уторак, 18. мај 2010.

Tabela

Ovde mozete pratiti izlazak novih expanzija i stuffova kao i programa za The Sims 3




-The Sims 3- 06.jun 2009.
-The Sims 3 World Adventures -17.novembar 2009.
-The Sims 3 Create a World tool -beta- 15.decembar 2009.
-The Sims 3 High and loft-02.februar 2010.
-The Sims 3 Create-a-sim-02.februar 2010.
-The Sims 3 Ambitions- 01.jun 2010 
-The Sims 3 Create a pattern tool- 28. jul 2010.
-The Sims 3 Fast Line Stuff - 7. septembar 2010. (u Evropu stigao 10. septembra)
- The Sims 3 Late Night - 26. oktobar 2010.
-The Sims 3 Outdoor living stuff- 1. februar 2011.
-The Sims 3 Generations - 3. jun 2011.
-The Sims 3 Town Life Stuff- 26. jul 2011.
-The Sims Social- avgust 2011.
-The Sims 3 Pets- 29. oktobar 2011.

-The Sims 3 Master Suite Stuff - 24. januar 2012.
-The Sims 3 Showtime - 6. mart 2012.
-The Sims 3 Katy Perry's Sweet Treats - 5. jun 2012.
-The Sims 3 Diesel stuff - 10. jul 2012.

-The Sims 3 Supernatural - 4. septembar 2012.
-The Sims 3 Seasons - 13. novembar 2012.


96 коментара:

  1. Анониман21. мај 2010. 18.23

    ste se ovde radi, koja mu je funkcija u igri? The Sims 3 Create a World tool -beta

    ОдговориИзбриши
  2. Create a World tool beta je program pomocu koga mozes da napravis svoj svet u Simsu 3....Cuo sam da je jako tezak za rukovanje ali svako moze da ga skine i proveri to :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25. мај 2010. 18.17

    hvala. Svet kao mapa grada u kom zelim da zivim? Po zelji stavim bibloteku,bioskop,parkove - to ? a da li i to vazi za gradove putovanja?

    ОдговориИзбриши
  4. Da-sve to sto si navela ali mislim da gradove putovnja ne mozes da pravis. Ne znam tacno jer svi govore da je ovaj program previse komplikovan tako da ga nisam instalirao.

    ОдговориИзбриши
  5. pavle ja sam cuo za neki sims 3 store mozes li mi reci nesto njemu

    ОдговориИзбриши
  6. Evo ti nesto o tome: The Sims 3 official Store vam daje neograničenu slobodu stvaralaštva i mnoge nove mogućnosti. Po prvi put u istoriji čeka vas novi Create a Sim dodaci, nove jedinstvene osobine ličnosti karaktera, nove mogućnosti da promenite bilo šta i sve što do sada niste mogli u The Sims 3. Dozvoljeno je takođe da kreirate otvoren svet igra u kojoj vaši likovi mogu slobodno premestite sve u okruženju, uključujući i plaže, planine i centar grada. Svet živi svoj život i stalno se menja, tako da ono što se dešava kod jednog od svojih junaka, može da utiče na nekog ko živi u drugom kraju grada. Novi Create a Sim pomoći će vam da potpuno promenite izgled svojih likova, čineći svaki potpuno jedinstven. Sistem je postao više jednostavan i pogodan nego ikada, može da se promeni bilo koji detalj na licu, samo izaberite boju kose, kože i ton za stvaranje realnih likova.

    Ako hoces i link za skidanje javi :)

    ОдговориИзбриши
  7. Inace ne preporucujem ti ga jer imas verziju koju je EA pravila i tu ces imati problema sa updatom ako ti disk nije original a imas i verziju koju je neki rus pravio a onda The Sims 3 Store moras instalirati na posebnu verziju Simsa 3 ili Simsa 3 WA a kada updatujes posle toga ce ti se sve izgubiti...Ako nisi razumeo u svakom slucaju-ne preporucujem :)

    ОдговориИзбриши
  8. razumeo sam ,znao sam da nije nesto dobro jer ga nema na ovim forumu ,inace i nije nesto to je samo malo poboljsanje....ali hvala na informaciji

    ОдговориИзбриши
  9. kazu da ce biti preko 30 nastavka i da sims 4 nece izaci

    ОдговориИзбриши
  10. gde si nasao tu informaciju?? :) do sada nisam cuo tako nesto....

