петак, 07. август 2009.

Download-uputstvo za skidanje stvari

Dosta vas je pitalo kako da skida razne stvari sa inerneta ( i sa kog sajta da skida). Evo vam jedan post koji je posvecen tome!

Objasnicu vam kako da skidate sve te stvari (frizure,odecu...za Sims 3) preko sajta: www.peggyzone.com

Mislim da vecina vas zna kako da skine neku frizuru ili odelo na svoj kompijuter,ali je problem kako te stvari ubaciti u igru! Pratite sledeca uputstva:

1.Idite na www.peggyzone.com i skinite ono sto zelite da ubacite u svoju igru (naprimer ako zelite da skinete neku frizuru kliknite na nju a zatim na DOWNLOAD)
2.Kada vam se frizura skine idite u folder u kome ste sacuvali ono sto zelite da skinete.
3.Otvorite fajl koji ste skinuli preko Winrara (ako nemate Winrar skinite ga jer ce vam olaksati ovaj proces) i kada ga budete otvorili pojavice vam se: Resource.cfg i .package file.
4. Resource.cfg stavite u svoj osnovni Sims 3 folder (Na primer ako ste instalirali na ovaj nacin: C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3-ovo je vas osnovni folder. Ako ste ga instalirali negde drugde,promenite putanju na isti nacin)
5.U vasem osnovnom folderu-Sims 3 napravite novi folder koji ce se zvati Mods a u njemu jos jedan novi folder koji ce se zvati Packages.
6. .package file. stavite u folder koji ste napravili (Packages,putanja-C:\Program Files\Electronic Arts\The Sims 3\Mods\Packages)
7. Kada ste sve ovo zavrsili pokrenite igru i ona ce prepoznavati ono sto ste vi skinuli.

NAPOMENA: 4. i 6. korak se mogu raditi preko Winrara!! Tako sam ja radio i veoma je jednostavno!
Dok skidate frizure,odecu,oblike tela...i ostalo,Sims 3 ne sme da vam bude ukljucen!!!!!!!


E sada cu vam objasniti kako se skidaju stvari puno puno lakse i to sa mnogo bogatijih sajtova. Ovo su adrese sajtova: www.parsimonious.org i www.thesimsresource.com.
Oba sajta su sjajna i preporucujem vam da skidate sa njih!! Da biste skidali sa prvog sajta nije vam potrebno da se registrujete dok skidanje sa drugog sajta zahteva registrovanje.

E sada.... Ako zelite nesto da skinete sa prvog sajta to mozete uraditi na sledeci nacin. Izaberete sta zelite da skidate (kucu,frizuru,sobe...). I kada ste to izabrali pojavice vam se ,,modeli'' koje mozete da skidate (modeli ako su sobe i namestaj...ili frizure sve jedno ja sam odabrao termin ,,modeli''). Da biste skinuli ono sto zelite potrebno je da samo kliknete na sliku frizure,namestaja,kuce ili sobe koju zelite da skinete. Kada vam se pojavi pitanje gde zelite da sacuvate to sto skidate,sacuvajte u neki folder koji cete sami napraviti (na primer-Sims 3 Download. Nije bitno gde ce taj folder da se nalazi).
Kada se to sto skidate skine,idite u folder u koji ste to sacuvali i videcete Winrar fajl. pokrenite taj fajl i izbacice vam se prozor u kome ce se nalaziti mali folder sa imenom .. (stvarno se tako zove, jednostavno ..) i mala ikonica Simsa 3. Pokrenite tu ikonicu! Sacekajte malo i pocece da vam se ucitava nesto kao kad palite Sims 3. To se ustvari ono sto ste skinuli ,,ubacuje'' u igru. Kada se to zavrsi i ukljucite Sims 3 ono sto ste skinuli bice u igri i mociecte da ga koristite.

Sto se toce drugog sajta-skoro je sve isto...Jedino sto prvo morate da se registujete (ali nemojte da vas mrzi jer je sajt FENOMENALAN i prepun nove odece,sminke,frizura,gotovih Simljana,odece....)
Kada se regostrujete i ,,ulogujete'' na sajt-imate pristup skoro svemu sto je za download (neke stvari ne mozete skidati jer morate da ih platite ali tih stvari ima jako malo).
Skida se na sledeci nacin-odaberete sta zelite da skidate (frizure,odecu,kuce....) i onda ce vam izbaciti jednu stranu sa na primer frizurama (ako skidate frizure) i kada nadjete ono sto zelite da skinete kliknite na zelenu strelicu koja je usmerena na dole (strelica se nalazi na slici onoga sto skidate)
Opet cete dobiti pitanje gde zelite da sacuvate to sto ste skinuli,sacuvate kao sto sam malopre rekao....I dobijate ponovo Winrar fajl kao malopre i posle toga je sve isto kao i za prethodni sajt!!

Ako mene pitate za savet koristite oba sajta ali meni je licno bolji ovaj drugi-sa registrovanjem i ja odatle skidam sve sto mki treba..naravno da i na prvom sajtu imate mnogo toga korisnog!!
Naravno- za da biste mogli ovo da skidate potreban vam je Winrar!!!!!

SKIDANJE SA OFICIJALNOG SAJTA (Objavio Nemanja mod)


U deset koraka pogledajte kako skidati stvari sa oficijalnog sajta Simsa 3!!

2.) Zatim se registrujte.
3.) Kada se registrujete sajt ce vas odmah prebaciti na pocetnu stranu i vi cete biti uclanjeni.
4.) Sada kliknitite ''THE EXCHANGE''.
5.) Zatim izaberite da li zelite odecu,frizuru,tetovaze itd.
6.) Kada ste izabrali sta zelite sacekajte da ga sajt ucita.
7.) Izabracete haljinu , tetovazu itd. po volji.
8.) Kliknucete ''ADD TO GAME''.
9.) Pojavice se jedan prozorcic i vi cete u njemu ukucati e-mail i lozinku sa kojom ulazite na sajt.Sada idete na ''LOG IN'' i tada ce mash krenuti da se skida.
10.) Kada se skine ubacujete ga kao i meshove u simsu 2!


Ovo objasnjenje se mozda cini komplikovanim ali verujte da bi svi uspeli da skinu ovo i bez objasnjenja.... U svakom slucaju ako imate bilo koje pitanje pisite na sims2i3forever@gmail.com ili ako zelite da vam pomognem da nesto skinete korak po korak javite se na moj msn: sims2-3forever@hotmail.com

Veliki pozdrav!!!!!

