понедељак, 20. јун 2011.

The Sims 3 Pets

Napokon nastavak koji smo dugo cekali!

The Sims 3 Pets je peti najavljeni nastavak Simsa 3!! Napokon izlazi expanzija koju su svi dugo ocekivali obzirom da je bila jako popularna u Simsu 2 (Sims 2 Pets)!! 

Kreirajte savrsenog ili nesavrsenog ljubimca za vase Simljane,od zestokih pasa cuvara do destruktivnih macica ili vernih konja! Mnoge mogucnosti ovog nastavka pomoci ce vam ne samo da po vasoj volji napravite izgled vaseg ljubimca vec I da mu dodelite odredjene osobine I karakter.

Uz niz novih aktivnosti I socijalnih internakcija,preuzmite kontrolu nad ljubimcima i dozivite svet iz njihove perspektive. Priustite vasem Simljaninu ljubimca I uzivajte u ekskluzivnom prostoru ukrasenom unikatim predmetima!!
Give your Sims a new member of their household and discover all-new ways to play with life!
Dodelite vasem Simljaninu novog clana porodice I otkrite nove nacine igranja zivotom!!

Zivot je lepsi uz ljubimce.
Vise ljubimaca-vise zabave! Napravite sirok spektar pasa,macaka- I po prvi put u istoriji-konja! Da li mislite da vas Simljanin poseduje sve sto mu je potrebno za jedno divlje jahanje??
Budite ljubimci! Imate kontrolu nad vasim Sim ljubimcima tako da oni mogu da trce,kopaju i jos mnogo toga.. Budite veran pratilac ili najgora nocna mora svom Simljaninu!! 
Ljubimci imaju svoje sopstvene osobine. Od inteligentnog,hrabrog I prijateljski nastrojenog do hidrofobicnog (plasi se vode),uzbudljivog,neznog,brzog.. Sve su to neke od osobina koje mogu stvarati karakter vaseg ljubimca!!
  • Ljubimci mogu uciti vestine (skillove). Macke I psi mogu da nauce da love,psi mogu sakupljati kolekcije I donositi Simljanima a konji mogu da nauce da se trkaju I skacu!!
  • Simljani mogu svoje ljubimce voditi napolje!! Povedite ih u park,biblioteku ili vaseg konja odvedite u pravi Konjicki centar!!
Pogledajte TRAILER!!

    83 коментара:

    1. eee kakvi su taman kad mi pocne fax izaci ce i nastavak O.o uvek kad je skola izbace nove naslove :\\\

      ОдговориИзбриши
    2. jun/oktobar.. u to vreme izlaze nastavci a u medjuvremenu i stuffovi.. :)) Ipak su fer za jun,a oktobar.. -.- Cekamo jun da instaliramo oba haha :D

      ОдговориИзбриши
    3. Sims 3 Pets moze da se kupi preko ea download managera za 34.99$.

      ОдговориИзбриши
    4. Анониман09. јул 2011. 22.46

      samo da pitam i akoo m0ze odg. :P
      da bih instalirao Sims 3 moram da ga krekujem ??
      a da bih instalirao neku expanziju moram da imam sims 3?
      swe je to uredu ali samo da pitam JE LI KAD INST. NOVU EXPANZIJU UPALIM U IKONICU SIMS 3
      ILI U IKONICU TE EXPANZIJE ?? o.O :P

      ОдговориИзбриши
    5. Анониман10. јул 2011. 20.06

      ..............MOzete li da izbacite otprilike sta ce novo biti u Sims 3 Pets (osim pasa :)
      MACAKA :D I konja <3 ) :P
      i da li ce nam trebati kakva sifra da bi pokretali ljubimce :P ??
      kad ce doci u Evropu ???