    ОдговориИзбриши
  11. cuo sam od mog ujaka ,on je bio u inostranstvu i tamo je cuo

    ОдговориИзбриши
  12. Pa moguce ali EA do sada nije donosila tako nagle zakljucke.....Ipak videcemo sta ce biti :))

    ОдговориИзбриши
  13. da,nasao sam ovo The Sims 3 Late Night Expansion Announced. sta je to,ja mislim nastavak .nasao sam ga na sve za sims 3 forumu ,ides novosti pa intervju pa dole nacices taj i jos neke nastavke

    ОдговориИзбриши
  14. Pa ja sam vec objavio post o tom nastavku....Jeste to je expanzija koja dolazi na jesen....Idi na pocetnu stranu i videces post o tome :))

    ОдговориИзбриши
  15. mogu li da instaliram sims 3 ambitions, a da nemam WA? vec imam sims 3 ...

    ОдговориИзбриши
  16. sta se radi u creat a simu...???

    ОдговориИзбриши
  17. Samo pravis Simljane sa nekim poboljsanim mogucnostima ..

    ОдговориИзбриши
  18. Pavle ja skinem create world i instaliram ga ali kada ga pokrenem ima neka greska u sims 3 ne odgovara mu vrsta sims 3 a i imam sims 3 world advanture!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    HITNO JAVITI STO PRE!
    i kako da instaliram sims 3 ambitions ali bez onog high end loft stuffa

    ОдговориИзбриши
  19. Pogledaj post o instaliranju Simsa 3 instalira se sve na istom principu a imas i post o updatovima pa pogledaj koji ti update treba za Ambitions.. Sto se tice World tool-a stv nznm.. ja ga nisam skidao jer kazu da je pretesko raditi na njemu a verovatno se ne podudaraju updatovi.. pozz

    ОдговориИзбриши
  20. Jel zna neko kada ce sims 3 fast lane stuff izaci u planetu shop/Ako znate sta je planeta shop!

    ОдговориИзбриши
  21. Stvarno ne znam kada izlazi u svakoj pojedinacnoj prodavnici neka igrica.. Verovatno kada je budu porucili..

    ОдговориИзбриши
  22. ju. ja jedva cekam novi nastavak simsa, i samo se nadam da ce mi komp podneti sve to jer vec sada mi kaslje i malo zakucava od svega budzenog i sa dodacima. Da ja sam nova na blogu ali znam puno toga o Simsima. pozz

    ОдговориИзбриши
  23. I ja jedva cekam.. Pa ako ti se svidi blog mogla bi da nastavis da nas posecujes :)

    ОдговориИзбриши
  24. JEL MI TREBA SIMS 3 ZA SIMS 3 AMBITION?

    ОдговориИзбриши
  25. uf kako okupirati misli od razlisljanja o novom dodatku simsa,kako da izdrzim jos 2 dana?
    :-) pozz svima

    ОдговориИзбриши
  26. Jao.. nznm.. I ja jedva cekam i poksuavam stalno da mislim na nesto drugoo :)) uskoro ce too :)) Pozz

    ОдговориИзбриши
  27. jel moze neko da mi kaze serial code za sims 3 last night...plzz

    ОдговориИзбриши
  28. Milis na LATE Night?? xD hehe.. Izvoli:

    AEF7-K3AZ-63UM-F63B-ZRLD

    ОдговориИзбриши
  29. Ovo prwi put da pisem na nekom jawnom forum i potrebna mi je pomoc u vezi simsa 3 dobio sam na poklon CD i znam da ga instaliram,ali postoji dugi problem ne znam kako da izvrsim konektovanje na netu jer pise da je neophodno i pise registarcija preko interneta pomocu prilozenog seriskog broja po jednoj kopiji igra moguca je samo jedna registracija pise jos swasta nesto...Nadam se da ce mi neko pomocu ..ako trebaju jos neke inormacije reci cu..hvala unapred.

