уторак, 29. јун 2010.

The Sims 3 Fast Lane stuff



7. Septembra 2010. godine izasao je The Sims 3 Fast Lane a u Evropu je stigao 3 dana kasnije odnosno 10. septembra. Ovaj stuff donosi nove automobile,formule i dosta adrenalina za vase Simljane :)


Funkcije:

*Priustite vasem Simljaninu voznju o kakvoj je oduvek sanjao-sa zivotnim stilom koji uz to ide.
*Uzivajte u 4 nova stila mode,namestaja i vozila: trkanje,intrige,rockabilly,klasicni luksuz.
*Napravite sopstvenu garazu u kuci za profesionalne trke vaseg Simljana ili za stara kola sa jakim motorom.
*Priustite vasim Simljanima luksuznu opremu koja ce da parira njihovim luskuznim vozilima.

Nastavak je izasao 7. septembra 2010. godine.

29 коментара:

  1. Анониман11. јул 2010. 16.59

    http://farm5.static.flickr.com/4114/4751939173_e8257ce488_o.jpg
    pogledaj sliku super je......svidja mi se sto ima formula i ovaj plavi auto......:D

    ОдговориИзбриши
  2. aha....ovo je nesto rusko...nadam se da je to isti nastavak samo da je naslov na ruskom jer znam da rusi imaju obicaj da ilegalno prave nastavke....

    ОдговориИзбриши
  3. Oni nemaju nikakav obicaj,nego to sve EA pravi,zato i Sims 3 postoji na 25 jezika ili vec koliko ih je i na svakom omotu pise na jeziku od te drzave..Steta Srbija jos nije usla u Evropsku Uniju,pa niko ni ne pise... :((

    ОдговориИзбриши
  4. Ne..... EA pravi svoje originalne igrice a Rusi imaju obicaj da naprave neku expanziju u kojoj ce da ubace nesto sto njima treba. Takav je bio The Sims 2 Erotic Dreams.... Ako instaliras to videces da igrica moze samo na ruskom da se igra.... Sada ce nesto slicno da urade i za trojku.. U svakom slucaju takve expanzije EA ne pravi..

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam vec skinuo...Dobar je stuff u odnosu na prosli...Jedva cekam Late Night..

    ОдговориИзбриши
  6. Eevo ja upravo skidam i nadam se da je dobra verzija. Ako mozes postavi ovde link sa kog si skidao i ako treba neki update da ja stavim u post kao sto sam obecao citaocima... Ako te mrzi ja cu naci na netu.. Hvala unapred..

    ОдговориИзбриши
  7. Pihh ovaj Sims 3 Fast Lane stuff bas i nije nesto. Ima samo par novih automobila i skluptura a i lak je za instaliranje. nego ovaj Sims 3 Late Night me privlaci. Hoce li taj biti nesto poput sims 2 apartment life?

    ОдговориИзбриши
  8. Da da.... To je mesavima Sims 2 Nightlife-a i Apartment life-a :))

    ОдговориИзбриши
  9. Da li ovi linkovi za skidanje morau svi da se skinu, ili je dovoljan jedan od njih?!

    ОдговориИзбриши
  10. Naravno da moras sve da ih skines.. To su sve winrar fajlovi koje raspakujes i onda su kao jedan fajl i tako instaliras igricu :))

    ОдговориИзбриши
  11. Kupila sam sims 3 fast lane stuff,ali ne znam kako da ih pošaljem da se trkaju :-O

    ОдговориИзбриши
  12. da li moze da radi i vez sims 3

    ОдговориИзбриши
  13. Ovo je stuff za Sims 3 pa samim tim NE MOZE da radi bez njega xD

    ОдговориИзбриши
  14. kako da instaliram sims fast lane stuff....skinula sam sa neta....plz mi recite

    ОдговориИзбриши
  15. evo sve sam uradila i sad mi kaze 1.copy The Sims 3 content from the ViTALiTY folder.
    2. Copy the Fast Lane Stuff content from the ViTALiTY folder

    ОдговориИзбриши
  16. Moze li mi neko poslati serijski broj za Fast Lane Stuff?