212 коментара:

  1. kada stavim u igricu oblike tela de da ih nadem ????????????


    koja je sifra za log in na www.peggyzone.com?????

    ako znas napisi neki sajt za skidanje kuca i namestaja

    ОдговориИзбриши
  2. Ako si oblike tela naslla skinulai postupila po svim pravilima koje sam naveo samo udji u igricu i imaces te oblike tela.
    Moras da se uclanis na peggyzone i onda sama biras sifru-i mozes da skdas stvari (mnogo stvari i ne mozes zato sto moras da platis ali ono sto je FREE to mozes)
    Sto se tice ovih sajtova imam jos 2 extra sajta ali cu napisati kako da skidate sa njih za nekoliko dana. Pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skinula sam dvije kuce sa sajta broj dva i jednu sa sajta broj 1 , i u Sims 3 Launcher mi pise za njih INSTALED , kada udjem u igricu i u mapu Sunset Valeya ne mogu ih naci :(

      Избриши
    2. I ja imam isti problem! Da li si uspela da ga resis? :) Pozzzz :)

      Избриши
  3. kako da se ulogujem na www.thesims3resource.com ???????????

    Stalno mi kazu da je sifra pogresna ???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. preko kojeg programa da skinem sims 2,pokušavala sam na hiljadu načina,ali...

      Избриши
  4. Ako si sifru lepo napisao/la sifru i opet ne mozes da se ulogujes vidi da li ti je ukljucen Caps Lock jer on mora biti ukljucen zbog velikih i malih slova. Ako opet ne budes uspeo da se ulogujes idi na opciju da si zaboravio lozinku i da ti je posalju na e-mail adresu ili da izaberes novu lozinku. pozz

    ОдговориИзбриши
  5. Hej...Ovo je cool...:)
    Prvi sajt kod mene ne skida bas kako si ti opisao,ali nema veze...Drugi sajt isto ne skida kao treci...Treci mi radi super (nisam jos proverila u igrici da li postoje stvari,ali skida bas kako si opisao) ali drugi nije ni nalik njemu...Jeste u drugim zip fajl,ali u fajlu je samo slika..Pozz

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je sto ti se dopada jer me svi pitaju kako da skinu nesto a niko da komentarise.... Prvi sajt mora da skida ovako kako sam na pisao jer ja nisam pisao napamet vec sam procitao njihovo uputstvo a zatim sam to uradio i sve sam skinuo kako treba i ubacio u igru. To isto vazi i za druga dva sajta.... Nista do sada nisam pisao napamet pa ni ovo uputstvo!! Ako si se snasla na trcem sajtu to je najbolje za tebe jer tamo imas najvise dostupnih materijala za skidanje... Nadam se da si uspela i da ubacis u igru i da uzivas!! Pozz!!

    ОдговориИзбриши
  7. Da li mozemo da unesemo virus prilikom skidanja nekog predmeta frizure.... Tnx unaprijed
    pozzzz

    ОдговориИзбриши
  8. Uvek moze to da se desi.... Ali ja sam dosta skidao sa ovog sajta i nisam skinuo nikakav virus :))))
    Pozz!!

    ОдговориИзбриши
  9. Da li znas neki sajt gde mogu besplatno da skinem dodatke za sims 3???

    ОдговориИзбриши
  10. jao ja owo nishta ne razumem :S mislim ne razumem owo kako da naprawim foldere i gde da ih stwim :S

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман01. март 2010. 04.16

    Kako da ubacim u igricu skinute stwari npr: kuce, odecu, make up, frizure...? Znam da se ide preko win rara i extract files pa onda u C gde mi je sims 2 i tu sad treba da naprawim folder u koji trebam da stawim ali kako da se zowe folder? I da li je za kuce, frizure, odecu isti folder ili se drugacije prawe? :(

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман01. март 2010. 13.16

    e, swe sam uradila kako pishe za owaj sajt parsimonious...ili kako vecj...i otworim preko winRAR-a, pa onu ikonicu sims-a i tad mi udje u sims...ali nema te stolice koju sam skinula?! msm i gde ona treba da bude u igrici??? tamo gde kupujem stolice? ili mozhda negde drugde...:/ nemate pojma da objasnite :P xDDD zezam se :DDD super je! ;D

    ОдговориИзбриши
  13. Ne mogu da verujem....napisem 3 sajta sa koga mozete da skidate i vi pitate sa kog sajta da skidate! Pa hocete i da dodjem kod vas da vam skinem sta vam treba??

    Objasnio sam lepo kako treba da nazivate foldere. A kad skinete na primer stolicu ta stolica se nalazi tamo gde se prodaju stolice ili tu negde a ako nema onda nesto niste dobro uradili. Da vas podsetim da je ovo uputstvo za skidanje stvari za SIMS 3!!!!!

    ОдговориИзбриши
  14. A kad skidate za Sims 2 onda sve sto skinete stavite u folder (koji ste prethodno napravili) DOWNLOADS

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман01. март 2010. 21.00

    gde da skinem igricu Sims?

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман01. март 2010. 22.09

    Hwala puno, uradila sam tako i imam stwari sto sam skidala za sims 2 (ja sam poslala u 04:16h da ne mislite da sam i owo drugo) :)Ja bas mislim za razliku od drugih da je sajt extra i da swe lepo objasnite a sims igricu obozawam :-* Kissss >Sanja

    ОдговориИзбриши
  17. Hvala puno Sanja.... Pa svako ko voli Sims razume objasnjenja jer zeli da uradi to sto hoce.... A oni koji su nezainteresovani nikad nece razumeti....xDD

    Hvala jos jednom.....
    A za prethodno pitanje: Koji sims hoces da skidas??

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман28. март 2010. 17.11

    <<>>
    Samo tako nastavi! Kiss

    Goca

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман28. март 2010. 18.54

    Skidala sam sad stwari za sims 2 sa sajta sto si ostawio www.thesimsresource.com. odecu, hranu i simsowe. I swe sam ih stawila u folder Downloads i nemam ih u igrici? Sta nije u redu? Jer trebam jos nesto da uradim? :,( Sanja KisSsSs

    ОдговориИзбриши
  20. Pa slusaj....Ja licno nisam skidao stvari za Sims 2 ali oni koji su skidali radili su ovako i uspevali su.....Tako da ne znam sta da ti kazem ni kako da ti pomognem.. Mozda nisi sve dobro uradila....Downlaods treba da ti se nalazi u My Documents-Electronits Arts-Sims 2 :))

    ОдговориИзбриши
  21. ja sam instalirala svoj sims u local disc D.Moze li mi neko reci u kojem folderu da naprawim taj folder Mods i Packages.??hwala unapred.<3

    ОдговориИзбриши
  22. sims 3 sam instalirallaa pa neznam

    ОдговориИзбриши
  23. Sa kojeg sajta mogu da skinem sims 3...i kako da ga instaliram?

