понедељак, 18. април 2011.

The Sims 3 Generations

The Sims 3 Generations je cetvrti nastavak Simsa 3.. Od svih expanzija-cini mi se da ova najvise obecava.. Evo informacija o ovom nastavku ciji je izlazak zakazan za 31. maj (U Evropu stize 3. juna).

(ukoliko vam je potreban instalacioni kod- L9X7-289U-KGSC-4KG2-JRLD)

-Nema novog grada u nastavku
-Dodato je 10 novih community lotova
-Jedan od tih lotova je decije igraliste (opremljeno toboganima i ostalim decijim igrarijama)
-Dodate dlake na telu
-Kuce na drvetu (za decu)
-Video kamera kojim Simljani mogu da snimaju
-Vrece za spavanje
-Roze limuzine
-Decija kolica (Od sada roditelji svoju decu mogu voziti u kolicima)
-Poboljsana decija kutija za igranje (mogu se igrati oblacenja)
-Mogu se praviti napici (I podmetnuti napitak za povracanje)
-Nova profesija: bebisiter (bebisiterka)
-Nove osobine: negovanje i buntovnik
-Prosirene su profesije iz Ambicija
-Novi tipovi prozora i spiralne stepenice
-Tinejdzeri mogu da se nasale sa komsijama a zatim da se pomocu napitka teleportuju kuci
-Dodata igra: Gadjanje jajima
-Snovi Simljana se menjaju. Ako cuju danju neku strasnu pricu-imace kosmare!!
-Imaginaran prijatelj-deca ga mogu imati u svojim kontaktima
-Krevet na sprat (2 vrste)-mogu ih koristiti deca i odrasli
-Ukoliko pravite ,,divlju'' zurku,policija vam moze narediti da smanjite atmosferu
-Tobogan
-Baletska sekcija (Dance class)
-Sportska i vojnicka akademija
-Stariji ljudi mogu hodati sa stapom
-Nova WooHoo mesta: kada i kuca na drvetu
-Mogu se pricati price o dugovima (i zbog toga posle Simljani sanjaju kosmare)
-Simljani koji zbijaju sale sa drugim Simljanima mogu biti prijavljeni policiji
-Vraca se sistem Sim memorije iz Simsa 2
-Igra: tuca jastucima,skakanje na klizavu dasku
-Simljani mogu gledati zvezdano nebo
-Na kraju skolovanja Simljanin dobija diplomu
-Proslava nove godine
-Biranje skole za decu
-Tepisi

Ukoliko zelite da vidite spisak svih stvari koje dobijamo u ovoj expanziji (na enleskom naravno) kliknite OVDE.

Evo i trailera:


90 коментара:

  1. fantasticno !!!!!!!!!jedva cekam da izadje !!!!

    ОдговориИзбриши
  2. ali tus kabina je,eh barem da je u kadi...

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23. јун 2011. 17.09

    ko zna sifru za sims 3 gnerations

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26. јун 2011. 21.00

    Da li je za igu i instalaciju potreban Sims 3?

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26. јун 2011. 21.38

    ali ja nigde ne vidim opciju za proslavu nove godine? :/

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман30. јун 2011. 12.10

    Da kako se proslvlja nova godina?

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман30. јун 2011. 12.11

    Koliko clanova porodice moze da se napravi

    ОдговориИзбриши
  8. Moze da se proslavlja Nova godina.Mozes imati najvise 8 clanova porodice.

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман01. јул 2011. 13.46

    da li neko mozda zna kako da skinem generations sa neta.Ja ga skinem i instaliram i on mi kaze nesto u stilu ovo je kopija koja valja ali nesmete je igrati jer je kopija

    ОдговориИзбриши
  10. Moras da krekujes igricu i nece ti to prikazivati... :)

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман03. јул 2011. 14.41

    Ja sam instalirala sa drugom sifrom:JJNN-JZPP-N9AS-JN9H-WRLD

    ОдговориИзбриши
  12. Pa ima mnogo kodova,ja sam napisao jedan koji radi.. :) ali hvala na infomraciji..

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман06. јул 2011. 16.27

    Jer moze neko da da link za skidanje preko uTorrenta.

