недеља, 17. јун 2012.

The Sims 3 Supernatural


EA je najavila novi nastavak za The Sims 3 koji izlazi u septembru (4. septembra u Severnoj Americi) ove godine.Nastavak se zove The Sims 3 Supernatural i, kao što je u nazivu receno, omugucava vasem Simljanu da zivi kao natprirodno bice(vestica, vampir, vukodlak, zombi, vila i dr.) koje mozete napraviti u Create a Sim-u.U ovom nastavku dobijamo i novi grad Moonlight Falls.U ovom gradu zive vrlo misteriozni, a ponekad i obicni stanovnici.Ako vas Simljanin ima natprirodne moci morate mu pomoci da razvije svoje "posebne" sposobnosti, s druge strane ako je vas Simljanin obican covek morate mu pomoci da sazna šta je potrebno da zivi među svojim tajanstvenim susedima.Postoji mnoštvo novih Simljana sa natpirodnim mocima u novom gradu.Oni sa vecim mocima i razlicitim eliksirima i napitcima moci ce na mnoštvo nacina da vam pojednostave ili zakomplikuju zivot( na interesantne nacine naravno). Ovaj nastavak donosi i neke nove karijere kao što su kao što je na primer vracara, kao i mnoge osobine.

Igra ce biti realizovana u tri verzije - regular edition, limited edition i origin edition. Pretpostavljamo da ce se najbolje stvari nalaziti u origin edition, kako vam je za to potreban original disk i registrovanje na origin. Ipak, EA je navela kako se sve te stvari koje se nalaze u origin editionu mogu naci i u vasoj limited ili regular igri, ukoliko je nakon realizacije igre registrujete na thesims3.com sajt. Tada cete moci da skinete sve stvari i dodate u vasu igru, ali opet, potreban vam je original disk za serial kodom.
Vecina stvari u nastavku ce biti "gotik", pa tako nam se vraca i Bonehilda (kostur-spremacica) koju smo mogli da upoznamo u poslednjem nastavku Simsa 1 - The Sims Makin' Magic. Dve nove osobine koje dobijamo su Supernatural Skeptic i Supernatural Fan. Kao sto sama rec kaze, Simljani ce biti u mogucnosti da budu skepticni prema drugim, natprirodnim Simljanima, ili ce, pak, imati sklonosti prema njima.


Sve u svemu ovo ce biti jos jedan odlican nastavak koji su mnogi nestrpljivo cekali!



Evo mozete sada pogledati i trailer ! :)


38 коментара:

  1. ako je showtime instaliran, mozete da napravite carobnog duha u Create a Sim, a bebe koje su vile imaju mala krila, a bebama vukodlacima sijaju oci

    ОдговориИзбриши
  2. samo jos nesto - ima 5 novih osobina - supernatural skeptic, supernatural fan, brooding, proper, collector i night owl. uz to, izasao je i novi svet Sunlit Tides

    ОдговориИзбриши
  3. e ja imam problem skinula sam taj novi svet Sunlit Tides i nece da radi, tj kaze da mi treba udpate a ja nisam instalirala ovaj sims supernatural, jer mi se ne sidja, e sad da li postoji nacin da taj svet radi bez Supernatural ili ipak da ga skinem pa da ga u opcijama deaktiviram ili sta vec, videla sam da moze tako nesto da se odradi???? Molim vas odgovorite mi, i hvala unapred :))

    ОдговориИзбриши
  4. Jelena samo treba da updatujes Sims 3 preko Sims 3 Launchera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. uradila sam to i prebacilo mi na verziju 1.39.3.018002 i opet nece :(

      Избриши
  5. Windows XP: Udjes u folder krek,kopiras sve ikone odatle,deski klik na ikonu igrice,find target i tu ides desni klik paste.
    Windows 7: Udjes u folder krek,kopiras sve ikone odatle,deski klik na ikonu igrice,open file location i tu ides deski klik paste. Pozz

    ОдговориИзбриши
  6. kakav vi krek imate? ja imam neki od 12.8mb i krene mi igrica i pri ocitavanja se ugasi, ja mislim da mi krek ne valja da treba neki od 13mb.. sta vi mislite sta je problem? nadam se da cete mi brzo odg.. Maja

    ОдговориИзбриши
  7. Ja imam krek koji sam dobio uz igricu,zauzima nesto vise od 13 mb.. Mada,verovatno zavisi do verzije koju si skinula.. Ako hoces mogu da ti dam link sa koga sam ja skidao jer uz njega ide i odgovarajuci krek..

    ОдговориИзбриши
  8. jaoooooooooj daj mi molim te, ja gde god da skinem svuda je 12.8 mb, a taj mi ne valja, treba taj od 13..

