понедељак, 27. јул 2009.

Sifre za Sims 3

Evo vam sifre za Sims 3:

motherlode - ovom sifrom cete dobiti 50000 virtualnih para (simelona)
kaching - ovom sifrom cete dobiti 1000 virtualnih para (simelona)
constrainFloorElevation true - dobicete dopustenje za prilagođavanje terena
moveObjects on - dobicete mogucnost neogranicenog pomeranja i postavljanja predmeta
resetSim ime simljana - restuje odabranog simsa nazad u vlastitu kuću
help - prikaže vam vecinu sifri
shazaam - +2,500 lifetime happiness bodova dodjeljuje se aktivnom Simljaninu
freerealestate - ignorise cenu kada kupujete novi teren
modify traits - set čistih traitova
add to household - dodaje aktivnog Simsa u trenutno domacinstvo
set age broj- za podesavanja broja godina Simsa, umesto "broj" upišite stvarni broj.
make me know everyone - izabrani Simljanin ce poznavati svakoga
make friends for me - Simljanin ce odmah po upisu šifre dobiti nekoliko nasumicnih prijatelja
make happy - Svi u kuci postaju sretni, postavlja se mood na perfect
make motives static ili make motives dynamic - Postavlja motive statičke ili dinamičke za celo domacinstvo
hideHeadlineEffects off ( ili on ) - ugasite ( ili upalite ) balončiće iznad glave Simljanine koji se pojave kada razmislja ili razgovara
jokePlease - izabira jednu salu nasumice i ispisuje je u konzolu
slowMotionViz 0-8 - Usporava igru i baca je u slow motion ( 0 je za normalnu brzinu, 8 je za najsporiju brzinu )
fps on (off za gašenje) - upali vam brojač fps-a u gornjem desnom uglu

205 коментара:

  1. Анониман28. јул 2009. 11.44

    jesu sve ove sifre tacne....pooozzzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li ja mogu The Sims 3 Pets ili The Sims 3 Master Suite Stuff skinuti sa interneta i da li ceme to kostati ? Da li su u ta dva simsa sto sam nabrijala isti gradovi kao i u The Sims 3 Social ? I jos jedno pitanje da li u The Sims 3 Pets ima novih stvari , kao na primer odece , namestaji , kola i tako to ? Molim vas odgovorite mi , hitno mi je :)

      Избриши
    2. Mozes da skidas sa interneta i nece te kostati nista.. The Sims 3 social ne postoji..U simsu 3 pets ima puno novih stvari..Ne moras da pises da je hitno jer ne mogu da odgovaram ada nemam vremena napisao/la ti da je hitno ili ne.. POzdrav

      Избриши
    3. Kako da ja instaliram The Sims 3 Pets?

      Избриши
    4. Pa ne znam,zavisi od toga sta imas na disku ili sta si skinula ima mnogo razlicitih verzija.

      Избриши
    5. Da li neko zna kako se skidaju kockice kada se simljani kupaju?

      Избриши
    6. Анониман22. јул 2013. 14.56

      Pa moras da skines neki mod sa interneta,neznam kako se zove ali sam videla razne gameplay-ove.

      Избриши
  2. nasao sam ih na internetu...za neke znam da jesu sigurno tacne a za ostale pretpostavljam ali ih nisam isprobavao jer mi nisu potrebne. pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. gde ja mogu naci te vampire ? i da li mogu postojati jos neki namestaji i kola. mislim da li postoje jos neki modeli i tako to ? :)

      Избриши
    2. kako da napravim vukodlaka u sims 3

      Избриши
    3. Nadjes u gradu vukodlaka i sprijateljis se sa njim..Onda ga pitas da te ugrize i to je to :)

      Избриши
    4. Meni nece......imam tinejdzera i sprijateljim se sa tinejdzerkom koja je vampir....i ono kao sto pokazuje gore kolko su dobri mi se napuni do kraja i cak mu je i devojka i nigde nema opcija da ga ujede?sta da radim?hvala unapred.......
      KALE

      Избриши
    5. Анониман22. јул 2013. 15.01

      Tinejdzeri vampiri ne mogu da pretvaraju druge u vampire,tvoj simljanin mora biti young adult ili adult da bi mogao biti ugrizen od odraslog vampira.

      Избриши
  3. shazaam meni nešto neće da radi,zna li neko ZAŠTO?
    Molim vas neka mi neko odgovori!Još neke šifre neće da rade!Šta je problem???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Problem je sto su to lazne sifre :)
      Nemoj da se mucis :D

      Избриши
    2. e zna li neko gde mogu da skinem namestaj frizure i td ako zna neko nek mi kaze molim vas hitno mi je

      Избриши
  4. ovo su samo sifre koje sam ja nasao na netu ali nisam imao vremena da ih isprobam,medjutim one glavne sigurno rade. Ostale cu proveriti pa cu ih skloniti ako ne rade! pozz

    ОдговориИзбриши
  5. JA I MOJ DRUG SVE ODVALJUJEMO.SIMS 3 JE NAJBOLJI.PROVALILI SMO SVE SIFRE ZA IGRICU.POZDRAV OD HAKERA.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман08. јун 2013. 13.19

      Hahaha kakav si ti haker kad nezns da pises.svi znaju da se ne pise ''ja i moj drug'',vec''moj drug i ja''

      Избриши
    2. e ajde onda hakeru, reci mi kako da sklonis one kockice kad se sim kupa??

