среда, 10. март 2010.

Instalacija Sims 3 World Adventures

Ljudi uspeo sam da instaliram Sims 3 World Adventures!! Malo sam je igrao i S T R A V A je!! Uskoro cu ovde napisati kako se instalira a vi sva pitanja u vezi igrice i instalacije mozete postaviti ovde :)

E pa ovako.....da biste instalirali Sims 3 World Adventures potrebno je uraditi nekoliko stvari....
Programi koji vam trebaju za instalaciju jesu: WINRAR i DEAMON TOOLS.

Da bi se The Sims 3 World Adventures instalirao potrebno je updatovati The Sims 3 (osnovni).
Pratite sledeca uputstva:

1. Instalirajte The Sims 3 ali kada vas bude pitao za drzavu vi obavezno izaberite USA da biste ga mogli updatovati kasnije.
2. Kada instalirate Sims 3 nemojte ga krekovati ako zelite odmah da nadogradite The Sims 3 World Adventures.
3. Sada vas Sims 3 morate pretvoriti u verziju 1.0.613
4. Sada Sims 3 updatujte na verziju 1.6.6
5. Posle ovoga ostalo vam je da updatujete svoju verziju na 1.7.9

Kada ste ovo zavrsili na vas Sims 3 se moze instalirati expanzija-THE SIMS 3 WORLD ADVENTURES.

Gde naci UPDATOVE(koji su gore pomenuti)??

Ove updatove mozete naci na forumu sims srbija ako se registrujete.
Kada to budete uradili mozete videti ceo postupak instalacije (mozda jasniji nego ovaj moj) i naci UPDATOVE koje mozete skinuti. Sve to se nalazi OVDE.

Za one koji ne znaju kako da nstave sa instalacijom posle updatovanja-The Sims 3 World Adventures se instalira isto kao i The Sims 3. Postupak koji sam vec objasnio za instalaciju mozete naci ovde.

Nadam se da sam vam pomogao....Nemojte da vam bude tesko da se uclanite na ovaj forum jer ce vam mnogo pomoci kao sto je i meni pomogao!!


Instalacioni kod: 2pxf-eydn-l3ch-al3a-mrld


73 коментара:

  1. Pavle ja znam sve do krekovanja ali ne razumem ovo dalje msm ovi brojevi.Kako to da pretvorim sims 3 u 1.0.613 verziju i i kako da updatujem sims 3 verziju 1.6.6(msm da mi objasnis kako se to radi posto neznam da updatujem)molim te.....Maja

    ОдговориИзбриши
  2. Majo registruj se na Sims Srbija i tamo prvo sikini sve ove updatove koje sam napisao. Onda kada si stigla do prvog updata odnosno pretvaranja Simsa 3 u drugu verziju potrebno je samo da pokrenes taj UPDATE i krenuce ti kao neka kratka instalacija. Kada se to zavrsi verzija je updatovana i to ponovis i sa ostalim updatovima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pavle ja ne mogu da nadjem te updejtove,registrovao sam se ali ne mogu da ih nadjem?

      Избриши
  3. Анониман08. јун 2010. 22.12

    e pavle nece da nece da mi otvori druga 2 updejta(1.6.6 i 1.7.9) MEGAUPLOAD...

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман09. јун 2010. 07.42

    e otvorio mo je i hvala na uputstvima...xD

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман11. јун 2010. 20.59

    meni ne rade poslednja dva update nzm zasto nece....????

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман12. јун 2010. 07.41

    e rade mi trebao sam SKU da promenim u 2.....super je W.A......xD

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман15. јун 2010. 09.53

    Ja sam ga instalirao i kada sam usao u igricu pise da mi je prepoznao kopiju i nece da mi da da igram.

    ОдговориИзбриши
  8. Nije ti prepoznao kopiju nego moras da krekujes.....

