четвртак, 06. август 2009.

The Sims 3 World Adventures

The Sims 3 World Adventures Expansion Pack


Ovaj prvi nastavak Simsa 3, najviše liči na Bon Voyage nastavak Simsa 2. Kao i u tom nastavku biće tri destinacije, ali to ovaj put nisu izmišljena mjesta, već lokacije preslikane iz stvarnog života, koje su malo "posimljene": Francuska, Egipat i Kina.
Vaš lik može da istražuje piramide, spašava izgubljeno kulturno blago Kine ili da nauči novi kulinarski recept. Na svojim putovanjima Sims može da stiče nova znanja i veštine npr. fotografija, da dopunjuje stare: da nauči novi recept... Navodno će se pojaviti i neke nove osobine i neke specijalne veštine koje će vaš sims moći da nauči - u Simsu 2 mogli ste da savladate "vatreni ples", naučite različite tehnike masaže i sl. Verovatno će tako nešto biti moguće i u Simsu 3.
Takođe je najavljeno da će novi nastavak da pomalo liči na Sims Stories u smislu da vam se može desiti da nas na ulici presretne stranac koji će vas zamoliti da mu pomognete da pronadje izgubljeno blago i vi ćete onda morati da izvršite niz logičkih koraka da ostvarite cilj. Npr. prvo naći mapu, pa rešiti zagonetku, pa nabaviti alat ... ili tako nešto.
U početku vaš sims će biti smešten u neku vrstu kampa, ali kako bude istraživao i upoznavao lokalne običaje biće mu omogućeno da nabavi i novi smeštaj ili čak kupi sebi kuću tj. vikendicu, naravno ako mu to njegove finansije dozvoljavaju.

Ako se vaš Sims upozna sa nekim dok je na odmoru, kada se vrati kući moći će da ga pozove preko telefona ili ako su dobri drugovi i u goste. Ako se medju njima rasplamsa ljubav, možete da se venčate sa njim ili da ga zamolite da živi sa vama, ali se vi nećete moći preseliti u Francusku, Kinu ili Egipat.

Po onome što je objavljeno, ove nove destinacije, nece biti deo nekog određenog grada, nego izdvojene, kao što su bile u Simsu 2. Neki igrači su se nadali da će u Simsu 3 biti moguć tzv. "world map" - tj. da će se pojaviti neka vrsta karte gde će biti ucrtani svi komšiluci i / ili moguće destinacije i da ćete ona moći da svog simsa iz jednog komšiluka poštaljete kolima / avionom u neki drugi na izlet ili nešto slično, ali po svemu što je najavljeno takav scenario neće biti moguć u Simsu 3 - možda kada se pojavi četvorka...

Takođe je ostalo nepoznato kako će se novi nastavak raditi vremenom. U Simsu 2, kada bi poslali simse na odmor, oni ne bi ostarili ni dana, a kuća i ostali članovi porodice koji nisu išli na odmor bi ostali "zamrznuti" do povratka putnika. Da li će i ovaj put biti tako ili će ostatak familije i grada da živi i kada ste na odmoru, ostaje da se vidi.

Da li će biti moguće poslati samo deo porodice ili moraju svi da idu? Da li na odmoru idu i bebe ili mala deca? Da li vaš sims može da umre dok je na odmoru? ... Samo su neka od pitanja koja su za sada bez odgovora. Nadamo se da će EA odgovoriti bar na neka do 16 Novembra.

Ono što često ističu u EA je da sad Sims 3 Store zamenila ulogu Stuff paketa, pa će se na tržištu uglavnom pojavljivati "pravi" nastavci. E sad koliko će zaista novina donijeti World Adventures" ostaje da se vidi.

JOS TOGA O OVOM NASTAVKU....

Jedna stvar koja ce doci s ovim nastavkom i uneti svezinu u Simsu 3 su muzicke numere koji su sinimali pravi pevaci i pevacice na jeziku Simljana!!
Pesme koje su do sada snimljene:
  • Nelly Furtado – “Manos al Aire”
  • Pixie Lott – “Mama Do”
  • Stefanie Heinzmann – “No One Can Change My Mind”
  • Matt & Kim – “Daylight”
  • Young Punx – “Juice and Gin”

Nelly Furtado, poznata muzicarka i dobitnica Grammy nagrade izjavila je da inace voli pevanje na razlicitim jezicima uz proucavanje njihove muzikalnosti, te da joj je bilo beskrajno zabavno da otpeva pesmu “Manos al Aire” na jeziku Simljana!!
To nije kraj jer se snimaju nove numere a svi koju su ikada imali priliku da igraju Sims 2 ili 3 mogli su da primete koliko je paznje posveceno muzici!

