзбриши
  89. Pavle da li znas sifru za krekovanje sims-a 3 hitno jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!Ili ako neko drugi zna.

    ОдговориИзбриши
  90. Odgovor broj 1: Pise broj posetioca 17 jer sam tek juce postavio ovaj brojac poseta a nisam hteo da stavim neki broj sam pa sam ga pustio od nule... Nagomilace se neki broj valjda... :)
    Inace sigurno imam mnogo poseta posto imam samo 1000 i kusur komentara. Pozz

    ОдговориИзбриши
  91. Odgovor broj 2: Sifru za krekovanje? Dosad to jos nisam cuo... Da li mislis na instalacionu sifru?

    ОдговориИзбриши
  92. Pavle, danas sam kupila cd i "nasla" ovo tvoje upustvo, htela da ga realizujem, ali u startu sam naisla na problem. Kada probam da kopiram prvi cd negde pri kraju zakoci i iskoci poruka: Cannot copy rzr-sim3: Data error (cyclic redyndancy check).Ima li leka ovome ili mogu da bacim cd?

    ОдговориИзбриши
  93. ako je piratski 99%posto mozes da se oprostis od njega!bolje skini sa neta i neces da imas nikakve foldere samo ce da ti skine onaj kao cd koj povezes sa dejmon tulsom krekujes i to je to.mislim pavle ce da ti da odg.na pitanje a ovo je moj savet

    ОдговориИзбриши
  94. U pravu je onaj ko je napisao poruku iznad. Piratski diskovi ti nista ne garantuju :( . Probaj jos jednom ili pokusaj na neki drugi nacin (neka ti neko pomogne koga poznajes ako to zna) a ako ni tako ne uspe onda je disk los.
    Pozz

    ОдговориИзбриши
  95. ma piratske diskove necu da komentarisem odnosno one koje ih prodaju!zato sto prerezuju brzo i ne narezu do kraja k vecina cedeova im je izgrebana ja sam najmanje 100 cedea tako bacio!

    ОдговориИзбриши
  96. e muzika je super a odakle skidas muziku?sa youtube-a ili nekog programa stranice odakle?

    ОдговориИзбриши
  97. znala sam... kad sam baksuz...hvala na savetima, pokusacu da ga skinem sa neta, vidala sam u komentarima predlozene sajtove...ako nesto zakoci, javljam se opet...;)

    ОдговориИзбриши
  98. pa nisi baksuz takvi su ti piratski diskovi ja sam 3 simsa bacio i jos bi da nisam skinuo sa neta.

    ОдговориИзбриши
  99. Odgovor za anoniman: Hvala!! Muziku ne skidam nego je samo postavljam sa jednog sajta. A inace ako zelis da skidas muziku to mozes da urais veoma lako sa youtube-a. Pozz

    P.S. Majo nadam se da ces uspeti!!!!! Srecno!!

    ОдговориИзбриши
  100. nece uspeti...istu poruku je i meni pokazivao :-(

    ОдговориИзбриши
  101. uglavnom sve probleme koje kompjuter prijavi mozete resiti tako sto cete tu poruku koju vam pokaze otkucati u google-u uglavnom postoji objasnjenje i uputstvo sta je to a po ovoj poruvi sto maji pokazuje to je The_Sims_3-Razor1911 Torrent - btjunkie odatle je skinut ali stranica ima neki problem tako da je verovatno skinuto ali ne lepo zbog ostecene stranice

    ОдговориИзбриши
  102. Da,da u pravu si!! Zao mi je Majo,ali bolje ti skini sama kako treba i igraj!! Pozz

    ОдговориИзбриши
  103. Zdravo...prije nekoliko dana kupila sam sims 3 na dva cd..pronasla sam ovo tvoje upustvo i uspjela ga instalirati...ali crack mi nikako ne uspjeva...jel postoji neki drugi nacin za crack-ovanje ove igrice? Hvala

    ОдговориИзбриши
  104. Postoji!! Kopiras sve ono sto se nalazi u folderu CRACK odes na Locas disk na kome si instalirala Sims 3 ( na primer Local dick C)/Program files/EA games/The Sims 3 i sve kopiras tu. Pozz

    ОдговориИзбриши
  105. Usao sam u demon tols kako pise ali kada nadjem folser sims 3 imam opciju open i cancel ja kliknem open na the.sims.3-RELOADED i otvori mi prazan folder ne razumem sta trebam da radim?kako da pokrenem instalaciju???