    ОдговориИзбриши
  14. zna li neko gde moye da se kupi sims 3 generations ???? ako neko zna neka mi kaze molim vas........ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  15. http://www.siteslike.com/to/warezscene.org Evo ti ovde za uTorrent.Imas ih mnogo pa neki je sigurno i za to.Preporucujem od korisnika GamesfortheWorld jer sam i ja skidao od njega.Pa ne znam tacno ali mora da negde gde se prodaju diskovi da dosad vec ima..
    :D

    ОдговориИзбриши
  16. Mislis za one poene od kojih dobijas life nagrade?? Koliko ja znam,ne postoji..

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман25. јул 2011. 18.31

    Moze li mi neko odgovoriti na ovo pitanje.Vec mesec dana ocajnicki trazim pomoc u vezi kreka za sims 3 generations.kad krekujem i udjem u igricu pojavi mi de We are unable to verify disk........................ ,a krekovao sam jedno 500 puta razlicitim krekom.Pa jer mozete da mi kazete neki sajt gde mogu da skinem dobar krek?Xvala unapred.

    ОдговориИзбриши
  18. Dobro je da znas bar da je problem u kreku.Ne znam tacno gde mozes naci krek za taj tvoj Sims Generations ali mogu ti data onaj preko koga sam ja skinuo koji u sebi sadrzi krek koji je dobar. http://thepiratebay.org/torrent/6445079 Ako zelis to ti je ovo sto sam postavio. :D

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман26. јул 2011. 22.54

    Hvala,ali meni opet nece.Izgleda da sam ja BS (beznadezan slucaj):(

    ОдговориИзбриши
  20. Nemoj tako..Ako si skinuo ovo sto sam ti dao i to nece onda ti nije do Generationsa.
    http://sims2-3forever.blogspot.com/2010/07/instalacija-svih-expanzija-do.html?showComment=1311704755263#c3008155762625363322
    Probaj sve iz pocetka uz ovo uputstvo da instaliras ali sa proverenim diskovima ili verzijama igrice.Da znas da je neko vec preko toga instalirao..Ako naidjes na jos neki problem slibodno reci pa cemo probati da ti pomognemo.Koliko je u nasoj moci,naravno. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман27. јул 2011. 22.28

    Xvala ovog puta cu se potruditi da sve uradim kako treba.

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман29. јул 2011. 21.50

    kako da krekujem igricu "the sims 3 generations " molim vas brzo mi odgovorite
    unapred hvala

    ОдговориИзбриши
  23. Kao i svaku drugu igricu nadji krek kopiraj sve na ikonu desni klik properties/find target i tu kopiras..

    ОдговориИзбриши
  24. Анониман31. јул 2011. 16.40

    WAAAAAAUU Najjj ee a kako da mi neko kaze kako da rodi Troje dece...?? tako se valjda kaze...xD ovo jeee EEXXXTTTRRRAAA ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  25. Jeste moj omiljeni nastavak do sada.Ako mislis na trojke onda je to nemoguce...Ako mislis na troje dece onda lepo kad ti zena zatrudni porodi se i tako tri ili 2 puta ako dobijes blizance.. :)

    ОдговориИзбриши
  26. Našla sam krek koji je od "SKIDROW"-a i neće izbaci mi ovu sliku:
    http://img585.imageshack.us/img585/8362/beznaslovad.jpg

    A ovo je ono što ima u krek-u:
    http://img706.imageshack.us/img706/1218/20110803142046.png

    ОдговориИзбриши
  27. Pa dobar ti je krek samo to kopiraj u Game/Bin odnosno desni klik properties/find target...

    ОдговориИзбриши
  28. Cao skinuo sam sims 3 generations kao sto je aleksa rekao kako da instaliram molim vas detaljno mi objasnite... pliz

    ОдговориИзбриши
  29. Kada udjem u sims izadje poruka:
    "We are unable to verifyti your copy of The Sims 3. Please contact your customer service."
    Molim pomoć.

    ОдговориИзбриши
  30. Odgovor broj 1: U komentaru ti ne mogu detaljno nista objasniti vec samo da ti kratko nesto odgovorim ukoliko imas problem.. Generations se lako instalira,nema nikakvih problema. Osim toga niti znam da li si skinuo sa interneta,niti koje fajlove imas.. Pogledaj post o instalaciji patcheva i vidi da li moze da ti pomogne.. Ako ti ne pomogne napisi ponovo komentar ali obrazlosi situaciju!