      ОдговориИзбриши
    6. Анониман10. јул 2011. 20.25

      ........INTERESUJU ME KOJE CE OSOBINE i karaktere imati ljubimci
      druzeljubivi plasi se vode vjerni agresivni ....(ako mozete da stavite koje ce biti) !!!
      sta mi swe treba da instaliram sims 3 pets(I sta trebam da uradim posto mi se toliko swidja igrica <3 <3 <3 ) :P
      izbacite neke novosti............
      neove dodatke (to sam mislila) (*Sanja <3)

      ОдговориИзбриши
    7. Анониман10. јул 2011. 20.32

      Pavle ili vec bilo ko nzm kako se zovete :D
      da bih instalirao sims 3 treba mi sifra na pocetak ?? (e to sam jedva nasao) :P
      moram li da ga krekujem???
      i kad ocu da instaliram neku novu expanziju kako da uradim ako moze malo objasnjenje ne moras sad nes obilno snalazljiv sam ja :P :P
      (ovaj sta mi swe treba na to mislim..npr moram li imati sims 3 i kako da pokrenem expanziju je li na njenu ikonicu ili simsa)

      UNAPRIJED HVALA ;)

      ОдговориИзбриши
    8. Анониман10. јул 2011. 20.34

      da li mi treba original sims 3 ?
      ( treba li mi original sims 3 da bih ga instalirao)
      I kad qpim expanziju mora li biti ona org. ???
      (da li mi trebaju orig. DVD-ovi da bih inst osnovu i expanzije :P ? ) (po0z od andrija*)

      I unaprijed HWALA :P !!

      ОдговориИзбриши
    9. Анониман14. јул 2011. 02.45

      da li ce u sims 3 pets moci da se napravi wukodlak msm napravi wukodlak !!!!
      i please posle ovog odmora izbacite vise inofo o simsu 3 pets-u !! (petar) cekam odg.

      ОдговориИзбриши
    10. Анониман15. јул 2011. 01.46

      da li ce u sims 3 pets moci da se napravi wukodlak msm da li mogu postati wukodlak ako me ujede onaj ps (sa yutim ocima ili sta vec...)!!!!!
      i please posle ovog odmora izbacite vise inofo o simsu 3 pets-u !! (petar) cekam odg.
      oce li u ovom simsu moci da se kuce i mace zivotinje
      i ocemo li moci dobiti zdrebe !!!!

      ОдговориИзбриши
    11. Анониман18. јул 2011. 21.10

      dali ce izaci za pc ???

      ОдговориИзбриши
    12. Анониман20. јул 2011. 13.27

      cao zovem se andrija m.
      pitanje: kupio sam sims 3 instalirao ga po vasem upustvu i radi !! extraaaaa je !!!
      krekovao sam ga naravno one uploade automski skinuti......swe u swemu dobro sam instalirao
      ali sad kad ubacim ekspanziju late night pise mi nesto copy.....???
      sta liii vec :/

      Molim da mi neko kaze kago da instaliram ekspanzijuuu

      hvalaa unaprijed ;)

      ОдговориИзбриши
    13. Odg 1: Palis preko ikonice za najnoviji instalirani nastavak.
      Odg 2: Nece biti potrebna nikakva sifra za pokretanje ljubimaca,a stize 18-og oktobra..
      Odg 3: Sanja igrica jos uvek nije izasla tako da ni nama nisu sve informacije dostupne.Ono sto smo znali napisali smo sto ne znamo saznacemo.Ako ne pre onda kada bude izasao nastavak..;)I da za instalaciju ti treba naravno Sims 3..
      Odg 4:http://sims2-3forever.blogspot.com/2010/07/instalacija-svih-expanzija-do.html Ovde ti je malo vece objasnjenje za instalaciju Simsa 3 i nastavaka pa odatle uzmi sve sto ti treba..:D
      Odg 5:Petre o vukodlaku jos nisu izasle informacije.Tako da ne znamo da li ce ga uopste ubaciti.A sto se tice novih informacija nadam se da cemo ih ubaciti ako stignemo posto moramo sada da se posvetimo onome o cemu nismo jos pisali a to su Sims 3 Town life stuff i naravno ,,Sims drustvena mreza" - The Sims Social..Jos nesto nemoj da pises uzastopne komentare vec sve sto imas napisi u jedan.Za zdrebe ne znam ali pretpostavljam da ce biti uvedeno zbog konja.
      Odg 6:Naravno da ce izaci za PC.
      Odg 7:Moras da krekujes.

