понедељак, 16. јануар 2012.

The Sims 3 Showtime

The Sims 3 Showtime je sesta expanzija za Sims 3, koja ce biti realizovana 6-og marta 2012. ali u Srbiju i ostale evropske zemlje stize kao i obicno, 3 dana kasnije, 9-og.

Ovaj nastavak, definitivno donosi mnoge promene i novitete u Sims zivot! Dopustite vasem Simljaninu da postene madjionicar, pevac, akrobata ili cak poznati DJ! Simljani napokon dobijaju fenomenalnu priliku da pokazu sta znaju i zadive publiku!

Expanzija je bogata novim stvarima, pa tako dobijamo (pored novih karijera) bine za nastupe, specijalne efekte, nove kostime, gitare, mikrofone, karaoke, stolove za bilijar, dzuboksove, barove, novo osvetljenje i jos mnogo toga! Naravno, uz sve ovo - tu su i nove frizure i odeca!

Madjionicari ce moci da izvode trikove, probadanje kroz Box of Mystery i Box of Danger,mada ce morati mnogo da paze, jer ih jedna greska moze skupo kostati!
DJ-evi i akrobate ce imati zadatak da zabave ubedacene Simljane, a u tome ce im pomagati i pevaci koji ce imati priliku da se takmice na Sim Festu, i tamo odmere svoje glasove!

Hej! Tu je i novi grad - Starlight Shores!
 *Igra izlazi u dve verzije - "Limited edition" i "Katy Perry Collector's edition". Obe verzije sadrze sve ovo sto smo naveli iznad, medjutim druga verzija (Katy Perry) nam donosi njene frizure, odecu, gitaru....itd.



Za sada od nas ovoliko, ostavljamo vas uz jedan odlican trailer! Uzivajte!



Showtime je izasao! Mozete ga skinuti sa sledeceg linka: http://thepiratebay.se/torrent/7085218/The_Sims_3__Showtime_[FULL]___Games4theworld__

61 коментар:

  1. Izgleda da ce ovo biti najbolja ekspanzija do sada.Samo imam jedno pitanje.Da li ce se igra moci igrati online.Jedva cekam,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i meni se cini da ce igra biti savrsena!! Nazalost , nijedna Sims igra do sada nije u online verziji tako da ni ova expanzija nece biti.

      Избриши
  2. Nevezano za ovu temu, hteo sam da vas pitam...da li mozete da mi kazete sajt gde da se registrujem za counter koji ste jedno vreme imali na sajtu...zapravo,to je bio counter ucitavanja IP adrese sa celog sveta...Treba mi to i nigde ne mogu da pronadjem...bio bih veoma zahvalan na tome... Hvala unapred! :-))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da sam taj counter preuzeo sa sajta www.manemoj.com ali bilo je mnogo countera pa nisam siguran. Kako je blogger uveo statistike counteri mi vise nisu potrebni :) Pozz..

      Избриши
  3. Anoniman 1: I ja tako mislim. :D Ja mislim da neće moći,kao i nijedan dodatak do sad.
    Anoniman 2: Ovo je sajt vezan za Sims 2 i 3,tako da...Možda neko drugi može da ti odgovori.

    ОдговориИзбриши
  4. Oce izaci neki deo sims 3 da bude prolece,leto,jesen i zima? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno, posto i za Sims 2 postoji expanzija "The Sims 2 Seasons". :D

      Избриши
  5. Oce oni stvarno pevati one prave pesme od Katy Perry,Rihanna,Beyonce ili pevaju neke retardirane?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa sto se toga tice, jos uvek nemamo tacne informacije, ali postoji mogucnost zbog toga sto su odredjeni pevaci i pevacice vec pevali za The Sims 3.

      Избриши
  6. Hoce li moci da se skida sa neta The Sims 3 Showtime i mozete li mi reci preko kog sajta da skinem kada bude izasao? Pozdrav:-)

    ОдговориИзбриши
  7. U The Sims 3 Showtime ce se takodje moci koristiti one sifre kao i kod sims 2 i 3 ili ne? Poz :D

    ОдговориИзбриши
  8. Naravno da ce moci..Bice na raznim sajtovima...Verovatno i na pirate buy-u izmedju ostalih...Uostalom potrudicu se da ostavim neki link..pozz
    Naravno!
    Pozz! :D

    ОдговориИзбриши
  9. Rekli ste da izlazi u dvije verzije!?? ZanimA mE da li ce u prvoj verziji biti Katy Perry ili ne . I da li ce pjevati pjesme poznatih pjevaca ili one njihove :P ??
    Moze li u ovoj ekspanziji da budes kao profesinalni plesac ili slicno ;P ?? pozzZ i odg :D



    Andro ;)

    ОдговориИзбриши
  10. nece u prvoj biti...Moci ces da budes akrobata,madjionicar,pevac,dj ali ne i plesac..Pevace pesme na simlishu..