    ОдговориИзбриши
  30. e da jel znate da su ponovo poceliu seranovi...:)



    Tijana

    ОдговориИзбриши
  31. kakva graficka treba za sims 3

    ОдговориИзбриши
  32. pa ovako nije sve do graficke. ja recimo sada imam radeon HD series 6xxx stim da sam pojacala ram na 4gb i simsi mi pice sve u 16,sto znaci da mi sve radi na high i uopste mi ne zakucava. A dok sam imala manje rama (2b + imam windows 7)tu je kocilo dosta. Hocu reci da sve igra ulogu, i ram memorija i graficka i sam windows. Jer kada kupujes igru u cd sopu za svaki windows imas druge zahteve. U mom slucaju je ram memorija bila problem.
    Toliko od mene, moj slucaj znas a ti sada provali sta i kako.
    Pozz

    ОдговориИзбриши
  33. Tako je.. Ja sam igrao sa 1gb rama i mng mi je zakucavalo a sad igram sa 3gb rama i sve ide ko po loju ;))

    ОдговориИзбриши
  34. krajnje je vreme da se ova tabela malo osvezi.

    ОдговориИзбриши
  35. imam proglem
    skino sam igricu sa interneta
    "The Sims 3 - High End Loft Stuff"
    i kad kliknem na setup pocene instalacija ali ubrzo je prkine kartica na kojoj pise


    "This product requires an installed copy of the sims 3. Pleas install The Sims 3 before installing this product"

    ОдговориИзбриши
  36. Pa nisi instalirao Sims 3 xD.. To je stuff koji se nadogradjuje na osnovu Simsa 3 koju ti trenutno nemas na kompjuteru xDD

    ОдговориИзбриши
  37. Caos druagi,
    Da li se zna koji je sledeci nastavak? I kada izlazi? ako ce biti nastavaka.

    Da i evo malo pohvala za osvezenu pozadinu.

    Pozz

    ОдговориИзбриши
  38. Neki kazu da ce izaci sims 3 unleashed(pets) ukucajte na youtube.Da li je to istina

    ОдговориИзбриши
  39. KAzu da će generations izaci ovog ljeta

    ОдговориИзбриши
  40. Da li se zna nesto o nekim novim nastavcima?
    I kada izlazi?

    Ako neko zna neka pise, a ne da nagadja!

    ОдговориИзбриши
  41. 31. maja izlazi The Sims 3 Generations (imate post koji sam malopre napisao).. Sto se tice ljubimaca-na jesen..

    ОдговориИзбриши
  42. Da li znate nesto o ovom delu simsa 3 ?
    The Sims 3 Barnacle Bay

    ОдговориИзбриши
  43. sutra izlazi nastavak The sims 3 Generations.

    Ako vlasnik bloga misli da odrzava blog valjda je logicno da bi trebalo da ga malo cesce azirira i stavlja sveze i novije informacije vezano za izlaske.

    ОдговориИзбриши
  44. Анониман04. јун 2011. 14.25

    Meni nemoze da udje u igricu,skinula sam generations sa pirate baya i kada udjem pojavi mi se neki error nekakav disk authorization failure tak nesh...Moze pomoć??

    ОдговориИзбриши
  45. Ja sam imala gresku tipa da mi nije original cd ali krek se stavlja samo u glavni sims i radi mi. Ako mislis ta ti to prijavljuje probaj tako.

    ОдговориИзбриши
  46. Mozda je glupo pitanje,ali da li u Simsu 3 zene mogu da prekinu trudnocu?

    ОдговориИзбриши
  47. Анониман17. јун 2011. 19.36

    instalirala sam sims, sve krene i kada zelim da udjem nesto da radim(da kreiram porodicu ili u kucu) on samo izadje... u cemu moze biti problem?!