    ОдговориИзбриши
  17. E,hvala...Pa,trazila sam,ali nisam mogla da nadjem..://

    ОдговориИзбриши
  18. Nema veze sada ali da znas za ubuduce na googleu samo da napises Sims 3 fast line serial code ili cd key.....izaci ce mng rezultata..... :)) pozz

    ОдговориИзбриши
  19. ee sto se tice simsa na ruskom moze se napravit idi na START>RUN i kucaj regedit.Zatim nadi neki folder pod imenom SIMS.Kliklni na njeg i otvorit ce ti se jos jedan folde rpod imenom sims 3 klikni i na njeg.Zatim dupli klik na Country i promjeni na US.Zatim dupli klik na Locale i promjeni vrjednost na en-US to bi bilo to ;)

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман25. март 2011. 13.03

    HITNO SIFRA ZA FAST LANE

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман20. јун 2011. 15.07

    The Sims
    200787-621358-019106-4572
    The Sims Hot day
    2007-8762135-8019106-3672
    The Sims House party
    2007-8762135-8019106-3637
    The Sims Livin'Large
    2007-8762135-8019106-4510
    The Sims Makin'magic
    173T-YN6H-FIGH-TING-4FUN
    The Sims Superstar
    2007-8762135-8019106-5048
    The Sims Unleashed
    2007-8762135-8019106-3305
    The Sims Vacation
    2007-8762135-8019106-4248

    The Sims 2
    0G99-M336-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Apartmen life
    2UJS-TUZU-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Bon Voyage
    0K99-JNWQ-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Celebration Stuff
    062A-FQ4V-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Deluxe
    0QUL-2SJ6-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Double Deluxe
    0GVD-ZL2S-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Familly Fun Stuff
    0RTT-TX0D-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Free Time
    0VNE-2J6G-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Glamour Life Stuff
    0L77-FL13-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 H&M Fashion Stuff
    0HKK-QCLA-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 IKEA Home Stuff
    3CEW-EM1D-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Kitchen & Bath Interior Desing Stuff
    04S2-VH8M-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Mansion & Garden Stuff
    04S2-VH8M-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Night Life
    0X5M-DWZ2-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Open For Business
    1DQQ-GNME-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Pets
    0LG8-8Y2Z-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Seasons
    07YG-866C-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 Teen Style Stuff
    0S9R-RQ7W-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 2 University
    0SF7-TWNJ-FIGH-TING-4FUN

    The Sims 3
    0ETK-HE4Y-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 3 Ambitions
    1NHR-8P4J-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 3 Fast Lane Stuff
    0MVM-4J17-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 3 High-End Loft Stuff
    07SS-EUZF-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 3 Late Night
    0NMM-JV6U-FIGH-TING-4FUN
    The Sims 3 World Adventures
    0DNN-NS09-FIGH-TING-4FUN

    The Sims Carnival SnapCity
    08YQ-466A-FIGH-TING-4FUN
    The Sims Carnival BumperBlast
    088Y-7X3E-FIGH-TING-4FUN
    The Sims Castway Stories
    0VZZ-U716-FIGH-TING-4FUN
    The Sims Complete Collection
    The Sims Deluxe Edition
    2007-8762135-8019106-2734
    The Sims Life Stories
    0BAA-98QX-FIGH-TING-4FUN
    The Sims Online
    FIGH-TING-4FUN-0PYU
    The Sims Pet Stories
    2ZCC-DV6P-FIGH-TING-4FUN

    My Sims
    0TQ8-VAT2-FIGH-TING-4FUN

    ОдговориИзбриши
  22. hvala vam napljenici na sims i moja sestra je takodje .molim vas recite mi kako vam to sranje od igre ne dosadi,ali ipak hvala vam za sifre ,da ih nemam sestra bi me dozivotno smarala.koliko imate simseva 3.ja ih imam 10.i,da umalo da zaboravim ovaj kao neki pavle pravi se da sve o simsu zna,e jebem mu ja mater.

    ОдговориИзбриши
  23. Slusaj me sada dobro.Prvo:
    -J*bi svoju majku koja te rodila tako bolesnog.
    -Imam 100 Simseva i imacu ih sve dok igrica postoji jer mi je omiljena ali ova igrica nije za tebe jer ne moze svaki idiot da razume ovu igricu.Pogotovo neko ko ima pileci mozak.
    -Jos jednom li napises nesto ovde,pogotovo o Pavlu, neces znati sta te snaslo.Naci cu te koliko god ti pisao sa anonimnog profila.Prijavicu te Blogger administraciji! Svaki tvoj sledeci post bice prijavljen pa ukljionjen.Od mene mozes da sakrijes identited ali od Blogger administracije ne.
    Kada se izlecis ako se izlecis bices dobrodosao na ovaj blog!

    ОдговориИзбриши
  24. Ovaj deo je odlican, po meni barem :)Ako nekog interesuje sta sve ''fast lane'' nosi, reci cu vam
    Prvo, donosi dosta dobrih automobila, i starih i novih modela, zatim dosta delova za garazu, kao npr. komoda za alat.I jos dosta toga.Ono sto je mene najvise iznenadilo ovde, je to da mozes da pravis podrum, dakle ispod zemlje. :)

    ОдговориИзбриши
  25. Stuff nije nesto.Mogu i ja da skinem automobile sa interneta i eto to je kao da imam ovaj stuff.

    ОдговориИзбриши
  26. Pa dobro neko zeli da ima stuff neko vise voli da skida..

    ОдговориИзбриши