A SADA JOS PUNO ZANIMLJIVOSTI!!!! UZIVAJTE!!!!!

U članku koji je objavio "Gamespot" prikazan je novi nastavak Simsa 3, pojavilo se mnogo novih detalja:

- postojaće dva moda, prvi je klasičan "odmor", a drugi je "avantura". Na odmor možete kada god hoćete, a na avanturu kada vam se za to ukaže prilika. Mogućnost da odete na avanturu pojaviće se kao "prilika" na poslu - to je neka vrsta izazova.

Svaka od 3 lokacije nudi vam mogućnost da naučite jednu od veština:

- borilačke veštine - uče se u Kini, vežbaju se uz pomoć trening lutke, a veštinu možete krunisati tako što ćete se vratiti u Kinu i učestvovati na turniru

- fotografija - možete je naučiti u Egiptu, najsličnija je slikarstvu. Dobijaćete izazove kako napredujete u ovoj veštini - npr. da slikate oca sa novom bebom i sl.

- "pravljenje nektara" - uči se u Francuskoj, nektar se pravi od groždja, i ako je dobrog kvaliteta, doneće onom ko ga pije "dobro raspoloženje". Dobar nektar može vam doneti lepe pare. Najlakši način da obezbedite dobar nektar je da ga pravite od dobrog groždja.

Pored novog pića, novi nastavak doneće i neke nove biljke, vrste riba i raznorazne relikvije koje možete sakupljati.

Vaš glavni prijatelj biće vaš "dnevnik avantura", koji će pažljivo beležiti statističke podatke, vaša dostignuća, koliko ste zagonetki odgonetnuli, koliko ste različitih regija posetili i ono najvažnije - "visa points" - broj ovih poena odredjuje dužinu vašeg ostanka.

Postoji mnogo novih mesta koje možete istraživati. Ako ste nepažljivi možete biti ukleti od strane mumije, koji vam daje najviše 2 nedjelje života, osim ako ne izmolite Sfingu da vam pomogne.
Možete i da postanete mumija - bićete malo sporiji, bežaće te od vatre, ali sa druge strane, nema više odlaska u toalet, spavanja ...
- ovo malo podsjeća na Plant Sims iz Sims-a 2.
Ako umrete kao mumija - postajete duh-mumija - kakva kombinacija!

Pojavljuju se i nove osobine, koje uglavnom pojačavaju, odnosno vezane su, za nove veštine.

Pojaviće se dosta odeće, obuće, nameštaja i ukrasa koji će biti tematski vezani za ove lokacije. Takodje i svi Simljani koji budu "naseljavali" ova mesta za odmor biće izgledom prilagodjeni svojim lokacijama. Nije moguće živjeti u "Kini", "Francuskoj" ili "Egiptu", ali je moguće oženiti, udati se za nekog odatle. Djeca mogu da povuku neke "interesantne" osobine.



Jos informacija...

1. kada su na odmoru Simljani ne stare. Znači možete provesti i do 2 nedjelje u Egiptu i vratiti se kući i zateći sve po starom. Ovaj koncept je sličan onom koji je bio primjenjen u Bon Voyage.
2. Pojaviće se nove vrste groždja, koje će biti neophodne za proizvodnju "nektara"
3. Biće moguće kupiti šator.
4. Uvodi se nova alatka koja omogućava lakšu izgradnju podruma. Trebalo bi da bude omoguceno izdgradjivanje 4 nivoa ispod zamlje!!
5. Sve varijante sa pregradama i skrivenim vratima koje budete sretali na odmoru, moći ćete da primenite i kod kuće. Ovim se otvara mogućnost da napravite i vi jedan začarani zamak ili da ga preuzmete sa neta.
6. EA forsira Egipat kao svoju osnovu avanturu, dok još niko nije vidio kako izgledaju Francuska ili Kina.





