недеља, 20. септембар 2009.

Download

The Sims 2

6 коментара:

  1. Kako biste skinuli neki dodatak od ovih samo ga izaberite i dobicete linkove sa kojih mozete da skinete taj dodatak. Prekopirajte link u svoj pretrazivac i skidajte!!!

    Uzivajte!!

    ОдговориИзбриши
  2. Pavle bas je extra ovaj novi blog ..mnogo bolji od proslog naravno.ima dosta novih postova...mislim da ce ovaj blog biti poseceniji vise nego Google xD heehehehe!!!

    svuda cu ostav;ljati link ko oce da vidi..itd.pozz♣

    ОдговориИзбриши
  3. pavle odgovori mi molim te kompjuter dobio tek pre mesec dana i internet takođe samo mi reci gde mi je pretrazivac na mom kompu ili reci gde se nalazi na tvom kompu samo mi reci molim te ko BOGA odgovori mi

    ОдговориИзбриши
  4. Pa trebalo bi da ti bude u Start meniju Internet explorer a ove ostale skidas preko njega. Trebalo bi da imas neki. Znaci ides u Start meni i ako ga nemas tu onda ides u All programs i tu se nalazi sigurno. Pozz

    ОдговориИзбриши