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман26. јун 2010. 00.37

    Ja sam instalirala Sims 3 ponovo, ali sam krekovala.... :/ I na sajtu sims srbija sam nasla update 1.0.631. i kada sam htela da update, ono izbaci isto kao prepoznao da sam iz Srbije, ali stavila sam USA kada sam instalirala. Jako se nerviram zbog ovoga, molim vas pomezite mi... Hvala u napred.... :)

    ОдговориИзбриши
  10. Pa sve sam objasnio....Ako si stavila da si iz USA onda problem nije do toga

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман26. јун 2010. 22.18

    Do cega bi onda bio problem..... Jel moze sigurno update 1.0.631.?

    ОдговориИзбриши
  12. Nije da moze nego mora da ide update 1.0.631

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман27. јун 2010. 19.41

    instalirao sam world adventures, i udje u igricu, ali mi izbaci da ne prepoznaje cd kad treba da ucita grad???

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман28. јун 2010. 17.45

    Ok, sve sam instalirala, ali kada udjem u igru Sims WA izbaci mi ovo: we are unable to verify that your disc is a valid copy of the sims 3 world adventures. please contact customer service...
    I krekovala sam, i lepo udje u igricu, ali kad treba da izaberem grad ono izbaci ovo i izadje iz igre... x/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se javlja taj isti problem :/ Update-ovao sam preko Download Manager-a.

      Избриши
  15. Anoniman 1.... Moras da updatujes verziju Simsa 3 kao sto sam napisao!!
    Anoniman 2 ja mislim da i ti moras da updatujes....Meni se isto tako pojavljivalo....Jel si pratila moja uputstva??

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман15. јул 2010. 14.01

    Ja sam updatovala Sims 3 i sad nece da mi radi...:(((( Ne mogu da udjem u igricu.....:((((

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман15. јул 2010. 14.05

    Skinula sam updejt,ali ne znam kako da ga otpakujem,tj. gde.....Moze pomoc..?

    ОдговориИзбриши
  18. Sve o updatovima ti pise u postu koji je napravljen specijalno za to pa pogledaj zasto ti ne radi....

    Update se nalazi u My Document/Downloads....Samo udjes u njega i dva puta kliknes na prozorcic........

    ОдговориИзбриши
  19. a ,ja se ne razumem bas tako dobro u kompijutere jel kada promenim verziju igrica postaje drugacija

    i jel instalacija za sims 3 ambitions ista kao sims 3 sims w.a ili je normalna

    ОдговориИзбриши
  20. Sve instalacije su iste samo sto imas druge updatove....Pa igrica ostaje ista sigurno postoji poneko boboljsanje ali je zanemarljivo...........

    ОдговориИзбриши
  21. Pomoc! U Sims 2 mi ne radi build mode......Otvorim deo za zid ili za bilo sta drugo ali kada stavim strelicu na ekran ne menja se cursor.....Kao sto bi trebalo....Da li je to zato sto koristim Windows 7, i zato sto sam stavio da bude compatible mode za windows 98? Ili iz nekog drugog razloga pomozite?! Unapred xvala...:)

    ОдговориИзбриши
  22. Meni se desio isti problem ali je bilo do diska....probaj sa drugim diskom ako nisi kupio/la original..

    ОдговориИзбриши
  23. može li pomoć??'instalirao sam sims3 i krekovao, a onda se pojavi nesto ka important message...ŠTA DA RADIM???

    ОдговориИзбриши
  24. Ne može se registrovati na Sims Srbija. HELP! JACA

    ОдговориИзбриши
  25. zasto ne mogu da se registrujem na sims Srbija

    ОдговориИзбриши
  26. Odg 1: Pa ne znam sta ti pise.
    Odg 2 i 3 : Treba vam sifra sa oreginalnog diska simsa 3!!!

    ОдговориИзбриши
  27. Анониман13. јун 2011. 10.05

    Pavle pomagaj!Ne mogu da se registrujem!Kad mi zatrazi da unesem slova sa slike,a ta slika se ne vidi,uopste je nema!Probao sam da slusam slova,ali nije htelo da se reprodukuje.Sta da radim?