    ОдговориИзбриши
  9. http://thepiratebay.se/torrent/7601527/The_Sims_3__Supernatural_[FULL]___Games4theworld__

    ОдговориИзбриши
  10. odatle sam i ja skinula al opet nije to to :(

    ОдговориИзбриши
  11. aj nekako mi posalji svoj krek da vidimo dal je isti.. molim teeeeee :(

    ОдговориИзбриши
  12. Pa ne mogu da ti posaljem jedino,ako hoces,kontaktiraj me na sims2-3forever@hotmail.com pa cemo se dogovoriti kako da ti prebacim.. Pozz

    ОдговориИзбриши
  13. Kad sam pokrenula instalaciju The sims 3 Diesel stuff-a, i kad mi je zatrazio update, pojavila se greska: "Error with The Sims 3 update. Setup is unable to continue." Pokusala sam da update-ujem igru, pa da instaliram opet, ali se greska opet javlja. U cemu je problem? I je l' mozes da mi das link sa kog mogu da skinem dobar Diesel Stuff, kao i Supernatural?

    ОдговориИзбриши
  14. Lalalala evo ti adresa za Sims 3 Supernatural http://www.gamestorrents.com/pc-game-the-sims-3-supernatural-multi5expansionflt-multi5-descargar-torrent-9348.html a evo ti adresa za Diesel Stuff http://www.gamestorrents.com/pc-game-the-sims-3-diesel-stuff-multiexpansionreloaded-multi5-descargar-torrent-9229.html oba sigurno rade jer sam i ja skinuo s ovog sajta. Nadam se da sam ti pomogao :)

    ОдговориИзбриши
  15. caoo.. imam jedan problem, radi mi igrica i sve, mada kad udjem na onaj znak plej ekran mi postane crn i posle par minuta se ucitava igrica, al to nije najgore.. kad biram sta da obucem simsu ili kakvu frizuru da stavim cekam dosta, kao da ocitava nesto.. sta znaci to? kako da mi to radi brze? hvala vam unapred na odgovoru

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ti je kompjuter spor i da se zbog toga to desava. :/

      Избриши
  16. http://www.youtube.com/watch?v=mRFo6SJJLG0&feature=channel&list=UL pogledajte ovaj video vezan za sims! :D (+18)

    ОдговориИзбриши
  17. Hahahahahahah...i karleusa je dospela u sims....ljudi ja imam problem ne mogu da nadjem crack za supernatural.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja stvarno ne mogu tu da ti pomognem, moras da nastavis da trazis. Koristi google, torrent, ima raznih sajtova koji to uploaduju :)

      Избриши
  18. Neka vestica se posvadjala sa mojim simljanom i pretvorila ga u zabu. Da li neko kojim slucajem zna kako da vratim tog simljana nazad, tj. da skinem cini? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anoniman moraš da nađeš određeni eliksir da bi tvog Simljanina vratio u normalu :)

      Избриши
  19. da li se ovaj nastavak krekuje kao i svi ostali ? instalacija je u redu ali nmg da krekujem nzm ovaj nešto neće :P
    Skinu sam ovaj nastavak sa neta :P

    ОдговориИзбриши
  20. Svaki nastavak krekuješ tako što krek od nastavka ubaciš u folder osnovne igre

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. jA sam samo instalirao sims 3 ali nisam krekovao rekli su mi da tako treba...i sad sam skinuo supernatural(sa sajta koji je preporučen) instalacija je potpuno u redu...ali ja sad uzmem ikonice iz kreka copy ih i paste u ono find target location nešto tako o.O :D

      pa je li sad trebam taj krek za supernatural i da krekujem u folder osnovne igre(the Sims 3) ?? :D :* Hvala unaprijed :)

      blog vam je sjajan :) samo tako napred :)

      Избриши
  21. Crack od Supernaturala treba da ubaciš u C/Program Files/Electronic Arts/The Sims 3/Game/Bin

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. samo se tako krekuje nista vise? samo C/Program Files/Electronic Arts/The Sims 3/Game/Bin? da li ovo vazi i za Seasons? :D

      Избриши
  22. Meni stalno izbacuje da mu treba disk. U cemu je problem? :O

    ОдговориИзбриши
  23. Krekujem i imam najnovije update-ove ali mi svedno trazi cd. :O

    ОдговориИзбриши
  24. Kada ce biti dostupna ekspannzija Supernatural na nasem trzistu?

    ОдговориИзбриши
  25. kako da nadjem crack, da skinem..? jel ima neko neki link odakle da skinem...HVALA :-)

    ОдговориИзбриши
  26. Kada sam instalirala the sims 3 supernatural (skinut sa neta) i krekovala opet mi je trazilo da ubacim disk.... sta je u pitanju i sta da radim povodom toga? pozzz

    ОдговориИзбриши
  27. Dragana skini Sims 3 Supernatural odavde https://www.google.me/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CDQQFjAB&url=http%3A%2F%2Fkickass.to%2Fthe-sims-3-supernatural-full-games4theworld-t6633339.html&ei=8-ZUU--9A8TOygO27IDoCA&usg=AFQjCNHfYjqjup33WGFdGmtCayyf4Esbfg&sig2=SDglGzhcwVw8o9GogAcYCA&bvm=bv.65058239,d.bGQ
    Odgovor 2: Da li si dobro krekovala i da li si upalila krekovanu verziju, ako jesi onda je losa verzija video igre i skini je s linka koji sam dao Dragani :)

    ОдговориИзбриши