субота, 20. новембар 2010.

Nas drugi rodjendan!!

Dragi citaoci bloga-14. novembra 2010. godine je bilo tacno 2 godine kako postoji ovaj blog. Nazalost zbog skole i velikih obaveza nisam stigao da obelezim ovaj praznik na vreme,sto nas naravno ne sprecava da proslavimo ovo kako treba!!

Nekoliko vaznih stvari o blogu:
-Napravljen je 14.11.2008. godine od strane mene (Pavla) i mog brata Alekse. Blog je prvih nekoliko meseci bio slabo posecen,medjutim kako je rastao broj postova tako je svakim danom bilo i sve vise poseta. Polako,na blog su poceli da dolaze i stalni citaoci pa je zbog njih napravljen i chat!!
Prvo su se pisali postovi o Simsu 2,a kada su svi postovi vezani za Sims 2 i expanzije bili kompletirani poceli smo pisati i informacije o tada tek objavljenom Simsu 3. Ovo je tada bio jedan od najbogatijih aktivnih blogova u pogledu informacija za novu generaciju Simsa!!
Posle izlaska Simsa 3,blog stice neverovatnu popularnost i dnevnu posecenost koja traje i dan danas!!
Za dve godine rada-blog ima 2574 komentara,(prosle godine u ovo vreme bilo je 1100 komentara)  i 34.278 poseta za sada!
Citaoci ovog bloga nisu samo iz Srbije vec i iz okolnih zemalja-Hrvatske,Bosne,Crne Gore,Makedonije..A to je i cilj svog mog truda-da ovaj blog postane univerzalno mesto zabave za fanove ove fenomenalne igre!!
Osim domacih citalaca,imamo i zavidan broj poseta ljudi iz inostranih zemalja kao sto su Sjedinjeno Americke Drzave,Slovenija,Japan,Bugarska i Nemacka!!
Osim dva administratora imamo i jednog moderatora-Nemanju koji meni i mom bratu prilicno pomaze kada je polje Simsa 2 u pitanju!
Na blogu do sada nije bilo losih komentara,tu i tamo nadje se po neki,uglavnom od ljudi koji imaju sopstvene blogove o Simsu pa im popularnost ovog bloga smeta,ali Boze moj,svako se snalazi kako zna i ume i ja ne zameram nikome na komentarima ali uvek cu biti spreman da stanem u odbranu svog bloga jer da mi ne znaci ne bih njemu posvetio dve godine.. Naravno ne nameravam ovde da stanem!! Blog ce raditi onoliko koliko ja budem imao vremena i volje i dok EA bude pravila nove nastavke ove igre..

Pa rekao sam uglavnom sve.. mozda i previse ali mislim da je u redu.. Drago mi je sto je ovaj blog postao mesto gde mozete saznati sve u vezi Simsa 2 i 3 kao i resiti sve probleme koji vas muce u vezi njih.

P.S. Zurka na blogu povodom rodjendana ce biti.. I javicu vam kada.. Mislim da je sada lose vreme za to zbog obaveza u skoli koje svi imamo.. Ipak ovo treba da bude lepa proslava a ne samo da prodje bez veze..

POZDRAV OD VASIH ADMINA PAVLA I ALEKSE I OD MODERATORA NEMANJE!!
HVALA VAM NA POVERENJU A MI CEMO SE TRUDITI DA OSTANEMO VAS OMILJENI BLOG O SIMSU 2 I 3!!

2 коментара: