петак, 03. август 2012.

The Sims 3 Seasons

EA ce nas ove godine, osim sa dva stuffa koja su vec izasla, obradovati i sa dve nove expanzije! Dobro ste culi! Ne samo da izlazi The Sims 3 Supernatural pocetkom septembra, nego ce vrlo brzo posle njega, vec 13. novembra izaci jedan od najocekivanijih nastavaka - The Sims 3 Seasons! Mnogi fanovi Simsa su juce sa odusevljenjem docekali ovu informaciju! Igra ce obilovati mnogim novinama, pa ce se po ko zna koji put Simljani pribliziti nasem realnom zivotu!

-The Sims 3 Seasons ce izaci u dve verzije - regular i limited edition
-Nove vestine (skilovi) -fudbal i snoubording
-Nove osobine: Simljani koji vole toplotu i Simljani koji vole hladnocu
-Nova vrsta Simljana: Vanzemaljci
-Za svako godisnje doba postoje odredjene aktivnosti u kojima ce Simljani moci da uzivaju
-Postojace zanimljivi festivali u kojima Simljani mogu ucestvovati (na primer grudvanje na novogodisnjem festivalu)
-Prirodne pojave ce uticati na Simljane, tako oni mogu od sada pocrneti ako su leti mnogo na suncu ( a i pocrveneti ukoliko se ne cuvaju), moze ih udariti grom kada pada kisa, ili se zalediti ukoliko se ne obuku toplo kada pada sneg
-Obucite vaseg Simljana u zavisnosti od godisnjeg doba! Mozete ih oblaciti u zimsku opremu, kabanice, pa cak i u odecu za Noc vestica!
-Postanite prijatelj sa vanzemaljcem, i pomocu njegovog NLO-a obletite susedstvo ili ga napadnite, a mozete cak i putovati u svemir, do zvezda!
-Dodate su mnoge nove stvari koje ce vasem Simljanu ulepsati zivot..
Za sada toliko, a pogledajte i trailer!

52 коментара:

  1. Zdravo imam samo sims 2 pets i htio bih da skinem sims 3 znate li gde mogu da skinem a da nije toliko komplikovano jer ne znam bas puno o tome.I naravno da bude bez virusa.

    ОдговориИзбриши
  2. http://thepiratebay.se/torrent/5199941/The_Sims_3_[FULL]___Games4theworld__ Ovo je po meni najsigurnija verzija.. Skkida se preko torrenta.. POzz

    ОдговориИзбриши
  3. aleksa, ja sam na taj sajt usao i zapoceo skidanje ali meni se nije skinuo sims vec cool you neki gadget, sta da radim

    ОдговориИзбриши
  4. da li moze neko da mi objasni sta je to torrent i kako radi?

    ОдговориИзбриши
  5. Upalis torrent i posle na ovaj sajt i kliknes na ono gde pise get this torrent pored magneta.
    Torrent je program koji sluzi za skidanje igrica,filmova,serija,muzike kao i drugih programa. Startuje se obicno kada i kompjuter i u isto vreme mozes skidati vise stvari i po meni je veoma koristan,a i veliki broj stvari za skidanje se pravi da ide preko torrenta tako da mogu reci mozda i neophodan. :)

    ОдговориИзбриши
  6. ako padne sistem na racunaru da li se sims 3 brise prilikom podizanja sistema...odg INACE NALAZI SE NA local disc d

    ОдговориИзбриши
  7. Pa brise se sve.. Kada padne sistem brise se sve..

    ОдговориИзбриши
  8. E ljudi nzm da li ste culi da 2014 izlazi sims 4:)

    ОдговориИзбриши
  9. Mozes li da mi das link sa kog mogu da skinem The sims 3 seasons sigurnu verziju bez gresaka koja se moze instalirati?? Veliki Pozz :)))))

    ОдговориИзбриши
  10. Anoniman evo ti adresa trebalo bi da radi pošto sam i ja s ove adrese skinuo igricu i radi dobro http://www.gamestorrents.com/pc-game-the-sims-3-seasons-multi10expansionreloaded-multi5-descargar-torrent-9671.html