    ОдговориИзбриши
  48. Ja sam imao slican problem,a meni je bilo do diska.

    ОдговориИзбриши
  49. Kao sto je vec Lulisava rekla to je najverovatnije do diska. Nije ispravan ili ostecen.

    ОдговориИзбриши
  50. Zuzana tvoj komentar ,,sutra izlazi nastavak The sims 3 Generations.

    Ako vlasnik bloga misli da odrzava blog valjda je logicno da bi trebalo da ga malo cesce azirira i stavlja sveze i novije informacije vezano za izlaske. " je skroz suvisan jer mislim da vlasnik bloga savrseno dobro zna sta treba da radi i kako.Medjutim njegov zivot se ne svodi na internet i igru.Upisao je veoma tesku skolu kojoj se mnogo posvetio i mislim da je to najvaznije tako da vam kazem da se ne mesate u nesto sto vas se ne tice.Svaka sugestija,preporuka ,kritika itd. je dobrodosla ali ne na ovakav nacin.Kada budem nasao vremena napisacu o novim nastavcima.Mislim da sam bio dovoljno jasan!

    ОдговориИзбриши
  51. Zuzana,meni je mnogo drago sto posecujes moj blog i sto ti je ovde lepo,sto uzivas sa drugima.. Ali molim te da se u moj posao ne mesas.. Ja ovaj blog ne vodim od onog trenutka kada si ti dosla,vec od 14. novembra 2008.. A danas je 18. jun 2011. Mnogo vremena zar ne?? Sami Aleksa i ja uz malu pomoca moderatora Nemanje.. Mislis da je to lako izvesti?? Pored svega,tu je i skola (idem u veoma tesku srednju skolu),treninzi i ostale privatne stvarii.. Nisam ni stigao da skinem nove nastavke a kamoli da pisem o njima.. Cak sam razmisljao i da ugasim blog,ali mislim da je bolje da ostane u ovakvom stanju jer uvek nekome moze pomoci.. Uglavnom za nedelju dana,kada zavrsim sa skolom pocinje rekonstrukcija ovog bloga.. Kada sam trazio da mi neko pomogne i bude jednostavno moderator,nikoga nije bilo.. Tako da molim vas,komentare kako bi bilo bolje raditi zadrzite za sebe,jer ja najbolje znam koliko sam vremena i truda ulozio u ovaj blog za ovih 2,5 godine i znam da sam pisao vise od ikoga o Simsu na ovim nasim prostorima tako da niko nema sta da mi prigovori.. Postoji mogucnost i da iskljucim komentarisanje ili da prestanem da odgovaram na komentare.. Tako cu vise svog vremena posvetiti postovima nego ljudima koji ne zele da se potrude da shvate ono sto sam vec objasnjavao.. Uglavnom,sve cete uskoro saznati.. Kome se ne svidja ovakva vrsta rada-neka ide na druge sajtove. Ja svoj zivot ne posvecujem ovom blogu.Niti imam neku obavezu,zar ne? :))

    ОдговориИзбриши
  52. Nadimak mi je Lulisava.I ja sam musko.Zovem se Luka.pozz

    ОдговориИзбриши
  53. samo da dodam, jer necu da se raspravljam. Ja sam treca godina fakulteta i idem za programera sto je verovatno vise teze od srednje skole i sve stizem pa cak i da se igram sa simsima a uzmi i obzir i moj prosek 9.2

    i verovatno je ovo moje poslednje komentarisanje.,

    ОдговориИзбриши
  54. Eee Pavle kolko sam ja shvatio ti skidash igricu preko www.katz.cd.Ja sam tu usao i kliknuo ''START DOWNLOAD''i trazilo mi je da se registrujem.Korak 2 mi skroz nije bio jasan i delovao mi je kao da treba nesto da se plati da bi se skinulo.Pa nisam siguran da li da skinem jer sta ako se placa?Unapred hvala!Strava blog!!!:D