    ОдговориИзбриши
  11. koja ce biti sledeca ekspanzija
    da nece godisnja doba pozZZ
    blog je vrh ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Jos uvek se ne zna..Ne zelim da nagadjam ali nije iskljuceno da ce nesto tako ubaciti..Cim bude informacija javicemo..Pozz

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман06. март 2012. 22.48

    SIMS 3 SHOWTIME SE MOZE SKINUTI SA TPB(http://thepiratebay.se/torrent/7080784/The.Sims.3.Showtime.Katy.Perry.Collectors.Edition-ALI213)

    ОдговориИзбриши
  14. i jel radi to kad se skine? posto sam ja nasla od 5 Gb aovaj je 2 i nesto Gb..

    ОдговориИзбриши
  15. Da ali je komplikovana instalacija.Ja mislim da je demo.Skini ti ipak ono od 5 gb.

    ОдговориИзбриши
  16. pa da moguce da je demo kada toliko mala zauzima, kuci mi je net spor sutra idem kod brata pa cu tamo da skidam :)

    ОдговориИзбриши
  17. Nego, ima li neko original igricu,a da nije iskoristio kod(ulogovao se na sajt sa njim).Treba mi za showtime.Hvala u napred pozz

    ОдговориИзбриши
  18. Postavljen je Showtime, FULL VERZIJA, provereno radi i nema virusa. Pogledajte post!

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман12. март 2012. 17.51

    Imam jedan problem u vezi simsa.Hteo sam da promenim jezik tako da mi sims bude na srpskom i to sam uradio.I sad ne mogu da ga ukljucim,a probao sam i da vratim na staro,ali i dalje nece.glupo mi je da sad sve brisem i ponovo skidam jer imam sve nastavke.

    S.O.S.please someone help me!!!

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман13. март 2012. 16.16

    Ja sam skinula verziju od 3.24 GB. Koja je to verzija sad,Limited Edition ili Katy Perry???

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман13. март 2012. 16.27

    Skinula sam sa ovog linka ali svaki put kad hocu da pokrenem igricu,piše da nije pronadjen disk. Crack ne radi,opet nesto izbacuje. Sta da radim?

    ОдговориИзбриши
  22. Pa ne znam stvarno sta si uradio ali ako nece da udje u igricu i ne mozes da ispravis problem nema drugog resenja osim da re-instaliras igricu.
    Memorija nije bitna jer ima istih nastavaka koji razlicito zauzimaju,u zavistosti od verzije,zbog nekih sitnica tako da to nema veze sa kapacitetom..
    Crack raadi ja sam instalirao preko ove verizije sa ovim krekom tako da radi..Sigurno nisi lepo krekovala.

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман18. март 2012. 21.24

    Pozdrav,htela sam pitati može li mi neko pomoći oko simsa.Skinula sam je sa rarbg-a i sve expanzije sam odatle skinula.Sve je bilo u redu do skora.Trazilo mi je da se updateuje preko launchera i ja sam to uradila,i od onda nemogu igrati igricu.Reinstalirala sam sve i ne mogu uci,kao nije nasao disk.Showtime nisam još ni probala zbog toga.Imam još jednu verziju simsa3,kao finalna verzija to sam skinula sa the piratebye,i mogu igrati samo bazu.cim instaliram dodatak trazi da updejtujem i posle isti problem.Molim za pomoć ako iko može da mi pomogne.Hvala...

    ОдговориИзбриши
  24. Kada skines igricu sa interneta ne smes updatovati onim sto ti EA daje jer je to za one koji imaju oreginal igircu..Zbog toga ti Sims i ne radi..Izbrisi sve i instaliraj kao i prvi put i odbijaj svaki EA-in update.

    ОдговориИзбриши
  25. Анониман19. март 2012. 16.52

    Kako da krekujem? Gde kopiram krek? Hvala unapred :) Green

    ОдговориИзбриши
  26. Анониман19. март 2012. 21.08

    a ovaj link sto je postavljen nije Kety Perri edition?