    ОдговориИзбриши
  24. Pavle kako mogu da skidam stvari za sims 2?

    ОдговориИзбриши
  25. Sve vam za Sims 3 lepo pise u postu ako vas mrzi da citate stvarno ne znam sta da vam kazem. Za Sims 2 treba samo da napravite foder DOWNLOADS

    ОдговориИзбриши
  26. Анониман17. мај 2010. 16.45

    ja sam otisla na official cite sims2 i otisla na echange/sims i pokusala da skinem simsa,medjutim ne moze,trazi mi neki password!MOLIM VAS ODGOVORITE MI KRATKO I JASNO TAJ PASSWORD!STA TREBA DA UPISEM?

    ОдговориИзбриши
  27. Pa ne mozes da skidas ako se ne registrujes n a oficijalni sajt. A ako hoces da se registrujes moras da imas original Sims 2

    ОдговориИзбриши
  28. Анониман23. јун 2010. 18.00

    Meni trazi registracioni cod znali neko sta je to?

    ОдговориИзбриши
  29. Анониман24. јун 2010. 19.41

    jedno pitanje!:ova 3 sajta su samo za Sims 3?ili moze i za Sims 2?molim vas da mi neko odg...:]

    ОдговориИзбриши
  30. Анониман24. јун 2010. 19.48

    nista sorry uspelo je!!!Hvala na ovako suuuuper sajtu!poZzzZ iz Sombora..:]

    ОдговориИзбриши
  31. Sajt je sada okrenut samo ka Simsu 3 tako da ne verujem da ce biti novih informacija o drugoj generaciji.....

    Nema na cemu :))

    ОдговориИзбриши
  32. Анониман08. јул 2010. 23.21

    Jer moze samo jedno pitanje, gde mogu da skinem samo crack za sims 2 apartment life? Pocela je igrica da me zeza pa nece da radi bez diska a nemam creck da bih igrala??? Pozz Sanja

    ОдговориИзбриши
  33. Imam sims 2 i neznam kako da ubacim stvari i frizure koje sam skinula sa neta u igricu....neka mi neko pomogne plssssssssss....

    ОдговориИзбриши
  34. Анониман21. јул 2010. 13.21

    Ovaj ti je site suuuuuper....mnogo ti hvala

    ОдговориИзбриши
  35. Nema na cemu.... Natalija napravi folder DOWNLADS u My Computer/My Documents/EA Games/The Sims 2 i tu skidaj!! zz

    ОдговориИзбриши
  36. Moze neko da mi pomogne ovako:
    -da li mogu da se skidaju stvari za sims 2 (kosa,odece itd) ukoliko nemam osnovni deo al imam expanzije s osnovnim deloom...?????i nalazi se u C-Sims 2AiO mozes mi pomoci ko zna :((

    ОдговориИзбриши
  37. Sandra ako imas expanzije sa osnovnim delom to znaci da imas osnovni deo :)) . I naravno mozes da skidas stvari za TS2 :))

    ОдговориИзбриши
  38. Skines ih i u My Documents/EA Games/The Sims 2 Napravis folder DOWNLOADS i tu stavljas stvari koje si prethodno skinula. :)

    ОдговориИзбриши
  39. da te pitam nesto
    ja skidam stvari za sims 3... ali problem je to sto mi se skida memorija u c electrocnic arts-sims 3-downloads...tu mi se bas nakupilo dali to mogu da obrisem ???????

    ОдговориИзбриши
  40. Pa ukoliko te stvari koje si skidala ne zelis vise naravno da mozes da ih obrises..

    ОдговориИзбриши
  41. Hvala..
    e Pavle da te pitam nesto?... ja sam skidala neke kose za sims 2, medjutim kad otvorim igricu pojavi mi se gomila istih kosa kao oni sto imaju a ne pojavljuju se one sto sam ja skidala..
    a ja sam skidala neke s siskama..mozes mi reci jel si ti imao taj problem..a sajt je TSR?

    ОдговориИзбриши
  42. Pa kada sam ja igrao Sims 2 nisam imao net tako da nisam ni imao taj problem jer nisam skidao.. kod simsa 3 mi se to ne desava.. Sad ne znam stvarno u cemu je problem.. Jel problem samo kada skidas sa TSR sajta??

    ОдговориИзбриши
  43. pa nije nego kod vise sajtova...steta :(
    namestaj mi NIJEDAN nece :((((((((( pise mi cim otvorim igricu nesto disable enable neznam stvarno u cemu je problem :(( imam sve zive expanzije i nece
    e pavle da te pitam jel mogu ja sims 2 da prebacim u d sistem...puno mi zauzima u c :( pa dal mogu da ga prebacim na D

    ОдговориИзбриши
  44. Pa treba da ides na ENABLE :)) .. I meni se t pojavljivalo.. Enable znaci da ukljucis te stvari koje si skidala :)
    Pa Sandra koliko se ja razumem u kompove moraces sve da reinstaliras.. Znaci brises sa C i instaliras ponovo na D.... Tako sam i ja morao.. ://

    ОдговориИзбриши
  45. da li je ovo sve za Sims 3?

    ОдговориИзбриши
  46. gde mogu da skinem grudi sa neta, trazila sam po svim mogucim sajtovima i nista, ne mogu da nadjem, jel znas ti mozda pavle gde mogu da nadjem?

    ОдговориИзбриши
  47. nece da mi otvori taj sajt........:((((((

    ОдговориИзбриши
  48. jel mozes ti da mi nadjes jedan sajt gde ima.....?

    ОдговориИзбриши
  49. pomoc!!!! zasto mi se stvari ne pojavljuju u sims3 iako pise da su ubacene kad pokrenem launcher. neke od haljina mi se pojavljuju ali ni jedna druga stvar poput stolica stolova i ostalih stvari za kucu se nigde ne pojavljuju. kako da ih nadjem ?????

    ОдговориИзбриши
  50. Imam jedno pitanje.....da li moze neko (ako ga nadjem da mi da njegov kod da udjem na originalni sajt i download-ujem stvari), npr lozinku i username????

    ОдговориИзбриши
  51. Pa.. ne verujem da ce iko to da ti da.. Ja imam ali ne mogu da ti dam jer taj profil vec nije moj..

    ОдговориИзбриши
  52. Imam jedno pitanje.
    Ja kad skinem tu odredenu stvar..
    I odem tamo gdje sam je sacuvala..Otvorim je i nema mi nikakve ikonice sims 3..
    Ne kuzim u cem je problem..

    P.S. skidala sam s treceg sajta.
    Unaprijed hvala!