      Избриши
    3. Анониман03. март 2014. 13.21

      hahaha koji si ti car, hahahah xd

      Избриши
  6. ajde kako da imam bubnjeve u elektricnu gitaru

    ОдговориИзбриши
  7. za to ne postoji sifra vec ih dobijas u nastavku: Sims 2 University. Pozz

    ОдговориИзбриши
  8. da li neko zna kako da dobijem bebu duha????

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. druze prvo moras kad ti umre zena ili muz u sims onda mora da udje u tvoju kucu onda lezis sa njim u krevetu i onda nekoliko dana cei se moze pojaviti beba ali kad ti se pojavi beba onda ides u bolnicu stsnes na zensku simsa i onda ti pise go to hospital stisnes to i eto ide u bolnicu i trebas da mu napises ime

      Избриши
  9. Ja znam ali je to malo duzi proces tako da ako bas to zelis dodaj me na msn-u ili mi posalji poruku na mail pa cu ti objasniti. (msn i email se nalaze na dnu stranice)

    ОдговориИзбриши
  10. kako ide sifra za instaliravanje sims 3 i ona sifra na kraju koja treba????pls odg

    ОдговориИзбриши
  11. Da li neko zna postoji li sifra za blizance u sims-u 3?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман21. јул 2013. 18.03

      Mozes da dobijes dvojke pa cak i troike....ala,ne znam kako:{

      Избриши
  12. Ne treba ti sifra na kraju vec trebas da krekujes!!

    Koliko ja znam ta sifra jos uvek ne postoji...

    ОдговориИзбриши
  13. jel moze da se cowek pretwori u wukodlaka??? :))

    ОдговориИзбриши
  14. Naravno da moze.. Imas post napisan o tome pa pogledaj :D

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман15. мај 2010. 20.38

    Kako ja mogu da dobijem blizance,jel ima neka posebna sifra??? :)) Hvalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa unapred

    ОдговориИзбриши
  16. Ima sifra i napisana ti je u siframa za Sims 2

    ОдговориИзбриши
  17. kako ide sifra za instaliranje sims 3

    ОдговориИзбриши
  18. eeeee uspela sam da instalirammmmmmmmmmmm, samo sto mi ne radi sifra set age

    ОдговориИзбриши
  19. Ana sifra ti pise u postu za instaliranje Simsa 3 :)

    ОдговориИзбриши
  20. jesam ja toliko glupa,ili sta? :((
    ovaj sims 3 mi uopste nije jasan... napravila sma porodicu,uselila,sredila kucu,malo igrala,sacuvala i izasla... sledeci put kada sam pokusala da udjem u tu porodicu i nastavim da igram,nisam znala kako :/ ... kada kliknem na kucu,pojavi mi se samo onaj prozorcic gde mi je slika porodice i kuce,koliko imaju para,itd... ali ne znam kako da udjem u tu kucu... jel moze neko da mi objasni,molim vs... uzasno se smaram kuci :///

    ОдговориИзбриши
  21. Udjes u igricu i kada je pokrenes izaberes porodicu....Onda ce ti se naravno prikazati ceo grad a ti ako ne mozes da nadjes kucu u kojoj je useljena tvoja porodica samo klikni dva puta na tvog Simljana i kamera ce ti prikazati tvog Simljana koji ce verovatno biti u tvojoj kuci :))

    ОдговориИзбриши
  22. nasao sam sifru na netu set career [career/level] upisem ja lepo sve to (umesto career stavim criminal)(umesto level stavim 10)ono mi pokaze kao da ne prepoznaje komadnu set.Sve ja to probam ponovo ali bez razmaka ponovo ista prica samo sada sve reci ne prepoznaje"Igra je sims 3"Unapred hvala!!!

    ОдговориИзбриши
  23. Pa ja tu sifru nikada nisam koristio....Mozes da se unapredis pomocu sifre testingCheatsEnabled true i onda se zaposlis tamo gde zelis i putem novina se prebacis na nivo koji zelis....Malo je komplikovano dok ne naucis da upravljas ovom sifrom

    ОдговориИзбриши
  24. kako ide sifra da bude sims bogat

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман06. јул 2010. 16.16

    zasto shazaam i Edit in CAS nece da rade??? :((( veliki poz,extra je sajt... !!! :)))

    ОдговориИзбриши
  26. kako da u sims-u 3 napravim likove iz crtanih filmova serija i ostalog ,u sims-u 2 to je moglo

    ОдговориИзбриши
  27. Pa u Simsu 3 moras sam da pravis pa se potrudi da lice na linkove iz filmova.... A iz crtinaih...stvarno ne znam kako to mislis da uradis :) pozz

    ОдговориИзбриши
  28. Da nezna mozda neko kako se zove sifra protiv starenja ako je uopste ima?????