    Odgovor broj 2: Krekuj!

    ОдговориИзбриши
  31. Skinuo sam igricu sa neta. Pokrenem instalaciju, kada traži key ja ga ubacim iz geygana. Kada završi istalaciju, idem u folder "Crack" i u njemu ima: "TS3W.exe" i "TSLHost.dll". Prebacim oba u C:Program Files/Electronic Arts/The Sims 3 Generations/GameData/Bin. Kada probam da pokrenem krek izadje mi poruka:
    Unable to start game: Service initialization failed (0x0175dcbb).
    U čemu je problem:
    Da li sa krekom ili sa igrom.

    ОдговориИзбриши
  32. Vidi kada sam ja instalirao Sims 3 Generations,fajlove iz kreka sam morao da pastujem na putanji C:Program files/Electronic Arts/The Sims 3/Game/Bin,takvo je bilo uputstvo na torrentu sa koga sam skidao.. Probaj tako pa javi da li si resio problem..

    ОдговориИзбриши
  33. Ljudi, kako da reshim sledeci problem, u poslednje vreme ne igram se ni pola sata sims se sam od sebe iskljuci i izadje ono send i dont send! :( Shta da radim?

    ОдговориИзбриши
  34. ja mislim da iskljucis net dok igras sims ili je sims virus to se i meni desavalo pa iskljucim net dok igram i ono radi

    ОдговориИзбриши
  35. gde da nadjem sims 3 celebration

    ОдговориИзбриши
  36. Nisam siguran na koji nastavak mislis..Generations..?

    ОдговориИзбриши
  37. gde da skinem sims 3????????????pliz help.imam generations a sims 3 ne tj.dao sam ga nekom i nije mi vratio.....:(((((((

    ОдговориИзбриши
  38. http://www.phazeddl.com/searchcat.php?q=The%20Sims%203&cat=2
    Ovde imas dosta verzija.Malo iscitaj komentari vidi ako je neko reko da je skinuo bez problema onda skini..Zato sto postoji opasnost od virusa. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  39. E U PONEDELJAK KUPUJEM SIMS 3 GENERATIONS PA BIH HTELA DA MI NEKO OBJASNI INSTALACIJU TE IGRICE AKO MOZE??:)))

    ОдговориИзбриши
  40. Imam jedan problem.Ja instaliram Sims 3 i sve super radi,ali kada instaliram bilo koju ekspanziju,ne radi ni Sims 3 ni expanzija...Moze li neko da mi pomogne?
    Hitno je!!

    ОдговориИзбриши
  41. http://sims2-3forever.blogspot.com/2010/07/instalacija-svih-expanzija-do.html
    Evo ti objasnjenje kako da instaliras expanzije sa updatovima....Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  42. imam jedno pitanje.....ukucala sam sifru moveobjects on na simsu 3 i slucajno sam obrisala jednog simljana.da li mogu nekako da ga vratim???

    ОдговориИзбриши
  43. Nikada mi se to nije desilo,bez namere. Nisam 100 posto siguran jer nisam pokusavao ali sumnjam da mozes da ga povratis ako si sacuvala igru kada si izasla.. Ako nisi samo udjes i bece sve ok kao pre tog dogadjaja.. :D Pozddrav

    ОдговориИзбриши
  44. nazalost sacuvala sam ali nema weze ipak hwala na odgovoru:D

    ОдговориИзбриши
  45. Onda nista...xD Nema ne cemu,sta god ti treba tu smo.

    ОдговориИзбриши
  46. ja znam da je moj problem u kreku ali wec duze wreme pokusawam da pronadjem na internetu i ne uspewa mi pa ako mozete da mi pomognete molim was??

    ОдговориИзбриши
  47. http://isohunt.com/torrent_details/308510145/?tab=summary
    Ovo je jedan koji sam naso ali nisma siguran da li radi jer ne mogu da probam ( Sims mi je vec instaliran kompletan). Pa ti vidi ako ne bude radio reci mi probacu da nadjem neki drugi..

    ОдговориИзбриши
  48. Ali ja nzm da skidam preko torrenta?:(

    ОдговориИзбриши
  49. Samo skines torrent,skines ovo sto je postavio Alexa i pokrenes u torrentu. Vrlo je jednostavno, ako ti je stalo do igre,ti pokusaj..

