четвртак, 20. јануар 2011.

The Sims Medieval




Kao sto vecina I zna EA Games polako privodi kraju spremanje novog nastavka,The Sims 3 Medieval, koji izlazi 24-og marta ove godine…Prema informacijama koje smo uspeli da doznamo The Sims 3 Medival nece biti klasican nastavak (expansion pack) vec ce biti slicniji Sims Pricama (Sims Stories) iz Sims 2….

The Sims 3 Medieval, kako mu I sam naziv govori, bice simulacija srednjevekovnog zivota…Ovaj nastavak ce biti skoncentrisan na osnivanju vaseg sopstevenog kraljevstva,kreiranju vasih junaka….Arhitektura ce biti sasvim prilagodjena srednjevekovnoj tako da ce se steci jos veci dozivljaj tog doba…Postojace mogucnost da izaberete ,,vrstu’’ svog simljana…Od tih vrsti bice ponudjene madjionicar,vitez,trgovac…Svi ovi simsljani imace razlicite mogucnosti… Vasi simljani takodje ce moci da skupljaju kraljevse poene koji ce im otkljucavati nove Simljane,pomagati u obnovi vere,zdravlja,znanja I takodje obezbedjivati sigurnost vaseg kraljevstva…

Svaki vas Simljnin osnovace svoju jedinstvenu pricu.Svaki resen zadatak (quest) donosice vam istrazitejske (quest) poene I vas Simljanin ce dobiti dostignuce u zavisnosti od njegovih ambicija.Mozete zaraditi zlato,srebro,broznu I platinu…Clji igre jeste da napravite svog heroja izaberete svoju potragu (zadatak) I ispunite ambicije vaseg kraljevstva…Takodje, posojace mogucnosta da ponovo prelazite zadatke,kako bi pronasli sto vise nacina za resavanje problema.Tokom resavanja zadataka Vasi Silmljani ce sticati iskustvo I povacevaju sveje nivoe,a takodje ce moci I da zaradju novac.Igraci ce moci da svojim Simljanima podesavaju licnost.Osim toga sto ce Simljni morati da izvrsavaju svoje dnevne obaveze I zadatke, mozda ce morati cak I da lece bolesne ljude,trguju egzoticnim sastojcima…



Ovo su neke informacije koje smo uspeli da saznamo.Podsecamo vas na to da ne uzimate sve ove informacije zdravo za gotovo.Obzirom da ima vise od 2 meseca do izlaska ovog nastavka,sigurno je da nisu sve informacije pustene na internet tako da verovatno ima i netacnih informacija.Kada budemo jos vise saznali napisacemo.

40 коментара:

  1. Ja jedva cekam da izadje taj nastavak,bice Extra tako sam prociltala na nekom od sajtova i pogledala 2-3 snimka..

    ОдговориИзбриши
  2. Da li ce moji Simljani u tom dodatku moci da budu kralj i kraljica?
    Da li ce imati nekakvih sifara?
    Novih gradova?

    ОдговориИзбриши
  3. Sve informacije koje sam napisao su jedino sto je izaslo na internetu.. Tako da ne znam da li cemo moci da budemo kralj i kraljica.. Sifra ce sigurno biti kao i do sada.. A novih gradova.. Bice 1 grad.. I svakako novi zato sto ovo NIJE DODATAK ZA SIMS.. Vec posebna igra za sebe..

    ОдговориИзбриши
  4. To nisu sve informacije i nije The Sims 3 Medieval, vec The Sims Medieval... !!! Ispravite to...

    ОдговориИзбриши
  5. To su sve informacije koje sam nasao krajem januara.. A sada je kraj februara pa je logicno da ima vise novosti.. Sto se tice naziva,ispravicu :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман01. март 2011. 23.20

    Ej
    Zaboravio si nas :'(
    http://www.simtastic.org/

    ОдговориИзбриши
  7. Eeeeejj.. Ma nisam nego stv nemam vremena,vodim nekoliko foruma,ovaj blog,fb stranicu i onda nista ne stizem :D

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман12. март 2011. 11.22

    Ljudi izlaze Sims 3 zivotinje, Pavle postavi neke nove info u vezi toga,imas na www.sims3nm.webnode.com

    ОдговориИзбриши
  9. Napisao sam post gde sam objasnio zbog cega trenutno ne mogu da se bavim Simsom i blogom.. Ali uskoro se vracam (verovatno za 7 dana) pa cu da odgovorim na sve kommove,postavim nove informacije itd.. Sada stvarno ne mogu jer nemam vremena i imam previse privatnih preokupacija.. :/

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман21. март 2011. 01.57

    a znamo,jbg,skola je skola... :D ://

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман26. март 2011. 10.38

    Skinula sam Medieval preko tog sajta,i malo je pogub u pocetku,malo mi je glupo sto je u tim prvim misijama ogranicen zid...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. preko kog sajta se skida sims Medieval?