    ОдговориИзбриши
  29. Nema je..... To mozes da namestis u opcijama :)

    ОдговориИзбриши
  30. A kako da napravim svoj grad.....u dvojci to moze....odgovorite pls.....

    ОдговориИзбриши
  31. INSTALIRALA SAM SIMS 3 WORLD ADVENTURE,ALI NE MOGU DA POCNEM DA IGRAM STALNO MI TRAZI NEKU SIFRU RE-ENTER PASSWORD.ZNA LI NEKO TU SIFRU

    ОдговориИзбриши
  32. Pa da li si krekovala?? Ne treba ti nikakva sifra to je sigurno jedini problem moze da bude u kreku......

    ОдговориИзбриши
  33. a kako da napravim karijeru u sims-u 3?unapred hvala :D

    ОдговориИзбриши
  34. Pa preko telefona ili kompijutera. Call/Job.... A ako hoces profesije onda ti je potreban The Sims 3 Ambitions..

    ОдговориИзбриши
  35. Ko zna kako se krekuje??

    ОдговориИзбриши
  36. Mislim da je sada vec smesno da neko ne zna kako se to radi.. Ali evo po hiljaditi put cu objasniti.. ides u My Computer/igrica koju instaliras/creck i tu sve kopiras.. Zatim ides na putanju na kojoj si instalirala igricu i u Game/Bin folderu prekopiras sve.. Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisaam skapirala :( mozes li objasniti maalo bolje jer nisam bas dobra oko kompjuteraa... <3

      Избриши
  37. kako ide sifra da ne moraju da jedu..piju..ako ima te sifre u 3delu u 2 je bilo?

    ОдговориИзбриши
  38. jel neko zna koji ti treba patch za sims Create a World Tool-Beta meni kaze da treba bolji od sims 3 koji vec sadrzi :)pomoc:)

    ОдговориИзбриши
  39. Izvinjavam se...
    Ali imam jedan veliki problem...
    Naime meni ne zeli da prihvati sifru s razmakom :S
    Pise;
    Unknown Command i samo prvi dio sifre a ono sto sam napisala poslije razmaka nije prepoznao...
    Do cega je ?
    Pavle unaprijed hvala !

    ОдговориИзбриши
  40. Pa verovatno neki deo nisi lepo napisala jer ta poruka izlazi prilikom nepravilnog upisivanje sifere..

    ОдговориИзбриши
  41. jel ima neka sifra u sims 3 da mi bude sve zeleno..msm ono energija glad,i tako to.... :)))

    ОдговориИзбриши
  42. boolProp testingCheatsEnabled true....kada je upises samo prevuces potrebe do kraja....ili make all happy... (shift+sanduce...) ako hoces da se potrebe ne smanjuju kliknes shift+sanduce i nadjes opciju Make needs static... :) pozz

    ОдговориИзбриши
  43. kad ukucam sifru make happy nece da mi radi. probala sam i all happy i make all happy al nece nista od toga. ima li neko resenje?

    ОдговориИзбриши
  44. make all happy nije sifra....nego preko sanduceta... :)

    ОдговориИзбриши
  45. a šta treba da se ukuca da bi imalo to preko sandučeta?
    boolProp testingCheatsEnabled true ili testingCheatsEnabled true
    Hvala unapred ;)

    ОдговориИзбриши
  46. U simsu 2 ti treba cela sifra a u Simsu 3 ti treba samo od testin... ;)

    ОдговориИзбриши
  47. da li u the sims 3 late night
    posoji sifra za pravljenje vampira ako ne kako da ga napravim?
    Anchy
    P....S.. sajt je strava

    ОдговориИзбриши
  48. nema na cemu...u pavlovo ime...xD
    Za vampira moras imati nastavak late night...nem mozes prosto napraviti vampira,vec se moras sprijateljiti sa vampirom i zamolitiga da te ujede.... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvinite jel neko zna sifru za instalaciju The Sims Late Night?Hvala unapred.

      Избриши
  49. ja ne mogu na sims 3 late night da udjem u diskoteke i kafice recite mi zasto?

    ОдговориИзбриши
  50. Stvarno ne znam zasto.. Koliko si se ti trudio/la da mi opises problem toliko se i ja trudim sa odgovorom.. Stvarno se trudim da svima pomognem ali vi mislite da sam ja i vidovit.. Reci sta se desava prilikom problema pa cu pokusati da ti pomognem u resavanju..