    ОдговориИзбриши
  11. Da li mi neko moze dati link za download ts3 seasons ,probala sam prethodni,ne radi?:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. http://thepiratebay.se/torrent/7825343/The_Sims_3__Seasons_[FULL]___Games4theworld_ Odavde sam ja skinuo, radi provereno :)

      Избриши
  12. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  13. jer to zauzima oko 1.93 g to sam i ja pocela da skidam nadam se da ce da radi:D

    ОдговориИзбриши
  14. Pavle,hvala puno!Nadam se da nece biti problema oko instalacije.Malo mi je cudno jer zauzima dosta manje nego prethodni nastavci,ali bolje.Koji je tebi nastavak najbolji,da li ti je ovaj zanimljiv? :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu! Javi da li si uspela da instaliras, veoma je prosto! Nisam jos uvek imao vremena da igram, tako da ne znam kakav je dodatak, ali sam cuo za sada samo pozitivne komentare. Meni su omiljeni Generations i Showtime! :)

      Избриши
    2. Instalirala sam!Igrica je odlicna! :))

      Избриши
  15. instalirala sam the sims 3 seasons ali kad sam ukljucila igru pise mi you need to update your base game a sve mi je pre toga radilo dobro.Ne bih da brisem sve ekspanzije jer sam ih sve skidala preko interneta....mozele li mi reci u cemu je problem...ako je u patchu da li da updatujem sims 3 ili neki drugi nastavak???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, ja sam updatovao igru prilikom instalacije. U prvim delovima sam updatovao pomocu patcheva poslednje nastavke i onda instalirao sledece. Probaj tako :)

      Избриши
  16. Da li u Sims 3 Seasons ima Bozic?Kako da nabavim sve te stvari ,ako je moguce?? Pozz :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Klasicnog Bozica nema, verovatno da se ne bi uvredili pripadnici drugih religija. Postoji Snow Flake Day i Spooky Day.

      Избриши
  17. obrisala sam sve sims 3 ekspanzije i regionalnu igru sims 3 ....sad sam pocela da skidam sims 3 i ostale ekspanzije i instalirala sam sims 3 regionalnu igru i sims 3 seasons....kad je ukljucim na launcer nece da radi a kada ukljucim u onaj program hoce ali bez sims 3 seasons kao da nisam instalirala....jer to mozda sto nisam krekovala ili da sacekam ostale ekspanzije da se skinu pa da krekujem?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam koji je taj "onaj program" :) Skini i instaliraj sve, krekuj poslednju igru i trebalo bi sve da ti radi.

      Избриши
  18. ....jel ima jos neko problem sa ovim nastavkom?....od kad sam ga instalirala imam problema...ili nece da sacuva ili koci....ne igram je vec par dana jer mi posle 15,20 minuta sve zakoci i prekine sa radom...ne znam kako da resim ovaj problem jer sve sto sam uradila nije vredelo....da li je patch problem ili sta....ne znam...ako neko ima ideju kako ovo da resim bila bih mu veoma zahvalna....

    ОдговориИзбриши
  19. Kako da iskrekujem The Sims 3 Seasons? o.O

    ОдговориИзбриши
  20. Da li mozda neko zna kada izlazi The Sims 3 Monte Vista i kakav je?Pozz :)

    ОдговориИзбриши
  21. ...Monte Vista je grad sa par dodataka koje inace nemas u igri...mozes da ga skines odavde- http://kat.ph/the-sims-3-new-world-monte-vista-v2-t6886020.html...

    ОдговориИзбриши
  22. KAKO DA ISKREKUJEM SEASONS 3?????????????????????????-_-'

    ОдговориИзбриши
  23. Evo ti uputstvo
    Windows XP: Udjes u folder krek,kopiras sve ikone odatle,deski klik na ikonu igrice,find target i tu ides desni klik paste.
    Windows 7: Udjes u folder krek,kopiras sve ikone odatle,deski klik na ikonu igrice,open file location i tu ides deski klik paste. Pozz

    ОдговориИзбриши
  24. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  25. Zna li neko sajt sa kog mogu da skinem frizure ,odecu,itd. za sims 3 ??Pozzz

    ОдговориИзбриши
  26. Pozdrav.Ja sam kupijo sims 3 seasons i instalirao,kada udjem u igru pise mi da disc nije pronadjen sta sada da radim?I usput CD mi nije original.Unapred hvala. :)