      ОдговориИзбриши
    14. Анониман24. јул 2011. 20.02

      opet andrija m .

      sims 3 sam KREKOVAO......!!!

      ALI CIM UBACIM SIMS 3 LATE NIGHT POJAVI MI SE TO COPY I JOS NEKOLIKE RIJECI ...!! :D

      molim te pomozi mi znas kako mi se igra ovaj sims :'((((

      ОдговориИзбриши
    15. Анониман24. јул 2011. 20.51

      caoo....!!!
      jedva sam cekao da vam se zavrsi taj odmor odnosno pauzaa ;) ....
      e sad da vam kazem i da vas pitam :
      Instalira0 sam sims 3 uradio kako ste mi rekli znas napravi zaseban folder kopi sa jednog cd i sa drugog u taj folder radio po upustvu i instalirao se krekovao sam i radii

      presrecan sam......!!!!

      ali imam problem kupio sam dvije expanzije late night i generations...! sad da li trebam isto kad budem instalirao(pokusavao sam 1000 puta nece) da swe kopi sa jednog u neki novi folder ili da kopi u folder od sims 3 ????

      jer kad ubacim bilo koji pise mi jedna recenica onako duza znas copt.....bla bla blaaa i stisnem X od tog prozora posto vise nista nema da se upre i samo tako prekine mi :P :P :P :'(
      e ako moze pomoc oko instaliranja ekspanzije (posto NE SHVATAM ONO VASE OBJASNJENJE STO STE POSTAVILI)

      MOLIM VAS DA MI KAZETE I NADAM SE DA CE BITI TA ZURKA DA DODJEM (Swi ljubitelji simsa hehehe )
      i uzgred zovem se PREDRAG(PECO)!!!

      ОдговориИзбриши
    16. Анониман24. јул 2011. 23.23

      tako mi je drago sto vam se sjutra napokon zavrsava taj odmor :D :***** <3
      imam pitanje kako ide sifra za oraspolozenje simljana
      znate da mu se ono energy hungry blader comfort bude puno ...... kako da mi to swe bude zelena linijaaa !!!!
      eto cekam odg pozz :**
      SuzaNna :D

      ОдговориИзбриши
    17. Pa ako ti uopste ne daje da instaliras tj. ni da zapocnes instalaciju Simsa 3 LN onda verovatno ti on ne valja..Probaj sa nekim drugim...
      Ovako Predraze...Nastavci se ne mogu instalirati kao i Sims 3.Imas uputstvo za instalaciju nastavaka i iskljucivo po tom principu moras raditi jer ti kada kopiras fajlove sa diska LN ili Generationsa u folder za Sims 3 ti narusavas Sims 3 koji je instaliran.Idi u Sajt mapu i tamo pronadji Sims 3/Instaliranje nastavaka odnosno patcheva...A sto se tice zurke to ce sigurno biti povodom dolaska 100 000-og clana koji je vec bio.Nadam se da ces doci i da ce biti mnogo ljubitelja Simsa.I siguran sam da cemo se lepo provesti. Pozdrav.
      Ukucaj sifru testinCheatsEnabled true i samo strelicom prevuces potrebe odnosno raspolozenje a mozes i tako sto drzis shift pa klik na sanduce Make All Happy.A ako ne zelis da se vise uopste trose shift pa klik na sanduce Make needs Static.Mislim da tako pise. Pozz

      ОдговориИзбриши
    18. Анониман29. јул 2011. 13.28

      ove sifree ti ne valjajuu nece miiii !????

      ovo make nije tacno nzm u kojem vremenu treba :P :P

      ОдговориИзбриши
    19. Pogresno sam napisao sifru.Tj nisam sifru nego sam pogresio u kucanju izostavio sam g treba testing ne testin i mora da moze.Make all happy nije sifra vec opcija koju dobijes na shift+sanduce i sluzi da se popune svima potrebe.

      ОдговориИзбриши
    20. daj te neke novosti o ovom nastavku !!! :D

      msm kad cete ih vise izbacitii jer je ovo najbolji nastavak !!!!!

      i da li cemo moci da sami krecemo zivotinje po ulici da ih mi kontrolisemo ili ce biti neka sifra ?