    ОдговориИзбриши
  106. oce li neko da mi odgovori na pitanje???????????

    ОдговориИзбриши
  107. pa ako sam ja dobro razumeo sta hoces da kazes onda ti se instalacija odnosno onaj ao cd ne nalazi u tom folderu

    ОдговориИзбриши
  108. Pre nego sto udjes u DEAMON TOOLS moras da raspakujes onaj WIN RAR fail i kada to uradis tek tada udjes u DEAMON TOOLS i folder sims 3 koji si napravio na pocetku i tada bi trebalo nesto da ti se nadje nesto u tom folderu.Probaj tako trebalo bi da uspe,ja nisam sa tim imao nikakve poteskoce.

    ОдговориИзбриши
  109. ali kako da ga raspakujem?ne razumem?

    ОдговориИзбриши
  110. pa preko winrara ako nemas skini sa neta

    ОдговориИзбриши
  111. jaoo hvala ti puno za ovo...da nisi objasnio kako se instalira jos uvek bi se mucila oko instaliranja...hvala jos jednom :)

    ОдговориИзбриши
  112. Nema na cemu!!!! Drago mi je da ti je moj blog sluzio!!! ♥♥ Pozz

    ОдговориИзбриши
  113. nikako ne mogu da pokrenem simse 3

    ОдговориИзбриши
  114. pokrene igricu,ali kad treba da ocita gradove izbaci prozor sa DISC AUTOHORIZATION FAILURE

    ОдговориИзбриши
  115. WE ARE UNABLE TO VERIFY THAT YOUR DISC IS A VAILD COPY SIMS 3

    ОдговориИзбриши
  116. NAPOMINJEM DA NISTA NISAM KREKOVALA,POSTO NEMAM FOLDER CRACK VEC SAMO RAZOR,KOJI KAD OTVORIM POKAZE SIFRE ZA INSTALACIJU..HVALA...

    ОдговориИзбриши
  117. Kao prvo mogla si sve da napises u jednom komentaru!! A sada: ili je problem do diska ili trebas da krekujes.... Skini krek s neta i onda probaj,ako se desava isto preoblem je do diska.

    ОдговориИзбриши
  118. pavle, da bi instalirao prvu expanziju sims-a 3 jel moram da imam sims 3 ili mogu samo expanziju da skinem i instaliram?

    ОдговориИзбриши
  119. pa znaci da mi zauzme 10gb lele pa nemam ja tolko :-(

    ОдговориИзбриши
  120. Imam problem sa instaliranjem World adventura. . . Cim pocnem sa instalacijom kaze mi da treba da se Sims 3 updatuje i kada to obobrim, on kaze da ja ne mogu da uddate sims3

    ОдговориИзбриши
  121. Ovako ces da resis problem. Idi tamo gde si instalirao Sims 3 i tamo ces imati nekoliko foldera. (ja mislim da su oni GAME,GAME DATA,SUPPORT,CACHES i THUMBNAILS) E sad, u folderu Simsa 3World Adventures imas iste takve foldere i njih trebas da prekopiras tamo gde si instalirao Sims 3. Kad te kompijuter nesto bude bitao ti kazes Yes ili Yes to all i to je to,tvoj problem je resen. :D Pozz

    ОдговориИзбриши
  122. ee jel meni mozes pomoc ja sam slijedio ove upute od gore al mi ne ide kad otpakujem ovaj prvi fajl ne izbaci mi nista :(( nezz zasto i prije sam instaliravao ovakve igre al ova mi bas i ne ide..btw u mene nie deamon tools nego neki alkohol soft 120%..jel mi ikako mozete pomoc molim te... :)

    ОдговориИзбриши
  123. Joj...stvarno bih ti pomogao al nemam ideju kako da ti pomogmem... Sorry!