    ОдговориИзбриши
  51. DA SE U SIMSU 3 MOZE IMATI PAS ILI MACKA? :|

    ОдговориИзбриши
  52. pozzz :))) da li neko zna kako se u simsu 3 moze napraviti beba 3:) ima li neka sifra mozda :D??

    ОдговориИзбриши
  53. Ne moze se postati ni pas ni macka.. Nema nikakvih sifara za bebe.. Beba se pravi isto kao i u Simsu 2

    ОдговориИзбриши
  54. Анониман23. март 2011. 21.24

    jel zna neko kako da promenim frizuru ili odecu u sims 3?posto mi je covek postao punoletan i frizura mu se promenila,a meni se ne svidja,pa ocu da je promenim.na drugim sajtovima kazu da odem do neke prodavnice,ali nisam nasla nijednu prodavnicu za to!help!!!
    AnA

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. AnA, trebas da ukucas testingcheatsenabled true i kliknes na simsa (shift+levi klik na misu)i lepo ti pise opcija za to...

      Избриши
  55. Анониман24. март 2011. 18.31

    zasto nece sifra set age....:((((

    ОдговориИзбриши
  56. Анониман24. март 2011. 18.35

    pomagajte!!!ostarila mi je jedna..ja sa kriva stisla sam dva puta da slavi rodjendan i postala je baba...jel posoji sifra ili nesto da je podmladim:(((

    ОдговориИзбриши
  57. Анониман25. март 2011. 16.41

    ni meni nece set age :( valjda ta sifra uopste ne radi.i meni isto treba.i kako da promenim odecu?dok igram,ne dok pravim coveka naravno.

    ОдговориИзбриши
  58. Анониман27. март 2011. 15.00

    zasto nece da radi sifra>BUYDEBUG<......za obican sims 3..:)

    ОдговориИзбриши
  59. 1. Frizuru menjas preko ogledala a odecu preko ormara..
    2.Ne mozes da podmladis..
    3. Obirsacu sifre koje ne rade :)

    ОдговориИзбриши
  60. hwalla u swakom slucaju....

    ОдговориИзбриши
  61. gde ukucati sifru za sims 3

    ОдговориИзбриши
  62. eeeee!!!HVALAHVALAHVALAHVALAHVALAHVALAHVALAHVALAHVALAHVALAHVALAHVALA!!!!!!!!!nisam se setila ni ogledala ni ormana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    al sad dzabe sve to,imam problem(dugacak)

    ja sam skinula sims 3 pre jedno 4 meseca,sve je normalno radilo,jos sam i odecu skidala.a onda danas upalim game launcher,i vidim dole game updates.posto jos nisam sve videla i isprobala,ja kliknem da vidim sta ima tamo.slucajno sam kliknula download latest version ili kako god pise (mis mi je zaj^ban,ja ga pipnem,on klikce).onda mi se pojavi ona linija kolko se skida.ja ga pustim da skine,i upalim posle toga sims.sve je normalno islo,a kad sam trebala da izaberem porodicu pojavi mi se nesto da mi nije legalna igrica,ili da mi nije legalan disk unutra.to mi se ranije nije desavalo,

    pa da (konacno) pitam sta da radim posto mi ne daju da igram.....
    original ne dolazi u obzir xD xD xD xD
    auuuu kolki sastav napisah,treba ovo procitati
    unapred hvala na bilo kakvom odgovoru i strpljenju za ovakve slucajeve kao ja!

    ОдговориИзбриши
  63. Haha pa vidi,ne smes nadogradjivati igru preko game launchera ako nemas original disk.. Znaci moras da nadjes updatove na netu i tako da updatujes (imas i ovde na blogu neke).. :) Moras sve da brises pa da instaliras.. Zao mi je,nema druge..

    ОдговориИзбриши
  64. Kako da naprawim nowu kucu swe iznova da kupim plac itd...

    ОдговориИзбриши
  65. Da li neko zna kako da skinem sims 3 medieval

    ОдговориИзбриши
  66. znaci sad celu igru da brisem,ili samo neki deo...?mislim,nije mi problem,samo da znam sta da radim,hvala na odgovoru!

    ОдговориИзбриши
  67. Odg 1: Pa kada udjes u grad stavi neki plac,napravi novu porodicu u Creat a Sim-u i useli ih na taj plac.
    Odg 2:Pronadji negde linkove imas torrent i ostale sajtove pa potrazi.
    Odg 3: Da obrisi celu igrici i nikako je nemoj nadogradjivati preko Launchera ako nemas oreginalan disk.Ako skines ili kupis neki novi nastavak moras naci update odgovarajuci za nastavak.Kao sto je pavle i rekao imas neke od updatova na nasem sajtu.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  68. eeee...imam pitanje...kad hocu da skidam sa sims 3 oficialnog sajta trebam da se registrujem..to i krenem da uradim ali jedino nzm sta je to SERIAL CODE treba mi pomoc ako neko zna neka mi kaze gde to mogu naci!!!unapred hvala..:))))

    ОдговориИзбриши
  69. postoji li dodatak da simsi budu goli?
    ako ima, gde mogu da ga nadjem?
    hvala unapred...