    ОдговориИзбриши
  28. Анониман14. јун 2011. 09.39

    Koja je sifra za instalaciju sims 3 outdoor living stuff

    ОдговориИзбриши
  29. Gde da se registrujes ? Ako je na oficijalni sajt simsa 3 onda moras imati oreginalan disk igrice a ako imas i imas samo taj problem sto si naveo onda je ili neki bag ili je do njih. :/

    Pronadji na google-u!

    ОдговориИзбриши
  30. Анониман26. јун 2011. 11.17

    Evo mog problema:
    Instalirao sam sims 3,ali kad ga ukljucim sve bude dobro dok mi se neucita,onda mi se pojavi nesto The Disk..................Probao sam da ga krekujem i raznim krekovima sam ga krekovao,ali kad udjem u igricu opet isto.Probao sam na razne nacine,ali nisam uspeo da resim problem.Ne znam da li je to zato sto sam ga updejtovao jer dok ga nisam updejtovao radilo mi je.Updejt sam skinuo sa ovog bloga.Kad sam instaliravao sims 3 stavio sam da sam USA,odbio da se instalira EA Download manager,i nisam krekovao nego sam odmah updejtovao i nisam propustio nijedan jedini korak.Stvarno ne znam u cemu moze da bude problem.Molim vas odgoworite mi.Hvala unapred!

    ОдговориИзбриши
  31. Updatovima pripremas igricu za instaliranje novog nastavka.Ako nisi instalirao ni jedan drugi nastavak,onda ti update ne treba.Tek kada odlucis da instaliras Sims 3 World Adventures (Sl. nastavak) onda updatujes. Tako da obrisi Sims i ispocetka ga instaliraj krekuj i igraj.

    ОдговориИзбриши
  32. Анониман26. јун 2011. 14.06

    Xvala puno!!!!!!!!!!!Toliko sam se mucio da sam od nerviranja hteo da razbijem komp!!!Xvalaa!!!:D :D blog je strava!!

    ОдговориИзбриши
  33. Nema na cemu!Drago mi je da sam ti pomogao.Hvala i tebi. :)

    ОдговориИзбриши
  34. Анониман24. јул 2011. 15.33

    Sta dalje da uradim kada : pocne instalacija SIMS 3 WA i dodje do dela kada pise Please insert disk 1 that contains the file Caches/France.objectcache. ??

    ОдговориИзбриши
  35. Анониман28. јул 2011. 15.51

    Izvinite a sta da radim ja koja sam instlairala Sims 3 pre dva meseca, i stavila da je zemlja Srbija a ne USA?????? I sta da radim kad sam predhodni sims vec instalirala i krekovala???

    ОдговориИзбриши
  36. Da li mozete da mi date sajt sa kog ste skidali ''World Adventure''? Hvala unapred.
    Pozz.. Jelena

    ОдговориИзбриши
  37. Nisam skidao WA,kupio sam ga,ali mozda ce ti ovo pomoci. http://www.phazeddl.com/search/The%20Sims%203%20World%20Adventures.p1.htm Imas vise verzija pogledaj sta su komentarisali kakvi su utisci, da nema slucajno neki virus itd. Neki je sigurno ispravan. Pozz

    ОдговориИзбриши
  38. Skinula sam ''World Adventure'' i nikako ne mogu da se snedjem oko instalacije :(
    Trebam li sve one foldere da otpakujem ili sta? Ima ih previse O.o
    Toliko sam se iznervirala da mi dodje da sad obrisem Sims 3.
    I da.. Jos jedno pitanje.. Da li sad kad sam skunula to sve, trebam da obrisem sims 3 pa da ga opet instaliram pa tek onda taj nastavam?
    Nista mi nije jasno.
    Hvala unapred. Jelena

    ОдговориИзбриши
  39. Ovako..Obrisi sve sto imas sad i radi ispocetka, bice ti lakse. Kada obrises sve. Zapocinjes obicnu inslalaciju Simsa 3, kada se instalacija zavrsi NE krekujes sims nego ga updatujes. Posle instaliras WA isto kao i Sims obican.Ako posle zelis jos nastavaka ne krekuj ga i updatuj! Ako ne krekuj i igraj. :D Updatove i nase uputstvo o instalaciji expanzija mozes naci ovde ---> http://sims2-3forever.blogspot.com/2010/07/instalacija-svih-expanzija-do.html
    Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  40. A kako da apdejtujem osnovniii?