    ОдговориИзбриши
  53. Verovatno imas rar fajl (paketic sa knjigama koje stoje jedna na drugoj).. Onda udji tu i nacices ikonicu :))

    ОдговориИзбриши
  54. ej molim te reci mi hitno sifru za sims 3 high end loft stuff......plizz.....

    ОдговориИзбриши
  55. Ejj gdje ima link da skidam besplatne stvari za Sims 2??
    Nigdje ne mogu naci?
    Plss odgovorite :D

    ОдговориИзбриши
  56. http://www.thesimsresource.com/

    Ovo je jedan od najboljih sajtova.. Samo sto je potrebno registrovanje :)

    ОдговориИзбриши
  57. Hvala :)
    Taj vec imam :D
    Ima li jos koji?
    :))

    ОдговориИзбриши
  58. Pa ima naravno samo ja skidam sve sa ovog.. Ako nadjem napisacu ti

    ОдговориИзбриши
  59. jel se mogu skidati stvari sa peggyzone bez registrovanja ??

    ОдговориИзбриши
  60. Moozes da skidas samo stvari koje si slobodne za sve.....a ako se reggas mocices da skidas jos nekolicinu stvarii....sve fajlove mozes skidti samo ukoliko placas..... :0 poz

    ОдговориИзбриши
  61. Pavle :D Ja inace skidam za sims 2. I sad, udjem u My Documents/Program files/EA games/Sims 2/Downloads ? Da li tu treba da se ubaci, i da li se to 'automatski ubaci' u igricu ? Hvala ti puno :) :* ♥
    By:Joka :D

    ОдговориИзбриши
  62. Aha :D Okeey. A to je preko body-shopa ili ne ? U svakom slucaju, hvala ti :)Ovih dana skidam svasta, a jos nisam ni usla u igricu xD Hvala jos jednom i pozdrav od mene :D Sajt je strava :DD
    By:Joka ♥

    ОдговориИзбриши
  63. Ne preko body-shopa....samo kako skines stavice ti u downloads i prosto ubacis u igruu... :]
    P.S. Hvala!!! :P

    ОдговориИзбриши
  64. Aa :D Uspelo mi je ;) XD Hvala vam do neba :DD
    P.S. Nema na cemu i drugi put :P
    By:Joka ♥

    ОдговориИзбриши
  65. ljudi pomagajte gde da nadjem push up????? jako mi je potreban hvala vam

    ОдговориИзбриши
  66. U simsu 2 ili 3...? U simsu 2 moras skinuti sa neta odgovarajuci grudnjak...A u simsu 3 dobijas u nastavku Late Night...;)

    ОдговориИзбриши
  67. Imam jedan problem sa registracijom na oficijalnom sajtu.sve ispadne dobro samo mi trazi serial cod.ne znam iz kog nastavka mi trazi.ukucam iz simsa 3 i ono nece....

    ОдговориИзбриши
  68. kako da ubacim stvari za sims 2 koje skidam...?:(

    ОдговориИзбриши
  69. a kako se skida sa drugih sajtova???(pitam Nemanju)

    ОдговориИзбриши
  70. Pwale,da li je bespatan owaj oficijalni sajt Sims 3?Bilja

    ОдговориИзбриши
  71. Za registraciju na oficijalni sajt Simsa 3 treba ti serijal kod sa osnovnog simsa 3 ,ali za registraciju ti treba oreginalni disk,tj serial kod sa oreginalnog diska....
    Sajt je besplatan ukoliko imas oreginalni disk... :)

    ОдговориИзбриши
  72. Aha ok,hvala ti,nemam original disk,ja sam skinula sims 3 sa neta,ali imam druga koji ima oroginal,tako da cu od njega.
    Hvala!:)

    ОдговориИзбриши
  73. Pa da, jedino tako bi onda mogla da se rigistrujes.... :)

    ОдговориИзбриши
  74. Moze li mi neko reci kako se skidaju i ubacuju u igricu stvari i ostalo sa sajta Mod the sims? Za sims 3 me interesuje.

    ОдговориИзбриши
  75. Meni nece The Sims Community(ovaj oficijalni)...ja ukucam one brojeve i slova ono zadnje i nece...:((kaze da je netacno...


    Tijana

    ОдговориИзбриши
  76. ...hvala Pavle....ja licno vise volim sims2 ali imam win 7 pa ne mogu da ih igram vise...sajtovi koje si postavio su ubedljivo najbolji...mada ja sam ih koristila za sims2...treba mi jedna mala pomoc....moram da skinem sims3 i sve ostale expanzije...reci mi ,molim te proveren torent ili kako god.......HVALAAAAA unapred!...

    ОдговориИзбриши
  77. Pa za oficijalni sajt moras imati original disk!

    Jao.. Imao sam proveren torrent ali su svi linkovi sklonjeni.. Potrazicu pa cu postaviti nesto ako nadjem >)) Pozz!!

    ОдговориИзбриши
  78. Pitam za sims 2 ! Kada ubacim stvari kao što si rekaigrica ih prepozna ali mi pre biralja naselja izađe nešto sa enable i disable šta treba da kliknem da bi mi se stvari koje sam skinuo učitale?Prvi put kliknem disable i hoće,drugi put kliknem disable neće???A uvek kada kliknemenable ništa se ndešava!Pomozi mi kako da mi stalno stvari ostanu u igrici?!?!??!!??!

    ОдговориИзбриши
  79. Pa na disku ti pise sifra xD

    Pa ja sam uvek isao na ENABLE i sve je radilo ;)

    ОдговориИзбриши
  80. Ok Hvala Nemanja shvatio sam!

    ОдговориИзбриши
  81. Анониман05. март 2011. 10.50

    Kako da skinem Late night sims 3 sa interneta ?

    ОдговориИзбриши
  82. Анониман06. март 2011. 19.48

    Kad udjem u www.thesimsresource.com. ovaj sajt, i recimo izaberem frizure da skidam, tamo ima bar 10 strana sa frizurama ali nece da mi lista, mogu samo prvu stranu da vidim :( kad kliknem na stranicu br 2, pojavi mi se {GIF Image, 1x1 pixels}
    Jel tako svima vama izadje ili kod mene nesto nije ok?? :(

    ОдговориИзбриши
  83. Odg br. 1 : www.katz.cd
    Odg br. 2 : Ne znam meni se to nikada nije desavalo....

    ОдговориИзбриши
  84. Анониман17. март 2011. 19.00

    e gde mogu da skinem sa interneta disc 1 ili nesto umesto njega posto mi je on potreban za igranje simsa 2?moj disc se izgubio...hvala...