    ОдговориИзбриши
  27. Mozete da date link za Kety Perri ? :)

    ОдговориИзбриши
  28. Ne znam gde da ti nadjem ja sam skinuo Limited :D

    ОдговориИзбриши
  29. caooooo.... kako da postane moj sims pevac ili pevacica??? hvala unapred :)

    ОдговориИзбриши
  30. Pa zelis da ti to budeo kao posao da ide i da bude ,,rock zvezda" i to onda zaposlis u teatru kao pevacica ili pevaca..A ako zelis ovo novo iz Showtime-a onda ides na kompjuter/profesije i tu nadjes za pevacicu i to je mogu ti reci jako zanimljivo,kada posane malo popularnija ima mnogo posteioca na koncertima itd.. POzdrav :)

    ОдговориИзбриши
  31. hvala ti puno... ja probala al nikako nece...sad znam... hvalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

    ОдговориИзбриши
  32. Nema na cemu,drago mi je da sam ti pomogao :D

    ОдговориИзбриши
  33. Treba mi sifra za instalaciju sims 3 showtimes... Da li neko moze da mi da?

    ОдговориИзбриши
  34. Анониман14. мај 2012. 21.35

    Skinula sam showtime sa neta, i instalirala sam, medjutim u toj instalacionoj verziji nigde nije bilo foldera crack, pa sam uspela neki da skinem sa neta i krekujem i opet nece, uvek mi isto pise.. Da li je moguce da je u instalacionoj verziji bio crack, ali ja nisam znala kako izgleda tj sta treba da pise... Molim vas za pomoc. Hvala.

    ОдговориИзбриши
  35. Pa ne znam sta da ti kazem...Ne mogu da znam dok ne vidim..Jedino sto mogu je da ti dam onaj koji ima krek preko kog sam ja skinuo i instalirao.. Ako hoces ponovo da skidas.. Evo http://thepiratebay.se/torrent/7085218/The_Sims_3__Showtime_[FULL]___Games4theworld__ .. POzz :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15. мај 2012. 19.02

      Vazi, probati cu jos malo da se pomucim, ako ne skinuti cu sa tog sajta. Hvalaaaaa

      Избриши
    2. Nema na cemu..Ovo sigurno radi,provereno je :D

      Избриши
  36. Sims 3 seasons izlazi 13 novembra,sad sam videla na njihowon sajtu:)

    ОдговориИзбриши
  37. e ja sam skinula ovu ekspanziju sa linka koji ste postavili...jer to sigurno radi?PS Ovo je najbolji blog na koji sam bila...imate resenja za sve:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako si skinula sa tog linka,provereno radi,ne birni se.. :) I hvala,drago nam je da ti se svidja :D

      Избриши
  38. da radi i odlicna je ekspanzija...nego sad bih htela da pitam zasto mi trazi da se ulogujem kada udjem u igru i kako to da uradim?:)

    ОдговориИзбриши
  39. Mozes da se ulogujes samo ako imas profil na Ea sajtu,tj. oreginal disk.. Ako nemas,ne mozes se logovati.. POzz

    ОдговориИзбриши
  40. Da li mozete da mi malo bolje objasnite o pjevanju kad, i kako pocinje simfest i kako se prijaviti, i kako probadi svoj album?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Simfest pocinje svakog dana, dobijes obavestenje u vidu oblacica, dodjes na mesto gde se odrzava i tu ce biti neki kao menadzer kod koga treba da se prijavis. Kod kuce i u parku Simljanin treba da vezba pevanje, a kako povecava nivo svojih vokalnih sposobnosti, moci ce da nastupa u vecim kaficima i na kraju u velikoj areni/dvorani sa mnogo fanova :)

      Избриши
  41. Jel bi mogli da mi objasnite kako da instaliram sims 3 showtime,trenutno ga skidam.. I jos jedna informacija,da li se expanzija igra odvojeno ili u sklopu simsa 3.. Hvalaaa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Showtime instaliras najnormalnije, nema nikakvih poteskoca u vezi sa tim... Svi nastavci se igraju iskljucivo u sklupu Simsa 3 :) Pozz

      Избриши
  42. Nije mi jasno zasto nece da mi instalira sims 3 showtime,pise da ne moze da prepozna da li je original cd,a krekovala sam.. Pre mi je radilo.. Nadam se da vi znate odgovor.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nece da prizna kod,ne znam u cemu je problem i sta da radim?

      Избриши
  43. Анониман05. мај 2013. 20.43

    Da li se mogu odrzavati koncerti u ovom nastavku. :)Unapred hvala.

    ОдговориИзбриши
  44. Koji je kod?Imam na omotu ali kad ga ukucam ne priznaje.Sta da radim? Odgovorite molim vas

    ОдговориИзбриши
  45. Da li u onoj drugoj verziji vezanoj za Katy Perry ima sve sto i u onoj prvoj "Limited edition"
    plus jos dodatno te njene stvari.

    ОдговориИзбриши