    ОдговориИзбриши
  124. ajde molim te jel imas jos ikakvu ideju kako mogu da instaliram sims3 cuo sam da je igra zakon :(

    ОдговориИзбриши
  125. pa zasto jednostavno ne skines daemon tools http://download.cnet.com/Daemon-Tools-Pro/3000-2646_4-10744439.html

    valjda radi

    ОдговориИзбриши
  126. ma nije meni problem DEAMON TOOLS neg ja kad otvorim ovaj prvi fajl nema mi nikakvog diska ni datoteke,,a kad ga otpakujem ne izbaci mi nista...T_T

    ОдговориИзбриши
  127. Pavle, opet ja, vidi uspeo sam da instaliram world adventures ali kada ga pokrenem i otvorim GAME LAUNCHER, pise mi da moram da update ujem jer mi igricu i otvori mi prozor GAME UPDATES, ali ne mogu da updatujem jer mi je nemoguce stisnuti update now

    ОдговориИзбриши
  128. meni se ne pojavljuje ni disk ni folder! sta da radim??

    ОдговориИзбриши
  129. da li neko moze da mi kaze sta treba da se uradi kada je uspesno instaliran the sism 3 pa zatim i the sims 3 wa, i pocne update i kao pokaze kraj update-a i pojavi se prozor sa error update:invalid file.
    Ja nemam ideju sta da uradim

    ОдговориИзбриши
  130. To se desava i meni sa invalid file tako da jos nisam nasao resenje za to. Jedino sto pretpostavljam da je neka greska u osnovnom disku-Sims 3.... Ali cim saznam javicu!!Ako hoces ostavi e-mail pa cu te kontaktirati! Pozz\
    P.S. E-mail mi mozes poslati na sims2i3forever@gmail.com ili sims2-3forever@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  131. Nikola mora iz foldera Sims 3 Wa prekopirati foldere: Cheats,Support,Thumbails,Game i Game Data u folder gde si instalirao Sims 3 (obican) i tada ces bes problema moci da instaliras The Sims 3 wa. Pozz i izvini zbog zakasnjenja sa odgovorom.

    Za one koji su pitali kako se instalira sims 3: IMATE OBJASNJENU CELU INSTALACIJU NA MOM BLOGU I MISLIM DA CETE SE BEZ PROBLEMA SNACI!!!!!

    ОдговориИзбриши
  132. E Pavle, opet ja :D

    Uspeo sam da instaliram wa, ali kada je pokrenem i dodje do biranja (ili neke usnimljene porodice, ili nove) igrica se sama od sebe ugasi !!! :((( Sta da radim ?!?!

    ОдговориИзбриши
  133. Jel zna neko odakle da skinem updates za The Sims 3 jer ne mogu da instaliram World Advantures bez tih update-ova???

    ОдговориИзбриши
  134. imam problem pri instalaciji,izbacuje eror(CRC error C:program files/electronics arts/the sims 3/game data/shared/packages/FullBuild1,,doesnt match the file in setup's cab file..i onda stalno idemna ignor,ili retry,i instalram,pokrenem igru,i posle pola sata se samo ugasi...
    probala sam 2 Simsa vec,i stalno javlja ovaj problem..
    isla can i na can i run it,i sve je ok...

    ОдговориИзбриши
  135. Nikola....ti imas srece jer ja do biranja porodice jos nisam stigao... ne znam kako da ti pomognem....ja znam da je moj problem do diska simsa 3 a kod tebe stvarno ne znam.... Vidi jel tvoj komp podrzava sims 3 wa ali ako podrzava obican trebalo bi da podrzava i ovaj

    ОдговориИзбриши
  136. Update ne trebas da skines!!!!!! Pogledaj nekoliko komentara gore objasnio sam koji fajlovi treba da se kopiraju da se izbegne taj problem!!

    ОдговориИзбриши
  137. jel stvarno ima mumija u wa? i koja je sifra za instalaciju wa?

    ОдговориИзбриши
  138. Pavle , nikako ne mogu dobro da krekujem Sims3.
    Sve sam radio prema tvom uputstvu, ali kada nakon krekovanja pokrenem igricu javlja mi da nabavim legalnu verziju. Kada pokrenem "play the sims 3" dobijem informaciju:TS2.exe is not a valid WIN 32 application.
    Pomozi brate, klinci će me razapeti.