      ОдговориИзбриши
    21. oce li biti godisnjih doba
      Kao sims 3 seasons ???

      moj komentar je ovaj gore takodje :P

      Ana.........!!! :D <3

      ОдговориИзбриши
    22. Ako saznamo nove insformacije napisacemo ih.. Za sada je to to.Mislim da ce ljubimci moci da se pomeraju kao i ljudii.. :D Za godisnja doba ne verujem.

      ОдговориИзбриши
    23. Sve ekspanzije sam skinuo i instalirao,a nijednu nisam krekovao i radi mi.Kako je to moguce?

      ОдговориИзбриши
    24. Ako ti je vec tako ne pitaj nego budi srecan haha.Ne znam to je malo moguce ali ako ti radi igraj i uzivaj.

      ОдговориИзбриши
    25. A KOG OKTOBRA IZLAZI SIMS 3 PETS :)

      ОдговориИзбриши
    26. Treba da izadje za 6 dana,19-og oktobra..Konacno :D

      ОдговориИзбриши
    27. Jel ga instalirao neko? :D

      ОдговориИзбриши
    28. Jos uvek nisam ali je jedna citateljka bloga napisala u jednom komentaru da je skinula preko ovog linka http://thepiratebay.org/torrent/6753480 i da je nastavak fenomenalan..A i ja sam siguran da je tako.

      ОдговориИзбриши
    29. ...ja sam ga skinula..http://www.kat.ph/...nazalost moj kompjuter nije mogao da ucita igricu jer nemam dovoljno ram memorije...inace,nastavak je odlican(skinula sam i drugarici i radi fenomenalno)!!!

      ОдговориИзбриши
    30. Ljudi radi!!! Odlicno radi http://torrentz.eu/4b27ecabbbaa7007ceac30d596fb4941228fa152 Skinula sam, jeste da se duze skida ali vredi! Nastavak je jedan od najboljih. :))) Have fun!
      Alexandra

      ОдговориИзбриши
    31. Aha i meni se skidao 2 dana ali nastavak je stvarno odlican.. :D

      ОдговориИзбриши
    32. Upravo skidam celu verziju sims 3 pets-a. Inače imam instaliran Create a pet demo i sa sigurnošću mogu reći da je zaista sjajan!
      PS:Da li neko zna da li se od stvari uz ovaj nastavak dobijaju i muzički instrumenti kao u Late night-u?
      Pozz

      ОдговориИзбриши
    33. Ne, u Petsu ne dobijas nijedan muzicki instrument. Ali se dobija mnogo drugin,odlicnih stvari.. :)

      ОдговориИзбриши
    34. Sims 3 i swe njegove expanzije su super!!!
      Blog je savrsen..........
      swe pohvale adminima ;)

      ОдговориИзбриши
    35. Hvala pino,trudimo se..Naravno Sims3 4ever! :D

      ОдговориИзбриши
    36. Molim vas mene zanima jer mora da se instalira svaki nastavak ili moze koji hocemo samoo ??

      ОдговориИзбриши
    37. A jel ima negde da se skine ali da se ne kupi.. ? :)

      Nina

      ОдговориИзбриши
    38. "Анониман је рекао...
      Ljudi radi!!! Odlicno radi http://torrentz.eu/4b27ecabbbaa7007ceac30d596fb4941228fa152 Skinula sam, jeste da se duze skida ali vredi! Nastavak je jedan od najboljih. :))) Have fun!
      Alexandra
      28. октобар 2011. 11.47"

      Aleksandra draga, meni ne rade simsi, a sa tog sajta sam skinula, koristila sam i key sa naslovne, udjem normalno u igru pa me izbaci jer mi ispisuje sa ubacim cd. posto imam malo prostora na kompu imam samo osnovni sims i nastavak pets,sta da radim :( ? bilo ko...
      Relica

      ОдговориИзбриши
    39. Ne znam ja nisam skidao odatle tako da ne znam sta ti trazi..Ako sam te razumeo lepo tebi trazi cd a nemas ga..Ako ti trazi samo CD idi mountuj imidz preko Deamon toolsa i tako pokreni to ti je kao da imas disk a ako ti trazi oreginal onda moras da krekujes..Pozdrav

      ОдговориИзбриши
    40. Da li simljanin moze da bude veterinar?