    ОдговориИзбриши
  85. Анониман16. јун 2011. 17.09

    jel neko zna gde da nadjem krek za sims 3 outdoor living? :D

    ОдговориИзбриши
  86. Skines sa interneta krek.Ukucas na google-u The Sims 3 Outdoor Living Stuff crack free download ili skines preko torrent-a.

    ОдговориИзбриши
  87. meni skidanje sa prvog sajta nema veze sa Winrar programom,niti mi daje opcije gde da skinem fajlove....samo mi otvori podatke...
    moja drugarica je te fajlove kopirala u ubacila u fajlove CSBin i TSBin(da napomenem da sam skidala fajlove za sims 2)pitala sam je da mi pokaze ali se ona ne seca....ocajna sam i treba mi pomoc,ako neko zna...HEEELP

    ОдговориИзбриши
  88. Zdravo,
    Imam problem u vezi ovog 3. sajta.Registrovala sam se i normalno skidala,a sad vise nmg O.o Uopste nema one zalane strelice za skidanje. Moze pomoc? Da li vi mozete skidati? Hvala unaprijed!

    ОдговориИзбриши
  89. Ne znam zasto ti se to desava. Ja ne skidam trenutno nista za Sims ali pretpostavljam da radi sajt.Bio sam skoro i cini mi se da nista nije menjalo.

    ОдговориИзбриши
  90. Jedno pitanje za Sims 2.
    Uradila sam apsolutno sve kako treba.
    Skinula winrar,zatim otpakovala sve zipovane fajlove,
    smestila ih u MY DOCUMENTS/EA GAMES/THE SIMS2/DOWNLOADS
    i kad pokrenem igricu,izbacuje mi neku gresku da je proces za pokretanje igrice obustavljen.
    Ne razumem u cemu je problem?Ne znam dal to ima veze od kolicine stvari,
    posto sam bas dosta toga poskidala?!

    ОдговориИзбриши
  91. Ne treba da skidas disk 1,nego ces skinuti celu igricu SIMS 2,koja sadrzi 4 diska.Nisam sigurna sa kog sajta sam skidala igricu,ali mogu da pogledam pa da ti javim.
    Proces za instaliranje je sledeci:
    Skines DAEMON TOOLS.I PREKO TOG PROGRAMA INSTALIRAS IGRICU.
    Prvo instaliras DAEMN TOOLS,zatim dole na dnu desktopa u desnom uglu videces instaliran DAEMON TOOLS(stajace dole pored sata),kliknes levi klik na njega i otvorice ti se prozor,trebas da nadjes gde si skinuo/la igricu na kompijuteru sa neta(naravno ako si skidao/la preko torenta) ili mozes cak ako ti je igrica narezana na disku da tako ubacujes.prvo ubacis disk 1,on krece sa instalacijom i trazi ti disk 2,zatim opet odes dole na DEAMON TOOLS,opet levi klik i ubacis disk 2,i sve tako dok ne zavrsis sva 4.Na desktopu ce ti se pojaviti ikonica za pokretanje igrice.Kad sva 4 diska ubacis,odes opet dole na DEAMON TOOLS/LEVI KLIK I OPET UBACIS DISK 1,I POKRENES IGRICU SA IKONICOM KOJA TI SE PREDHODNO POJAVILA NA DESKTOPU.U OVOM SLUCAJU NE MORAS DA KREKUJES.

    ОдговориИзбриши
  92. Pomazite!!! Otisla sam na onaj drugi sajt za skidanje stvari za sims 3. Registrovale se, skidala dva sata sve i svasta, ali nista. Prvo, kad idem na download, ne pita me gde da skinem to sto skidam, nego mi se to sve automatski skida u downloads. Sve sam uradila kako treba, instaliralo mi se u game launcher, ali ni jedne jedine stvari mi nema u igrici, sem dve frizure, i par stvari od garderobe. A sve ostalo, sto mi je mnogo bitnije, nigde, nista!!! Da li znate sta je u pitanju?

    ОдговориИзбриши
  93. I jos nesto.... Evo, ne znam kako, ali imala sam ubacen neki od objekata - sto. 5 puta sam probala iznova da ga ''kupim'' ali mi je svaki put igrica izbacila, naravno bez toga da je sacuvala ista do tada. :(((((

    ОдговориИзбриши
  94. Mesto za skindanje mozes sama da namestis,a on skida u downloads jer je tako normalno,ali ti to mozes da promenis samo zavisi koji pretrazivac koristis. Mada trebalo bi kada stisnes download treba da te pita gde ces da sacuvas fajl. Taj sto obrisi jer nije dobro skinut,sigurno,cim te izbacuje.Nisam siguran u cemu je tvoj problem jer se meni nikada nije desilo tako nesto. Jedino da probas ponovo,ne moras da skidas 2 sata..Skini 10-ak,15 stvari pa probaj da ih ubacis kao sto je Pavle objasnio i prati sve sto ti izbacuje,pise itd,pa mi reci ako budes imala problema.. Pozdrav.. =)

    ОдговориИзбриши
  95. Hvala, ali nista se nije promenilo. Na prvom sajtu nema niceg posebno zanimljivog za sims 3, a sto se tice drugog..... nesto sto skinem ima ikonicu win-rara, a nesto im aikonicu simsa. Svejedno, kad kliknem na ono sto odmah ima ikonicu simsa, ono krene da ucitava, i nadje mi se u game launcheru. Imam opcije da to instaliram, mad ato gore nije pomenuto. Ja sam probala i da ga instaliram preko game launchera, i da ga samo ucitam i ne idem dalje na instalaciju (tako je gore objasnjeno). Ono sto ima ikonicu win-rara, kad kliknem, nema nikakvih packagesa i sl. nego mi opet pokaze ikonicu simsa. dalje sve odradim isto kao i sa prethodnim, ali nista. Hvala, u svakom slucaju.

    ОдговориИзбриши
  96. Evo ti slika : http://imageshack.us/photo/my-images/545/smksm.png/ treba da obelezis tame gde je krug neku stvar,jer ce ona tu da ti se pokaze ( sa desne strane prvu klikni downloads) i posle imas dole instal..

    ОдговориИзбриши
  97. Pa da..... ne pojavljuje mi se krug, ali seletujem to sto hocu i kliknem na install. Sve sam to uradila.... Nema veze, hvala ti puno, u svakom slucaju. Pozdrav....