      Избриши
  12. Caos, ja sam presla prvu misiju u igri i grozno sam igrala bas. Pa krecem od pocetka :-)
    Inace igra uopste nije losa, ali je malo teza, pogotovo kada ti daju misiju da igras sa dva lika. Da odmah sam isprobala i cheats kao i kod redovnih simsa 3 i radi samo sifra za 50.000$.
    Toliko . . . Pozz

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман27. март 2011. 17.35

    ee jel mozete da mi lazete odakle ste skinuli....posto meni nece trazi mi original...plz

    ОдговориИзбриши
  14. http://torrentz.eu/search?f=the+sims+medieval

    moze ovaj

    ОдговориИзбриши
  15. Ja stvarno ne stizem nista,jos uvek skidam Outdoor living stuff..xD Strasnoo.. Nadam se da je Medieval dobar i da uzivate u njemu,potrudicu se da ga skinem sto pre pa javljam ostalima kakav je :)

    ОдговориИзбриши
  16. Zuzana ako mozes javi mi se na sims2i3forever@gmail.com :)

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман31. март 2011. 15.52

    ja ga imam i dobar je svidjammi se to sto je sam mada mi je tesko da igram jer jos nisam svatila kako igrati vise likova ako moze
    .

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман31. март 2011. 21.19

    Zuzana devojka je pukla! xDDD :D

    ОдговориИзбриши
  19. nisam pukla, videces kasnije u igri. u nekim misijama se po dvoje igra.

    ОдговориИзбриши
  20. meni je ovaj sims medieval bas GLUPOST....sims 3 i nastavci su bolji mnogo

    ОдговориИзбриши
  21. Pa dobroo...razliciti su ukusi.Nekome se verovatno svidja.. :DD

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман30. јун 2011. 13.03

    Eeej,ljudi,moze pomoc?
    Ja sam skinula Medieval preko Torrenta,ali mi trazi original i ne mogu da ga igram. :/
    Zna mozda neko sta treba da radim?

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман11. јул 2011. 13.41

    ja ne znam gde da kupim sims 3 ... zna li neko od vas molim vas recite mi !!!!!!!!!!!!!!!! molim vas.... :((

    ОдговориИзбриши
  24. Ako kupujes oreginal onda imas na raznim mestima gde prodaju diskove a ako trazis piratski diks raspitaj se gde ima tu kod tebe negde blizu prodavac.Stv ne znam...

    ОдговориИзбриши
  25. Ja imam The Sims Mediaval i bas je glupost!!!!!!!!!!!!!!!!! Gluplju igricu u zivotu videla nisam!!!!!!!! >_<

    ОдговориИзбриши
  26. Da li sims moze na MAC OSX Lion?

    ОдговориИзбриши
  27. Ne znam na koji si mislila.Ali mogu i Sims 3 i Sims Medieval...

    ОдговориИзбриши
  28. Ja neznam kako da napravim carobnjaka sta treba da uradim?

    ОдговориИзбриши
  29. Sultanija Hurem05. јун 2012. 15.51

    Odlicna je igrica Sims Medieval.Sve cestitke za EA.Cestitke i vama!Jedino sto nedostaje ovoj igrici jesu razne bolesti (kuga,lepra....).Zanima me da li postoji sajt na kom mogu da skidam stvari za sims medieval?Unapred hvala!

    ОдговориИзбриши
  30. Анониман12. јун 2012. 12.30

    Moze li neko da mi pomogne ja sam instarilala The Sims medieval reloded i krekovala sam ali nece da mi radi i daje trazi originalan CD. Hvala

    ОдговориИзбриши
  31. Sultanija Hurem12. јун 2012. 21.56

    Pa nije ti dobar krek.

    ОдговориИзбриши
  32. Da li su sve sifre iste kao i u Sims-u 3,sims-u 3 late night...ili drugacije u napred hvala. :)

    ОдговориИзбриши
  33. Da li su Sims medival Pirates and Nobles i Sims Medival isti ili se razlikuju.Unapred hvala. :)

    ОдговориИзбриши
  34. Da li simljni u sims medival mogu da stare.Unapred hvala. :)

    ОдговориИзбриши
  35. 1:Sims 3 Medieval nema nikakve šifre
    2:Sims 3 Medievel Pirates and Nobles je nastavak za obični Sims 3 Medivel
    3:Ne, u Sims 3 Medivel Simljani ne mogu da stare

    ОдговориИзбриши
  36. Pozdrav.Ja sam skinuo Sims pirates & nobles,ali ne znam koja je sifra.Moze li mi neko reci koja je sifra za instalaciju?Unapred hvala. :)

    ОдговориИзбриши