    ОдговориИзбриши
  41. meni nece ne da udje na taj sajt Sims Srbija

    ОдговориИзбриши
  42. Pa tako sto skines update i pokrenes ga.
    Sims Srbija je ugasen ali mozes na raznim drugim sajtovima pronaci updatove.. :)

    ОдговориИзбриши
  43. Na kom sajtu mogu da skinem Sims3 World Adventures? :)

    ОдговориИзбриши
  44. Pa posto su sve bolje sajtove za skidanje preko torrenta ugasili, pokusaj da skidas sa Pirate buy-a! :)

    ОдговориИзбриши
  45. Анониман01. март 2012. 13.07

    Instalirala sam Sims3 Late Night i World Adventures medjutim treba mi update od verzije 6.0.81 do 2.0.86 ... Na netu ne mogu da nadjem da li vi znate gde mogu preuzeti? :)
    Ili trebam samo da update base game ili da update igru sa expanzijom late night da bih dosla do verzije (update-a) za sims world adventures ?

    Elem , imam instaliran WA medjutim treba mi update. Molim vas odgovorite mi.

    ОдговориИзбриши
  46. Анониман07. март 2012. 18.34

    ja sam inatalirala Wa, a late night sam imala odavno instaliran, kad hocu da otvorim WA otvara mi se LN, ja obrisem LN i kliknem da otvorim WA on mi trazi neki verifikacioni kod, jel zna neko u cemu je prblem...?
    jovana

    ОдговориИзбриши
  47. Ovako imam instalirano Sims 3 i Sims 3 Pets sve je radilo kako treba instaliro sma ih i igrao sada sam skinuo i sims 3 world adventures ali kada sam ga instalirao i krekovo kada ocu da udjem u sims kaze mi da nije dostupno tako nesto.... u cemu je problem i hvala u napred...!

    PS. da li mogu da odjednom igram vise nastavaka ili u toku igre mogu da koristim samo jedan....i sto se tice update ako nije problem da mi stavis za svaki link posto ja se nesnalazim bas dobro tu....

    ОдговориИзбриши
  48. Ja sam sve uradila kako si rekao, ali nigde ne mogu da nadjem update za verziju 1.0.613, a za ove dve sam nasla. Da li mogu da update-ujem neku drugu verziju umesto ove???

    ОдговориИзбриши
  49. Pa znas sta ti ne mozes nastavke da igras posebno oni se svi nadogradjuju na osnovu.. Za update ne mogu da ti dam jer je ovaj nas istekao a ne znam za drugi mada samo upisi Sims 3 (pa naziv expanzije za koju ti treba) i skini to nije problem ali obavezno procitaj uputstvo o instalaciji expanzija (imas gore sa leve strane site mapu pa nadji sims 3 instalacija expanzija..POzz :D )
    Mozes i sa drugim updatom samo da bude za odgovarajuci nastavak :D

    ОдговориИзбриши
  50. Ok, a jel mi mozes reci kojim, posto prvi put radim sa tim update-ima. Update za obicnu verziju, umesto ovog 1.0.613 .Hvala unapred... :D

    ОдговориИзбриши
  51. Анониман05. мај 2012. 16.10

    Ja sam jos od kad krekovala i instalirala sims 3.ali mene ne pusta da krekujem i instaliram sims 3 world advantures.udje mi i ja kliknem next,a onda mi se pojavi eror.Sta da radim?