    ОдговориИзбриши
  139. Odgovor broj 1: Ima mumija u Sims 2 World Adventures.
    Odgovor broj 2: To znaci da nesto nisi dobro krekovao (ako trazi legalnu verziju).... Ajde probaj ovako: Kopiraj sve iz foldera ,,Crack'' ,idi na disk gde si instalirao The Sims 3....(local disk C ili D),zatim u Program files,pa nadjes proizvodjaca igrice (proizvodjac Simsa je Electronic Arts ili EA games zavisi kako je upisano),zatim udjes u igricu Sims 3 i tu sve kopiras.... Javi mi ako (ne)uspes.

    ОдговориИзбриши
  140. Nisam uspeo, nemam pojma u čemu je problem.Z

    ОдговориИзбриши
  141. To su dva nacina putem kojih sam ja stalno krekovao bez problema..... Stvarno ne znam sto moze vise da se uradi.... :(

    ОдговориИзбриши
  142. Pavle:Prekopirao sam te fajlove i instalirao WA ali kada pokrene onaj launcher pise da osnovni sims 3 nije kompatibilan sa exspanzijom odnsosno WA a kada sam prvi put pokrenuo launcher za WA automatski mi je skinuo update a na osnovi nece.Sada je WA 2.3.33.003002 a osnova simsa 3 1.0.615.00107 verzija i tu je problem a ne znam sta da radim skinuo sam dosta patch-eva sa neta ali ni jedan nece da se instalira.

    ОдговориИзбриши
  143. da li moze pomoc oko errora koji sam pominjala gore,pri instalaciji..?

    hvala.

    ОдговориИзбриши
  144. Odgovor broj 1: Ja imam slican problem tako da trazim resenje....Kad nadjem javljam....
    Odgovor broj 2: Jedina ideja koja mi pada na pamet za taj tvoj error je greska na disku....

    ОдговориИзбриши
  145. nije u pitanju disk jer vec 2.put skidam sa neta ,i probala sam i CD uvek isto javlja....i inastalira se,ali se gasi igrica posle 20 min.

    ОдговориИзбриши
  146. ako neko uspesno uspe da instalira the sims 3 world adventures na osnovnu verziju igre the sims 3 1.0.615.00107 molim ga puno da nam napise detaljno kako je to uspeo,hvala

    ОдговориИзбриши
  147. Slusaj,sto se tice world adventursa cuo sam da neki imaju slican problem.... treba da se nadogradi neki program na sims 3...kad budem dobio taj program reci cu vam kako se zove.... :))

    ОдговориИзбриши
  148. gdje mogu naći prodavnicu gdje se kupuje odjeća ako ima uopšte te prodavnice...

    ОдговориИзбриши
  149. ja sam skinuo sims 3 sa interneta i imam 1 problem.......Sve sam uspesno instalirao igricu i kada je pokrenem, otvori se ono ea games....ucitavanje......ali kada dodje do onoga da izaberes grad pise sledece (disc authorization failure, we are unable to verify that your disc is a valid copy of sims 3)
    Da li bi mogao da mi pomognes oko toga???Neznam da li je problm zato sto nije bilo crack-a na disku ali ja mislim da onda nebi mogao ni da poteram igricu.........HELP, please.....

    ОдговориИзбриши
  150. ako neko zna resenje neka mi odgovori....hvala

    ОдговориИзбриши
  151. ja imam bitlord !!!skidam sa interneta igricu.da li ja moram da imam deamon tools ako wec imam bitlord?????

    ОдговориИзбриши
  152. pavle reci mi za ovo pitanje sa bitlordom !!!!!molim teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ОдговориИзбриши
  153. Nema te prodavnice ali odecu mozes uvek menjati putem ogledala!
    Sa tom istom porukom ja nisam uspeo da ukljucim Sims 3 world adventures tako da jos uvek nemam resenje za taj problem.... Ustvari meni ce drug da donese neki program i putem toga cu uspeti da igram sims 3 wa ali ne znam da li to resava tvoj problem.