Bebe i mala deca mogu zajedno sa roditeljima na odmor. Naravno, u tom slucaju provescete odmor tako sto cete ih nosati svugde sa sobom. A i nisu nesto korisni u borbi sa mumijama - ne mozete npr. da bacite bebu na mumiju i da zbrisete odatle dok se mumja zabavlja sa bebom ...

- Pojavice se tri nove osobine:

1. Disciplinovan - ovo vam pomaze da brze savladate borilacke vestine

2. "Fotografsko oko" - ovo vam pomaze da brze savladate fotografisanje

3. Avanturista - ova osobina cini vaseg simsa sklonijim avanturama i verovatno lakse dobija priliku da ucestvuje u njima

- Mozete krenuti na odmor sa vise clanova svoje porodice. Ako krenete sa vise njih u istrazivanje grobnica brze cete zavrsiti posao + ce oni dobiti bonus u vidu pozitivnog indikatora raspolozenja, jer su usli u avanturu "kao porodica" - ili vec nesto u tom stilu

- Avanture su povezane. Predmet koji pronadjete u Kini, moze vam zatrebati kada budete istrazivali Egipatske grobnice, tako da pazite sta nosite sa sobom. Ovakav model igre je napravljen da bi se igraci stimulisali da igraju sve nove lokacije.

- Egipat je otprilike iste velicine kao i obican komsiluk, sto znaci da ima otprilike isto toliko lokacija koje mozete da istrazite. Predpostavlja se da ce slicne velicine biti i Francuska i Kina, ali one jos nisu zavrsene.

- Bice skoro nemoguce istraziti sve lokacije u jednom cugu, tako da ce vas Simljanin morati da ide vise puta na odmor na svakoj od lokacija, ako misi sve da "provali".

- Moguce je dobro zaraditi na ovim avanturama.

- Igra jos uvijek nije zavrsena, tako da je pitanje da li ce stici da je zavrse do zvanicnog roka i ako je zavrse na sta ce da lici. Ovi u EA tvrde da za sad ne rade ni na jednom drugom nastavku, vec da su fokusirani na ovaj koji treba da se pojavi iako je nekoliko sajtova koji se bave Simsom 3 objavilo da se drugi nastavak moze ocekivati negdje izmedju februara i aprila (dan Zaljubljenih i Uskrs su tradicionalno jako dobri datumi za prodaju).

Pa sta kazete na sve ovo??? :))

Kina je zavrsena!!!! Pogledajte video i uzivajte!!!!!


video




A sada kad je nastavak izasao i sve je vec uglavnom poznato evo proverenih informacija!!

SIMS 3 WA vodice simove kroz avanture sakupljanja blaga, obavljanja zadataka koji će ih “prosvetliti” ili prosto, kroz istraživačke akcije sveta inspirisanog stvarnim kulturama i podnebljima.
Sims 3 WA slican je Sims 2 Bon voyagu ali ima I nekih novina
Simovi ce moci da putuju u Kinu(Shang Siml); Pariz (Chams Les sims) i Egipat (Al Simhara), u svakom gradu cete moci nesto da istrazujete imacete neke misije i trebace vam stvarno puno vremena da istrazite sve (ja igram vec dva meseca I jos pola toga nisam istrazila). Npr. u Egiptu imacete nekoliko misija najuzbudljivija je ona sa piramidama gde cete se suociti sa mumijama ako budete imali srece (moze da baci prokletstvo na vas..).... Moci cete i da pomognete lokalnim stanovnicima kojima je potrebna pomoc npr. nalazenje neke karte, nekih plemenitih metala(zlato, srebro...) ili nalazenje deteta sve zavisi. Kao nagradu mozete dobiti novac, neke skupe stvari ili neke predmete koji su kljucni i koji ce biti od pomoci tokom vasih avantura u ova tri grada(ja sam dobila nesto nalik dijamantu). Sva tri grada imaju svoje grobnice koje cete moci istrazivati (egipat ima piramide zato je i najuzbudljivilji grad bar po meni)
U svakom gradu moci cete da naucite neku vestinu: u egiptu je to vestina fotografisanja, u Kini je to borilacka vestina a u Francuskoj cete naucit da pravite neke nektare..
Zanimljivosti: vrata do tajne grobnice su uvek skrivena moracete da nadjete tajno dugme, blok koji se gura da bi se vrata otvorila, da sastavljate puzle....(naravno bice i zamki ali necu sve da otkrijem :DD), ako idete negde radi istrazivanja idite sami nemojte da povedete nekog iz porodice kao su deca (bebe nemogu da putuju) ili oni ljudi koji su plasljivci da neprodjete kao ja(uklela me mumija..), kao i u bon voyagu ako se spriljateljite s nekim moci cete da ga zovete da prenoci kod vas 2-3 dana(moci cete da ga zamolite da se preseli kod vas ako ste super prijatelji ili ljubavnici)
(Simovi ce imati odredjeno vreme boravka u ovim gradovim na koji utica level vize vaseg sima. Sto vise zadataka budete uspesno zavrsili to ce visi biti level vase vize i moci cete duze da ostanete u ova tri grada.)