    ОдговориИзбриши
  52. Pa ne znam koji samo upisi i update za onaj koji ti treba i naci ces neki koji ti odgovara sigurno,ja sam radio preko ovog ali ocito da vise ne radi..
    Ne smes krekovati osnovu ako zelis nadogradjivati nastavke,vec moras instalirati sve nastavke koje zelis i onda poslednji krekovati.Ovo vazi sve do Ambitionsa jer posle njega mozes nadogradjivati i na instaliranu igricu..
    POZZ

    ОдговориИзбриши
  53. pavle jel mozes da mi kazes kako da nadjem ove updejtove?

    ОдговориИзбриши
  54. Sultanija Hurem12. јун 2012. 23.20

    Je si li ti slep?Update-ovi su ti ispred nosa.Vi ste ovde svi glupi mislim vecina vas.Ne znate da krekujete igricu,ne znate da nadjete instalacionu sifru.Toliko nemate mozga da je to strasno.

    ОдговориИзбриши
  55. Ja imam jedan problem..Instalirala sam sims 3 i sims 3 pets i kad hocu da instaliram bilo koju drugu expanziju(ukljucujuci i world adventures) kasnije nece da radi nista i moram sve iz pocetka da brisem i instaliram..Da li imate neko resenje ?

    ОдговориИзбриши
  56. ja ne znam kako da se registrujem na sims srbija. glupo pitanje ali kad mi otvori stranicu ne vidim gde da se registrujem.

    ОдговориИзбриши
  57. Sims Srbija je ugasen sajt koliko sam ja video.

    ОдговориИзбриши
  58. Odgovor broj 1: To je napravljeno da ne bismo mogli da instaliramo sa piratskim diskovima i tome sluze updatovi.. Kada updatujes igricu mozes instalirati drugi nastavak i tako do ambitionsa kada on sam to radi.. :)
    Odgovor broj 2: Sims Srbija je vec dugo ugasen sajt samo sto je ovaj post odavno napisan,ali ima updatova sigurno drugde na internetu. Pozz

    ОдговориИзбриши
  59. Imam problem. Instalirala sam The Sims 3 World Adventures, ali kada pokrenem igricu, ulazi mi u Late Night. U Launcher-u je obojena ikonica za WA, ali kao što rekoh, ulazi u Late Night. Nema gradova iz WA, nema ničega. Molim vas, recite mi u čemu je problem, ako znate. Hvala unapred. Marta

    ОдговориИзбриши
  60. Moze li neko da mi kaze kako da skinem update-ove? Gore pomenuti sajt je ugasen, a ne mogu nigde drugde da nadjem. Hvala

    ОдговориИзбриши
  61. Da,znam da je ugasen,sada trenutno ne znam gde bi mogao da pronadjes updatove.. Probaj na ThePirateBay-u ali nisam siguran da ima. Videcu ako uspem da pronadjem,azuriracu post.
    Moguce je da ti nije lepo uspela instalacija World Adventure-a pa se zbog toga ukljucuje Late Night,pogledaj u control panelu da li je igrica uspesno instalirana,ako jeste onda nesto ne valja,preporucujem ti da obrises,pa da pokrenes ponovo instalaciju. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  62. e ovako,skinula sam sa neta sve delove sims 3 koji su do sada izasli,sve sam ih lepo instalirala i krekovala ali kad udjem u igricu iskoci mi we are unable to verify.. itd ,nzm sta da radim,inace windows 7 je u pitanju,help!

    ОдговориИзбриши
  63. Je l' moze neko da mi preporuci neki link za skidanje ekspanzija? Hvala unapred! :D

    ОдговориИзбриши
  64. Molim te daj mi update sa 1.5.7 na .1.6.6 Nemogu nigde da nadjem????

    ОдговориИзбриши
  65. Ovako: Skinula sam Sims 3 i instalirala ga preko MagicDisk, ali kad udjem i kad dodje do onog da biram grad pise WE ARE UNABLE TO VERIFY THAT YOUR DISC IS A VALID COPY OF THE SIMS 3. PLEASE CONTACT CUSTOMER SERVICE.
    A i krekovala sam nz zasto nece :\

    ОдговориИзбриши