    ОдговориИзбриши
  50. Aha uspela sam ali ne radi owaj krek...:(((

    ОдговориИзбриши
  51. Aleksa skinula sam sa owog sajta sto si postawio ali nmg dapokrenem instalaciju??

    ОдговориИзбриши
  52. sa owog http://thepiratebay.org/torrent/6445079 :((

    ОдговориИзбриши
  53. Sigurno radi,licno sam instalirao preko toga ali ne secam se sta se dobija kada skines,sta si dobila od fajlova?

    ОдговориИзбриши
  54. Uspela sam da instaliram hwala ali izgleda da sam ja neki baksuz meni opet nece da radi...:((

    ОдговориИзбриши
  55. Ne moguce da ne radi..Pa ja sam instalirao.. Kako mislis nece? Sta ti pokazuje?

    ОдговориИзбриши
  56. pise da ubacim disk...a krekovala sam

    ОдговориИзбриши
  57. Kako mogu da proslavljam novu godinu na sims 3 generations?

    ОдговориИзбриши
  58. Molim vas da mi odgovorite:hocu da iselim 1 osobu na opciju move objects ali kada nju iselim nemogu da rukujem njom vec samo porodicom iz koje sam iselila...kako da rukujem njome a ipak da mogu rukovati i tom porodicom???

    ОдговориИзбриши
  59. Kada sacuvas i izadjes u vec napravljenim a neuseljenim porodicama bice ta osoba i nju ces moxci da uselis i igras sa njom a ako zelis da ona nastavi zivot u prvobitnoj kuci onda iseli ostale clanove porodice a nju ostavi u kuci..I ne razumem kako preko opcije move objects mozes preko kompjutera i telefona move..

    ОдговориИзбриши
  60. Kako da instaliram sims 3 generations?
    Molim vas,pomagajte :D

    ОдговориИзбриши
  61. Pa kao i svaki drugi nastavak,reci ako ti treba nesto posebno.. :)

    ОдговориИзбриши
  62. Анониман03. март 2012. 21.08

    zanima me da li ce biti godisnja doba??Ja sam cula na 1 sajtu kad su pitali ove iz EA samo su zacutali a na ostala pitanja odgovarali///dali ste vi culi nesto o tome??

    ОдговориИзбриши
  63. Nema godisljih doba jos..A i ne zna se da li ce biti..

    ОдговориИзбриши
  64. Анониман04. март 2012. 14.12

    Mozda ce biti ali kasnije ipak hvala na informaciji:)

    ОдговориИзбриши
  65. ljudi sa ovog sajta www.kedz ili tako nesto mora da se plati da se skine sims ili je besplatno??odg plizz

    ОдговориИзбриши
  66. Sajt www.katz.cd je ugasen,bilo je besplatno ali je sada ugasen.. Ako zelis da skines besplatno idi na the pirate bay.. :d pozz

    ОдговориИзбриши
  67. zNA LI NEKO SAJT ZA DOWNLOAD ts 3 GENERATIONS ,da je ispravan ,i da ima krek? pozzz

    ОдговориИзбриши
  68. Dajte mi link sa kog mogu da skinem ovaj sims,koji radi proverenoo,molim vass!!! :D :D pozz

    ОдговориИзбриши
  69. kada pocinje instalacija simsa,pojavi mi se da ubacim cd2? sta da radims?!a skinula sam sa ovog linka? :D
    http://thepiratebay.org/torrent/6445079 Upmoc! :D PozZ

    ОдговориИзбриши
  70. Анониман02. март 2013. 19.45

    Upravo sam instalirala sims 3 generations i sve radi samo sto imam jedan problem-nece da mi prikaze upustva koja su instalirana sa expanzijom. Tipa: ima nova opcija na racunaru i ne pise sta je,samo stoji prazno polje. Zna li neko u cemu je problem?

    ОдговориИзбриши
  71. Анониман08. јун 2013. 14.20

    Kako se proslavlja nova godina?

    ОдговориИзбриши
  72. Meni se svica u ovoj igrici sto moze da doce policija da smanji atmosferu u zurci

    ОдговориИзбриши
  73. Sa kog sajta mogu da skinem ovaj nastavak i koji update da koristim? Unapred zahvalna

    ОдговориИзбриши