недеља, 12. мај 2013.

The Sims 4 najavljen!

Pa zelim dobar dan svima! Dugo nismo nista pisali, ali je to zbog velikih obaveza koje nas sustignu u ovo doba godine. Uglavnom, nismo mogli a da vam ne postavimo jednu veoma vaznu vest, a to je da je najavljen The Sims 4! Tako je, polako nam pristize nova generacija Simsa, a sudeci po glasinama, novi Sims bismo mogli igrati vec pocetkom 2014. godine.
Nazalost, informacije jos uvek nisu procurele, ali jedna slika jeste.



Posto ima jos puno vremena do izlaska ove igre, nadam se da cemo ovde ponovo, kao i kada je to bio slucaj sa Simsom 3, pricati o ovoj predstojecoj igri, pisati pretpostavke i proverene cinjenice, a sve u cilju da nam sto pre prodje vreme do tog famoznog dana kada ce ova igra ugledati svetlost dana!

Nadam se da uskoro dolazimo sa novim informacijama! Do tada, pozdrav i ostavljajte komentare u vezi sa vasim ocekivanjima!

19 коментара:

  1. Анониман19. мај 2013. 11.54

    Samo da simsovi nebudu ruzni kao u simsu 3! :) Pozdrav iz C.G.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман28. мај 2013. 22.00

      Ovo gore je samo koncept, da bi se naglasilo koliko su Simovi izrazajni u igri (kao novina u Simsu 4...). Stvarni Simovi ce izgledati mnogo bolje kad igrica bude izasla sledece godine.

      Избриши
    2. Pa ni u Sims 3 nisu ruzni, samo ih lepo napravis, i skines dosta dodataka sa neta, tipa kosa, sminka, odeca itd :) :D

      Избриши
  2. Анониман27. мај 2013. 12.44

    Bilo bi super da moze da se podesava visina i tezina Simljana:)

    ОдговориИзбриши
  3. Imas modove za Sims 3 sa kojima mozes da podesavas visinu i debljinu Simljana :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман08. јун 2013. 14.13

      Ne znam kako se upravlja sa modovima? :D

      Избриши
    2. 1. Prvo skines FrameworkSetup.zip sa modthesims.info ( http://chii.modthesims.info/FrameworkSetup.zip ) i extractujes ga u Documents\Electronic Arts\The Sims 3\
      2. Kada extractujes folder Mod udjes u njega i tamo ces imati dva foldera Overrides i Packages
      3. Skines Mod koji zelis i extractujes ga u folder Packages u folderu Mod
      4. Kada budes pravio/la Simljanina imaces opcije za podesavanje visine i tezine ( ako si skinuo/la Mod za podesavanje visine i tezine )
      Nadam se da sam uspeo dati pomognem :D

      Избриши
  4. Imas modove za Sims 3 sa kojima mozes da podesavas visinu i debljinu Simljana :D

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман06. јун 2013. 20.04

    Moracete promeniti ime ovog bloga zbog Simsa 4 :P

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман06. јун 2013. 21.20

    Imam jedan veliki problem kada igram sims 3 posle nekog vremena mi se samo iskljuci tj izadje mi iz igre bez razloga..da li mi mozete reci u cemu je problem plizzz PS Jedva cekam The sims 4 :DDD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imao sam isti problem kada sam igrao The Sims 2 , Анониман . Kao sto ti je Dimitrije rekao imas los crack ili ti kompjuter ne podrzava Sims 3 . Meni se Sims 2 gasio zato sto uvek dugo igram , pa mi se kompjuter pregreje i igra mi se ugasi .

      Избриши
  7. Ako ti se Sims 3 posle nekog vremena iskljuci onda ili imas los Crack ili ti kompjuter ne podrzave Sims 3 :D

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман19. јун 2013. 23.31

    verovatno je to prpblem ali ja sam pre igrala sims 3 bez problema i to sa ekspanzijama ovo je pocelo da mi se desava kada sam instalirala season pa nisam dobro krekovala verovatno..mislite da je u tome problem ? :D

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман01. јул 2013. 21.20

    Da li neko moze da mi da linkove sa update-ima za sims 3 i prve dve ekspanzije jer su linkovi sa posta gde se pisalo o tome kako instalirati ekspanzije. Hvala unapred, znam da malo zaostajem i izvinjavam se zbog toga

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман01. јул 2013. 21.27

      *jer linkovi sa posta gde se pisalo o tome kako instalirati ekspanzije vise ne vaze

      Избриши
  10. Ljudi ovde pisemo komentare vezane za sims 4 :D
    Jel imate jos neke podatke,jedva cekam da izadje.ALi podataka nema nigde,svuda isto pise.Pa je moje pitanje da li imate neke nove informacije vezane za Sims 4?
    Pozdravvv :)

    ОдговориИзбриши
  11. Molim vas pomozite!!! Kada igram igricu Sims 3 nakon nekog vremena zelim da sacuvam,ali mi iskoci ova poruka: "AN UNEXPECTED ERROR HAS OCCURED WHILE SAVING:ERROR CODE 12. PLEASE CONSULT THE README FOR DETAILS." U cemu je problem??? unapred hvala :)

    ОдговориИзбриши
  12. Odgovor 1: Ako ti je Sims radio bez problema pre instalacije Seasonsa onda je u pitanju losa verzija video igre ili Cracka.
    Odgovo 2: Updatove za Sims 3 i expanzije mozes naci bilo gde na Internetu. Samo ukucas ime nastavka i update ( npr. The Sims 3 Seasons Update ).
    Odgovor 3: Losa verzija video igre, samo skini novu :D

    ОдговориИзбриши
  13. Sa kojeg linka mogu skinuti ts3 island paradis ali da radi?

    ОдговориИзбриши