    ОдговориИзбриши
  55. @Lulisava izvini,nisam znao ;) Pozz :D
    @Zuzana-Sva cast za prosek i sve to sto stizes.. Ja necu ovde da pisem sta sve radim u slobodno vreme jer ne moram nikome da se pravdam ali iako je ovo moj najuspesniji projekat (pored jednog mega-pupularnog foruma) imam i nekoliko sajtova i foruma na kojima radim.. I stizem takodje sve al Sims mi je bio ovo vreme u drugom planu.. Valjda je to moja stvar,zar ne?? A voditi jedan blog,koji je sad vec jako popularan 2,5 godine uopste nije lako. Svaki dan proveravati komentare,odgovarati,traziti novosti.. Zahteva mnogo vise vremena nego sto se cini.. Sad kad imam -posveticu se tome i gotovo.. Ne razumem zbog cega bih ti se pravdao.Zao mi je sto je to tvoj poslednji komentar jer si mi jedna od drazih ljudi na blogu ali ukoliko ti ne odgovara moj rad-idi na drugo mesto.. Pozz
    @Jaoo da skidao sam preko toga,al taj sajt su pre jedno 2 meseca hakovali americki hakerii.. Tako da vise nista preko toga ne moze bespatno -.- Uzas..

    ОдговориИзбриши
  56. Ljudi saznao sam da ce na facebook-u biti igra sims social,mozda je vec i ima!!!:)

    ОдговориИзбриши
  57. Jos uvek nemam nikakvu informaciju o tome-PROVERICU :))

    ОдговориИзбриши
  58. Igrice jos nema ja sam to video na oficijalnom sajtu simsa 3.

    ОдговориИзбриши
  59. Анониман02. јул 2011. 11.15

    Sta se radi u create pattern tool?

    ОдговориИзбриши
  60. Pomocuu toga se prave texture za odecu,tapete itd..

    ОдговориИзбриши
  61. Pavle ja sam cuo za neki sims 3 Barnacle Bay.Jer mozes nesto o njemu da mi kazes?

    ОдговориИзбриши
  62. Da i ja sam cuo za njega i citao sam dosta o tome.Ali zapravo to nece biti ni nastavak,ni stuff vec samo dodatak za novi grad.Bice sve bazirano na piratskom zivotu.Iskreno mi nije preterano zanimljivo.Imam neki materijal na engleskom jeziku ako hoces mogu ti poslati na mail.. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  63. Amerikancima bas nikad nije dosadno.

    ОдговориИзбриши
  64. kupila sam sims 3 high and loft stuff,i kada sam uradila sve ono sto treba(prekopirala sa jednog i drugog cd-a na moj hard),i kada kliknem na prvi fajl ecxtrat here on mi trazi password,i sta ja tu treba da kucam,posto sad nikako nemogu da ubacim taj deo.pomagaj!

    ОдговориИзбриши
  65. Ako je zakljucan,a kupila si onda mora da ima pass negde na disku.Proveri.To obicno ne rade.Rade kada skidas sa neta ali ti ostave pass.Proveri na disku ili ako je mogucej pitaj tamo gde si kupila. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  66. instalirala sam sims 3 ali mi konstantno problem pravi authrization disc fsilure! da li neko moze da mi pomogne..? krekovala sam...

    ОдговориИзбриши
  67. Ako si krekovala onda ti krek nije dobar.. :D

    ОдговориИзбриши
  68. Jos samo 7 dana do izlaska Sims 3 Pets-a.
    Jedva cekam!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  69. Ne,izasao je vec.Juce i prekljuce u evropi a u sredu u Americi. :)

    ОдговориИзбриши
  70. Treba da izmisle neki nastavak sa Novom godinom.Srecna svima 2012!!!

    ОдговориИзбриши
  71. Deda Mraze donesi nam nove nastavke!!