65 коментара:

  1. ovo je strava!Jedva čekam sve ovo,ali ne znam kako da dobijam poene u Sims 3.Šta treba da radim ili da uradim da bi počela da ih skupljam???Molim odgovor jer mi je stvarno potreban!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Da li mislis,kako da dobijas poene na oficijalnom sajtu za sims 3?

    ОдговориИзбриши
  3. pa probala sam ali mi traži neku šifru odnosnu kod za instaliranje Sims 3.Ja ga ubacim i kaže mi da je netačan!Zašto tako ja ne znam,u čemu sam pogrešila kad ne prihvata ni jedan registacioni broj???

    ОдговориИзбриши
  4. ja sam nov ovde,ali sam i ja probao,ne mozes da se uclanis ako nemas oreginalan disk,bar ja tako mislim i tako mi je Pavle rekao!!!


    pozz.......

    ОдговориИзбриши
  5. Filip je u pravu. Da bi se uclanila treba ti originalan disk,odnosno sifra koja se nalazi na originalu. Na sajtu pise da mozes i da se uclanis bez sifre ali da ces imati ogranicen pristup sajtu i forumu... pozz

    ОдговориИзбриши
  6. pa koju si ti šifru upisao pavle???reci mi plz...

    ОдговориИзбриши
  7. Ja tamo nisam ragistrovan a i da ti dam sifru ne bi mogla da se registrujes zato sto svaki original disk ima svoju jedinsvenu sifru. Sto se tice piratskih diskova,sa siframa koji se nalaze na njima se ne mozes registrovati. pozz

    ОдговориИзбриши
  8. znači nije moguće da dobijam poene?

    ОдговориИзбриши
  9. Ako imas original disk i ako se registrujes imas sanse. Pokusavam da provalim kako da se registrujes bez sifre jer pise da je to moguce ali...nisam jos nista uspeo...pozz

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala,Pavle...ja nemam originalni disk jer sam igricu skinula sa neta.Tako da nije moguće da dobijam poene..:-(
    Ali nmvz...(n_n)
    Hvala u svakom pogleda,jer bi se ja i dalje mučila jer ja ne odustajem!!!:-):-):-):-)

    ОдговориИзбриши
  11. Ni ja nemam original pa ne mogu da se uclanim. Medjutim nesto sam video kao da mozes da se uclanis i bez koda ali nisam siguran pa cu jos pokusavati. Ako uspem javicu ti.
    I hvala ti sto cesto dolazis na moj sajt. Pozz

    ОдговориИзбриши
  12. jao...tek sam sad sve ovo pročitala....otpadoše mi oči....xDDDD....ovo je stv extra,ali ja mlo nisam razumela ovo.....možemo da idemo na odmor,ali jel možemo da se vratimo kući....jel postoji bilo kakva mapa????.....nish mi nije jasno....ako možeš pavle objasni mi malo detaljnije.....oko mape...i kuće....čula sam da treba da pronađemo mapu..ali..nmvz...kad izađe i sama ću videti xD

    ОдговориИзбриши
  13. Pa ni ja ne znam sve detalje. NAravno da ces moci da se vracas kuci-to je sigurno!! A sto se mape tice mislim da je to u vezi sa novim destinacijama koje dobijamo. Pozz
    P.S. Ja pokusavam svima da kazem da sam ovde dodao mnogo novosti al niko ne shvata. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Ma shvatam...ali ne razumem...nmvz...za 5 dana izlazi pa će vidimo kakva će iti...nadajmo se da će biti EXTRA kao što i govore...pozzz

    ОдговориИзбриши
  15. Ma shvatam...ali ne razumem...nmvz...za 5 dana izlazi pa će vidimo kakva će biti...nadajmo se da će biti EXTRA kao što i govore...pozzz*

    ОдговориИзбриши
  16. u vezi ovoga za sims 3 offical stranici možeš seregati bez šifre ali ne skidati :'(

    ОдговориИзбриши
  17. pa da ali ja kad pokusam da se registrujem izbacuje mi poroblem.... neku gresku....