    ОдговориИзбриши
  27. Sims mi se gasii,zna li ko zbog cega??Upomoc! :)) Unapred hvala

    ОдговориИзбриши
  28. 1:Anoniman imaš mnogo sajtova za skidanje odece i ostalih stvari za Sims 2&3 a najbolji ti je Mod the Sims
    2:Krekuj
    3:Pogledaj da li ti kompjuter ispunjava minimalne zahtjeve za Sims

    ОдговориИзбриши
  29. jer moze neko da mi da linkove za patcheve 1.66 i 1.7.9 jer na sims srbija nema ali da rade 100%

    ОдговориИзбриши
  30. koji sve praznici postoje u ovom nastavku :* ?

    Blog vam je predobar.....savršen :) :)

    ОдговориИзбриши
  31. Postoje Spooky Day, Snow Flake Day i Leisure Day

    ОдговориИзбриши
  32. Postoji li npr Nova Godina Bozic Noc vjestica ? :D

    ОдговориИзбриши
  33. Pa Noc Vestica ti je Spooky Day, a Bozic je Snow Flake Day i Leisue Day je Praznik Rada

    ОдговориИзбриши
  34. Store Content Patch V 2.1
    Ja instalirala Sims 3 seasons i krekovala ali kad mi se pali trazi patch, gde mogu da nadjem ovaj patch koji mi trazi i da skinem? Hvala unapred, keep simmin' :D alexy

    ОдговориИзбриши
  35. Instalirala sam Sims 3 seasons i kada pokrenem igru spusti se Sims i iyadje greska The sims 3 has encoutered a problem and needs to close sta da radim? Da skinem neku drugu verziju Simsa 3 seasons ili sta da radim??? Molim vas recite mi.

    ОдговориИзбриши
  36. tina: Zasto kada igram sims posle 10min odjednum se iskljuci tj izadje bez ikakovog razloga?????

    ОдговориИзбриши
  37. Sa svakog sajta s kojeg sam skinula Sims3 base, uvek je nesto falilo, uvek ukazuje na neki error ne umem da se snadjem s onim patch-evima, popizdeh nacisto a toliko mi se igra da to nije normalno. Moze li neko upuststvo nesto, jer stvarno nemam zivce vise da skidam sa sto sajta i uvek nessto ne valja.Help!

    ОдговориИзбриши
  38. Анониман09. јун 2013. 15.05

    Možete li da mi preporučiti sajt sa kojeg bi skinuo ovaj nastavak ali da provjereno radi :)

    Niste više aktivni kao nekad :(((

    ОдговориИзбриши
  39. Odgovor 1: Taj patch ti se trazi samo ako si skidala/kupovala nesto iz Sims 3 Store pa ti preporucujem da izbrises nastavak i skines drugi http://thepiratebay.sx/torrent/7825343/The_Sims_3__Seasons_[FULL]___Games4theworld_
    Odgovor 2: Losa verzija igre. Evo ti drugi link http://thepiratebay.sx/torrent/7825343/The_Sims_3__Seasons_[FULL]___Games4theworld_
    Odgovor 3: Los Crack ili ti kompjuter ne podrzava Sims 3
    Odgovor 4: Skidaj sve nastavke redom i neces morati da se spetljavas s patchevima.
    Odgovor 5: Izvoli link http://thepiratebay.sx/torrent/7825343/The_Sims_3__Seasons_[FULL]___Games4theworld_

    ОдговориИзбриши
  40. Pavlee,kada instaliram i krekujem pise mi nesto u fazonu ...is not valid win32 ne znam sta
    sta da radiim?

    ОдговориИзбриши
  41. Ljudi bilo kooo,pliizzzzzzzz,poslednja objava,odgovorite hitno jeeeeeee

    ОдговориИзбриши
  42. Instalirao sam sims 3 season i krekovao,ali kad ukljucim trazi mi CD. Sta da radim? Hvala unapred

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam isti problem... Jel si pronasao resenje?

      Избриши
    2. Treba da upalis krekovanu verziju u C/Program Files/EA/Sims 3. Ako si je krekovao u ovaj folder i upalio krekovanu verziju onda bi trebalo da radi ali ako ti i dalje bude trazilo CD onda je losa verzija video igre :)

      Избриши