    ОдговориИзбриши
  98. Nema na cemu,zao mi je sto nisi uspela ali sigurno je tako samo ako nesto ranije nisi pogresila...:/

    ОдговориИзбриши
  99. Ovako,ovde se radi o simsu 3,ali ja imam jedno pitanje za sims 2... Gde da ubacim odecu objekte i ostale stvari kada ih skinem?
    Neke sam nekako uspela da ubacim,ali nisu mi se sve ubacile u igricu... Molim odgovor. Pozz svima :)

    ОдговориИзбриши
  100. I josh jedno pitanjce,uspela sam da ubacim par frizura u igricu,ali fora je u tome shto mi u igrici stoji kada kliknem na njih kao da ne postoji,kako da objasnim,kad kliknem na tu frizuru kao da sam simljanu odsekla pola glave :D Jel to do grafichke ili je neshto drugo? :D

    ОдговориИзбриши
  101. Ubacujes sve isto kao sto si i te frizure..Sad to moze da bude neki bag kakav sam ja imao u Simsu 3,kada mi je frizuru koja je skoro celava ucitavao nesto bas extra..Ne verujem da je do graficke ako ti je sve okej sa grafickom kada igras igru...

    ОдговориИзбриши
  102. Pa fora je u tome shto ja nemam pojma gde sam ubacila frizure,kopirala sam u svaki folder gde ima package files,jer su i same stvari kada skinem package,pa su negde morale da budu,a nemam pojma gde... :D

    ОдговориИзбриши
  103. my documents-ea games-sims 2-Downloads A ako nemas downloads napravi.. :)

    ОдговориИзбриши
  104. Imam,i ubacivala sam,i kad udjem u igricu imam ono enable disable bla bla,i kliknem na enable,i u igricu imam samo par stvari od mogucih 46... -.- Dal mi je ubagovana igrica,ili su downloadovane stvari loshe ja stvaaarno ne znam... :D

    ОдговориИзбриши
  105. Moguce je da su ubagovane stvari,igrica ne verujem..Mada tesko je verovati da je 46 stvari ubagovano.. :S Sa kog sajta skidas stvari?

    ОдговориИзбриши
  106. Pa najvishe sa http://www.rosesims.org/clothes/roseclothes_7.htm , http://www.vitasims2.com/sims2.htm ... za the sims recource mi treba registracija,a neshto ne mogu da se registrujem... :/

    ОдговориИзбриши
  107. Nikad nisam bio na ovim sajtovima..Ali veruj mi TSR je najbolji a nije tesko samo registrovati se.. :P Moguce da je drugi princip ubacivanja stvari na tim sajtovima probaj nekako da kontaktiras admine..

    ОдговориИзбриши
  108. Haha...jes' bre,sve cu da se sad zamajavam sa TSR :P ne mogu,ako hocesh napravi mi ti account,ja sam nesposobna za te stvari... :D

    ОдговориИзбриши
  109. Idi samo register for free..Upises svoj nik lupam Natasha,e-mail i pass... I to ti je to..Posle imas gore uvek log in.. :) Ako ti treba jos neka pomoc reci.. :) Ovde na mailu ili na fbu..

    ОдговориИзбриши
  110. Fb sam ugasila,jer mi je muka od jbnog fb-a, imala sam , nisam mogla da se izlogujem koliko sam bila opsednuta , i onda sam ga ugasila. :) Pitam te ja ovde ;)

    ОдговориИзбриши
  111. E'o vec te mora pitam,kupila sam sims2 castaway ili kako vec,si igrao to,poshto imam par pitanja? :D

    ОдговориИзбриши
  112. Castaway story sam presao i ono svidja mi se ali mi je nije omiljena ,,prica" Simsa 2..Igrao sam sa onom zenom.. :) Tako da pitaj..Potrudicu su da se setim..Preporucujem Sims 2 pets story.. :)

    ОдговориИзбриши
  113. Ma meni castaway nije jasan,kako da ih shaljem na posao? I gde da kliknem kada sam u igrici da mi bude preko celog monitora,jer kad je otvorim meni se otvori prozorche i tako igram pa me nervira ? :D (Bozhe kako sam dosadna) :D

    ОдговориИзбриши
  114. Nisi dosadna xD Za full screen idi u opcije i nadji ocije kamere sad ne znam tacno koju rezuluciji treba da namestis ali probaj,nema ih mnogo. A za ovo drugo,jel imas stories? Ako je on onda ne idu na posao jer je to kao prica na ostrvu.. xD

    ОдговориИзбриши
  115. Ma 'de nisam :D Ishla sam imam samo opciju 800x600 i nishta drugo... Ma stories,al imam kad kliknem na simljana da biram dal' da bude hunter i ima josh dve opcije , i treba ide na poso al nema 'de da kliknem :D

    ОдговориИзбриши
  116. pozz... imam jedan problem... skinem ja sve kako treba preko onog treceg sajta (registrujem se i to...) instalira mi to sto sam skinuo, udjem u igricu, stvar koju sam skinuo je tu, al kad kliknem na nju, samo me izbaci iz simsa... jel zna neko zasto? :DD

    ОдговориИзбриши
  117. Mislim da je problem do te stvari koju si skinuo..Tj. siguran sam da je tako ako ti sims bez toga radi bez problema.. :) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  118. Ovako...sve sam uradila kako trebaa...odn. po uputstvima,skinula brdo stvari sa TSR i launcher mi pokazuje da su mi stvari ubacene, a njiih u igrici nemaa...zastoo? :(
    Tamara

    ОдговориИзбриши
  119. E sada imam neke od tih stvari u igrici,ali kad kliknem na njih, Sims se ugasi...-.-
    I onda mi se sve sto sam do tad radila izbriiise...:/
    Opet Tamara...:D

    ОдговориИзбриши
  120. ovaj sajt je odlican :) ja sam vec odavno znao za thesims 3 resource i uclanjen sam na njemu, ove druge sajtove znam i skidao sam sa njih i sve je okey :) ali mene interesuje ness drugo.Ja sam imao sims 3, ali ne original.I ubacio sam dosta stvari u igricu i radilo je sve dobro.Mozda nekih 2-3 dana je bilo sve okey, ali posle mi izbacuje neki prozor, kao morate da unesete onaj code ili sta vec.Neki su mi rekli da je to zbog toga sto sims nije original, pa bi hteo i ovde da proverim da li je to tacno :)a inache za neki dan kupujem original sims ;)

    ОдговориИзбриши
  121. Tamara stvarno ne znam u cemu bi mogao biti ovaj problem bar onako kako si ti opisala ne vidim nista gde mi moglo doci do greske..Mozda samo da su stvari neispravne ali TSR je sajt gde je to gotovo nemoguce.
    Prvo hvala :) A sto se tice tvog pitana..Ako si skidao sve lepo sa neta i ubacivao ne mora nista da se desi..Ja sam jedno vreme imao gomilu stvari i sve je bilo ok..Obrisao sam ih drugom prilikom tako da to i nije tako bitno.Ako nisi nista dirao sto se tice EA gamesa (neki updatovi stvari ili nesto slicno) ne bi trebalo da ima problema..Ali posto vec kupujes oreginalan disk neces vise imati problema.Verovatno znas i da mozes da se registrujes na oficijalni sajt i tako da skidas..Ako budes imao nekih problema druge ili slicne vrste javi se :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ej...hvalla na odgovoru :) Kupio sam originalni disk i ubacio sam dosta stvari i sve radi odlicno :D Ali me zanima jos par stvari....Prvo, igricu moram samo sa CD-om da igram,da li znas do cega je to? A drugo, da li sada, posto imam originalni sims 3 mogu da instaliram neoriginalne expanzije,tj. pirate?