    ОдговориИзбриши
  70. kako da kupim kucu koja nije u prodaji msm ja stavim mis na jednu kucu i pise ring bell i ja kliknem i nece
    hitno mi treba odg

    ОдговориИзбриши
  71. Ja sam prodao simsa sa sifrom moveObjects.Da li moze da se vrati sims???

    ОдговориИзбриши
  72. ko zna kako d aupalim sims 3 meni nece a nemam crack ako moze pomoc molim vas trazi mi neki kod kad hocu da je upalim

    ОдговориИзбриши
  73. Moze li i u simsu 3 da se napravi vukodlak i zombi isto kao u simsu 2

    ОдговориИзбриши
  74. jer postoji neki hak za sims 3 da sr skine?

    ОдговориИзбриши
  75. Анониман28. јун 2011. 18.45

    LJUDI MENI NECE ONA SIFRA kaching ZA ONIH 1000 VITUELNIH PARA POMOC... UNAPRIJED HVALA

    ОдговориИзбриши
  76. ne cudi me da ti nece.ne radi zapravo nijedna jedina sifra.osim motherlode,moveobjects on,a nekim mojim drugarima ni to ne radi.

    ОдговориИзбриши
  77. Анониман06. јул 2011. 19.24

    Eee,shto je ovo..
    Zna li nekoo kako da ukucam shifruu..
    Uuu Obicnom Sims 3 mozee ono ctrl , ona strelica i c pa ukucash...
    Aaa uu Late Night NE MOZE ja pritisnem to troje i nishta se ne pojavljuje..
    MOZEE POM0C? ?

    ОдговориИзбриши
  78. Анониман06. јул 2011. 19.42

    Ali necje! :/ To mi je moglo u obican sims 3 ali sad kad sam instalirala late night necje.. ://

    ОдговориИзбриши
  79. Анониман14. јул 2011. 13.59

    Kada se instalira obican sims3, koja je ona sifrica za to, oni brojevi i slova
    npr(8kjj-tcaj-zp45-m32h-pvkd0 ovo je za sims 2 pets jer imam taj sims na cedeu a sims 3 sam skinula sa interneta.... hitnoooo mi pomozite
    Vanja

    ОдговориИзбриши
  80. To nema veze do nastavka to je tako u svakom simsu....Govorim o otvaranju konzole naravno.Cr=trl + Shift + c ! Uvek...

    To je cd kljuc koji ne dajemo jer ga ima svuda na internetu samo ako upisete Sims 3 Cd key ili serial key. Ali evo ti jedan pa probaj ako ne uspe trazi negde ovako kako sam ti reko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. PAVLEEE!!!!!!!!KAKO DA SKLONIS ONE KOCKICE SA SIMSA KAD SE TUSIRAA?

      Избриши
  81. Ako nekom trebaju nove stvri moze otici na tpb.Imate raznih pakova stvari npr http://thepiratebay.org/torrent/6645114/Sims_3_September_2011_Compilation .Morate skinuti sa torrenta,a stvari su sve sto imate na oficijalnom sajtu.Eto ko nema orginal cd moze skinuti odavde.Ok

    ОдговориИзбриши
  82. ja neznam dje se to kuca

    ОдговориИзбриши
  83. Ctrl+Shift+C i otvorice ti se konzola za kucanje.

    ОдговориИзбриши
  84. Kako moze da se napravi robot,ili mumija? :) Ima li neka sifra?
    POmoc,hitno!
    Unapred hvalaa . . :)

    ОдговориИзбриши
  85. Mozes da napravis preko profesije pronalazaca u Ambitionsu,a mumiju ne mozes ali mozes je naci u Egiptu u W.A. Vise puta sam rekao da necu odgovarati na hitnu ali nema veze. Ne mogu da budem ovde 24/7 i cekam neki komentar,a pogotovo sada sam u nekoj guzvi.

    ОдговориИзбриши
  86. Imali li stepenice na obicnom Simsu 3 bez ekpanzija ?! ja nmg da gaa nadjem , pozz

    ОдговориИзбриши
  87. imam problem skinuo sam sims 3 sa interneta i kad sam poceo da instaliram trazi mi da ubacim disk 2 .. neznam sta da radim ........... hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  88. imam jedno pitanje, skoro sam pocela da igram sims 3, malo mi je nejasan, neznam kako da udjem u neke druge porodice, a kada se neki clan moje porodice odseli ja neznam kako da udjem ponovo u moju staru porodicu.. ako neko moze neka mi malo pojasni unapred hvala :)

    ОдговориИзбриши
  89. sifr mi sve rade...i sve je do ja*a

    ОдговориИзбриши
  90. Drago mi je da ti sifre rade ali mogao bi da lepo to napises i ime promenis,jer ce u protivnom tvoji komentari biti obrisani.