    ОдговориИзбриши
  18. odi na fejs u 18:15 oki?a ja se idem sjetiti kor.imena xD

    ОдговориИзбриши
  19. pomozite mi oko instalacije pliz.......

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман13. март 2010. 18.48

    Wow,ovo je stvarno extra!Pavle tvoj blog je najbolji,uvek sam ga redovno citala,jos pre Sims 3...:)

    ОдговориИзбриши
  21. Hvala!! :)) Mnogo mi je drago sto ti se svidja moj blog....Trudim se... :DD

    Pozz

    ОдговориИзбриши
  22. Pozdrav Pavle
    Imamo original igru Simsa 3 i WA, Sims 3 sam bez problema instalirao ali WA nema teorijske sanse, znaci sve sam probao eva sada upravo kopiram sa CD od WA sto si rekao pa cu videti da li ce raditi.Nije mi jasno da toliko problema se ima da bi instalirala J..... igra.
    evo instlairao sam WA ali sada mi kaze da WA nije kompatibilan sa Sims 3 (logicno kada sam kopirao sa CD (wa) u Sims3 i sada nece da Sims 3 da radi sta sada ili gde sam pogresio?

    ОдговориИзбриши
  23. E pa ovako.... Ja nemam original igricu ali mislim da je lakse da se instalira sa originalom nego sa kopijom....Tako da ti koliko ja znam imas normalnu instalaciju,bez Winrarowa i ostalih komplikovanih programa.... I meni je pisalo da nije kompaktibilan i trebao sam da UPADATUJEM sto sam i uradio....UPDATE moras da skines sa neta.... Preporucujem ti da odes na sajt http://www.sims-srbija.com/ i tamo imas objasnjenje slicno mom ali i UPDATOVE koji su ti potrebni mada koliko ja znam original igrica treba SAMA da se updatuje.... U svakom slucaju napisi tamo svoj problem (prethodno se registruj) i sigurno ces resiti svoj problem. Ja sam instalirao WA za 3 dana od kada sam se tamo uclanio i pitao ih kako a pre toga nisam mogao 6 meseci!! Pozz :D

    ОдговориИзбриши
  24. ey...ja sam skinula sims 3 W.A. sa neta ali ne znam da ga instaliram..moze pomoc,molim was?????

    ОдговориИзбриши
  25. Idi na pocetnu stranu ( http://sims2-3forever.blogspot.com/ ) i tu ti je sve objasnjeno!!

    ОдговориИзбриши
  26. E Pavle mozes li mi reci neki sajt za skidanje Simsa 3 WA...plzzzzzzz....

    ОдговориИзбриши
  27. http://katz.cd/search/sims+3+world+adventures

    ОдговориИзбриши
  28. Анониман06. јун 2010. 12.59

    pavle kad instaliram neki sims 3 dodatak i ukljucim ga izadje mi nesto(nzm stv sta pise) i ja to kliknem i izadjemi iz igrice.Jel znas mozda u cemu je problem....xD

    ОдговориИзбриши
  29. Анониман08. јун 2010. 20.18

    cekaj prvo da instaliram dodatak....xD

    ОдговориИзбриши
  30. ajde...samo mi je trenutno pokvaren komp pa kad dodjem drugarice cu ti odgovoriti :)

    ОдговориИзбриши
  31. Koja je sifra za sims 3 world adventures????? Help!!!

    ОдговориИзбриши
  32. 2pxf-eydn-l3ch-al3a-mrld

    Ovo se vec nalazi na blogu pa si mogla malo da pretrazis!!

    ОдговориИзбриши
  33. Imam jedan problem i ne znam sta da radim.Instalirala sam sims 3 World Adventures.Kada ga ukljucim pojavljuje mi se stari sims 3 i jedino sto imam novo je neka odeca i frizure.Moze li mi neko reci sta se desava?