      Избриши
    2. Moras da igras sa diskom jer si instalirao original. To je cela poenta toga. A, da, mozes slobodno da nadogradjujes piratske ekspanzije (:

      Избриши
    3. :/ znaci nikako ne moze bez cd-a ? :( bas lose...ja cd koristim sa bratom, pa bi najvise voleo kad bi mogao da je igram bez CD-a...i izvin sto smaram, ali mnogo volim sims 3 i smatram da je to najbolja igrica na svetu! :) peace i sve pohvale za sajt :)

      Избриши
    4. Koliko ja znam, ne moze. Tako je to sa originalima.

      Hvala na pohvalama!

      Избриши
    5. Mozda...ja imam original Princes of persia i radi super bez CD-a...nzm zasto nece i sims tako

      Избриши
  122. uradilaA!! SADA IDEM DA VIDIM DA LI MI JE USPELO..:DD Hvalaa..:D

    ОдговориИзбриши
  123. NEma na cemu ako budes imala nekih problema,javi se..

    ОдговориИзбриши
  124. ne moze da mi skinute stvari ubaci u igricu. trazi neki registracijski kod... Please helpp

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pitaj tamo gde si skidao/la..Ralicito je u zavisnosti od sajta..

      Избриши
  125. da li moze i za sims 2 da se skidaju tako frizura,stvari,kuce itd...???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno :) Cak i na ova druga dva sajta imas stvari za Sims 1,2 i 3 :D

      Избриши
  126. Pa isto kao i za sims 3 pretpostavljam..Samo izaberi stvari koje su za Sims 2..Videces vec naznaceno je koje stvari su za sims 2.. :)

    ОдговориИзбриши
  127. registrovala sam se na www.thesimsresource.com. i zelim da skidam stvari za sims 2...i posto sam pogledala neke od komentara kazete da se to stavlja u folder download...a pre toga normalno mislim isto na zelenu strelicu na download...zbunjena sam, a tako bih volela da skinem gomilu stvarii..moze neko malo da mi pojasni koraka za sims 2?? molim vas, volela bih da se te kul stvri sto pre nadju u mojoj igri....
    LENA

    ОдговориИзбриши
  128. Pa vidi u Simsu 2 je mnogo lakse nego u Simsu 3.Samo napravi folder u downloads-u i tu skidaj stvari.One ce ti se same ucitati u igru. :D

    ОдговориИзбриши
  129. znaci ne treba mi winrar....jel mislis daa stavri skadam tako sto idem na SAVE AS pa onda ubacim u taj folder downloads....nije potrebno da idem na ikonicu downloads na sajtu pored stavri koje hocu da skinem???

    ОдговориИзбриши
  130. Pa naravno da moras da ides na ikonu download na sajtu...Ali kada je skides skidas je u folder Downloads i obavezno ako nemas folder ili imas sa malim d ispravi jer se nece ucitati..Folder mora da se zove ,, Downloads " tacno ovako!

    ОдговориИзбриши
  131. znaci ikonicu iz winrara prebacim u taj folder?

    ОдговориИзбриши
  132. jedno pitanje, gde u igrici da najdem ljude koje sam skinula?

    ОдговориИзбриши
  133. Анониман09. март 2012. 14.50

    Skinem stvari sa TSR ubacim u igru sve lepo instaliram,i kad otvorim igru one ne postoje,tj od 100 stvari postoje 2-3?

    ОдговориИзбриши
  134. Pawle kako da skidam stvari za kucu i odecu ali TS3?
    Odg pliz ... :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve ti pise u ovom postu. Prvo procitaj pa postavi pitanje ako ti nesto nije jasno.

      Избриши
  135. Jel ima negde da mogu da igram Sims 3 ,besplatno,preko interneta...U prodavnici the sims 3 kosta 5.000 din...
    Ako ima objavite link ili kako zelite...
    Pozz...

    ОдговориИзбриши
  136. Sims se ne moze igrati preko interneta (osim preko facebooka,sims social,ali nije to to)..Ali se moze skinuti besplatno probaj da nadjes na The Pirate Bayu.. Tamo ima i besplatno je naravno samo se pazi od virusa..

    ОдговориИзбриши
  137. Анониман03. јул 2012. 16.09

    Kada hocu da skinem stvari sa oficijalnog sajta sims 3 traze mi da registrujem igru tsa trebam da radim pomoc

    ОдговориИзбриши
  138. Pa treba da se registrujes ali je oficialni sajt samo za one korisnike koji imaju original igricu jer ti za registraciju treba cd kljuc sa pakovanja igrice i svai se mzoe upotrebiti samo jednom.. POzz

    ОдговориИзбриши
  139. Анониман16. јул 2012. 12.55

    Ja skinem namestaj za kucu i stolice i sve i kada udjem u sims toga nigde nema.Haljine,frizure i sve ostalo ima.Gde da ih nadjem iu simsu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moras da sve to ubacis u sims kada skines sa neta.

      Избриши
  140. Анониман16. јул 2012. 14.07

    Kako da nadjem namestaj nigde ga nema u simsu a pise da je ubacen.

    ОдговориИзбриши
  141. Анониман16. јул 2012. 18.32

    Pa ja ubacim i u launceru pise da je instalirana,ali kada udjem u sims nigde toga nema.