    Ja sam instalirao preko deamon toolsa.... Probaj preko tog tvog preograma pa ako ne uspes skini deamon tools :)

    ОдговориИзбриши
  154. e Hvala za instrukcije!!! :))
    super su....

    ОдговориИзбриши
  155. O hvala Bogu da je neko uspeo da instalira.... Pa samo treba malo ukljuciti mozak.... Nema na cemu! I drugi put!!

    ОдговориИзбриши
  156. meni je sims 3 sranje, nema dodataka ni stvari, niceg, jeste da je grafika bolja, ali u drugim stvarima ne moze da pridje sims 2.

    ОдговориИзбриши
  157. pa imas nastavak wa ali i ja se slazem da je 2 bolji =)

    ОдговориИзбриши
  158. Pa naravno da nema dodataka ni stvari kad je tek izaslo?? Izvini da li si grrao/la Sims 2 kad je tek izasao? Nije bilo ni frizura ni stvari a sad normalno da ima kad je izaslo 8 nastavaka!! Kad izadju nastavci za Sims 3 svi cete ludeti za tom igricom zato nemojte da pljujete po njoj jer se ne secate kako je Sims poceo-SIMSOM 1 gde niste imali nista!!

    ОдговориИзбриши
  159. da sims 1 lol kolko je on bio jadan i grafika i stvari i sve hahahaha

    ОдговориИзбриши
  160. Da... E pa uporedi Sims 1 i Sims 3, i Sims 1 i Sims 2.... Veci je napredak u Simsu 3 :)

    ОдговориИзбриши
  161. a kako da skinem sism 3 sa neta?

    ОдговориИзбриши
  162. pa mozes sa torenta samo u google otkucas the sims 3 torrent i skini ga =)

    ОдговориИзбриши
  163. ja imam sims 3 na dva diska,na prvom mi nema winrar fajla tako da sam taj korak preskocila,imaju 2 foldera:emulator za pokretanje igre i game data.e,sad,ja sam sve to prebacila u folder sims 3...i sve kako si napisao.na kraju ga krekujem i udjem u igricu i pise mi da ubacim cd.znam da nece zbog toga sto nemam taj rld fajl.sta da radim?jel moze to da se posebno skine preko neta?
    unapred hvala :)

    ОдговориИзбриши
  164. Instalirala sam sims 3 i bez tog rld fajla,samo sam nesto otvorila preko deamona,sad igram.sad skidam world adventures pa sam htela da te pitam jel se instalira isto kao i sims 3 ili jos teze???

    ОдговориИзбриши
  165. Caos...Ja sam vec jedan put instalirala sims3 na ovaj nacin i bilo je sve u redu..pre neki dan sam ponovo digla sistem ali nisam sacuvala igru i moram sve ispocetka..nemam folder ea games..tj mogu ja da ga napravim?pozz :)

    ОдговориИзбриши
  166. Odgovor br. 1: Sims 3 World Adventures se isto instalira ali ima nekih izmena,malih.... I ja nisam zbog nekog programa uspeo da ga pokrenem (ustvari pokrenuo sam ali nesto mi se stalno gasi) tako da ti zelim svu srecu oko toga.
    Odgovor br. 1: Folder games ne mozes da napravis vec moras da ga imas jer ono sto se nalazi u njemu je bitno a ne sam folder!!

    ОдговориИзбриши
  167. Konacno sam uspeo da sredim World Adventures skinuo sam sa neta ovu novu expanziju High End Loft Stuff i kada sam pokrenuo instalaciju automatski mi je update-tovao osnovu The Sims 3 tako da sa tim update-om moze da se igra i WA?

    ОдговориИзбриши
  168. Pavle,kada kopiram sve sa 1. i 2. CD-a,nema mi onog winrar fajla...Sta da radim?

    ОдговориИзбриши
  169. Pavle,imam Sims 3 na dva cd-a,skinuo mi drug s neta...Kad otvorim cd pojave se samo neki fajlovi...pa ne znam sta sad da radim...molim te pomozi mi...hvala unapred...