      ОдговориИзбриши
    41. Анониман04. март 2012. 14.33

      Sutra cu da kupim the sims 3 pets nadam se da nece biti problema oko instalacije...kada sam kupila generation instalirala sam ga za 5min i patchevi su bili instalirani tako da nisam imala problema....STA VI MISLITE KOJA EKSPANZIJA JE NAJBOLJA DO SADA???

      ОдговориИзбриши
    42. Po meni je generations..Mada sve su dobre..KO voli da istrazuje i te stvari WA,ako zelis da se posvetis samo poslu onda Ambitions je savrsen..Tako da zavisi.. :D

      ОдговориИзбриши
    43. Moze li mi neko reci sifru za sims 3 pets unapred hvala.

      ОдговориИзбриши
    44. Анониман11. мај 2012. 13.09

      sifre za sims 3 pets su iste kao iza sims 3 nego moze limineko reci kako da skinem sims 3 ambitions

      ОдговориИзбриши
    45. http://thepiratebay.se/torrent/5608988/The_Sims_3__Ambitions_[FULL]___Games4theworld__

      ОдговориИзбриши
    46. Анониман25. мај 2012. 18.42

      Kupila sam Sims 3 pets,instalirala i krekovala.Ali,kada uđem u Sims piše mi da je utvrđeno da imam kopiju diska.Šta bih trebala da uradim da mi se to ne bi pokazivalo???


      Odgovor mi treba hitno!!! :D

      ОдговориИзбриши
    47. Da krekujes ponovo ili sa drugim krekom.

      ОдговориИзбриши
    48. Анониман28. мај 2012. 22.37

      I to sam probala,pa mi očita i piše :DISC AUTHORIZATION FILE'' xD Šta bih još mogla da uradim? :/

      ОдговориИзбриши
    49. Pa ne znam stvarno.. Problem je sigurno u kreku ne moze nista drugo da bude.. Jedno da probas sa nekom drugom verzijom petsa..

      ОдговориИзбриши
    50. Анониман04. јун 2012. 20.01

      To je sigurno da laptopa i kompa.Posto kod moje drugarice radi,a ja sam joj instalirala oba Sims-a

      ОдговориИзбриши
    51. Анониман28. јун 2012. 12.22

      Aleksa, ja kad sam prvi putkupio The Sims 3 Pets moglo mi je :D... Ali onda sam ga izbrisao i sad o5 ocu da ga install, ja swe spr uradim krekujem gaaaa... I onda ga ualim, on mi swe ucita i posle kad mi udje tamo dje ti omogucava koji ces grad da odbarem mn se pojavi, Nes disk copy, valide neko sranjee :(.... I, ispod neki strik na koji kliknem, i kad kliknem igrica mi se istlii o.O Pleassss pomagaj, Aleksaaaaaaa.... Nikolaa

      ОдговориИзбриши
    52. Анониман28. јун 2012. 12.24

      kupio*
      upalim*
      istulim*

      ОдговориИзбриши
    53. Problem je do kreka.. Pokusaj jos jednom da krekujes.. Ili ako nece sa nekim drugim krekom probaj da nadjes jer je problem definitivno do kreka..

      ОдговориИзбриши
    54. Анониман03. јул 2012. 23.12

      Skinula sam The Sims 3 Pets preko neta i instalirala . Ali kada udjem u igricu , tamo gde treba da se izabere grad pojavi mi se ovo 'We are unable to verify that your disc is a valid copy of The Sims 3 Pets. Please contact customer service . ' U cemu je problem ?

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. idi sims 3 pets onda properetise i onda open file location ondato sto si krekovala TS3 tu udji

        Избриши
    55. Problem je do kreka,krekuj,ili ako vec jesi onda nije nesto u redu..Probaj ili sa drugim krekom ili jos jednom da krekujes mozda nesto nisi dobro odradila.. Ali sigurno je problem u krekovanju.. Pozz

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. Анониман04. јул 2012. 12.42

        Krekovala sam 2 puta i opet je isto . . . Trazila sam samo krek da skinem ali nisam nasla . Je l' znas mozda gde mogu da ga nadjem ? Hvala unapred

        Избриши
      2. Ne zam stvarno gde pronaci krek jedino sto mogu da ti dam jeste igrica za skidanje koja ima odgovarajuci krek..Ako te ne mrzi da skidas ponovo..