    ОдговориИзбриши
  91. Instalirao sam igricu i krekovao,a kada xocu da igram trazi mi disk i ,ali igrica je skinuta sa neta. U cemu je problrm ,xvala unapred.?

    ОдговориИзбриши
  92. Preko deamon toolsa kao prilikom instalacije mountuj imidz.. I onda tek pokreni igricu..To ti je isto kao da je disk u kucistu..

    ОдговориИзбриши
  93. Kažite mi šifru za blizance...! ili šta treba da uradim...! Unapred hvallaa...! P.S Sajt je super... <3

    ОдговориИзбриши
  94. Prvo,hvala za pohvalu.. :) A sto se tice tvog pitanja.. Mnogi su raspravljali o tope da li sifra za blizance postoji ili ne..Jedno vreme je bilo da je forcetwince ili tako nesto slicno ili recimo da zena jede lubenice dok je trudna ali je utvrdjeno da ne postoji nacin da se sigurno dobiju blizanci..

    ОдговориИзбриши
  95. a sta treba da pritisnem da ukucam sifru?

    ОдговориИзбриши
  96. Da li je moguce imati vise dodataka ili ekspanzija naprimer late night i pets da li ce oba raditi....da mi se ne izbrise ovaj drugi?...usput zaboravio si sifru: testingcheatsenabled true i zatim se ukuca buydebug pa onda mozes da pravis naprimer stan a mozes da kupis lift ili onu kao disko kuglu i jos mnogo toga extra je...:D...e plzzz help za ove dodatke.....:DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, mozes da instaliras koliko hoces dodataka i svi ce raditi, bilo bi besmisleno da ne rade oni prethodni. To je i princip instalacije Simsa, instaliras osnovu a kasnije kako izlaze, dodajes im expanzije. (:

      Избриши
  97. Nasao sam jednu korisnu sifru testingcheatsenabled ili testingcheatsenabled true.Tako nesto.Pokrenuce te je kada kliknete na postansko sanduce desnim ili levim klikom. I imate dodatne mogucnosti kao sto su ponovno pravljenje sims ljudi ili kontrolisite njihovu srecu i dodajte prijatelje.Probajte obe sifre jedna mora da je tacna ovo radim po secanju tAko da zelim da vam pomognem,POSTO SAM SE JA MUCIO DA NADJEM OVAKO NESTO.Mislim da su infornmacije tacne.Imam jos jedan predlog kome treba da ubrzava znanja saimsa moze da ode na sims mod sajt.Sa tog sajta mozete skinuti ubrzanje za sims skill,ali naravno morate se prijaviti na sajt sto je vrlo lako.Pozdrav svima!!!

    ОдговориИзбриши
  98. Da,za tu sifru znamo jos od Simsa 2 :) I napisali smo je mnogo puta i tacno ide testingCheatsEnabled true i nije samo za sanduce ima i mnogo drugih opcija kada se drzi dugme shift :) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  99. HELP!Radjaju mi se iskljucivo muska deca!Nema smisla... sta da radim? :)
    Merciii!

    ОдговориИзбриши
  100. Jednostavno nastavi da pokusavas haha..Ne znam stvarno sta da ti kazem jer ne postoji nista sto to mze da promeni jer je to slucajnost.. xD A da,kazu da svaleri prave zensku decu,probaj tako..x(sala)

    ОдговориИзбриши
  101. Zanima me The Sims 3 Master Suite Stuff. Trenutno pokusavam da ga skinem sa interneta,da li moze da se skida sa interneta? Da li u The Sims 3 Master Suite Stuff drugaciji grad? Pozz. :)

    ОдговориИзбриши
  102. Pa da moze se skinuti a interneta ali ne znam jos tacno gde jer je skoro izasao pa potrazi i pazi da bude neki siguran,bez virusa itd.. U staffovima se ne dobijaju gradovi tako da neces dobiti grad ali uskoro stize Showtime pa ce tu biti novog grada (odnosno sveta) koji ce se zvati Starlight Shores. Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  103. Kada ce moci da se skida sa interneta The Sims 3 Showtime ?

    ОдговориИзбриши
  104. Ako zelite da vam se radjaju muska deca zena treba da jede jabuke, a za zensku decu treba da jede lubenice.

    ОдговориИзбриши
  105. da li ima da se skinu expanzije za sims 3 na nete neee preko torenta samo skinem instaliram i radia hitno mi je plzzzzzzzz

    ОдговориИзбриши
  106. Može li se The Sims 3 Pets instalirati preko interneta, a da me ne košta i kako?

    ОдговориИзбриши
  107. Hoce li mi iko odgovoritii??!