    ОдговориИзбриши
  142. Moras da udjes u launcher i da stikliras kvadrat pored zeljene stvari,a potom intall kako bi se stvari nasle u igri! Pozz

    ОдговориИзбриши
  143. Анониман17. јул 2012. 11.20

    I to sam uradila,kazem imaju frizure,haljine,cipele,ali negde nema namestaja.Sve sam to uradila u launceru i pise da je ubaceno.pozzz

    ОдговориИзбриши
  144. Ne moguce je da jednostavno nema,moras samo vise da pazis.. Msm sad moguce je da nesto ne valja namestaj ali ako sve lepo radi tamo gde si skidala ne vidim razlog zasto bas namestaj ne bi radio.. Samo pazi,imao sam skoro slucaj sa devojkom koja je isto rekla da je sve uradila kada sam joj ja pokazao korak po korak i stvar se ipak ucitala.. Kada ubacis igru i ona bude u launcheru tamo u downloads-u,onda stikliras kvadrat ili kvadrate pored i ides instal ondnosno iinstall all u zavisnotsti da li je jedna ili vise stvari,to je taj princip drugog nema.. Samo pazi mora da uspe :)Pozz

    ОдговориИзбриши
  145. Анониман19. јул 2012. 07.22

    Molim vas,moze li neko da mi pomogne...Ja sam imala sims 2 bez expanzija i sad sam instalirala expanziju Open for business,i instlacija je uspjesno zavrsena.Medjutim sad kad hocu da otvorim igru,meni se pojavi onaj bijeli pravougaonik na kome pise Sims 2 open for bussines ali igrica nikako da krenee!Pomozite mi molim vas!Hvala. Saska

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne znam,ne razumem tacno tvoj problem...Vidi da li si krekovala lepo a ako si sve lepo uradila mozda ti ne radi lepo disk..

      Избриши
  146. Анониман19. јул 2012. 15.42

    Da li u sims-u 3 mozes da dobijes troje dece?

    ОдговориИзбриши
  147. Анониман20. јул 2012. 14.35

    Kako da povezem sims 3 sa nastavkom koji skiem?pozzz

    ОдговориИзбриши
  148. Jednostavno instaliras nastavak i on ce se automatskki nadovezati jer je nemoguce nastavke igrati posebno..

    ОдговориИзбриши
  149. Анониман21. јул 2012. 16.48

    Da li moze neko da mi zasto ne mogu sa TSR da skinem kuce,tacnije mogu ali kada se one instaliraju pise da treba neki valjda expansion pack nesto tako.

    ОдговориИзбриши
  150. Verovatno ti treba odredjeni nastavak da bi ubacio kucu u igricu. :)

    ОдговориИзбриши
  151. Анониман22. јул 2012. 14.40

    Gde ja mogu da nadjem taj nastavak kako da znam koji fali?Meni pise nesto missing expansion pack,sta bi to moglo biti?

    ОдговориИзбриши
  152. Pa da nemas odgovarajuci nastavak.. Negde pored stvari mora da je naznaceno koji nastavak jeobavezan za stvar koju skidas.. pozz

    ОдговориИзбриши
  153. Анониман26. јул 2012. 23.36

    Imam jedan problem ,kad instaliram npr sims diesel stuff ne znam kako da onda to instaliram sa simsom 3.pomozite

    ОдговориИзбриши
  154. Jednostavno instarisa nastavak.. On se odma nadogradjuje na osnovu i osrale instalirane nasravke pozz :D

    ОдговориИзбриши
  155. ljudi, dajte mi link sa kog cu najlakse da skinem sims 2. Hvalaa

    ОдговориИзбриши
  156. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  157. Sandra potrazi na ThePirateBay-u tamo ima sigurno,samo sto ne mogu da ti ostavim link jer je sajt trenutno nedostupan iz meni nepoznatog razloga ali bi trebalo da radi ukoro.. Pozz :)

    ОдговориИзбриши
  158. Jel se mogu instalirati piratski nastavci ukoliko imas original sims 3 osnovu? Skoro sam kupila original i nikako da isprobam pa me zanima ukoliko bude bilo nekih problema. Hvala vam i super ste! :) alex

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,nema problema mozes nadogradjivati piratske :) Hvala puno,sta god zatreba znas gde smo :)

      Избриши
  159. Zdravo!!!Posecujem ovaj sajt skoro 7 dana,od kad mi je cerka trazila sims!!!I zahvaljujuci sajtu uspela sam da instaliram Sims 3 i World adwenture,radi perfektno.Ali imam jedan problem (nadam se da necu biti naporna.ali moram nekog da pitam za pomoc),pokusala sam da skidam stvari za sims sa interneta.Uspela sam,ubacim ih u igricu preko Launcher.Ali,dozvoljava mi da koristim samo frizure,odelo,nakit...,a sve drugo od objekata ubaci u igricu i cim kliknem na to,izbaci me iz igirice.Skidam preko Resource i lorandia.Sve sam uradila kako je napisano.----COMPUTER-C DISK-PROGRAM FILES-ELECTRONIC ARTS-THE SIMS 3-MODS-PACKAGES-( A pre mi je putanja bila COMPUTER-C DISC-PROGRAM FILES-ELECTRONIC ARTS-THE SIMS 3-GAME-BIN-TS3).IGRICU PUSTAM PREKO lAUNCHER.Pomoc mi je mnoogo potrebna !!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  160. Cesto se desava to ljudima i ako se skida preko TSR-a,pravilno,ne bi trebalo da ima problema jer ja sam licno skidao mnogo raznolikih stvari sa tog sajta i nikada nisam imao nikakav problem. Sada ja pretpostavljam da je greska u nekoj od tih skinutih stvari,cesto se pojavljuju greske i zbog toga neka od tih stvari ,,pokvari" celu igricu.. Moja preporuka je da se stvari koje su nedavno skinute izbrisu i da se krene ispocetka i kada se uubaci bilo koja stvar da se pokrene igrica radi toga da biste znali da li stvar koja je skinuta dobro radi.. Nadam se da ce ovo pomoci,a ako ne javite se ponovo nije nikakav problem. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  161. JA ZNAM ZA OVAJ SAJT ZA SKIDANJE ODECE I SVEGA...WWW.LIANASIMS3.COM:))SUUUUPERRRR JE:D

    ОдговориИзбриши
  162. Ja skoro nisam igrala nijedan simsm a imam 2 i 3 obicne pa sam zaboravila shta stisnem da upishem shifru ctrl i nesh ili tako aj mi neko przo kaze to

    ОдговориИзбриши
  163. MOZETE LI MI RECI KOJI JE REGISTRACIONI KOD
    ZA SIMS3 COMMUNITY???? plizzz!!pozzz

    ОдговориИзбриши
  164. Jel mogu da skidam stvari sa ovih sajtova ako imam original igricu? Izvinjavam se unapred ako je bilo pitanja slicno mom.. Veliki pozdrav! Sajt je odlican!

    ОдговориИзбриши
  165. Moje pitanje u vezi skidanja stvari je sledece: imam original Sims3, registrovala sam se na oficijelnom sajtu, odaberem stvar za skidanje i kada treba da je instaliram pojavi mi se nesto da moram da instaliram premium content. Kako se to radi?

    ОдговориИзбриши
  166. Nasla sam u cemu je stvar.

    Sve pohvale za sajt

    ОдговориИзбриши