        Избриши
      3. Анониман05. јул 2012. 16.05

        Daj mi onda link za skidanje ako ti nije problem :D

        Избриши
      4. Nikakav :)
        http://thepiratebay.se/torrent/6754238/The_Sims_3__Pets_[FULL_FIXED]___Games4theworld__

        Избриши
      5. Анониман06. јул 2012. 20.40

        Opet ja :/
        Instalirala sam i krekovala, ali opet nece . Sada pise da mi treba disk kako bih pokrenula igricu . Probala sam opet da krekujem i isto je . . .

        Избриши
      6. Nemoguce je da nece.. Moras samo lepo da pazis samo i na kraju da krekujes.. Tvoj problem je definitivno u kreku,ne moze biti nista drugo..Ako zelis javi mi se na sims2-3forever@hotmail.com pa cemo se dogovoriti kako da ti pomognem.. POzz

        Избриши
    56. Анониман24. јул 2012. 17.54

      Ja imam isti problem,kao Anoniman,sa pokretanjem Pets-a,skidala sam novi krek,ali idalje ne radi.

      SVE SAM POKUŠALA I NEĆE.DA LI MI JE POTREBAN NEKI POSEBAN PROGRAM?

      ОдговориИзбриши
    57. Poseban program nije potreban osim deamon toolsa. Kao sto sam vec rekao gore navedeni problem ne moze biti ni u cemu drugom osim u kreku.A ako vec nece ja jedino mogu da ti dam verziju da skines koja sigurno radi.. Pozz

      ОдговориИзбриши
    58. kako da instaliram preko WinRAR-a

      ОдговориИзбриши
    59. kak da instaliram sims 3 pets preko winRar-a

      ОдговориИзбриши
    60. Samo treba da otpakuješ .rar fajlove uz pomoć WinRara pa onda da instliraš

      ОдговориИзбриши
    61. Анониман31. март 2013. 15.35

      zdravo imam veliki problem i mucim se danima instalirala sam sims 3 i pets sa cd-ova krekovala i sve je ok ali kad hocu konja da izaberem slika pocne da blica i igrica zablokira,probala sam i sve da kupim za konja pa da ga usvojim i opet ista stvar,sa kucama i macama ja sve ok samo kad dodjek do konja problem,par puta sam instalirala i uvek isto pa ako znate u cemu je problem pomagajte

      ОдговориИзбриши
    62. Instalirao sam sims 3 supernatural. Kada sam usao u igricu pisalo mi je da unesem disk i kao onda nesto kao -.- sta da radim?

      ОдговориИзбриши
      Одговори
      1. trebas da uneses ts heleper i jos nesto iz crack foldera u bin

        Избриши
    63. Ovako: Skinula sam Sims 3 i instalirala ga preko MagicDisk, ali kad udjem i kad dodje do onog da biram grad pise WE ARE UNABLE TO VERIFY THAT YOUR DISC IS A VALID COPY OF THE SIMS 3. PLEASE CONTACT CUSTOMER SERVICE.
      A i krekovala sam nz zasto nece :\

      ОдговориИзбриши
    64. Zna li neko sa kog sajta da skinem Sims3?Ja sam ga jednom skinula i instalirala,ali nese da se pusti i trazi neki kod.Molim vas odgovorite mnogo mi se igra ta igra.
      Unapred hvala.

      ОдговориИзбриши
    65. Zna li neko sa kog sajta da skinem Sims3?Ja sam ga jednom skinula i instalirala,ali nece da se pusti i trazi neki EA kod.Molim vas odgovorite mi, ja cekam odgovor.
      Unapred hvala.

      ОдговориИзбриши
    66. Sifra za instalaciju simsa je 7TSA-GBSG-NTHU-VNTP-XRLD

      ОдговориИзбриши