    ОдговориИзбриши
  72. Haha..Izmislice nadam se..Donece uskoro novi nastavak i novi stuff.. :)

    ОдговориИзбриши
  73. Video sam na oficijalnom sajtu da treba da izadje nastavak The Sims 3 Showtime.U tom nastavku simsi mogu da pevaju,priredjuju razne nastupe,tu ima i pevaca i madjionicara,ima i ljudi koji vrte vatreni stap...Izlazi u martu.Izlazi i neki Sims 3 Master Suite Stuff,u kom se dobijaju neke stvari.

    ОдговориИзбриши
  74. Znam videli smo to naravno i napisali da cete uskoro dibiti informacije o novom nastavku i novom stuffu :D

    ОдговориИзбриши
  75. Jos nesto cuo sam i da ce izaci The Sims 3 Weather days sto znaci konacno dobijamo sezone,izaci ce i The Sims 3 SpellBound gde simsevi mogu imati krila.The Sims 3 Country life zasniva se na zivot na farmi i na slici sam video rodu i vevericu.The Sims 3 Hobbies and Proffesions,nesto kao sims 2 free time.

    P.S.Ovo sam video na youtube-u,ali ko zna da li je tacno.Takodje sam video da treba do 2014 da izadju ovi nastavci:
    1.The Sims 3 Mother Nature
    2.TS3 Luxury Style Stuff
    3.TS3 Fairy Fels
    4.TS3 Destination Education
    5.TS3 Begin to Business
    6.TS3 Howard Style Country Stuff

    P.S.Pozz

    ОдговориИзбриши
  76. Ima mnogo informacija i za vecinu ovih nastavaka sam cuo ali nista nije sigurno jer je Country life recimo trebalo da izadje medju prvim nastavcima pa ga i dalje nema..Mada verovatno je da ce jednom izaci..Mislim da bi bilo bolje da sacekamo EA-ine informacije koje su sigurnije a da se do tada bavimo nastavcima za koje smo sigurni da ce uskoro izaci..
    P.S. Pozdrav i za tebe ;)

    ОдговориИзбриши
  77. Za sims 3 weather days video sam negde na vikipeiji da ce se zvati climate i da ce izaci posle showtime-a i onog stufa koji ce ici posle njega...Ne znam koliko je tacno ali to je pisalo...Blog je super..pozz

    ОдговориИзбриши
  78. Znam cuo sam o tome dosta,ali ljudi na oficijalnom forumu Simsa 3 su rekli da su sve to samo tracevi za sada..Jos uvek nema neke zvanicne informacije ali kako nam se blizi izlazak Showtime-a siguran sam da ce izbaciti informacije o sledecem stuffu i nastavku o kojima cete biti brzo obavesteni..
    P.S. Na wikipediji nema informacije o tom nastavku jos uvek..
    Pozdrav i hvala! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман13. март 2012. 00.57

      Hahaha, ja msm da se sajt zove sims wiki...tako nesto tu sam video...malo(vise -_-')sam pobrkao xDDD

      Избриши
    2. Da,znam za taj sajt..Ne znam sve je moguce ali prema Ea-inim informacijama nema ga jos :D

      Избриши
  79. Moze meni pomoc,ja kad udjem u sims kad mi se napuni ono pise mi nesto validy disc! i nece da radi ? MOLIM VAS POMOCC

    ОдговориИзбриши
  80. Moras da krekujes..Takodje ako si krekovala moguce je da krek ne valja ili da nisi lepo krekovala... pozz

    ОдговориИзбриши
  81. ja sam video u prodavnici neki sims 3 hidden springs.sta se tu radi?

    ОдговориИзбриши
  82. To nije nastavak vec naselje koje mozes skinuti..Izaslo je negde krajem Avgusta prosle godine..

    ОдговориИзбриши
  83. Ja imam neke probleme sa instaliranjem novih svetova,uopšte mi se ne prikazuju u igrici a instaliram ih kao i sve ostalo.Da li je potrebna drugačija instalacija ili šta?

    ОдговориИзбриши
  84. Ja imam The sims 3 crate a world tool beta i super je preporucujem vam ga

    ОдговориИзбриши