    ОдговориИзбриши
  108. Showtime ce biti na mnogim sajtovima,ne znam na kojim jer nije jos izasao.
    Mozes skinuti Sims 3 pets preko The Pirate Bay-a.
    Da,nije na odmet da malo sacekas,nece smak sveta..

    ОдговориИзбриши
  109. A kako ide sifra za njene potrebe,tj da mi uvek bude nahranjena,cista itd...? :)

    ОдговориИзбриши
  110. kako ide sifra za instalaciju sims3 showtime

    ОдговориИзбриши
  111. testingCheatsEnabled true (tacno kako sam napisao,velika slova,razmaci itd.),posle shift+levi klik na postansko sanduce make needs static i potrebe ti se nece vise trositi..

    GUVM-X47N-0MXW-VA8O-5FLT

    POzz

    ОдговориИзбриши
  112. Анониман01. мај 2012. 07.28

    u simsu ima neka kesa u levom uglu tu imaju da se skidaju stvari da li se te stavari dobijujaju u nekim dodatcima

    ОдговориИзбриши
  113. Pa ako se skidaju onda se ne dobijaju.. :)

    ОдговориИзбриши
  114. Анониман05. мај 2012. 23.19

    koja je sifra za sims 3 World Adventures

    ОдговориИзбриши
  115. Crtl + shift + C za konzolu u kojoj upisujes sifre,pozz :)

    ОдговориИзбриши
  116. Анониман13. мај 2012. 11.40

    koja je sifra za smanjivanje zida kada pravim kucu

    ОдговориИзбриши
  117. Ne postoji sifra moras rucno da smanjujes..

    ОдговориИзбриши
  118. Анониман01. јун 2012. 13.04

    E ljudi ima jedan nacin da se namesti da u sims-u 3 pada sneg ili kisa.Ukucajte u cheatbox(SHIF+CTRL+C) testingCheatsEnabled true i pritisnete enter.Onda ukucate opet u cheatbox buydebug i protisnete enter.Onda udjete u buy mode pa kliknete na znak pitanja i tu cete naci mnogo toga sto pre niste mogli da kupite(npr.Ajfelov toranj).Vi nadjete frog emiter(to je kao neka tirkizna lopta koju mozete naci u ikonici sims 3 ambitions)kupite je i postavite bilo gde.Onda kliknete na nju SHIFT+CTRL+CLICK i onda ce vam se pojaviti mnogo opcija.Kliknete na set visual effect i upisete:
    1.snowfallingheavyday za sneg
    2.rainheavydaytime za kisu
    Naravno nece biti onako kao sto ocekujete ali ovo je jedino resenje dok ne izadje nastavak za vreme.

    P.S.Morate imati The Sims 3 Ambitions da bi ste ovo mogli da uradite

    Pozz :D

    ОдговориИзбриши
  119. Анониман07. јун 2012. 19.36

    nece da mi rade sifre : make me know everyone, set age ,testingCheatsEnabled true ,make friends for me i josss neke i pise mi da je to neka nepoznata rec ??????????????????? zastoooo

    ОдговориИзбриши
  120. make me know everyone,make friends for me nisu sifre vec kada ukucas testingCheatsEnabled true i kliknes shift pa levi klik na postansko sanduce onda ces imati opcije..testingCheatsEnabled true mora da radi jer svima radi i ima mnogo opcija.. Samo moras postovati sva velika slova i razmake.. Pozz

    ОдговориИзбриши
  121. Jel i u obicnom sims 3 bez expanzia mozes biti vampir ili vukodlak ako ne nema veze uskoro cu dobiti pets

    ОдговориИзбриши
  122. U obicnom ne mozes nista a neces moci ni vampira jer se vampiri prave u Late Nighte-u.. Pozz

    ОдговориИзбриши
  123. e da i u kom dodatku dobiash da kad pravish simljana zeni mozes povecavati grudi ovako su preveshe male.........

    ОдговориИзбриши
  124. Анониман21. јул 2012. 18.11

    Kako i gdje da skinem nastavke za Sims 3??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    ОдговориИзбриши
  125. Pa pokusaj da skidas sa pirate bay-a! :)

    ОдговориИзбриши
  126. Анониман30. јул 2012. 15.30

    ja nemam mesta jaoooo........:D sta da radim?

    ОдговориИзбриши
  127. Kako da napravim svoj profil na www.thesims3.com ?
    Trazi se original SERIAL CODE , a bez toga ne moze da se napravi ...
    Da li neko ima ??? Hvala

    ОдговориИзбриши
  128. To ti je serial key sa original diska. Sa jednim kodom se moze napraviti samo jedan nalog.. Tako da fakticki bez svog diska ne mozes biti tamo registrovan jer ne verujem da ce ti iko dati svoj.. Pozz

    ОдговориИзбриши
  129. zna li neko kako da napravim sajt :D !! odg plz ??