    ОдговориИзбриши
  170. cao, imam problem sa simsima, ma sta je tu novo. elem imam znaci sims 3 inatrliran i world adventures i sve je ok, no kada sam instalirala novi dodatak taj high end loft stuff i kao krekovala ne radi. pokusala sam da krekujem u glavni , pa u world adventures pa zajedno pa u sav tri pa samo u glavni i dodatak, i nista. kada udjem u igricu i bude taj uvod i pre izbora porodice za igu mi pise nesto game disc not faund ili slicno. kako da krekujem? imam simse od njihovog pojavljivanja i svaki put nike problem oko kreka al ovako jos nisam imala. pomoc. hvala

    ОдговориИзбриши
  171. Sto se tice instalacije imas sve objasnjeno sa tim fajlovima u ovom postu samo procitaj i uradi kako pise.

    Ne mogu da ti pomognem oko tog stuffa jer se ja jos mucim s instalacijom World Adventursa....

    ОдговориИзбриши
  172. Анониман02. март 2010. 16.26

    hmmm,
    a da saznala sam da glavni sims 3 ima veze sto ne radi taj stuff jer ja imam maxped a u toj verziji dodatak na radi zato sam se i mucila toliko. trebam drugu verziju samog simsa 3. a sims adventures karkujes i u taj i u glavni i Wala, radi... pozz

    ОдговориИзбриши
  173. pa ja bih tebi bio zahvalan kada bi mi pomogla kako se instalira world adventures. Ako mozes posalji mi na mejl: sims2i3forever@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  174. Анониман02. март 2010. 18.01

    jel mozes da mi objasnis gde se nalazi taj folder i mali sivi disk u winraru za sims 3 :((((( ????

    ОдговориИзбриши
  175. Анониман02. март 2010. 18.51

    ODG PLS !!!! ja ih uopste ne vidim jel pise nesto pored tog malog diska ??? :((((((((

    ОдговориИзбриши
  176. Анониман02. март 2010. 18.58

    za Pavleta. obrisi sims 3 sve sto imas. da bi ti world adventures radio ponovo instaliras sims 3 bez krekovanja i odmah instaliras world adventures normalno pa zatim krek iz world adventures kopiras u C u bin world adventures i u redovan bin simsa 3. to je to. al meni i dalje dodatak high end loft stuff ne radi. bozeeeeeeeeeeeeeee. pozz

    ОдговориИзбриши
  177. E hvala....evo cim budem imao vremena probacu da instaliram world adventures i ako budem uspeo odmah cu pokusati da instaliram taj stuff pa cu ti reci kako se to radi....xDD

    Moras da raspakujes WINRAR fajlove da bi ti se pojavio disk!!

    ОдговориИзбриши
  178. Анониман05. март 2010. 18.35

    e uspela sam da instaliram i dodatak, jupiiiiiiiii

    ОдговориИзбриши
  179. Super!! Blago tebi!! I ja se nadam da cu uskoro uspeti... :))

    ОдговориИзбриши
  180. Анониман07. март 2010. 16.10

    i Pavle kako ti ide?

    ОдговориИзбриши
  181. Evo sad instaliram....drug mi je dao njegov disk....Valjda cu da uspem :)))))

    ОдговориИзбриши
  182. Pavle, da li si uspeo da instaliras WA ? Ako jesi molim te napisi kako ?

    ОдговориИзбриши
  183. Ma nisam....Ali ja mislim da cu uspeti veceras....ili sutra ujutro....Ali ako uspem obavezno vam javljam znam kako vam je!! :)

    ОдговориИзбриши
  184. E uspeo sam da instaliram Sims 3 WA i napisao tutorial kako se instalira..... Pozz

    ОдговориИзбриши
  185. Анониман19. март 2010. 21.57

    ja imam ovaj budjavi windows 7 znc najgori je nemam pojma kako da ubacim sims 3 u uputstvu mi pise "Raspakovati arhivu u zeljeni direktorijum (npr. D:\igre) i pokrenuti setup.bat
    Shortcut ima gresku, editovati mu stazu i obrisati jedno .exe iz target-a" a ja neam pojma kako to da uradim....

    ОдговориИзбриши