    ОдговориИзбриши
  34. idem odma sad da kupim... zvuci extra

    ОдговориИзбриши
  35. Ja imam jedan problem pri instalaciji sims 3 WA a i sa sims 3
    evo kako ide:
    kad instaliram,nađem kod na cd-u u cracku,i onda se igrica instalira i radi.
    Kasnije mi se pojavi update za igricu i ja je updatiram,no zatim mi trazi kod sa igrice da se registriram valjda na onu sims 3 stranicu i ja ukucam onaj kod koji sam sa cd-a ˝skinula˝
    ali uopce nece da ga prihvati.Probam jos neke druge(sa cd) i nece..I onda nemogu da igram sims 3.E onda krenem da instaliram sims 3 WA
    Instaliram ga bez problema,onda se igrica ucita i taman kad trebam da izaberem grad pojavi mi se kao neki error zapravo samo mali prozorcic na kojemu pise kao oni ne znaju da li je moj sims 3 validna kopija..bla bla i onda nece da se pokrene i sad nemogu igrati ni sims 3 ni sims 3 WA ,i svasta sam probala,ja mislim da nema sta nisam, isla po forumima....Jednostavno ne znam sta je problem..valjda kod................help! :/

    ОдговориИзбриши
  36. Problem je sto ti je disk piratski (kopija) a ti ga updatujes preko EA Download Managera.. To je program predvidjen za updetovanje originalnog Simsa 3 i Simsa 3 WA..... Zbog toga ces morati da skidas neke updatove.. Pogledaj nas uputstvo i sve ce ti biti jasno :)) Pozzzzzzz

    ОдговориИзбриши
  37. kako da skinem dodatak ?????????????????

    ОдговориИзбриши
  38. Ne razumem kako da ti objasnim kako da skines.. Ajde da pitas kako da instaliras ali kako da skines? odes na sajt za skidanje (dobar je www.katz.cd) nadjes linkove i pocnes da skidas jedan po jedan..

    ОдговориИзбриши
  39. Kada ides na putovanja i resavas zadatke dobijaces visa poene... ;)

    ОдговориИзбриши
  40. Da li je za instalaciju Simsa 3 WA potreban Sims 3?

    ОдговориИзбриши
  41. Анониман26. јун 2011. 16.47

    Instalirao sam sims 3 wa i kad ga ukljucim pojavi mi se Unable to EA Download manager i kad kliknem na play ono nece da odreaguje.Pleasee help!Hvala unapred!

    ОдговориИзбриши
  42. To sto ti pise ,,Unable..." to znaci da ti Ea download manager nije instaliran mada on ti i ne treba pogotovo ako zelis da nadogradjujes expanzije.Tako da tvoj problem nije do toga.Da li si updatovao obican Sims 3.Ako nisi onda moras sve da obrises i da krenes ispocetka sa instalacijom Simsa i na kraju instalacije da updatujes kako bi verzija bila odgovarajuca za Sims 3 WA.Imas na blogu instalaciju svih expanzija pa se prilikom instalacije vodi tim postupkom,sve do onog dela dokle vise neces da nadogradjus,tada krekuj i igraj. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  43. Skidam upravo sve delove za sims 3... :)
    I ovaj blog je strava.č. Bolji nisam videla,steta pa sam ga tek sada nasla... :)

    ОдговориИзбриши
  44. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  45. pocela sam da skidam sims 3 world adventures pre 10ak casova....tj bas sporo ide zbog slabog inteneta naravno....htela sam da pitam da li ce to biti stetno za skidanje tj da li ce biti nekih gresaka prilikom downloadiranja....inace skidam piratebay preko torenta??

    ОдговориИзбриши
  46. Ne bi smelo da bude,negde se skida sporije negde brze,samo ga pusti da se skine do kraja i bice ok ;) POzz

    ОдговориИзбриши
  47. kako da skinem nastavak the sims 3 seasons?

    ОдговориИзбриши
  48. da li se dodaci instaliraju u folderu gde je i sims 3 ili posebni folderi, van sims-a 3? i sto neko ne izbaci postupak instalacije expanzija?? hvala unapred :)

    ОдговориИзбриши