    ОдговориИзбриши
  130. "Ovde cete pronaci sve detalje o novim nastavcima za The Sims 3 kao i sve o Simsu 2 i njegovim expanzijama!" Zao mi je ali jasno je naznaceno cime se blog bavi.

    ОдговориИзбриши
  131. Ne znam kako da instaliram sims store za sims 3. Kaze da treba da premestim sve foldere tamo gde je igra instalirana, i to u folder pod imenom "downloads" , ali takav folder ne postoji kod mene. Jel neko zna sta da radim ?

    ОдговориИзбриши
  132. Ako nemas folder mozes da ga napravis. Nije nista tesko samo mora da bude tacan naziv " Downloads " . Pozz

    ОдговориИзбриши
  133. Kako da kupim plac? Hitno

    ОдговориИзбриши
  134. Gde mogu skidati dodatke za sims 3 na internetu besplatno? :)

    ОдговориИзбриши
  135. Preko Torenta,preporucujem sajt ThePirateBay.. I korisnika Games4theworld od njih ja skidam sve nastavke i nema nikakvih problema.. Ako zelis odatle da skidas izvoli link: http://thepiratebay.se/user/Games4theworld/ Pozdrav! :D

    ОдговориИзбриши
  136. znaa li neko sifru ako uopste postoji da u sims-u 3 pada kiisa ili sneeg? :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam cuo za sifru ali mozes kupiti Sims3 Seasons ili ga skinuti i tu imas i kisu i sneg...

      Избриши
  137. Da li postoji sifra i ako postoji mogu li je dobiti da mi uvek bude ono zeleno puno i da im se ne smanjuje?
    Da li postoji neka sifra da napravim odmah javnu licnost od smiljana? I da li mogu da kupim kola preko sifre?
    Hvalaaa Vam unapred..
    Sajt je skrrroz u full-u uradjen ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман03. мај 2013. 22.53

      Moze biti puno jedino preko sanduceta sa sifrom testingCheatsEnabled true,ali se mora smanjiti bar malo.-javna lisnost se moze postati evo ti sifra : set career-nema sifre za kola ali moras da udjes tao gde se kupuju stvari za napolje pa pregledaj sve i naci ces kola...-

      Избриши
  138. Ova sifra za godine ne radi.. :-) Da li ima neka sifra da ne stare?

    ОдговориИзбриши
  139. KAko da uselim vise ljudi u jedan grad? KAda udjem u sism automatski mi ulazi na porodicu koju sam napravila, provalila sam foru za kopiranje gradove, ali ne znam kako da u jednom gradu uselim vise porodica koje sam napravila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To mozes u Edit Town
      kliknes na Change Houshold i biras drugu porodicu ali to svaki put mora da uradis kada hoces da se premestis u drugu porodicu

      Избриши
  140. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  141. Ja idem CTRL+SHIFT+C i ukucam set age 1 i nista se ne dogodi

    ОдговориИзбриши
  142. Анониман15. јул 2013. 14.46

    DA LI POSTOJI SIFRA ZA SKIDANJE KOCKICA DOK SE KUPAJU I DA IH VIDIMO KAKO VODE LJUBAV xD POZZZZ

    ОдговориИзбриши
  143. Анониман20. јул 2013. 18.47

    kako da u simsu dobijes bebu ili da nekoga zaprosis?Molim vas,odgovorite mi hitno je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  144. Ne znam da li ima razlike,ali u sims3 je ovak.Za prosidbu,prvo moras da se svids devojci decku,pa da flertujete,i tako redom.Onda budete u vezi,partnere mora da pristane.Pa tek onad akd se skoro max vole.To vidis gore u gornjem levom uglu,gde kad pricaju ili nesto tako rade ima jedana zela "linija" i kad tis e to skoro skroz napuni zaprosis je/ga.A za bebu kliknes na prtera pa na romatic pa onada ,na 'try for baby' mislim da tako pise.i tu kliknes i ne diras.I onad posle nekog veremena ona postane trudna i takoc.

    ОдговориИзбриши
  145. Cuo sam da postoji jedan proces da se dobiju blizanci..Da li on postoji ili je samo stvar srece..Ja sam jednom dobio blizance i ne znam kako to ponovo da uradim...Hvala unapred...Veliki pozdrav...

    ОдговориИзбриши
  146. Kako da instaliram Sims 3 universitu life???
    Drugacije je jer je exspanzija...

    ОдговориИзбриши
  147. kako se krekuje sims 3??? i kako onda mogu instalirati sims 3 seasons??? PLIZZZ pomoc!!! :D i da li jedan prosecan komp. koji nije najnoviji moze da podrzi sims 3 i jos tri dodatka ?? HVALA UNAPRED :* <3 i da, jos nesto kako se skidaju dodatci? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. kolko ja znam mozes da skidnes sims 3 na svakom kompu nebitnoje koji je sistem bitnoje bit i sp ali tocu ti objasniti kad mi se javis na google

      Избриши